Παρακολουθήσαμε μαζί με την Α’ και Β’ τάξη του 36ου Δημοτικού σχολείου, το εκπαιδευτικό, βιωματικό, θεατρικό παιχνίδι για τη ζωή της μέλισσας και το μέλι, <<Μέλη η μέλισσα>>, από τη θεατρική ομάδα “Παίξε μαζί μας”. Η δράση αυτή υλοποιήθηκε στο πλαίσιο δράσεων ενεργού πολίτη, που για φέτος αφορά την διατροφή, αλλά και στα πλαίσια του […]