Τα παιδιά της Γ΄ τάξης του σχολείου μας, με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών τους, επισκέφτηκαν την Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2023 το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής του Δήμου Αγ. Δημητρίου όπου παρακολούθησαν σχετικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, ενημερώθηκαν από ειδικούς, οδήγησαν αυτοκινητάκια και πέρασαν ένα πολύ ευχάριστο και εποικοδομητικό δίωρο!

Καλωσορίσατε στο ιστολόγιο του 117ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών.
Εδώ θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες για το σχολείο μας και θα ενημερώνεστε για τις ανακοινώσεις, τις δραστηριότητες και τις δράσεις του σχολείου μας.
Αναζήτηση
-
Πρόσφατα άρθρα
