Το σχολείο μας, στο πλαίσιο του Ομίλου Εθελοντικών Δράσεων, συμμετείχε στο “2ο Φεστιβάλ Ενεργού Πολιτειότητας, Εθελοντισμού και Δράσεων” που διοργάνωσε ο Δήμος Πύργου στις 26-27-28 Μαρτίου 2026 με τη συνεργασία Συμβούλων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηλείας.
Τα μέλη του Ομίλου μας με τη συμμετοχή τους στο Φεστιβάλ είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις δράσεις εθελοντισμού που υλοποιήθηκαν φέτος στο σχολείο μας. Οι δράσεις ήταν πολλές και διαφορετικές. Οι μαθητές μας με την καθοδήγηση των υπεύθυνων εκπαιδευτικών του ομίλου κας Βλαχάκη και κας Στεφάτου αλλά και τη συνδρομή και άλλων συναδέλφων, του κου Μαραβελάκη και της κας Αθανασίου, συμμετείχαν σε αυτές με πολύ ενθουσιασμό και κέφι, ασχολήθηκαν με πολλά και ενδιαφέροντα θέματα και κυρίως καλλιέργησαν συνείδηση ενεργού πολίτη. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά μας για την εξαιρετική προσπάθεια! Ανέδειξαν την αξία της συμμετοχής, της συνεργασίας και της κοινωνικής ευθύνης.
Συμμετοχή στο 2ο Φεστιβάλ Ενεργού Πολιτειότητας του Δήμου Πύργου 26/3/26
Μπορείτε να παρακολουθήστε το βίντεο της παρουσίασης των δράσεών μας πατώντας εδώ.