Ειρήνη του Αριστοφάνη

Σήμερα επισκέφθηκε το σχολειο μας η θεατρική ομάδα “Παραμυθομικρούληδες” για να μας παρουσιάσει την παράσταση Ειρήνη του Αριστοφάνη. Η υπόθεση του έργου γνωστή: Ο Τρυγαίος, ένας αγρότης από τον Δήμο της Αθμωνίας, αποφασίζει να ανέβει ως τον ουρανό, καβάλα σ’ έναν τεράστιο σκαθάρι, για να ελευθερώσει την Ειρήνη που είναι αιχμάλωτη. 

Μια ιστορία που μιλά για την επιθυμία του ανθρώπου να ξαναβρεί την ηρεμία, τη χαρά και τη συνύπαρξη.

Η πολύ όμορφη και ενδιαφέρουσα παράσταση περιελάμβανε:

  • Συνδυασμό κουκλοθέατρου, θεάτρου σκιών και ζωντανής εμφάνισης ηθοποιών.
  • Διαδραστικά θεατρικά παιχνίδια με τα παιδιά
  • Πρωτότυπη μουσική και τραγούδι.

IMG 3747 2 IMG 3749 1 IMG 3755 1 IMG 3754 1IMG 3756 1IMG 3759

Στο τέλος της παράστασης οι ηθοποιοί άφησαν τα παιδιά να αγγίξουν τις κούκλες και τους μίλησαν για το πως άλλάζουν τη φωνή τους και μεταμορφώνονται στους ήρωες του έργου.

IMG 3762

Οι μικροί μας μαθητές ενθουσιάστηκαν τόσο πολύ που αποτύπωσαν με ζωγραφική ό,τι τους έκανε εντύπωση αππαράσταση.

IMG 3767 IMG 3763 IMG 3764 IMG 3765 IMG 3766

IMG 3770 IMG 3769 IMG 3772 IMG 3768

 

 

Outdoor Classroom Day 2025

Tο Outdoor Classroom Day είναι ένα παγκόσμιο κίνημα που στόχο έχει να κάνει την υπαίθρια μάθηση μέρος της ζωής κάθε παιδιού. Προτείνεται  τουλάχιτον 2 ημέρες το χρόνο , το “μάθημα” να μεταφέρεται σε εξωτερικό χώρο με στόχο οι ημέρες αυτές να πολλαπλασιαστούν και να απολέσουν τα 2/3 της εκπαιδευτικής χρονιάς.

Τα οφέλη της υπαίθριας μάθησης/εκπαίδευσης για τα παιδιά περιλαμβάνουν σύνδεση με τη φύση, κριτική σκέψη και ανακαλυπτική διάθεση, κοινωνική ανάπτυξη και  υγιή / θετική συναναστροφή με συνομιλήκους, αποφυγή συγκρούσεων, βελτίωση φυσικής κατάστασης, ηρεμία και πάνω από όλα χαρά και δημιουργικό παιχνίδι.

Το σχολείο μας συμμετέχει και στηρίζει το Outdoor Classroom Day οργανώνοντας μαθησιακές εμπειρίες στην αυλή μας, σήμερα 6 Νοεμβρίου 2025,  τις οποίες απολαύσαμε όλοι, μαθητές-τριες και εκπαιδευτικοί.

Τα παιδιά πήραν πολύχρωμες κιμωλίες και αποφάσισαν να κάνουν την αυλή μας πιο όμορφη και πολύχρωμη. Πρόσθεσαν την προσωπική τους πινελιά, εκφράστηκαν με δημιουργικό τρόπο χρησιμοποιώντας νέα υλικά και νέες επιφάνειας ζωγραφικής, συνδύασαν υλικά της φύσης με δημιουργικό τρόπο, συνεργάστηκαν, θαύμασαν ο ένας τη δημιουργία του άλλου, περίμεναν τη σειρά τους χωρίς να δυσανασχετούν, λερώθηκαν πολύ αλλά το κατα ευχαριστήθηκαν!!

 

IMG 3652 IMG 3655 IMG 3657 IMG 3661 IMG 3669

Μια άλλη ομάδα παιδιών παρατηρώντας  τις αλλαγές της φύσης το Φθινόπωρο έτσι όπως φαίνονται στην αυλή μας,  αποφάσισαν να τις  αποτυπώσουν σε ένα μεγάλο χαρτί. Έφεραν ένα μεγάλο τραπέζι έξω στην αυλή, απλωσαν το χαρτί τους, επέλεξαν τα  χρώματα που αποτυπώνουν το φθινόπωρο και συνεργάστηκαν στην δημιουργία ενός ομαδικού φθινοπωρινού τοπίου το οποίο στόλισαν με φθινοπωρινά φύλλα που μάζεψαν όλοι μαζί από την αυλή!

eikona Viber 2025 11 07 19 13 21 776 eikona Viber 2025 11 07 19 13 21 982 eikona Viber 2025 11 07 19 13 22 407 eikona Viber 2025 11 07 19 13 22 185

Ήταν μια υπέροχη μέρα για όλους μας, παιδιά και εκπαιδευτικούς! Είμαστε σίγουροι ότι θα το επαναλάβουμε πολύ σύντομα!

 

 

Γιορτή 28ης Οκτωβρίου

Σήμερα κάναμε τη γιορτή για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου. Οι μικροί μας μαθητές-τριες είπαν τα ποιήματά τους , τραγούδησαν τραγούδια για την επέτειο και στο τέλος παρήλασαν με καμάρι στην αυλή του σχολείου μπροστα στις οικογένειές τους.

Συγχαρήρια στα παιδιά μας και χρόνια πολλά !

IMG 3376

IMG 3358 IMG 3388 IMG 3391

IMG 3509

 

Γράμμα στους ηγέτες για την κλιματική κρίση

Σε λίγες μέρες οι παγκόσμιοι ηγέτες συναντιούνται στη Βραζιλία για να συζητήσουν τα μέτρα που λαμβάνουν για τη κλιματική κρίση. Πρόκειται για την 30η διεθνή συνάντησή που συγκαλεί ο ΟΗΕ για το θέμα («Conference of Parties», COP30, Bραζιλία, 10-21 Nοεμβρίου 2025).
Είναι σημαντικό να νιώσουν όλοι/ες οι σύνεδροι στη Βραζιλία ότι νοιαζόμαστε, ανησυχούμε και απαιτούμε να ληφθούν γενναία μέτρα για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης.

Με παρακίνηση από το WWF και τη νΕλληνικής Εταιρίας Προστασίας της Φύσης , μαθητές-τριες από όλη την Ελλάδα έγραψαν επιστολές προς τον Έλληνα Πρωθυπουργό κ. Μητσοτάκη και τον  κ. Corrêa do Lago, Πρόεδρο της 30ης Διάσκεψης των Ηνωμένων Εθνών για το κλίμα.

Την Παρασκευή 31/10 μία μεγάλη αντιπροσωπεία από μαθητές και μαθήτριες, 25 περίπου στον αριθμό παρέδωσε όλες αυτές τις επιστολές στον Βραζιλιάνο Πρέσβη στην Ελλάδα καθώς και στον Υπουργό Περιβάλλοντος, σε δύο διαδοχικές επισκέψεις.
Ο Βραζιλιάνος Πρέσβης, ο οποίος ήταν και ο ίδιος εκπαιδευτικός, εγγυήθηκε ότι όλες οι επιστολές θα φτάσουν στον τελικό τους αποδέκτη, γιατί η κίνηση αυτή αποτελεί παραδειγματική συνεισφορά εκ μέρους των παιδιών στην τύχη της ανθρωπότητας.
Περίπου 6.000 επιστολές, λοιπόν, από περισσότερα από 260 σχολεία πανελλαδικά, έγραψαν ιστορία, και αφηγήθηκαν έναν καινούργιο τρόπο στο πλαίσιο της ενεργού πολιτειότητας, προκειμένου τα παιδιά να κατανοήσουν ότι έχουν τη δύναμη να απευθύνονται σε όλα τα συλλογικά όργανα εκπροσώπησης της κοινωνίας. Εμείς ελπίζουμε η φωνή τους να ακουστεί.

Code Week 2025

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μία δυναμική πρωτοβουλία που δίνει τη δυνατότητα σε άτομα όλων των ηλικιών να εξερευνήσουν τον προγραμματισμό, τη δημιουργικότητα και την επίλυση προβλημάτων. Καταρρίπτει τα εμπόδια στις ψηφιακές δεξιότητες, καθιστώντας τον προγραμματισμό πιο προσιτό και συμπεριληπτικό. Από τις σχολικές τάξεις έως τους κοινοτικούς χώρους, συνδέει εκπαιδευτικούς, μαθητές και λάτρεις της τεχνολογίας, ζωντανεύοντας ιδέες μέσω της ψηφιακής καινοτομίας και ενισχύοντας τη συνεργασία σε όλη την Ευρώπη.

Το σχολείο μας συμμετέχει στην Ευρωπαική Εβδομάδα Προγραμματισμού σχεδόν χρόνο οπότε έτσι και φέτος περάσαμε  1 εβδομάδα  κάνοντας σχετικές δραστηριότητες κυρίως χωρίς σύνδεση στον υπολογιστή.

Στην 1η “ενσώματη” δραστηριότητα ένα παιδί φόρεσε ένα  καπελάκι  αρκούδας. Στο δάπεδο είχαμε ετοιμάσει ένα τετραγωνισμένο πλαίσιο 12 τετραγώνων που αναπαριστούσε το δάσος με τη φωλιά της αρκουδίτσας. Το σενάριο έλεγε ότι η αρκουδιτσα έχασε τη φωλιά της και έπρεπε να τη βοηθήσουμε να τη βρει.

Το ένα τετράγωνο ήταν η αφετηρία, όπου ξεκινούσε η αρκουδίτσα και σε ένα άλλο η φωλιά. Τα παιδιά έπρεπε να τοποθετήσουν στο πάτωμα τα βελάκια κατεύθυνσης και να “προγραμματίσουν” το παιδί αρκουδάκι να φτάσει στη φωλιά του.

Κάθε φορά που άλλαζε το ζευγάρι των παικτών (αρκουδίτσα και προγραμματιστής), άλλαζε και η αφετηρία, ώστε να έχει ενδιαφέρον το παιχνίδι.

coding bears ensomata

Στη 2η “εμπράγματη”δραστηριότητα χρησιμοποιήθηκε το αγαπημένο ρομποτάκι των παιδιών BeeBot σε μια παρόμοια πίστα με 12 τετράγωνα.  Το ρομποτάκι  προσπαθεί να φτάσει στη φωλιά του. Το ένα τετράγωνο ήταν η αφετηρία και το άλλο η φωλιά. Τα παιδιά έπρεπε να προγραμματίσουν το Beebot ώστε να φτάσει από την αφετηρία στη φωλιά. Κάθε φορά που άλλαζε  ο παίκτης, άλλαζε και η διαδρομή. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν τόσο πολύ που επιχείρησαν ακόμα και να γράψουν το κώδικα, δηλαδή τη διαδρομή, και μετά ένα άλλο παιδί να τον διαβάσει και να προγραμματίσει το ρομπότ.

coding bears empragmata

Στην 3η αναπαραστατική δραστηριότητα, δόθηκε στα παιδιά ένα φύλλο εργασίας στο οποίο κλήθηκαν να εγγράψουν τη διαδρομή της αρκουδίτσας προς τη φωλιά της αλλά και να σημειώσουν, στο κάτω μέρος, τη διαδρομή με τα βελάκια προγραμματισμού

coding bears anaparastatika

Σε συνέχεια των δραστηριοτήτων της Ευρωπαικής Εβδομάδας Προγραμματισμού, δόθηκε στα παιδιά ένα φύλλο εργασίας με σκοπό να ολοκληρώσουν ένα φθινοπωρινό μοτίβο, κόβοντας και κολλώντας τη σωστή φθινοπωρινή εικόνα στο τελευταίο τετραγωνάκι του μοτίβου

FED905F9 C69F 48B6 A5D8 A6DC0FAA2301

Eikona 1 1Μετά την ανάγνωση της ιστορίας «Ο λύκος Ζαχαρίας θέλει ν΄αλλάξει χρώμα» στην ολομέλεια της τάξης, τα νήπια κλήθηκαν να βοηθήσουν τον αγαπημένο τους λύκο Ζαχαρία να φτάσει με τη δική τους βοήθεια στις ημέρες της εβδομάδας. Σε επιδαπέδιο πλέγμα όπου έχουμε τοποθετήσει κάρτες με τις ημέρες της εβδομάδας από την ιστορία, τα νήπια εργάστηκαν σε μικρές ομάδες με διαφορετικούς ρόλους (προγραμματιστής, ρομπότ-Ζαχαρίας και ελεγκτής), τοποθέτησαν τα βελάκια κατεύθυνσης, στη σωστή σειρά, εκτέλεσαν την προγραμματισμένη διαδρομή και
οδήγησαν το ρομπότ-Ζαχαρία στην αντίστοιχη ημέρα.

EIKONA 2 1

Στην επόμενη δραστηριότητα τα νήπια χωρίστηκαν σε μικρές ομάδες, συζήτησαν και αποφάσισαν σχετικά με την αγαπημένη τους ημέρα της εβδομάδας και πάνω στη πίστα προγραμμάτισαν και οδήγησαν την αγαπημένη τους μέλισσα-ρομπότ στην αντίστοιχη αγαπημένη τους ημέρα.
Στη συνέχεια αποφάσισαν και προγραμμάτισαν όλες οι ομάδες εκ περιτροπής την μέλισσα ρομπότ ώστε να περάσει από όλες τις ημέρες της εβδομάδας με τη σωστή σειρά φτάνοντας στην αγαπημένη ημέρα του Ζαχαρία την Κυριακή!

EIKONA 3

Τέλος δόθηκε στα παιδιά ένα φύλλο εργασίας όπου τα νήπια κατέγραψαν με το δικό τους τρόπο τη διαδρομή που κάνει ο λύκος Ζαχαρίας για να φτάσει στην αγαπημένη του ημέρα της εβδομάδας την Κυριακή. Τα νήπια προγραμμάτισαν αυτή τη διαδρομή και κόλλησαν τα κατάλληλα βελάκια στο φύλλο εργασίας.

EIKONA 4

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού συνεχίστηκε με δραστηριότητες που συνδυάζουν την τέχνη και την κωδικοποίηση. Με τίτλο δραστηριότητας  “Από την κανονικότητα ….στην τέχνη”οι μικροί μαθητές  μελέτησαν τον πίνακα Rythms του γνωστού ζωγράφου Paul Klee  ο οποίος περιλαμβάνει 3 χρώματα ( μαύρο- γκρι- άσπρο) και το σχήμα του τετράγωνου. Όλα τα στοιχεία αυτά είναι ήδη γνώριμα στα παιδιά.

Μέσω παρατήρησης τα παιδιά  διαπιστώνουν  ότι τα χρώματα του πίνακα “δεν είναι μπερδεμένα “, αλλά ακολουθούν μια σειρά η οποία επαναλαμβάνεται συνέχεια. Τους κάνει εντύπωση ότι ο ζωγράφος χρησιμοποιεί μόνο τρία χρώματα και επαναλάμβάνει τα συγκεκριμένα χρώματα.

  • Τα παιδιά συνεχίζουν το αρχικό μοτίβο ΑΒΓ (μαύρο-άσπρο-γκρι), επαναλαμβάνοντας λεκτικά τον κανόνα για να μην τον ξεχάσουν ή μετρούν τα τετράγωνα. Χωρίζονται σε 3 ομάδες και με τη σειρά φωνάζουν τα  τρία χρώματα σε  κινητικό επαναλαμβανόμενο  παιχνίδι στην παρεούλα. eikona Viber 2025 11 07 18 47 13 751 1

eikona Viber 2025 11 07 18 47 12 848 1

 

 

  • Στη συνέχεια κάθε παιδί έφτιαξε το δικό του μοτίβο επιλέγοντας 3 αγαπημένα χρώματα του σε ατομικό φύλλο εργασίας. Η δραστηριότητα απαιτούσε συγκέντρωση, μέτρημα, προσοχή, δημιουργικότητα αλλά και φαντασία. Στο τέλος το αποτέλεσμα μας δικαίωσε. Τελικά τα καταφέραμε !! Μπράβο μας !!

eikona Viber 2025 11 07 18 47 12 757 eikona Viber 2025 11 07 18 47 13 171 eikona Viber 2025 11 07 18 47 12 924 eikona Viber 2025 11 07 18 47 12 982

Και δεν σταματήσαμε  εκεί!!!

Ακολούθησαν δραστηριότητες με τίτλο  «Με λένε Κώδικα»
Μέσα από την παρατήρηση ότι κάποια ονόματα των μαθητών/-ριών έχουν περισσότερες φωνούλες/ γράμματα από κάποια άλλα, αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με την ορθή αλληλουχία των γραμμάτων. Τα μεγάλα νήπια και
μερικά από τα προνήπια αναγνωρίζουν ήδη το όνομά τους όταν το δουν, καθώς και κάποια
γράμματα ή όλα από αυτό. Επίσης, οι μαθητές/-ριες είναι εξοικειωμένοι/-ες με την χρήση του ρομπότ
μελισσούλα.

 Σε μικρές ομαδούλες οι μαθητές/-ριες καλούνται να αναγνωρίσουν και να δείξουν που είναι τα
γράμματα στην πίστα από τα οποία αποτελείται το όνομά τους.
 Στη συνέχεια, τα παιδιά μετράνε και λένε φωναχτά τα βήματα που πρέπει να κάνει το beebot
προκειμένου να ακολουθήσει τον «καταλληλότερο» δρόμο, δίνοντας έμφαση στην κατεύθυνση
(πχ «δύο βήματα μπροστά και μετά στροφή δεξιά»). Σε όλη τη διαδικασία, σημαντικό ρόλο
παίζουν οι συμμαθητές/-ριες που συμμετέχουν, καθώς υπάρχει μια διαλεκτική, για τις
κατευθύνσεις που πρέπει κάθε φορά τα ακολουθήσει το beebot.
 Ο/η μαθητής/-ρια προγραμματίζει το beebot με την βοήθεια των συμμαθητών/-ριών του/της.
 To beebot εκτελεί τις οδηγίες.
 Στην περίπτωση που η εκτέλεση ήταν ορθή ο/η μαθητής/-ρια αποτυπώνει τον κώδικα στο
ατομικό του φύλλο εργασίας, ξεχωριστό για κάθε παιδί.
 Στην περίπτωση αποτυχίας, επαναλαμβάνεται η προσπάθεια με συζήτηση μεταξύ των μελών της
μικρο-ομάδας.
Η δραστηριότητα αυτή απαιτεί συγκέντρωση, μέτρημα, προσοχή! Συγχαρητήρια!

N1 Tsamou 2025

Μια άλλη ομάδα ασχολήθηκε με τη δημιουργία φθινοπωρινών μοτίβων

Η δραστηριότητα προγραμματισμού έχει τίτλο «Χρησιμοποιούμε μοτίβα – τυπώματα και κατασκευάζουμε σουπλά για την τάξημας».
Με αφορμή την εβδομάδα προγραμματισμού Code week αποφασίσαμε να εισάγουμε
την μαθηματική έννοια του μοτίβου. Η εποχή του Φθινοπώρου ήταν το έναυσμα να ασχοληθούμε
δημιουργικά και να φτιάξουμε τα δικά μας μοτίβα, αξιοποιώντας συγκεκριμένο φθινοπωρινό φρούτο,
το μήλο, καθώς και κάποια σχήματα που πρότειναν οι μαθητές/-ριες. Η έννοια του μοτίβου είναι ήδη
γνωστή στα παιδιά.

Στην ολομέλεια γίνεται συζήτηση για το Φθινόπωρο και οι μαθητές/-ριες παρατηρούν ταφθινοπωρινά φρούτα σε καρτέλες. Μετά από ψηφοφορία, τα παιδιά καλούνται σε ομάδες να
τοποθετήσουν τα τυπώματα σε μια σειρά η οποία δημιουργεί το επαναλαμβανόμενο μοτίβο –διάκοσμο των σουπλά.
 Οι μαθητές/-ριες προβληματίζονται στο πως θα ξεκινήσει η διαδικασία.
 Η εκπαιδευτικός ρωτάει την κάθε ομάδα ποιο μοτίβο θέλουν να ακολουθήσουν, με συγκεκριμένη
σειρά, σχήματα και χρώματα π.χ. ΑΑΒ (Μήλο κόκκινο – Μήλο κόκκινο – Μήλο κίτρινο) ή ΑΒΓ,
ή ΑΒΒ
 Οι μαθητές/-ριες επιλέγουν το αρχικό μοτίβο επιλέγοντας τα σχέδια που επιθυμούν (π.χ.
αστέρι – καρδούλά – ορθογώνιο παραλληλόγραμμο) και ξεκινούν το μοτίβο, το οποίο
επαναλαμβάνουν μέχρι να διακοσμηθεί πλήρως το Α3 χαρτί της ομάδας τους.
 Την επόμενη μέρα, η εκπαιδευτικός παρουσιάζει πλαστικοποιημένα τα σουπλά και κάθε ομάδα
παρουσιάζει στην ολομέλεια τη δουλειά της, το επιλεχθέν μοτίβο, καθώς και τις φορές που το
επανέλαβαν.

Η δραστηριότητα αυτή απαιτεί συγκέντρωση, μέτρημα, προσοχή! Συγχαρητήρια!

N2 Tsamou 2025

 

Ο Σίμος και ο Σεισμός

Σήμερα φιλοξενήσαμε στο σχολείο μας τη διαδραστική παράσταση του Εκπαιδευτικού Θεάτρου Τεχνόπολις, με τίτλο “Ο Σίμος και ο Σεισμός”. Στόχος της παράστασης ήταν η  απομυθοποίηση του φαινομένου του σεισμού και η εμπέδωση από τους μαθητές-τριες των βασικών γνώσεων αυτοπροστασίας σε περίπτωση σειμού.

Οι μαθητές-τριες παρακολούθησαν  3 ιστορίες της παγκόσμιας μυθολογίας για τον σεισμό καθώς και την επιστημονική εξήγηση του φαινομένου. To θέαμα συνδύασε θέατρο, κούκλες και θέατρο σκιών – αντικειμένων.

IMG 3292 IMG 3295 IMG 3301IMG 3304

IMG 3311 IMG 3308

Η παράσταση ολοκληρώθηκε με ένα βιωματικό παιχνίδι με κάρτες για την εμπέδωση των μέτρων προστασίας.

IMG 3318 IMG 3315

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2025

Η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού διεξάγεται κάθε χρόνο στο τέλος του Σεπτέμβρη ή αρχές του Οκτώβρη και περιλαμβάνει  δράσεις που προάγουν την άσκηση, την υγεία, την ευγενή άμιλλα, και τις αξίες του αθλητισμού στα σχολεία.

Στόχος της Ημέρας:
    • Να τονιστεί η παιδαγωγική αξία του σχολικού αθλητισμού.
    • Να δοθεί έμφαση στη συμβολή του αθλητισμού στη βελτίωση της καθημερινής ζωής των μαθητών.
    • Να καλλιεργηθούν αξίες όπως η ευγενής άμιλλα, η συνεργασία, η αλληλεγγύη και το ομαδικό πνεύμα.
    • Να γίνει η σωματική δραστηριότητα μέρος της καθημερινότητας των μαθητών.

Φέτος, στο σχολείο μας διοργανώθηκαν δύο δράσεις :

Την πρώτη ημέρα επισκέφθηκε το σχολείο μας το “Περιπλανώμενο Εργαστήρι Τσίρκου”, ένα project από την θεατρική ομάδα Dromocosmicas. Μέσα από την εξερεύνηση των διαφορετικών δραστηριοτήτων του τσίρκου, όπως τα ζογκλερικά, τα ισορροπιστικά και τα ακροβατικά, τα παιδιά εξάσκησαν την αυτόσυγκέντρωση τους, την ισορροπία τους, τη συνεργασία με άλλους, αλλα και ανακαλυψαν με δημιουργικό τρόπο την εκφραστικότητα του σώματός τους.

IMG 3120 1 IMG 3126 1 IMG 3128 1 IMG 3144 1 IMG 3140 1

 

Τη δεύτερη μέρα επισκέφθηκαν το σχολείο μας οι δάσκαλοι του Παναθλητικού  Συλλόγου Θεσσαλονίκης , οι οποίοι με παιγνιώδη τρόπο έφεραν  τους μικρούς μας μαθητές  σε επαφή με τις βασικές αρχές και τη φιλοσοφία του Taekwondo και τους ευχαριστούμε θερμά!

IMG 3200 IMG 3193 IMG 3198 IMG 3194 IMG 3190 IMG 3182 IMG 3179 IMG 3187IMG 3181

 

Παγκόσμια Ημέρα Τελείας

Η Παγκόσμια Ημέρα Τελείας  γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 15 Σεπτέμβρίου. Η ημέρα αυτή, εμπνευσμένη από το βιβλίο “Η Τελεία” του Πίτερ Ρέινολντς, προτρέπει όλους να αφήσουν το δικό τους στίγμα στον κόσμο, να πιστέψουν στη δημιουργικότητα και να μην φοβηθούν να ξεκινήσουν, ακόμα κι αν πρόκειται για μια απλή τελεία. 

Ουσιαστικά η ημέρα αυτή είναι μια πολύ σπουδαία  αφορμή ώστε να τονιστούν΄στα μικρά παιδιά  αξίες όπως

  • η δημιουργικότητα και η ικανότητα του κάθε ατόμου να εκφραστεί.
  • η δύναμη που κρύβεται στην απλή αρχή, την αφετηρία για να δημιουργήσει κανείς κάτι ξεχωριστό.
  • το θάρρος να τολμήσει κάποιος να κάνει το πρώτο βήμα, ακόμα κι αν νιώθει ανασφάλεια, ακολουθώντας μια ιδέα.

Η ανάγνωση και επεξεργασία του βιβλίου μας υπενθυμίζει ότι ακόμη και το πιο μικρό βήμα ή σημάδι μπορεί να οδηγήσει σε σπουδαία πράγματα, ενθαρρύνει την πίστη στον εαυτό μας και τη δύναμη να πιστέψουμε στις δικές μας ικανότητες και τέλος τιμά τον ρόλο των δασκάλων στο να δώσουν χώρο και δύναμη στους μαθητές τους να αναπτύξουν τις δυνατότητές τους.

Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω αποτυπώθηκε σε μια ομαδική εργασία όπου όλοι-ες οι μαθητες-τριες άφησαν το σημάδι τους!

IMG 3045

Αγιασμός 2025

Με χαρά υποδεχτήκαμε σήμερα μαθητές-τριες και γονείς στον Αγιασμό που πραγματοποιήθηκε στην αυλή του  σχολείου μας. Ευχόμαστε ολόψυχα σε όλους μια ήρεμη και δημιουργική σχολική χρονιά!

αγιασμός2025