Υλοποίηση Σχεδίου Δράσης για το σχολικό έτος 2024-2025.
Άξονας: Ηγεσία – Οργάνωση και Διοίκηση της σχολικής μονάδας
Τίτλος:” Τρέχω, παίζω και γελώ, την αυλή μου αγαπώ”.
Ενδεικτικές φωτογραφίες:
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ
Αθλητικές δραστηριότητες
-Σκυταλοδρομία
-Πιάσε το μαντίλι
-Απλώστρα
-Διαδρομή
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ
Ομαδικά παιχνίδια συνεργασίας και συμπερίληψης
-Ισορροπία σε ζευγάρια
-Κινώ το μπαλάκι
-Το τούνελ
-Πιάσε το τουβλάκι
–Δραστηριότητα στο πρόγραμμα της αγγλικής γλώσσας –Halloween
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ
Υπαίθρια βιβλιοθήκη
Ανάγνωση παραμυθιού
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ
Δραστηριότητες έρευνας στην αυλή
-Βιβλιοθήκη με χριστουγεννιάτικα βιβλία
-Το σπίτι του Άι Βασίλη
-Χριστουγεννιάτικα έθιμα στον κόσμο
-Χριστουγεννιάτικα έθιμα στην Ελλάδα
-Ο καιρός τα Χριστούγεννα
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ
- Σταθμοί «αισθητηριακού παιχνιδιού»
–Εναλλακτική ζωγραφική
–Αγώνες με καραβάκια
–Παιχνίδια
«Φόρα το καπέλο»
«Φάε τα μακαρόνια»
«Μάζεψε τα καπάκια»
«Βάλε τους κρίκους»
–Αισθητηριακά παιχνίδια
«Μάντεψε τι πιάνεις»
«Πλυντήριο αυτοκινήτων»
«Ανακάλυψε τα αντικείμενα»
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ
Παρατήρηση καιρικών φαινομένων
Ρομποτική: «Βιωματική βόλτα στον κύκλο του νερού».
ΜΑΡΤΙΟΣ – ΑΠΡΙΛΙΟΣ
Φροντίδα φυτών και δέντρων
Καθαρισμός ξερών φύλλων
Παρατήρηση δέντρων με τον ερχομό της Άνοιξης
Πότισμα
Παρατήρηση οφθαλμών
Παρατήρηση ανάπτυξης βολβών – πότισμα στα πρώτα άνθη
Παρατήρηση διαφορετικής ανάπτυξης (φωτεινές- σκιερές θέσεις)
Παρατήρηση διαφορών στα άνθη
Πότισμα
Παρατήρηση δέντρων με πλήρη ανάπτυξη
ΑΠΡΙΛΙΟΣ
Δημιουργία τοιχογραφίας
Κυνήγι πασχαλινών αυγών (Εαster egg hunt)
ΜΑΙΟΣ
Της αυλής το Λούνα Παρκ
-Αυθόρμητη ζωγραφική
-Χορός με πινέλα
-Χορός ανάμεσα από καμβάδες
-Οι ιδέες του ζωγράφου
-Χορός με κορδέλες
-Κρίκοι σε μπουκάλια
-Στόχος
– Ψάρεμα με απόχη
Στα παιχνίδια, τα παιδιά εντόπισαν στοιχεία και δημιούργησαν τον δικό τους πίνακα σε μορφή κολλάζ.





































































































































































































