Μένουμε σπίτι και πάμε βόλτα στο διάστημα με τη βοήθεια της ΝΑΣΑ

μένουμε σπίτι και αν κάνουμε τον κόπο και πατήσουμε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο, μπορούμε να κάνουμε ένα ωραίο ταξίδι στο διάστημα. καλή περιήγηση

Μαθηματικά Παιχνίδια

   Για να περάσετε όμορφα και να ξαναθυμηθείτε τους αριθμούς ,σας προτείνουμε τα παρακάτω μαθηματικά παιχνίδια με υλικά που  όλοι έχουμε σπίτι.Καλή διασκέδαση!

Μαθηματικά Παιχνίδια

 

Μένουμε σπίτι και κάνουμε πικ νικ στο σαλόνι.

Το πικ νικ είναι μία αγαπημένη δραστηριότητα . Μπορούμε λοιπόν να  την οργανώσουμε όλοι μαζί και να περάσουμε όμορφα στο σαλόνι ή σε κάποιο άλλο δωμάτιο του σπιτιού μας. για να σκεφτούμε τι χρειάζεται να έχουμε μαζί μας. Σαντουιτσάκια , φρούτα χυμό, νερό  και ότι άλλο θέλουμε, νάτα στο τραπεζομάντηλο που θα στρώσουμε κάτω .Α ! και μερικά μαξιλαράκια να καθήσουμε. Αλλά τι πικ νικ θα ήτανε χωρίς τραγούδι . Μπορούμε να θυμηθούμε  ωραία τραγούδια που ξέρουμε ή που θα βρούμε εκείνη τη στιγμή. Το πικ νικ θέλει και πολύ παιχνίδι :το γη , αέρας,  θάλασσα είναι ένα από αυτά ,(η μάνα του παιχνιδιού λέει ένα από τα τρία π.χ. αέρας και οι παίκτες πρέπει να βρουν κάτι που να υπάρχει στον αέρα ας πούμε πουλί. Αυτές είναι μερικές ιδέες και είναι σίγουρο ότι όλοι σας μπορείτε να σκεφτείτε πολύ περισσότερες. Καλή διασκέδαση!

Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο

Ευχαριστούμε πολύ το Αρχηγείο Ελληνικής Αστυνομίας  και τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για την αποστολή αναλυτικών οδηγιών  ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο.

ΣΥΝ_2 teleworking

ΣΥΝ_3 ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ γενικό

ΣΥΝ_1 elearning

Από το αγαπημένο μου τραγούδι δημιουργώ ένα παραμύθι

Στις 2 Απριλίου κάθε χρόνο γιορτάζουμε την Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου. Γιορτάζουν τα αγαπημένα μας παραμύθια. Γιορτάζουν στις 2 Απριλίου γιατί αυτή την ημέρα ήταν τα γενέθλια του μεγάλου παραμυθά Χάνς  Κρίστιαν Άντερσεν που έγραψε πολλά γνωστά παραμύθια όπως η Βασίλισσα του χιονιού, το κοριτσάκι με τα σπίρτα , η μικρή γοργόνα και πολλά άλλα. Τα παραμύθια έχουν την θαυμαστή ιδιότητα να ηρεμούν και να συνδυάζουν με επιτυχία την πραγματικότητα με την φαντασία.

Σήμερα είναι μια καλή ευκαιρία να διαβάσετε παραμύθια αλλά και να γίνετε μικροί συγγραφείς ξεκινώντας από μία ιδέα που θα σας δώσει το αγαπημένο σας τραγούδι  με τον τίτλο Αγάπη. Σας  θυμίζουμε τους στίχους και αφού τους τραγουδήσουμε ξανά ,μπορείτε να

ξεκινήσετε : Μιά φορά κι έναν καιρό ήταν………………………… .Θα ήταν πολύ ωραίο στα σχόλια (με την βοήθεια των μεγάλων

πάντα ), να δημοσιεύσετε το παραμύθι σας ώστε να έχουμε την ευκαιρία να το απολαύσουμε όλοι.

ΑΓΑΠΗ

Πρωταπριλιά

Καλώς μας ήρθε ο νέος μήνας!

Ο Αγιωργίτης ,ή Τριανταφυλλάς ,η Γρίλλης όπως τον λέει ο  λαός μας.Ο μήνας με τη μεγάλη γιορτή της Χριστιανοσύνης ,το Πάσχα, αλλά και τα αστεία και τα ψεματάκια του την πρώτη του μέρα.

Εμείς στο νηπιαγωγείο, γνωρίζουμε πολύ καλά κάποιον ήρωα, που του άρεσαν πολύ τα ψέματα και οι σκανταλιές.Δεν τον βρήκατε ακόμη;Ελάτε να δούμε μαζί το κουκλοθέατρο που ακολουθεί  και θα διαπιστώσετε ποιος είναι!

Στη συνέχεια μπορείτε να παίξετε με τους γονείς σας το παιχνίδι : Αλήθεια ή ψέματα 

Φτιάχνουμε  δύο καρτέλες που  γράφουν Αλήθεια  Ψέματα

Στη συνέχεια απευθύνουμε  στα παιδιά ερωτήσεις σχετικές με το κουκλοθέατρο και εκείνα απαντούν ανάλογα

σηκώνοντας τη σωστή καρτέλα .

Ενδεικτικά:

  1. Ο μπαμπάς του Πινόκιο ήταν υδραυλικός Ψ
  2. Τον έλεγαν Κολόντι Ψ
  3. Τον έλεγαν Τζεπέτο Α
  4. Ο Τζεπέτο εφτιαξε την κούκλα του από ύφασμα και μαλλί Ψ
  5. Του φόρεσε κίτρινα ρούχα Ψ
  6. Ο Τζεπέτο πουλησε το παλτό του για να του πάρει βιβλίο Α
  7. Στην πλατεία του χωριού είδε ένα κουκλοθέατρο Α
  8. Στην πλατεία του χωριού είδε ένα λούνα παρκ Ψ
  9. Για να δει το κουκλοθέατρο πούλησε το βιβλίο του για να αγοράσει ένα εισιτήριο Α
  10. Δεν του άρεσε καθόλου το κουκλοθέατρο Ψ
  11. Ο γίγαντας έκαψε τον Πινόκιο για να ψήσει τη μπριζόλα του Ψ
  12. Ο γίγαντας έδωσε 5 χρυσά νομίσματα στον Πινόκιο Α
  13. Στο δρόμο του είδε ένα σκύλο και μία πάπια Ψ
  14. Η αλεπού κι ο γάτος ξεγέλασαν τον Πινόκιο Α
  15. Του είπαν να ρίξει τα λεφτά του στη θάλασσα Ψ
  16. Του είπαν να φυτεψει τα νομίσματα στη ρίζα ενός δέντρου Α
  17. Η γαλάζια νεράιδα ήρθε για να βοηθήσει τον Πινόκιο Α
  18. Ο Πινόκιο έλεγε αλήθεια στη νεράιδα Ψ
  19. Όταν ο Πινόκιο έλεγε ψεματα μεγάλωναν τα αυτιά του Ψ
  20. Ο Τζεπέτο συγχώρεσε τον Πινόκιο Α
  21. Ο Πινόκιο το έσκασε από το σχολείο για να πάει για μπάνιο Ψ
  22. Ο Πινόκιο και ο φίλος του έβγαλαν αυτιά γαιδάρου Α
  23. Ο χωριάτης πούλησε το γάιδαρο Πινόκιο στο διευθυντή ενός τσίρκου Α
  24. Ο διευθυντής του τσιρκου τον έκλεισε σε ένα κλουβί Ψ
  25. Η νεράιδα τον ξανάκανε ξύλινο κούκλο Α
  26. Ο Πινόκιο για να γλυτώσει από το διευθυντή του τσίρκου έπεσε στη θάλασσα Α
  27. Στη θάλασσα τον έφαγε ένας καρχαρίας Ψ
  28. Μέσα στη φάλαινα βρήκε το φίλο του από το σχολείο Ψ
  29. Όταν χασμουρήθηκε η φάλαινα βγήκαν έξω από το στόμα της Α
  30. Η γαλάζια νεράιδα μεταμόρφωσε τον Πινόκιο σε αληθινό αγόρι Α

Καλή διασκέδαση!

Μένουμε σπίτι και τραγουδάμε…

το τραγούδι που φτιάξαμε στο σχέδιο εργασίας “Μουσική και μουσικοί  στα καντούνια όλοι μαζί”.

Ο ρυθμός είναι από το παραδοσιακό ιταλικό τραγούδι “Bella Ciao”.

Οι στίχοι είναι εδώ :                              Τραγούδι έναρξης 

                    Όλοι εσείς που μας κοιτάτε

                    στην παρεούλα μας τώρα ελάτε!

                    Όλοι εσείς  που μας κοιτάτε

                    στο τέλος θα χειροκροτάτε!

 

                    Η μουσική μας έχει ενώσει

                    και στην καρδιά μας χαρά έχει δώσει

                    Η μουσική μας έχει ενώσει

                    μας έχει απελευθερώσει

 

                    Ελάτε τώρα να μαζευτούμε

                    και τη γιορτούλα μας όλοι να δούμε!

                    Ελάτε τώρα να μαζευτούμε

                    κι όλοι να το φχαριστηθούμε!

 

                    Με τις μαράκες και τα ταμπούρλα

                    θα περπατάμε μαζί στα καντούνια!

                    Με τις μαράκες και τα ταμπούρλα

                    Θα πούμε όμορφα τραγούδια!

                     Λα,λα,λαλαλα…

                   

Μένουμε σπίτι και “πάμε” μουσείο!

Από την ασφάλεια και την άνεση του σπιτιού μας , “επισκεπτόμαστε” δέκα μουσεία σε διάφορα μέρη του κόσμου!

Δέκα μουσεία για επίσκεψη από το σπίτι – Περιηγηθείτε εικονικά στα μεγαλύτερα μουσεία του κόσμου

 

Στο ημερολόγιό μας καταγράφουμε ότι μας αρέσει

Το ημερολόγιο είναι από τις καθημερινές δραστηριότητες στο πρόγραμμα του  Νηπιαγωγείου.  Τα παιδιά με τον τρόπο αυτό τοποθετούνται στον χώρο  και στον χρόνο και αβίαστα (ανάλογα με το είδος του ημερολογίου)κατακτούν τις πρώτες μαθηματικές έννοιες. Επίσης  η επανάληψη που απαιτεί η καταγραφή ενός ημερολογίου αναπτύσσει το αίσθημα της ασφάλειας στο παιδί.

  • Φτιάχνω ένα ημερολόγιο
ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΥΡΙΑΚΗ
 

 

 

 

Tο παιδί σημειώνει π.χ.  τον αριθμό από τα φρούτα , πόσα έβαλε στο μπολάκι και πόσα έφαγε , ή πόσα ποτήρια γάλα ήπιε.

Γενικά το ημερολόγιο βοηθά να έχει το παιδί μια ρουτίνα και να αποφασίσετε μαζί τι είναι αυτό που θέλει να καταγράφει το παιδί (πάντα με τη βοήθειά σας)

Μπορεί το παιδί να θέλει να καταγράφει τον καιρό ή το βιβλίο ή πόσα βιβλία ή παιχνίδια έπαιξε ή ποια  φρούτα έφαγε κλπ. ή και κάτι ακόμη μέσα από τα ενδιαφέροντά του.