«Νεροπεριπέτειες στην αυλή του Σχολείου»

Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού συνεργατικού e – Twinning έργου “Νεροπεριπέτειες: Το νερό που μας ενώνει-Το νερό που μας πληγώνει”, που συντονίζει η Διευθύντρια του σχολείου κ. Δέσποινα Θάνου και συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας Δήμητρα Παυλίδου και Χρύσα Λυσίτσα, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε στην αυλή παιγνιώδης δράση με θέμα: «Το Νερό: Πλημμύρες, Συνέπειες και Τρόποι Προστασίας».
Οι μαθητές και οι μαθήτριες χωρίστηκαν σε δύο ομάδες και ξεκίνησαν τη δραστηριότητα με το πρώτο στοιχείο, το οποίο ήταν ένας γρίφος με λέξεις-κλειδιά σχετικές με το θέμα. Η λύση του οδηγούσε σε έναν σημείο-σταθμό, στην αυλή του σχολείου, όπου τους περίμενε το επόμενο στοιχείο.
Το δεύτερο στοιχείο ήταν ένα σταυρόλεξο, με όρους που σχετίζονταν με το φαινόμενο των πλημμυρών και τις επιπτώσεις τους. Η επίλυσή του οδηγούσε τις ομάδες στο γήπεδο μπάσκετ της αυλής του σχολείου μας, όπου τους περίμεναν ο Γυμναστής μας, ο κ. Γιώργος Κουνάδος και η Σχολική μας Νοσηλεύτρια, κ. Δέσποινα Τσαβδάρη. Τα παιδιά αφού έπαιξαν με την εποπτεία του Γυμναστή ένα σύντομο αγώνα μπάσκετ, παρέλαβαν τα κομμάτια ενός παζλ, με θέμα τον Κύκλο του Νερού. Η συναρμολόγηση του παζλ οδηγούσε στην αποκρυπτογράφηση μιας φράσης, κρυπτογραφημένης με τον αλγόριθμο του Καίσαρα. Αφού βρήκαν τη φράση, οδηγήθηκαν στην τελική τοποθεσία, δηλαδή στη σχολική τους αίθουσα.
Ακολούθησε συζήτηση με τη μέθοδο του καταιγισμού ιδεών, κατά την οποία οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν τις απόψεις τους και να διασαφηνίσουν τυχόν απορίες.
Το όλο εγχείρημα είχε ως στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών μας και μέσω αυτών της σχολικής και ευρύτερης κοινότητας.
Η Διευθύντρια
Δέσποινα Γ. Θάνου