Σχέδιο Δράσης: «Εγώ κι Εσύ Μαζί!!!. Ενδυνάμωση των Διαπροσωπικών Σχέσεων μεταξύ των μαθητών/μαθητριών». “Η Τελεία.”

Με στόχο την ενθάρρυνση και την κινητοποίηση να πιστέψουν στον εαυτό τους και στις δυνατότητές τους τα παιδιά, καθώς και να συνεργαστούν μεταξύ τους, επεξεργαστήκαμε το αριστούργημα του Πίτερ Ρέινολντς (Reynolds H. Peter , εκδ. Αίσωπος) “Η τελεία”. Τα παιδιά έπειτα δημιούργησαν τις δικές τους ξεχωριστές τελείες που διακόσμησαν την τάξη μας. Ακόμη, παίξαμε twister όπου τα παιδιά έπρεπε να συνεργαστούν, να μπερδευτούν και κρατήσουν την ισορροπία τους πάνω στις τέλειες .

0DC8D880 242D 4679 AF52 8D6179ED03D3 78AB9B55 967E 4115 B1AF 74AB1102E18C1 IMG 16922 IMG 1699 1

EA8573BA 1A3E 44B7 9BA2 214F2C00753D IMG 20231017 133808

Σχέδιο Δράσης: «Εγώ κι Εσύ Μαζί!!!. Ενδυνάμωση των Διαπροσωπικών Σχέσεων μεταξύ των μαθητών/μαθητριών». “Η αλυσίδα της φιλίας.”

Αφού επεξεργαστήκαμε πολυτροπικά κείμενα σχετικά με τη φιλία, μιλήσαμε για την έννοια της φιλίας. Κατόπιν το κάθε παιδί μίλησε για τον καλύτερο του φίλο. Ύστερα το κάθε παιδί ζωγράφισε τον καλύτερο του φίλο στο δικό του κρίκο της αλυσίδας και έτσι δημιουργήσαμε την δίκη μας αλυσίδα φιλίας.

Είμαστε όλοι φίλοι !!!

1 IMG 774ae77a8afa714346ed5ad3fe9d148a V 2 IMG 195cd366ccfeb17146532a5f18931070 V 3 IMG e7a0c223b75e813f80f8bf2094f36ac7 V

Σχέδιο Δράσης: «Εγώ κι Εσύ Μαζί!!!. Ενδυνάμωση των Διαπροσωπικών Σχέσεων μεταξύ των μαθητών/μαθητριών». «Η μπουγάδα της τάξης»: ομαδική κατασκευή. Τα παιδιά ζωγραφίζουν ρούχα και γράφουν πάνω λέξεις που τους κάνουν να νιώθουν δυνατούς.

μπουγάδα IMG 1521

Σχέδιο Δράσης: «Εγώ κι Εσύ Μαζί!!!. Ενδυνάμωση των Διαπροσωπικών Σχέσεων μεταξύ των μαθητών/μαθητριών». “Φίλοι κολλητοί”. Καταρχήν έγινε δημιουργική αξιοποίηση των τραγουδιών: “Εγώ είμαι εγώ” και “Φίλοι για πάντα”. Κατόπιν, κάθε Παρασκευή στις ρουτίνες κάθε παιδί διάλεγε από ένα καρτελάκι- ζωάκι. Όποια παιδιά τύχαιναν το ίδιο ζωάκι έπαιζαν/έτρωγαν/κάθονταν παντού μαζί μέσα στην τάξη και ήταν για εκείνη την ημέρα “φίλοι κολλητοί”.

φίλοι κολλητοί IMG 1778

Σχέδιο Δράσης: «Εγώ κι Εσύ Μαζί!!!. Ενδυνάμωση των Διαπροσωπικών Σχέσεων μεταξύ των μαθητών/μαθητριών». Το γράμμα με τις μαγικές λέξεις: σε ένα φάκελο βάζουμε όλες τις λέξεις που προωθούν καλούς τρόπους επικοινωνίας.

Το γράμμα με τις μαγικές λέξεις περιέχει τις λέξεις που προωθούν καλούς τρόπους επικοινωνίας, όπως: «Καλημέρα!», «Είσαι όμορφος», «Είσαι καλό παιδί», «Είσαι πολύ ευγενικός», «Συγγνώμη», «Σε ευχαριστώ!», «Σε παρακαλώ», «Σε αγαπώ», μεταξύ άλλων.

γράμμα 1 IMG 1517 γράμμα 2 IMG 1515

Σχέδιο Δράσης: «Εγώ κι Εσύ Μαζί!!!. Ενδυνάμωση των Διαπροσωπικών Σχέσεων μεταξύ των μαθητών/μαθητριών». Η βαλίτσα με τις γλυκές λέξεις: μάθαμε για την αξία του να μιλάμε με θετικούς και ευγενικούς τρόπους επικοινωνίας. Μια βαλίτσα γεμάτη καλοσύνη κι ευγένεια.

βαλιτσα με γλυκές λεξεις

Συναισθήματα παντού.

Στο αμφιθέατρο του σχολικού μας συγκροτήματος πραγματοποιήθηκε διαδραστική παράσταση με βιωματικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα και κουκλοθέατρο παράλληλα, με τίτλο: «Συναισθήματα παντού» με την ομάδα «FANTASIA THEATRE», στο πλαίσιο της δράσης του Νηπιαγωγείου μας για την ενίσχυση της Συναισθηματικής Επίγνωσης των μαθητών/τριών.

Στη γειτονιά των συναισθημάτων μια φορά, ενώ κυλούσαν όλα αρμονικά, συνέβη μία συμφορά. Χάθηκε η χαρά! Παιδιά ελάτε όλοι μαζί τα συναισθήματα να ανακαλύψουμε από την αρχή και τη χαρά να φέρουμε που έχει χαθεί!

1 IMG 73fe16e249c3391710ffc5bba9492c03 V 2α IMG 28cf1e066bea743298a0a439788ef985 V 03α IMG 6b8e2acd4d9569b35193c68b322d27b7 V 3 IMG 91cf09cd85212784296aff7d7adb25a5 V 4 IMG 403e1c8929c1efa4b38d856cb735cd1b V 005α IMG 96f74e5aad1c925d2fb5edbb130693ae V 05 IMG a7c4c4b2c4638ae4a7ba1638681e7a57 V 5 IMG 374132f2e18b5eda7e9c46771eba9ba2 V 6 IMG c495384dbd86fc1da870e31db1e2b5d8 V 7 IMG d086757212f4b3a83c2954be7b213c5e V 8α IMG d6aa856a6e3189e4e834c92465ee70ee V 09α IMG 65bd11e485a1addc68459b0a5575d75e V 9 IMG ceebcd5af7b3b92b604127bb5f437b22 V 10 IMG ee8de402dbf81e7e8abe96d9da9d0439 V 11 IMG dba1947fb9ac99217458908aee8f5ca8 V 11α IMG abd7ce0f2689e26ef0b2d70f9ada7a82 V 000012α IMG 16cd03bbcf5999a3edbaefb1112d6145 V 00012α IMG 26142dc87d4c93594beab48264881076 V 0012α IMG 9d95660ce3c853a27e04b8c9e6d39a56 V 012 IMG 67627bb58dc866ce29122757dc16cd7e V 12 20240415 231839 14α IMG 1fc4a2036e1a0951006692e039731c0b V 15α IMG 8c6163eef965b21b598a49deffc62313 V 16α IMG 38560391f861def4edb7e4b2e2033d3c V 17α IMG a96e1597fd360550fd1fba1eb082e4df V0018α IMG b27b12b0d60cf60016b31812065a928f V Αντιγραφή018α IMG aaf1a036dc14253aed6031248b06405c V18α IMG 82b76f3f999e03fa7bf74078918d1934 V19α IMG 97eeb349ae900ecde6abcfb2e00c6ebe V20 IMG 2980ee7bfe52f5b007a64ef8b29e725a V21 IMG b2540704b39d0a9cc63dff618bb80849 V22 IMG 25913a96b3900fd3179c662ad1b5f611 V23 IMG b4fbc307d9a236f2f75ccf8e6bcd1aed V24 IMG f0be956694ccc18251a3efa1fc4379c0 V25 IMG 2ba5b60db2299120756a4702786f4133 V26 IMG 68c57e0427ff7cc0db6d2d34a8667456 V27 IMG 8abc66ed54b6d5f95d33ada625abb560 V28 IMG 74be49dc65e66b6f1c09e8ec7cc0cfd0 V29 IMG 49afd952baabd66c8b22c279de57ea53 V30α IMG 9c04583e6a68389b31e9ebd1d788aca4 V31α IMG 9d3dab2c687e83fe327aa24cc534bc42 V32α IMG 363fe674f646305ce565ae49f0ae1f0f V33α IMG 451c4eb22d8179293275f1e841269008 V34α IMG 36797dc030d8b8b3e2b847dea3e67484 V35α IMG a975c33d8357e567262d1fc04b718cc9 V36α IMG bc3e6ab376bdf5c113ecae8c692f0da3 V37α IMG c6b3ba53b190b0c00df4ef5070e05b72 V38α IMG edefe8a12cd200086da92eb407602077 V39α IMG f384b11f13a239e2bb95f9fbd63c9b2c V40α IMG b145f5c7304a817f0e53f3ff8427c298 V41α IMG 078b7adfd3db9a648a61965287ff03ca VIMG 2610IMG 2617IMG 2622IMG 2626IMG 2629IMG 2632

Στο τέλος τα παιδιά ζωγράφισαν εργασία σχετική με τα συναισθήματα.

42 IMG 0e6f9c8a24da5f49ec1eb158583aa385 V 43 IMG 2a7b38a7d4a11672914e994c6c2add94 V 44 IMG 992c53e3b3254d961c364b52f5d2e826 V

IMG 2634 IMG 2637 IMG 2639