Ο Φεβρουάριος μας αποχαιρετά,
αφήνοντάς μας υπέροχες στιγμές μάθησης, ανακάλυψης και παιχνιδιού!
Εκτός από τις Απόκριες και την έναρξη της Σαρακοστής
(μπορείτε να μεταβείτε στην αντίστοιχη ανάρτηση, πατώντας εδώ)
ξεκινήσαμε το ταξίδι μας στον κόσμο της ελληνικής μυθολογίας!
Γνωρίσαμε τον Ιάσονα και τους Αργοναύτες του!

Μάθαμε για τον μύθο της Αλκυόνας…

…και μετρήσαμε τις ημέρες του Γενάρη που είχε ηλιοφάνεια! Μήπως ήταν αυτές οι Αλκυονίδες ημέρες;

Γνωρίσαμε τους 12 θεούς και θεές του Ολύμπου…

…γνωρίσαμε τα σύμβολα της κάθε θεάς και του κάθε θεού…

…παρακολουθήσαμε στον διαδραστικό πίνακα σχετικό οπτικοακουστικό υλικό και παίξαμε,
εικάζοντας τη συνέχεια της ιστορίας και εκφράζοντας τα συναισθήματά μας…

…τα παιδιά χειροτέχνησαν ομαδικές κατασκευές με τους 12 θεούς/θεές στον Όλυμπο!


Γνωρίσαμε την Περσεφόνη και τον μύθο της,
ενώ στη συνέχεια τα παιδιά προσπάθησαν να τοποθετήσουν τις εικόνες στη σειρά και να αναδιηγηθούν την ιστορία!

Τα παιδιά ζωγράφισαν ότι τους έκανε εντύπωση…

…και διαχωρίσαμε τη φύση την άνοιξη-καλοκαίρι από το φθινόπωρο-χειμώνα!

Ο μύθος του Απόλλωνα και της Δάφνης ακολούθησε!

Τα παιδιά βγήκαν στην αυλή και βρήκαν τη δάφνη!

Η έμπνευση ήταν μεγάλη!

Γνωρίσαμε την Ηχώ και τον Νάρκισσο!

Πειραματιστήκαμε με τον ήχο, γνωρίσαμε μουσικά όργανα και τρόπους που μπορούμε να παράξουμε μουσική!

Άραγε μπορούμε να δούμε τον ήχο;




Γνωρίσαμε την ιστορία του μικρού Κάστορα και της Ηχούς του και τα παιδιά δημιούργησαν!

Ακολούθησε ο μύθος του Δημοφώντα και της Φυλλίδας,
που μεταμορφώθηκε σε αμυγδαλιά!

Δραματοποιήσαμε τον μύθο!

Τα παιδιά εμπνεύστηκαν και ζωγράφισαν!


Επίσης κατασκεύσαν αμυγδαλίτσες με διαφορετικά υλικά και τεχνοτροπίες!

Η μυθολογία του Φεβρουαρίου ολοκληρώθηκε με τον μύθο του Φιλήμονα και της Βαύκιδος…

…που μας έδωσε την ευκαιρία να μιλήσουμε για την καλοσύνη!

Αλλά και την ώρα των αγγλικών με την κ. Ιλιάνα,
μάθαμε τη λέξη “αγάπη” (love)
και μοιραστήκαμε αγαπησιάρικες κατασκευές!

Φτιάξαμε τη γη σε ένα ταψί!
Χωρίσαμε τη θάλασσα από τη στεριά και καλλιεργήσαμε με φακές!
Τα παιδιά πειραματίστηκαν, παρατήρησαν και κατέγραψαν την εξέλιξη!




Τέλος, είχαμε την ευκαιρία να πραγματοποιήσουμε με τον κοινωνικό λειτουργό του σχολείου μας, κ. Κοσμετάτο Νικόλα
την 1η ομάδα γονέων, με στόχο την υποστήριξη των παιδιών και την ανταλλαγή εμπειριών και απόψεων!

Φλεβάρη σε ευχαριστούμε για κάθε ημέρα και κάθε στιγμή
που αποτέλεσε αφορμή για παιχνίδι, έμπνευση, ανακάλυψη, δημιουργία και αλληλεπίδραση!