Στις 24 Απριλίου η ομάδα Πράματα και Θάματα μας έβαλε στον κόσμο των μελισσοπεριπετειών με βιωματικό τρόπο και πήραμε για δωράκι κι ένα σαπούνι μελιού αλλά και το πιστοποιητικό συμμετοχής μας!
Τόσο πολύ μας κίνησε την περιέργεια και το ενδιαφέρον η ζωή των μελισσών που οι δραστηριότητες αναπτύχθηκαν και τις επόμενες μέρες σε ένα πλούσιο project! Μια μικρή ματιά σε όσα θαυμαστά επεξεργαστήκαμε δείτε παρακάτω





