Σήμερα Πέμπτη 5/5/2022 παραδώσαμε άλλα 28 κιλά μπαταρίες προς ανακύκλωση!!!!!
Ο κύριος κάδος ” ΑΦΗΣ ” περιμένει και άλλες μπαταρίες.
Σας περιμένουμε να τον βοηθήσετε να γεμίσει ξανά![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Και μην ξεχνάτε τον κάδο ανακύκλωσης μικρών ηλεκτρικών συσκευών….!!!!!
Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ