ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΣΙΑΤΙΣΤΑ
Την Τετάρτη 12/03/2025 η Δ΄ τάξη του σχολείου μας επισκέφτηκε τη Σιάτιστα. Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στο αρχοντικό «της Πούλκως 1752» και εντυπωσιάστηκαν από το μέγεθος και τη λειτουργικότητα των χώρων του. Επίσης θαύμασαν τις μοναδικές τοιχογραφίες. Μετά επισκέφτηκαν το λαογραφικό μουσείο Τατιάνας Ντέρου και έκπληκτοι είδαν τα είδη λαϊκού πολιτισμού. Τέλος θαύμασαν τον ιστορικό ναό 1677 Αγίας Παρασκευής- Αγίας Αικατερίνης . Αξέχαστη ημέρα.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Την Τρίτη 4 Μαρτίου, στο 10ο Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης πραγματοποιήθηκαν βιωματικές δραστηριότητες κατά της σχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού. Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά αναγνωρίζοντας μορφές και συνειδητοποιώντας τρόπους αντιμετώπισης. Ευχαριστούμε θερμά τη δασκάλα κ. Μάραντου για την άψογη διοργάνωση!
ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ “ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΦΙΛΑΘΛΟΥ”
Την Πέμπτη 6 Μαρτίου, στο 10ο Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης πραγματοποιήθηκαν αθλητικές δράσεις για την Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου. Οι μαθητές συναγωνίστηκαν και έκαναν πράξη την ευγενική άμιλλα με σύνθημα: ” Η καρδιά του Αθλητισμού είσαι ΕΣΥ, καμιά φανέλα πάνω από τη ΖΩΗ “. Ευχαριστούμε πολύ τις υπεύθυνες γυμνάστριες κ. Γρηγοριάδου και κ. Κουτσογεωργοπούλου, καθώς και την δασκάλα κ. Τσώκου για την άψογη διοργάνωση.
Εγγραφές μαθητών για το Σχολικό Έτος 2025-2026
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Εγγραφές μαθητών/τριών στην Α΄τάξη, για το σχολικό έτος 2025-26
Οι εγγραφές γίνονται ηλεκτρονικά από 6 έως 26 Μαρτίου 2025.
Για την σύνδεση στην εφαρμογή μεταβαίνετε στην παρακάτω ιστοσελίδα:
https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr/
Η πιστοποίησή σας στο σύστημα μπορεί να γίνει μόνο με τους προσωπικούς σας κωδικούς TaxisNet
Για την ολοκλήρωση της εγγραφής απαιτείται συναίνεση και των δύο γονέων του μαθητή/τριας.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ 2025-2026:
Συμμετοχή στο πρόγραμμα “ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ” από τη ΔΙΑΔΥΜΑ
Την Τρίτη 11 Φεβρουαρίου το 10ο Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης συμμετείχε, με όλες τις τάξεις, στο πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης που πραγματοποιείται από τη ΔΙΑΔΥΜΑ με τίτλο: ” ΑΝΑΚΎΚΛΩΣΗ: Ανακαλύπτοντας τον κρυμμένο θησαυρό”. Οι μαθητές των Α’, Β’, Γ’ και Δ’ τάξεων ενημερώθηκαν με διαδραστικό τρόπο για το θέμα στο χώρο του σχολείου. Οι μαθητές των Ε’ και ΣΤ’τάξεων πραγματοποίησαν μελέτη πεδίου με επίσκεψη στην Τοπική Μονάδα Διαχείρισης Απορριμμάτων Κοζάνης.
Ευχαριστούμε πολύ τους υπεύθυνους για την πολύτιμη εμπειρία που παρείχαν στους μαθητές!
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΣΤ2 ΣΤΟΝ ΠΟΛΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΠΕ
Την Παρασκευή 10 Ιανουαρίου, το ΣΤ2 του 10ου Δημοτικού Σχολείου Κοζάνης, επισκέφθηκε τον Πόλο Εκπαιδευτικής Καινοτομίας ΤΠΕ, όπου συμμετείχαν στο εργαστήριο ” VR Εικονική πραγματικότητα και 3D σχεδίαση”. Οι μαθητές δημιούργησαν τα δικά τους 3D αντικείμενα, έπαιξαν παιχνίδια επαυξημένης πραγματικότητας AR και πλοηγήθηκαν σε κόσμο εικονικής πραγματικότητας VR. Ευχαριστούμε πολύ τον υπεύθυνο κ. Γκιάτα για την καταπληκτική εμπειρία.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΣΤ2 ΣΤΟ ΕΕΕΕΚ ΚΟΖΑΝΗΣ
Την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου, το ΣΤ2 του 10ου Δημοτικού Σχολείου Κοζάνης επισκέφθηκε το ΕΕΕΕΚ Κοζάνης ( Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης ), στην Νέα Νικόπολη. Οι μαθητές συμμετείχαν σε βιωματικά εργαστήρια μαζί με μαθητές του ΕΕΕΕΚ. Συνεργάστηκαν, τραγούδησαν, στόλισαν Χριστουγεννιάτικα. Ήταν μια εμπειρία καταπληκτική για όλους! Ευχαριστούμε τη Διευθύντρια και το προσωπικό του σχολείου για την καταπληκτική εμπειρία και κυρίως τους μαθητές. Καλά Χριστούγεννα!
Ο Ερμής των Χριστουγέννων
Επίσκεψη στον Πόλο Εκπαιδευτικής Καινοτομίας Κοζάνης
Οι μαθητές του Ε2 τμήματος του σχολείου μας συμμετείχαν σε πρόγραμμα του Πόλου Εκπαιδευτικής Καινοτομίας ΤΠΕ Κοζάνης με θέμα: “Φτιάχνουμε το δικό μας Λούνα Πάρκ”. Μεταμορφώθηκαν σε μικρούς μηχανικούς και δημιούργησαν μέσα σε ένα πολύ καλά οργανωμένο εργαστήρι, το δικό τους Λούνα Παρκ, το οποίο προγραμμάτισαν με εντολές. Τέλος δείχνοντας τη δημιουργικότητα τους, πρόσθεσαν τις δικές τους ιδέες στις κατασκευές και τον προγραμματισμό.
Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Μια εβδομάδα γεμάτη δράσεις για τους μαθητές του 10ου Δημοτικού Σχολείου Κοζάνης, αφιερωμένη στην παγκόσμια ημέρα ατόμων με Αναπηρία. Δράσεις που ενίσχυσαν την κατανόηση, την ενσυναίσθηση και συνέβαλαν στη δημιουργία ενός πιο συμπεριληπτικού περιβάλλοντος στην σχολική κοινότητα. Μέσα από κατασκευές, ζωγραφιές, παιχνίδια ρόλων , βιωματικές δραστηριότητες έγινε αντιληπτό ότι οι μαθητές έγιναν πιο πλούσιοι σε γνώσεις και εμπειρίες αναδεικνύοντας το ουσιαστικό μήνυμα της ημέρας: “Μόνο το μέλλον που κτίζεται σε θεμέλια τα οποία αντλούνται από τον κόσμο των αξιών μπορεί να είναι ελπιδοφόρο”.