Γ΄ Τάξη: Κυκλοφοριακή Αγωγή

Τα παιδιά της Γ΄ τάξης του σχολείου μας, με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών τους, επισκέφτηκαν την Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2023 το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής του Δήμου Αγ. Δημητρίου όπου παρακολούθησαν σχετικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, ενημερώθηκαν από ειδικούς, οδήγησαν αυτοκινητάκια και πέρασαν ένα πολύ ευχάριστο και εποικοδομητικό δίωρο!

2023 01 19ΚυκλΑγωγ

Δημοσιεύθηκε στην Δραστηριότητες Σχολείου και χαρακτηρίσθηκε , . Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.