Την Κυριακή 10 Μαΐου το σχολείο μας συμμετείχε στο Φεστιβάλ Παραδοσιακού Παιχνιδιού του Δήμου Ηρακλείου Αττικής, που διοργανώθηκε στο Κτήμα Φιξ.
Τραγουδήσαμε παιδιά, γονείς κι εκπαιδευτικοί το «Αν όλα τα παιδιά της γης», γνωρίσαμε παραδοσιακά παιχνίδια που παρουσίασαν παιδιά άλλων σχολείων και παίξαμε μαζί τους και στο τέλος παίξαμε πολύχρωμα αλευρομουτζουρώματα «color throw».
Ευχαριστούμε τα παιδιά και τους γονείς που συμμετείχαν σε αυτήν την τόσο ωραία πρωτοβουλία αφιερώνοντας ποιοτικό χρόνο στα παιδιά τους μια όμορφη Κυριακή!

