Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης του νηπιαγωγείου μας, που αφορά τη φιλαναγνωσία, επισκεφτήκαμε τη βιβλιοθήκη του συστεγαζόμενου δημοτικού σχολείου. Η υπεύθυνη δασκάλα της βιβλιοθήκης, κυρία Μαρία, μας ξενάγησε, μας εξήγησε τη διαδικασία δανεισμού των βιβλίων, πως χρησιμοποιούν οι μαθητές τη βιβλιοθήκη, κατά τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου, ξεφυλλίσαμε βιβλία που μας κίνησαν την περιέργεια, και […]