Αυτή η δραστηριότητα, που ονομάζεται “Dance Code Exchange”, αναθέτει σε μαθητές σε συνεργαζόμενα σχολεία να γίνουν προγραμματιστές υπολογιστών για να δημιουργήσουν έναν απλό αλγόριθμο (έναν “Κώδικα Χορού”). Χρησιμοποιώντας ένα σύνολο καρτών εντολών , οι μαθητές τακτοποιούν έως και έξι κάρτες σε μια συγκεκριμένη ακολουθία για να σχηματίσουν τον μοναδικό τους «Κώδικα Χορού». Αυτό το βήμα δίνει έμφαση στην Ακολουθία – την ιδέα ότι η σειρά των βημάτων έχει σημασία.
Στη συνέχεια, τα σχολεία δημιουργούν συνεργατικά ανταλλάσσοντας τους κωδικούς τους. Οι μαθητές εξασκούνται στην Αποκωδικοποίηση/Αναπαραγωγή διαβάζοντας τον ληφθέντα ξένο κώδικα και προσπαθώντας να τον «εκτελέσουν» ή να τον «χορέψουν» ακριβώς όπως είναι γραμμένος.
