Το εστιατόριο! Ελεύθερες δραστηριότητες: το μαγαζάκι της τάξης, γίνεται εστιατόριο με σεφ, σερβιτόρο, πελάτες, μενού -τιμοκατάλογο και στο τέλος πληρωμή του λογαριασμού! Εντάσσεται στο σχέδιο δράσης της σχολικής μονάδας, με θέμα τις σχέσεις μεγάλων και μικρών!
Αρχεία για 5 Μαΐου, 2026
Εστιατόριο στην τάξη!
Μάι 20265
Υγιεινό πρωινό!
Μάι 20265
Υγιεινό πρωινό: πίνακας διπλής εισόδου με καταγραφή του υγιεινού δεκατιανού στο νηπιαγωγείο και αναμνηστικά βραβεία για την προσπάθεια όλων των παιδιών. Εντάσσεται στη δράση ενεργού πολίτη με θέμα “το σώμα μου- ο εαυτός μου”