Το 10ο Γυμνάσιο Καλλιθέας στο πλαίσιο των δράσεων που υλοποιεί την τρέχουσα σχολική χρονιά ο Όμιλος Εθελοντικών Δράσεων στηρίζει την Εθελοντική Αιμοδοσία “Ηλίας Καββαδίας” που θα πραγματοποιήσει ο Δήμος Καλλιθέας το διήμερο 6-7 Μαΐου 2026 στο Δημοτικό Κέντρο Υγείας.
Την αφίσα της εκδήλωσης δημιούργησε η μαθήτρια Μαρία Αργύρη που φοιτά στη Γ΄ Τάξη του σχολείου μας και είναι μέλος του Ομίλου.
Όποιος γονέας/κηδεμόνας επιθυμεί να δώσει αίμα μπορεί να καλέσει για πληροφορίες στο τηλέφωνο 2109532712. Επίσης, μπορείτε να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την εθελοντική αιμοδοσία από το ενημερωτικό φυλλάδιο του Ε.ΚΕ.Α. πατώντας εδώ. ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΟΔΗΓΙΩΝ – ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ ΑΙΜΟΔΟΤΗΣ – Ε.ΚΕ.Α