Γιορτάζοντας την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου!

Οι ημέρες πλησίαζαν προς την εθνική μας γιορτή

και φυσικά βρήκαμε την ευκαιρία να παίξουμε, να τραγουδήσουμε, να χορέψουμε,

να δραματοποιήσουμε, να ανακαλύψουμε και να δημιουργήσουμε!!!

Ξεκινήσαμε παρατηρώντας εικόνες… τις περιγράψαμε στην ομάδα και εκφράσαμε τα συναισθήματα που μας προκαλούν!

1. parathrontas eikones kai perigrafontas

Μάθαμε για το περίφημο “ΟΧΙ” και είπε ο καθένας και η καθεμία μας το δικό του/της “ΟΧΙ”, φτιάχνοντάς το!

2. to OCHI anthropaki

Παρατηρήσαμε τα γράμματα της μικρής αλλά τόσο δυνατής λεξούλας και τα βάλαμε στη σωστή σειρά!

Έπειτα προσπαθήσαμε να πούμε τη λέξη, “ζωγραφίζοντας” τη με διαφορετικό συναίσθημα την κάθε φορά!

3. ochi kai synaisthhmata

Πήραμε τα κιάλια και φανταστήκαμε τι θα μπορούσε να δει ένας φαντάρος μέσα από αυτά!

9. mesa apo ta kyalia toy fantaroy

4. ti blepei o fantaros

Τα παιδιά ετοίμασαν τη βαλίτσα του φαντάρου, ζωγραφίζοντας όλα τα απαραίτητα.

Επίσης, φαντάστηκαν τι θα μπορούσε να ονειρεύεται ένας φαντάρος…

5. h balitsa ti oneireyetai o fantaros

Έκοψαν και ζωγράφισαν τον φαντάρο της ειρήνης, σχεδιάζοντας τι θα κρατούσε στο χέρι του!

6. zografizontas ton fantaro

7. zografizontas ton fantaro 2

7. zografizontas ton fantaro 3

Διαχωρίσαμε τον πόλεμο από την ειρήνη, επισημαίνοντας διαφορές στην καθημερινότητα των ανθρώπων,

αλλά και στα συναισθήματα που μας προξενούν!

10. zografizontas gia thn eirhnh kai ton polemo

Κάπως έτσι προέκυψε το δέντρο του πολέμου και της ειρήνης,

που το εμπνευστήκαμε από την υπέροχη ιδέα της συναδέλφου Μαρίνας Τσέκα!

12. to dentro toy polemoy eirhnhs proetoimasia 1

13. to dentro toy polemoy eirhnhs proetoimasia 2

14. to dentro toy polemoy eirhnhs proetoimasia 3

15. to dentro toy polemoy eirhnhs proetoimasia 4

Διαδώσαμε το μήνυμα της ειρήνης ο ένας στον άλλον, με την ελπίδα να το ακούσει ο κόσμος όλος!

11. metaferontas to mhnyma ths eirhnhs

Προσπαθήσαμε να νιώσουμε την ειρήνη με τις αισθήσεις μας και φανταστήκαμε την μυρωδιά της, τη γεύση της, την εικόνα της και τον ήχο της!

16. h eirhnh me tis aisthhseis 1

17. h eirhnh me tis aisthhseis 2

18. h eirhnh me tis aisthhseis 3

Παρατηρήσαμε την ελληνική σημαία που τη συναντάμε παντού αυτές τις ημέρες.

Την περιγράψαμε στην ομάδα

και γράψαμε το σύνθημα “ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ‘Η ΘΑΝΑΤΟΣ”,

νιώθοντας ευγνωμοσύνη για τους ανθρώπους που αγωνίστηκαν για την ελευθερία και την ειρήνη στην Ελλάδα!

ellhnikh shmaia 2

19. ellhnikh shmaia

Ο δήμος Γαλατσίου σε συνεργασία με τοπικούς πολιτιστικούς συλλόγους

είχαν τη σκέψη και την καλοσύνη να μας προμηθεύσουν με ελληνικές σημαίες

και τους ευχαριστούμε πολύ!

20. ellhnikh shmaia dhmos

Είπαμε ιστορίες πολλές, εκφραστήκαμε και αποφασίσαμε κάποιες από αυτές να τις δραματοποιήσουμε!

Ανεβήκαμε βουνά χιονισμένα, φορτωμένες και φορτωμένοι με ρούχα, τρόφιμα και φάρμακα!

21. dramatopoihsh 1

Σκεφτήκαμε και βρήκαμε λύσεις για να βοηθήσουμε τους φίλους και τις φίλες μας!

22. dramatopoihsh apeleytherosh

Αποχαιρετηστήκαμε σε έναν σταθμό τρένου…

23. dramatopoihsh apochairetismos fantaron 1

24. dramatopoihsh apochairetismos fantaron 2

…γράψαμε όλοι και όλες μαζί μια λέξη τόσο δυνατή!

25. eleytheria

Εξηγήσαμε την έννοια της ελευθερίας με απλά, καθημερινά παραδείγματα

και σταθήκαμε λίγο στην ελευθερία της φαντασίας, της σκέψης και της ζωγραφικής!

Με έμπνευση το βιβλίο του Eric Carle ” Ο ζωγράφος που ζωγράφισε ένα γαλάζιο άλογο” (εκδ. Καλειδοσκόπιο),

αποφασίσαμε να ζωγραφίσουμε πλάσματα της φαντασίας μας,

γιορτάζοντας την ελευθερία της έκφρασης!

26. to galazio alogo

Ένα ακόμη παραμύθι που άρεσε σε μικρούς και μεγάλους είναι

“Όταν οι καμπάνες σταμάτησαν τον πόλεμο” του Cianni Rodari (εκδ. Άγκυρα).

Το ακούσαμε με προσοχή μεγάλη και βοηθήσαμε τις καμπάνες στο έργο τους!

27. paramythi oi kampanes

oi kampanes

Φυσικά πανηγυρίσαμε όταν “κέρδισε” και πάλι η ειρήνη!

fonazontas thn eirhnh

Τα παιδιά απέδωσαν στη ελληνική νοηματική γλώσσα τραγούδια για την αγάπη, τη συνεργασία

αλλά και τα χέρια που βοηθούν, γιατρεύουν και προσφέρουν χάδι και φροντίδα!

28. tragoydia nohmatikh

29. tragoydia nohmatikh 2

Έπειτα φόρεσαν τα καπέλα τους και μεταμορφώθηκαν για λίγο σε φαντάρους και νοσοκόμες!

30. fantaroi kai nosokomes

31. fantaroi kai nosokomes 2

Σας αποχαιρετούμε με ένα αγαπημένο τραγούδι των ημερών, που αν θέλετε να το ακούσετε, μπορείτε να πατήσετε εδώ!

Χρόνια πολλά σε όλες και όλους! 

Χρόνια πολλά στην ειρήνη, στην ελευθερία και στην αγάπη για τον άνθρωπο!

 

Σεπτεμβριο-καμώματα!

Ο Σεπτέμβριος ξεκίνησε πολύ δυναμικά!

Ήμασταν όλες και όλοι, μικροί και μεγάλοι κατενθουσιασμένοι με την έναρξη της σχολικής μας χρονιάς!

Κάθε μέρα υπήρξε μια αφορμή για γνωριμία, συνεργασία, συζήτηση, έμπνευση και δημιουργία!

Ας τα πάρουμε όμως όλα από την αρχή!

Την πρώτη κιόλας ημέρα πήραμε τους μαρκαδόρους και κάναμε την πρώτη μας ζωγραφιά!

1. h proth moy zografia

Οι ημέρες μας είχαν πολύ ελεύθερο παιχνίδι μέσα στην τάξη για να γνωριστούμε με τα παιχνίδια και τα κέντρα δραστηριοτήτων (ή αλλιώς γωνιές),

αλλά και να γνωριστούμε μεταξύ μας!

1. eleythero paichnidi 1

1.1 eleythero paichnidi 2

Οργανώσαμε όμως και πολλά παιχνίδια ατομικά και συνεργατικά!

2. domhmeno paichnidi sthn taxh 1

3. domhmeno paichnidi sthn taxh 2

Φυσικά απολαύσαμε και παιχνίδι στην αυλή…

4. paichnidia sthn aylh 1

4. paichnidia sthn aylh 2

…αλλά και στον μεγάλο κοινόχρηστο χώρο του σχολείου μας!

5. paichnidia ston koinochrhsto 1

Επίσης, τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος, απολάμβαναν τη μεσημεριανή τους χαλάρωση!

5. chalarosh

Η κάθε ομάδα έφτιαξε στην τάξη της το σταυρόλεξό της!

6. stayrolexo me onomata 1 1

6. stayrolexo me onomata 2

7. stayrolexo me onomata 2

Διαβάσαμε το παραμύθι του Peter Reynolds, “η τελεία” (εκδ. Αίσωπος), εμπνευστήκαμε και κάναμε τις δικές μας τελείες!

Ατομικές…

5.2 h teleia atomiko

…και ομαδικές!

5.1 h teleia

Διαβάσαμε την ιστορία του Σεπτέμβρη και φανταστήκαμε το τέλος της!

7.1 to paramythi toy Septembrh

Ακόμη, τα παιδιά ζωγράφισαν τον δικό τους Σεπτέμβρη!

7.2 an o Septembrhs htan paidaki

Βοηθήσαμε ο ένας τον άλλον για να σχεδιάσουμε τις παλαμίτσες μας και κατασκευάσαμε την αφίσα του σχολείου μας!

8. palamitses

Η αφίσα που διακοσμεί την πόρτα του σχολείου μας!!!

afisa

Έπειτα από κάποιες ημέρες λειτουργίας και συνύπαρξης, σκεφτήκαμε και συναποφασίσαμε σχετικά με τους κανόνες της ομάδας μας!

Τους συντάξαμε και φτιάξαμε το συμβόλαιό μας!

8. symbolaio taxhs ypografes 1

Όλοι και όλες το υπογράψαμε και το σφραγίσαμε με το δαχτυλικό μας αποτύπωμα!

9. symbolaio taxhs dachtylakia

9.1 symbolaio taxhs dachtylakia 2

Για να λειτουργεί καλύτερα και δίκαια η ομάδα μας, συμφωνήσαμε ότι θα ήταν όμορφο να φτιάξουμε μικρές ομαδούλες!

Κατά αυτόν τον τρόπο, προέκυψαν οι κόκκινη, η πράσινη, η μπλε, η πορτοκαλί και η κίτρινη ομάδα!

9.1h omada moy

Την Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου είχαμε την ευκαιρία να πατήσουμε σταφυλάκια,

έπειτα από πρωτοβουλία, αλλά και με την πολύτιμη υποστήριξη του κ. Νίκου, μπαμπά του συμμαθητή μας Μενέλαου!

10. pathma stafylion 1 1

10. pathma stafylion 1

Η εμπειρία μας αυτή ενέπνευσε τα παιδιά να κάνουν τις δικές τους ζωγραφιές!

10. pathma stafylion 3 zografikh

Συλλέξαμε με προσοχή τον μούστο και την επόμενη ημέρα, φτιάξαμε στο σχολείο μουσταλευριά,

την οποία μοιραστήκαμε και πήραμε σπίτι!

11. moystaleyria 1

11. moystaleyria 2

Δημιουργήσαμε ευκαιρίες για να δουλέψουμε τις κινήσεις και τα δαχτυλάκια μας, κάνοντας όλες και όλοι παρέα προγραφικές ασκήσεις!

12. prografikes ston aera

Και φυσικά ανυπομονούσαμε να συνεργαστούμε, για να καταφέρουμε μαζί σπουδαία πράγματα!

13. paichnidia synergasias

Αντιληφθήκαμε ότι η συμπεριφορά μας μπορεί να έχει μεγάλη επίδραση στους γύρω μας!

Σε αυτό μας βοήθησαν δύο χαρτάκια!

14. to chartaki

Στο ένα μιλήσαμε πολύ όμορφα, το χαϊδέψαμε, του γελάσαμε και με πολλή προσοχή το δώσαμε ο ένας στον άλλο!

Το δεύτερο χαρτάκι το τσαλακώσαμε, του μιλήσαμε άσχημα, το πατήσαμε, το κοιτάξαμε αγριεμένα…το χαρτάκι μας έγινε ένα πολύ μικρό χάρτινο μπαλάκι…

Προσπαθήσαμε να το ανοίξουμε, να το “ισιώσουμε” και να του ζητήσουμε συγγνώμη, αλλά ότι κι αν κάναμε, δεν καταφέραμε να γίνει όπως πριν…

Καταλάβαμε ότι η συγγνώμη είναι μια υπέροχη λέξη και νιώθουμε πολύ δυνατοί όταν τη λέμε, όμως δεν μπορεί πάντα να διορθώσει τα πράγματα εντελώς.

Κάθε τι που κάνουμε, κάθε τι που λέμε, επηρεάζει τους γύρω μας, αφήνοντας κάποιο “σημαδάκι” πάνω τους.

Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα βιντεάκι με φωτογραφίες από τη δράση μας, με ένα υπέροχο τραγούδι για τη συγγνώμη,

σε μουσική του Ευριπίδη Ζεμενίδη, στίχους του Γιώργου Μιζάλη και τραγουδισμένο από τον Μάρκο Κούμαρη.

Την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου γιορτάσαμε το αθλητικό παιχνίδι,

στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Αθλητισμού!

Το προαύλιο του σχολείου μας έγινε μια πίστα, στην οποία όλα τα παιδιά αγωνίστηκαν!

15. athlhmata pista kai zestama

16. athlhmata 2

16. athlhmata 3

Γνωρίσαμε και άλλα αθλήματα!
17. athlhmata gnorimia diadrastikos

Ετοιμάσαμε τα μετάλλιά μας!!!

18. athlhmata metallia

18. athlhmata metallia 2

Η επίσκεψη στο κομμωτήριο και το κόψιμο των μαλλιών, αποτέλεσε αφορμή για συζήτηση και προβληματισμό!

Αρχικά τα παρατηρήσαμε!

19. charizo mallia parathro

Τι μπορούμε να κάνουμε τα κομμένα μαλλιά μας, εφόσον είναι μακριά;

Μπορούν να χρησιμοποιηθούν από κάποιον/α;

Τι θα προσφέρουν τα κομμένα μας μαλλιά σε κάποιον/α άλλον/η;

Οι ιδέες μας πολλές και όλες μοναδικές!

Η ενσυναίσθηση, η φροντίδα, η αλληλεγγύη είναι βασικές δεξιότητες και αξίες που καλλιεργούμε

και τα παιδιά μας δίδαξαν πολλά μαθήματα με τις προτάσεις τους!

Πριν χαρίσουμε την κοτσίδα, είπαμε να παίξουμε λίγο με αυτή!

Τη χρησιμοποιήσαμε για ουρά, μουστάκι, μούσι!

20. charizo mallia peiramatizomai

20. charizo mallia peiramatizomai 2

Όλες και όλοι θέλησαν να “δωρίσουν” αγάπη με τον δικό τους τρόπο!

21. charizo mallia dhmioyrgo 2

Ο πρώτος μήνας της σχολικής μας χρονιάς “έκλεισε” με την παγκόσμια ημέρα γλωσσών!

Οι γονείς σύμμαχοι και συνεργάτες στην εκπαιδευτική διαδικασία, προετοίμασαν τα παιδιά και έμαθαν τη λέξη “γεια” σε διάφορες γλώσσες!

Έτσι γνωρίσαμε τις γλώσσες και τις σημαίες των χωρών όπου μιλούνται!

22. hmera glosson paichnidi choros

Παίξαμε παιχνίδια και χορέψαμε, γιατί ο χορός είναι ένας παγκόσμιος κώδικας επικοινωνίας!

Τέλος, κάθε παιδί επέλεξε μία σημαία, τη ζωγράφισε και προσπάθησε να αντιγράψει τη λέξη “γεια”

στη γλώσσα της χώρας που αντιστοιχεί στη σημαία!

23. hmera glosson shmaies lexeis

Έτοιμες οι σημαίες!

24. shmaies etoimes

Ο Σεπτέμβριος ολοκληρώθηκε με πολλά παιχνίδια, γέλια, χορούς, γνωριμίες, γνώσεις

και εμπειρίες μοναδικές που θα μας συνοδεύουν όλη μας τη χρονιά!

Σας αποχαιρετούμε με το ποιηματάκι που μάθαμε και αγαπάμε!!!

 

Καλή μας χρονιά!!!

Την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 πραγματοποιήθηκε ο Αγιασμός του σχολείου μας για τη φετινή σχολική χρονιά!

Μικροί και μεγάλοι βρεθήκαμε στο προαύλιο του 3ου Λυκείου Γαλατσίου παρέα με ανάμεικτα συναισθήματα!

agiasmos 1

Κατόπιν επιστρέψαμε στο νηπιαγωγείο μας για την καθιερωμένη ολιγόλεπτη ενημέρωση των γονέων.

agiasmos 2

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

σας καλωσορίζουμε σε μία καινούργια σχολική χρονιά στο νηπιαγωγείο μας!

Μαζί με τα παιδιά σας ξεκινάμε ένα όμορφο ταξίδι γεμάτο παιχνίδι, μάθηση, δημιουργία, ανακαλύψεις και καινούργιες εμπειρίες.

Κάθε μέρα θα είναι μία μικρή περιπέτεια, όπου τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να εκφραστούν, να πειραματιστούν, να μάθουν μέσα από την εμπειρία και το πιο σημαντικό… να χαρούν την καθημερινότητά τους.

Στο νηπιαγωγείο μας θα μάθουμε επίσης να συνεργαζόμαστε, να σεβόμαστε ο/η ένας/μία τον/την άλλον/άλλη, να λύνουμε μικρές δυσκολίες και να γιορτάζουμε κάθε μικρή ή μεγάλη επιτυχία!

Ξέρουμε πως στην αρχή μπορεί να φέρει λίγο άγχος ή συγκίνηση, όμως με αγάπη και εμπιστοσύνη, θα βοηθήσουμε τα παιδιά να νιώσουν ασφάλεια και χαρά

στο νέο τους χώρο.

Η συνεργασία μας θα είναι πολύτιμη σε αυτό το ταξίδι.

Άλλωστε η επικοινωνία, η κατανόηση και η εμπιστοσύνη, είναι τα κλειδιά για να δημιουργήσουμε το καλύτερο δυνατό περιβάλλον για τα παιδιά μας.

Είμαστε δίπλα σας σε κάθε βήμα, για να στηρίξουμε μαζί την πορεία τους.

Ευχόμαστε σε όλους μια χρονιά γεμάτη χαμόγελα, ζεστές αγκαλιές και δημιουργικές στιγμές!

chara

Με εκτίμηση και αγάπη,

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας.

” Εργαστήρια Δεξιοτήτων σχολικής χρονιάς: 2024 -2025″



Λήψη αρχείου

…κλείνοντας μια υπέροχη χρονιά γεμάτη συναισθήματα…

Για τα συναισθήματα ετούτη τη χρονιά

πράγματα έμαθα πολλά!

Τα βλέπω, τα ακούω, τα νιώθω, τα συζητώ

και βρήκα και τον τρόπο να τα εκφράζω εγώ!

Θλίψη, στεναχώρια, αγάπη και θυμός,

ηρεμία, έκπληξη και γέλια πολλά,

πόνος, αναστάτωση, αγωνία και χαρά,

όλα είναι συναισθήματα δικά μας

και είμαστε περήφανοι γι’ αυτά!

Ξέρω πια να γελάω, να πονάω, να κλαίω και να μιλώ

και όταν θέλω κάτι, θα το λέω, όπως θα το αισθανθώ!

 

Καθένας και καθεμία από εμάς, κλείνοντας ετούτη τη χρονιά,

γράψαμε τα συναισθήματα που ήταν για εμάς δυνατά!

Κρατάμε κάθε στιγμή με αγάπη σφιχτά

και τις φροντίζουμε όλες σαν φυλαχτά!

ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ: Από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό και από το Δημοτικό στο Νηπιαγωγείο!

Η σκέψη να συνεργαστούμε με το όμορ(φ)ο 7ο Δημοτικό Σχολείο Γαλατσίου, προέκυψε από τα ίδια τα παιδιά!

Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας και κυρίως τα νήπια, συχνά εκφράζουν τις σκέψεις, τις ανησυχίες, τις προσδοκίες, την ανυπομονησία τους για το επόμενο σχολικό τους βήμα!

Η πρότασή μας για σχεδιασμό και υλοποίηση από κοινού δράσεων έγινε αποδεκτή με ιδιαίτερη θέρμη από τις συναδέλφους δασκάλες και τη διευθύντρια του 7ου Δημοτικού σχολείου!

Προσπαθήσαμε να βρούμε έναν τρόπο να ξεκινήσουμε την επικοινωνία μεταξύ των παιδιών και η ιδέα δόθηκε!

Ας επικοινωνήσουμε μέσω της ζωγραφικής!

Ετοιμάσαμε τις ομαδικές ημιτελείς ζωγραφιές μας!

12. mish zografia dhmotiko 2

Θα ζητήσουμε από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α’ δημοτικού να τις ολοκληρώσουν!

12. mish zografia dhmotiko

1η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ!

1. etoimoi na fygoyme

Είδαμε πόσο κοντά είμαστε, μετρώντας τα βήματά μας!

2. ston dromo

Και φτάσαμε!

3. proaylio skales

Επισκεφθήκαμε τα δύο τμήματα της Α’ τάξης, συναντώντας παλιούς και παλιές μας συμμαθητές και συμμαθήτριες!

Τους παρουσιάσαμε τις ζωγραφιές μας και τους προ(σ)καλέσαμε να τις συνεχίσουν όπως εκείνοι ήθελαν!

4. sthn taxh 1

5. sthn taxh 2

Αφού τους ευχαριστήσαμε για την φιλοξενία, τους αποχαιρετίσαμε και δώσαμε την υπόσχεση να τα ξαναπούμε σύντομα!

6. epistrofh

Φυσικά, επιστρέφοντας στο σχολείο μας, ζωγραφίσαμε τις εντυπώσεις μας!

7. oi entyposeis mas apo thn proth episkepsh

 

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Α’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ!

Πράγματι, η επόμενη συνάντησή μας δεν άργησε!

Αυτή τη φορά μας επισκέφθηκαν τα παιδιά της Α’ δημοτικού στο νηπιαγωγείο!!!

Ετοιμάσαμε δωράκια!

Μιας και πλησίαζε το Πάσχα, φτιάξαμε καρτούλες και λαγο-καπελάκια!

proetoimasia doron

proetoimasia doron 2

Φτάνοντας, μας παρουσίασαν τις ολοκληρωμένες ζωγραφιές μας!

paroysiash omadikhs

Ακολούθησαν παιχνίδια και χοροί!

choros paichnidia 1

choros paichnidia 2

Συμμετείχαμε όλες και όλοι!

perasame teleia 1

Το ευχαριστηθήκαμε πολύ!!!

perasame teleia 2

Αποχαιρετήσαμε τους φίλους και τις φίλες μας!!!

apochairetismos

ΜΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΣΑΝΤΑ ΤΗΣ Α’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!

Είχαμε την ευκαιρία να έχουμε για μια μέρα σχολική τσάντα της Α’ Δημοτικού στο σχολείο μας.

Την ανοίξαμε, βγάλαμε τα πράγματα που περιείχε και τα επεξεργαστήκαμε!

blepontas ta paragmata sthn tsanta page

blepontas ta paragmata sthn tsanta 1

blepontas ta paragmata sthn tsanta 2 1

blepontas ta paragmata sthn tsanta 2

Τα παιδιά ζωγράφισαν τι θα έβαζαν στη δική τους τσάντα!

blepontas ta paragmata sthn tsanta 3

etoimazontas thn tsanta gia to dhmotiko

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ Β1!

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Β1, παρέα με τη δασκάλα τους, ετοίμασαν συμβουλές και ευχές για τα νήπια που πρόκειται να πάνε στην Α’ δημοτικού την επόμενη σχολική χρονιά!

Σας ευχαριστούμε πολύ!

Θαυμάσαμε τα γράμματά τους, τα μεγάλα κείμενα!

Κρατάμε τις συμβουλές και τις ευχές σας μέσα στο μυαλό και στην καρδιά!

Ανυπομονούμε να σας γνωρίσουμε από κοντά!

 

2η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!

Τα παιδιά εξέφρασαν ανησυχίες σχετικά με το προαύλιο του δημοτικού και τη χρήση της τουαλέτας

και έτσι κανονίσαμε και 2η επίσκεψη!

1. episkepsh sto dhmotiko etoimoi gia anachorhsh

2. episkepsh sto dhmotiko 1

Επισκεφθήκαμε τις τουαλέτες…

episkepsh stis toyaletes

…είδαμε και πειραματιστήκαμε στις βρύσες…

episkepsh stis bryses

…επισκεφθήκαμε το κυλικείο και γνωρίσαμε την κυρία Γιώτα…

episkepsh sto kylikeio

…και γνωρίσαμε την αίθουσαν εκδηλώσεων με τη βιβλιοθήκη του δημοτικού!

episkepsh sth bibliothhkh theatro

Βλέποντας τη σκηνή, τα παιδιά ανέβηκαν και παρουσίασαν ένα από τα τραγούδια της καλοκαιρινής μας γιορτής!

paroysiash nohmatikhs

Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με πολύ παιχνίδι στην αυλή!

sthn aylh

paichnidi sthn aylh 1

paichnidi sthn aylh 2

 

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ!

Με αφορμή το σχέδιο δράσης που υλοποιήσαμε για τη φιλαναγνωσία,

καλέσαμε στο σχολείο μας και μας επισκέφθηκαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του ΣΤ2 του όμορου δημοτικού σχολείου,

που φέτος συνεργάστηκαν και έφτιαξαν τα δικά τους παραμύθια!

Αρχικά γνωριστήκαμε…

gnorimia me ta ektakia

και τα παιδιά μάς παρουσίασαν 2 από τις ιστορίες τους…

paroysiaseis istorion

…συζητήσαμε…

syzhthsh

…και βραβεύσαμε τα παιδιά της ΣΤ’, τους “μικούς συγγραφείς”, με μετάλλια και επαίνους!

brabeysh metallia

Φυσικά πριν μας αποχαιρετήσουν, βγήκαμε μια ομαδική φωτογραφία!!!

omadikh 1

 

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΩΝ Α’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ!

Στον χώρο του σχολείου μας πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τους γονείς των μαθητών/τριών μας, με γονείς παιδιών της Α’ Δημοτικού, με δασκάλες και τη διευθύντρια του 7ου Δημοτικού Σχολείου Γαλατσίου!

Αρχικά πραγματοποιήθηκε παρουσίαση βασισμένη στα σχόλια που είχαμε λάβει από τους γονείς, κατά τη συμπλήρωση του αρχικού ερωτηματολογίου για την ανίχνευση των απόψεών τους σχετικά με τη διαδικασία της μετάβασης των παιδιών τους στο δημοτικό σχολείο.

paroysiash

Ακολούθησε συζήτηση, κατά την οποία εκφράστηκαν απόψεις και συναισθήματα.

Καταλυτική ήταν η συμβολή των δασκάλων και της διευθύντριας του δημοτικού!

Τις ευχαριστούμε θερμά για τη συμμετοχή τους!

syzhthsh 1

Οι δράσεις σχετικά με την ομαλή μετάβαση ολοκληρώθηκαν με “εικαστική αξιολόγηση” από τα παιδιά…

axiologhsh

…αλλά και με ηλεκτρονική αξιολόγηση, μέσω φόρμας ειδικά διαμοργωμένης για τα παιδιά!

 

Ήταν ένα υπέροχο ταξίδι με πολλές “μεταβάσεις”,

συναισθήματα και εκφράσεις!

Το πολύ όμως σημαντικό 

είναι ότι είχαμε συντρόφους στο ταξίδι αυτό!

Μικροί, μεγάλοι, δάσκαλοι, παιδιά,

το απολαύσαμε και περάσαμε μοναδικά!

 

Καλό ταξίδι ευχόμαστε

στα νηπιάκια μας που φεύγουν,

αφήστε νου, καρδιά και φτερά ανοιχτά,

στον κόσμο του δημοτικού να σας ταξιδεύουν!

Εμείς θα είμαστε πάντα εδώ,

αν και όποτε θελήσετε,

να σας ακούσουμε… να μας μιλήσετε! 

Ανοιξιάτικες και καλοκαιρινές δημιουργίες!!!

Ο μήνας του Μάη γιορτάστηκε με λουλούδια!

Πήγαμε περίπατο στην αυλή της Αγίας Ειρήνης και μαζέψαμε λουλούδια…

1. protomagia mazeyoyme loyloydia

protomagia mazeyoyme loyloydia

…τα φέραμε στο σχολείο μας…

protomagia loyloydia sto scholeio

…και φτιάξαμε στεφάνι!

protomagia stefani

protomagia stefani 2

Η Πρωτομαγιά γιορτάστηκε και με κατασκευές ανοιξιάτικες… Στεφανάκια και βραχιολάκια!

protomagia ftiachnontas stefanakia kai brachiolakia

protomagia ftiachnontas stefanakia kai brachiolakia 2

Και τα φορέσαμε!!!

protomagia stefanakia kai brachiolakia 2

protomagia stefanakia kai brachiolakia

Διαβάσαμε ένα ποίημα για την άνοιξη, εμπνευστήκαμε και ζωγραφίσαμε!

12. poihma gia thn anoixh

Κάπως έτσι πλησίασε η γιορτή της μητέρας!

Κατασκευάσαμε υπέροχα λουλουδάκια…

doro gia th giorth ths mhteras

doro gia th giorth ths mhteras 2

Τα παιδιά ζωγράφισαν και ετοίμασαν καρτούλες για τις μανούλες!

doro gia th giorth ths mhteras 5

doro gia th giorth ths mhteras 6

Τα παιδιά ζωγράφισαν την μανούλα…

doro gia th giorth ths mhteras 7

doro gia th giorth ths mhteras 4

…και έκαναν όμορφες σκέψεις για τις μανούλες!

doro gia th giorth ths mhteras 3

Παρακολουθήσαμε βιωματική θεατρική παράσταση για τα δικαιώματα των παιδιών, με τίτλο

“Η Αλίκη στην χώρα των δικαιωμάτων”, από την ομάδα ΣυνΚίνησις!

theatrikh parastash echo dikaiomata 1 1

theatrikh parastash echo dikaiomata 2

theatrikh parastash echo dikaiomata 3

Με αφορμή το βιβλίο της Ελένης Γερουλάνου “Ο Νικηφόρος ανακαλύπτει τα συναισθήματα” (εκδ. Πατάκη), γνωριστήκαμε με τα ειδώλια της Κυκλαδικής Τέχνης,

τα παρατηρήσαμε και τα μιμηθήκαμε!

1. anaparistontas ta eidolia

Και έπειτα δημιουργήσαμε τα δικά μας ειδώλια!

2. eidolia apo phlo

3. eidolia apo phlo

4. ftiachnontas eidolia

5. eidolia

Τα παιδιά ζωγράφισαν τους εαυτούς τους με το συναίσθημα που ένιωθαν εκείνη τη στιγμή!

7. ti aisthanomai tora

Νιώσαμε ιδιαίτερα περήφανοι και περήφανες!!!

6. eimai perhfanos giati

Φτιάξαμε φατσούλες με συναισθήματα!

8. zografizontas gia ta synaisthhmata 1

Τα παιδιά ζωγράφισαν στο καβαλέτο!

9. kabaleto

10. kabaleto

Παίξαμε με χειροποίητο επιτραπέζιο για τα συναισθήματα…

11. epitrapezio synaisthhmata

…και ολοκληρώσαμε το αλφαβητάρι των συναισθημάτων!

to alfabhtari ton synaisthhmaton

Και φυσικά φωτογραφηθήκαμε για την αναμνηστική τσαντούλα του νηπιαγωγείου!!!

omadikh

omadikh 2 1

Κάπως έτσι υποδεχτήκαμε τον Ιούνιο και το καλοκαίρι!

Ξεκίνησαν οι εντατικές προετοιμασίες για την καλοκαιρινή μας γιορτή!

Πρόβες…

probes

…προσκλήσεις…

proetoimasia prosklhshs giorths

prosklhseis

…και το σκηνικό της γιορτής!

zografizontas to skhniko 1

zografizontas to skhniko 2

zografizontas to skhniko 3

Και έτσι φτάσαμε στις καλοκαιρινές μας γιορτούλες που απολαύσαμε μικροί και μεγάλοι!!!

Σας αποχαιρετούμε προσωρινά με ένα υπέροχο, ταξιδιάρικο τραγουδάκι!!!

Ήρθε πάλι η Πασχαλιά… με αγάπη με φιλία!

Μέσα στον Απρίλη ξεκινήσαμε να προετοιμαζόμαστε για να υποδεχτούμε τη γιορτή του Πάσχα!

Φέραμε στον νου μας εμπειρίες και αναμνήσεις από προηγούμενες χρονιές και φτιάξαμε ένα υπέροχο ομαδικό παζλ!

4. pazl aygo omadiko

Μάθαμε για το Πάσχα, τι συμβολίζει και τι τιμάμε τις ημέρες του Πάσχα…

1. zografizontas ton mystiko deipno

…φτιάχνοντας έτσι σιγά σιγά το βιβλίο του Πάσχα!

2. to biblio toy Pascha 2

3. to biblio toy Pascha 1

Παίξαμε στον διαδραστικό πίνακα παιχνίδια ερωτήσεων!

5. paizontas ston diadrastiko

6. paizontas ston diadrastiko 2

Τα παιδιά έφτιαξαν με τις παλάμες τους λαγουδάκια…

7. dachtylokoynelakia

…αυγο-κοτοπουλάκια…

8. kotopoylaki aygoylaki

…και αυγο-λαγουδάκια!

9. koyneloaygoylakia 1

10. koyneloaygoylakia 1 2

11. koyneloaygoylakia 2

Σχεδιάσαμε και χρωματίσαμε λαγουδάκια!

12. lagoydakia

Τα παιδιά ετοίμασαν με πολλή έμπνευση και μεγάλη αφοσίωση πασχαλινές καρτούλες…

13. kartoyles paschalines

14. paschalinh karta

…και καλαθάκια!

15. kalathakia

Έτοιμα!

16. kartoyles kalathakia etoima

Φυσικά την τιμητική της είχε και η πασχαλίτσα!

Τα παιδιά σχεδίασαν, έκοψαν, ζωγράφισαν και κατασκεύασαν τις δικές τους πασχαλίτσες!

17. paschalitsa 1

Ζωγραφίσαμε και βάψαμε κόκκινα αυγά!

18. bafoyme ayga 1

20. bafoyme ayga 3

19. bafoyme ayga 2

Ακόμη τα παιδιά έφτιαξαν τα φαναράκια τους!

21. fanarakia

22. fanarakia

Διαβάσαμε για τα παθήματα του σκανταλιάρη λαγού και τα παιδιά αποτύπωσαν στο χαρτί τις εντυπώσεις τους!

23. to pathhma toy skantaliarh lagoy

Φυσικά δεν έλειψαν και πασχαλινά παιχνίδια!

Τρίλιζα…

24. paschalinh triliza

…και το κυνήγι των κρυμμένων σοκολατένιων αυγών!

25. paichnidi krymmenon aygon

Ταξιδέψαμε σε πολλά μέρη του κόσμου, γνωρίζοντας ζωγράφους και τεχνοτροπίες,

μέσα από την ιστορία “Το αυγό με τα 9 στρωματάκια”,

ένα ηλεκτρονικό βιβλίο που κατασκευάστηκε από το “Μαγικό Καπέλο”

και βασίστηκε στην πρωτότυπη ιδέα της παιδαγωγού Φωτιάδου Παρασκευής!

26. to aygo me ta 9 stromatakia

27. to aygo me ta 9 stromatakia 2

Τέλος και πριν αποχαιρετιστούμε για τις πασχαλινές μας διακοπές,

συζητήσαμε σχετικά με τις προσδοκίες που έχουμε για τις ημέρες που θα ακολουθήσουν!

28. oi prosdokies mas gia to Pascha

Ευχόμαστε και ελπίζουμε να περάσατε και να περνάτε όλες και όλοι πολύ πολύ όμορφα!

Ανυπομονούμε να συναντηθούμε στο σχολείο μας ξανά και να μοιραστούμε τις εμπειρίες μας από τις διακοπές μας!