Σεμινάριο με παιδίατρο
Την Τετάρτη 3/6 και ώρα 18:00 μ.μ. πραγματοποιήθηκε σεμινάριο συμβουλευτικής γονέων από την Παιδίατρο και μητέρας μαθήτριας του σχολείου μας κα Καραλή.
Συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στα αναπτυξιακά ορόσημα παιδιών 4-6 ετών κι απαντήθηκαν ερωτήματα γονέων.
Τη συνάντηση ολοκλήρωςε μια σύντομη παρουσίαση από την Προϊσταμένη του νηπ/γείσου κα Αβλάμη για την μετάβαση στη ζωή