Αρχική » Ετικέτες Ποιότητας e-Twinning 2021-22

Ετικέτες Ποιότητας e-Twinning 2021-22

Ετικέτες Ποιότητας απονεμήθηκαν στα κάτωθι έργα eTwinning

κατά το σχολικό έτος 2021-22:

1. Τίτλος Έργου: “Τοπικά Περιβαλλοντικά Θέματα: Ενεργοί πολίτες αναζητούν, διερευνούν, παρουσιάζουν, συζητούν, προτείνουν”.

Στο πλαίσιο του έργου επιχειρήθηκε διερευνητική, διεπιστημονική προσέγγιση, μέσω σύνδεσης με τα γνωστικά αντικείμενα της Φυσικής, Βιολογίας, Χημείας του Γυμνασίου, των κάτωθι επιλεγμένων τοπικών περιβαλλοντικών θεμάτων, που επηρεάζουν την υγεία, την ποιότητα ζωής, την αισθητική του περιβάλλοντος και αποτέλεσαν κοινό τόπο ενδιαφέροντος των εταίρων του έργου:

  • απολιγνιτοποίση Δυτικής Μακεδονίας,
  • αστικός αμπελώνας – κοινοτικός λαχανόκηπος – αστικοί κήποι,
  • ρύπανση υδάτων.

Τα θέματα συνδέθηκαν με τους Παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης. Βασικός στόχος ήταν οι e-twinners να γίνουν ενεργοί πολίτες διερευνώντας (διαδικτυακά – ζωντανές συνεντεύξεις), επικοινωνώντας και συνεργαζόμενοι μεταξύ τους σε ένα περιβάλλον ψηφιακής ασφάλειας, χρησιμοποιώντας όλα τα εργαλεία της πλατφόρμας e-Twinning καθώς και πλήθος εξωτερικών συνεργατικών ψηφιακών εργαλείων (storyjumper, padlet, kahoot, canva, wordwall, video, εικαστικά έργα, συνεντεύξεις, κοινόχρηστα έγγραφα, ηχητικά αρχεία, αρχεία pdf κ.α.).

Συμπεριλήφθηκαν δια ζώσης συνεντεύξεις με τον Προϊστάμενο του Τμήματος Αστικού Πρασίνου του Δήμου Θεσσαλονίκης, την Υπεύθυνη ΚΕΠΕΑ Ελευθερίου-Κορδελιού και τον Δήμαρχο Πτολεμαΐδας.

Στο δίκτυο e-Twinning συμμετείχαν τα σχολεία: 11ο Γ/σιο Θεσ/νίκης, 4ο Γ/σιο Πτολεμαΐδας, Γ/σιο Ανδρίτσαινας.

Διαχειρίστρια του e-Twinning έργου εκ μέρους του 11ου Γυμνασίου ήταν η εκπαιδευτικός Σταυρή Γαρυφαλλιά κλ. ΠΕ04.01.

Συμμετείχαν οι μαθητές Κόκκαλη Γεωργία, Οικονόμου Φανή, Γκιώση Νεφέλη, Χαμόλι Λάουρα, Τσαλαχούρης Σωτήρης, Χατζηπάνου Αγάπη, Στόικος Αγαμέμνων, Καλάτζε Κετεβάν, Δούκα Ελευθερία της Β΄τάξης.

2. Τίτλος Έργου: “Παραδοσιακή Διατροφή”.

Στο πλαίσιο του έργου προσεγγίσθηκαν θέματα παραδοσιακής διατροφής, σε σύνδεση και με το γνωστικό αντικείμενο της Βιολογίας Γυμνασίου.

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής έχει απομακρύνει κυρίως τους νέους από το παραδοσιακό πρότυπο της διατροφής, που έχει αντικατασταθεί σε μεγάλο βαθμό από ανθυγιεινές διατροφικές συνήθειες. Δεδομένων των ευεργετικών επιδράσεων της ελληνικής παραδοσιακής διατροφής στη διατήρηση της υγείας θεωρήσαμε αναγκαίο την προστασία της και την επανένταξη της στην καθημερινότητά μας.

Οι μαθητές των σχολείων του δικτύου επικοινώνησαν, συνεργάστηκαν, αντάλλαξαν απόψεις για υγιεινές διατροφικές συνήθειες στα καθημερινά γεύματα, για τοπικές, παραδοσιακές συνταγές από μητέρες και γιαγιάδες, για έργα ζωγραφικής που πραγματεύονται θέματα διατροφής σε διάφορες ιστορικές περιόδους, χρησιμοποιώντας  καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία, καθώς και τα εργαλεία επικοινωνίας της πλατφόρμας e-Τwinning.  Βαρύτητα δόθηκε στην συνεργασία των μαθητών των σχολείων με τη χρήση των εργαλείων της ηλεκτρονικής πλατφόρμας και στην γνωριμία τους με τους κανόνες ασφάλειας στην ψηφιακή επικοινωνία (χρήση avatars, μελέτη κανόνων).

Στο δίκτυο e-Twinning συμμετείχαν τα σχολεία: 11ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης, Γυμνάσιο Παμφίλων Λέσβου, Γυμνάσιο Θερμής Λέσβου, 2ο Γυμνάσιο Καλαμπάκας, Γυμνάσιο Κάσου.

Μέλος του έργου εκ μέρους του 11ου Γυμνασίου ήταν η εκπαιδευτικός Σταυρή Γαρυφαλλιά κλ. ΠΕ04.01. Συμμετείχαν οι μαθητές της Α΄τάξης Ντιέγκο Μάρτιν Δεληπορανίδης, Αλέξανδρος Μάρτιν Δεληπορανίδης και Παπαδόπουλος Δημήτριος.

3. Τίτλος Έργου: “Οδοιπορικό στην Βόρεια Εύβοια: μελετώντας τον περιβαλλοντικό και πολιτιστικό της πλούτο”.

Προσέγγιση και γνωριμία με τα πολιτιστικά και περιβαλλοντικά στοιχεία της πανέμορφης Βόρειας Εύβοιας στο πλαίσιο της συνεργασίας μας με σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της περιοχής. Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν και να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα του e-Twinning για επικοινωνία και συνεργασία, δημιουργία συλλογικών προϊόντων ώστε να ευαισθητοποιηθούν στο θέμα του πολιτισμικού και περιβαλλοντικού πλούτου της περιοχής. Με χρήση πλήθους ψηφιακών εργαλείων παρουσιάσθηκαν στοιχεία του φυσικού περιβάλλοντος της περιοχής, πολιτιστκά και θρησκευτικά μνημεία, τοπικά προϊόντα και συνταγές, δράσεις των συμμετεχόντων σχολείων.

Στο δίκτυοe-Twinning συμμετείχαν τα σχολεία: Δημοτικό Σχολείο Ωρεών, 39ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου, Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις Αγίας Άννας, Δημοτικό Σχολείο Κηρίνθου, Ε.Ε.Ε.Κ. Καμαρίων.

Εκ μέρους του τμήματος Β2 συμμετείχαν οι μαθήτριες Κόκκαλη Γεωργία, Οικονόμου Φανή, Γκιώση Νεφέλη, Δούκα Ελευθερία.

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και μαθήτριές που συμμετείχαν με πολύ ενδιαφέρον, ενθουσιασμό και δημιουργικότητα στις δράσεις των έργων

eTwinning.

Η υπεύθυνη εκπαιδευτικός των μαθητικών ομάδων

Σταυρή Γαρυφαλλιά

Φυσικός MEd

Όνομα συντάκτη

Όνομα: 11ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Σύντομο βιογραφικό:
Περισσότερες πληροφορίες

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση