Η κυρία Όλγα, μαμά της Κατερίνας, ήρθε στην τάξη και μας διάβασε το βιβλίο <<η Αργυρώ γελάει>>, με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ατόμων με ειδικές ανάγκες.
Η κυρία Όλγα, μαμά της Κατερίνας, ήρθε στην τάξη και μας διάβασε το βιβλίο <<η Αργυρώ γελάει>>, με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ατόμων με ειδικές ανάγκες.