Πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τρίτης 9/6 η καλοκαιρινή μας γιορτή, σε συνεργασία με το 36ο δημοτικό σχολείο! Αποχαιρετήσαμε τη φετινή σχολική χρονιά, με τραγούδια, χορούς και αστεία δρώμενα απο τον Ελληνικό κινηματογράφο και περάσαμε υπέροχα! Ευχηθήκαμε καλό καλοκαίρι σε όλους!