ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025
ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΕΣ ΠΙΝΕΛΙΕΣ…
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!
Το καλοκαίρι πέρασε… με τόσες όμορφες αναμνήσεις και εμπειρίες…
Μια νέα όμως σχολική χρονιά ξεκινάει που υπόσχεται ακόμα πλουσιότερες!
Το 101ο Νηπιαγωγείο Αθηνών υποδέχεται τους/τις μικρούς/ες μαθητές/τριές του με μια ανοιχτή αγκαλιά…
(https://tenor.com/el/view/hug-glitter-winnie-the-pooh-heart-hugs-valentine-gif-11031367)
Παρακάτω θα βρείτε χρήσιμες οδηγίες για τις πρώτες μέρες των παιδιών σας στο Νηπιαγωγείο μας (και για τα δύο Τμήματα) και όχι μόνο!
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση χρειαστείτε, μπορείτε να έρθετε σε επικοινωνία με την Προϊσταμένη και τις Νηπιαγωγούς και των δύο Τμημάτων.
ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΨΥΧΑ: ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
(https://pixabay.com/el/illustrations/%ce%ba%ce%ad%ce%bd%cf%84%cf%81%ce%bf-%ce%b7%ce%bc%ce%b5%cf%81%ce%ae%cf%83%ce%b9%ce%b1%cf%82-%cf%86%cf%81%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%af%ce%b4%ce%b1%cf%82-7355022/)
Συντάκτρια: Θωμαΐς Γκιουλέ
Καλό καλοκαίρι!!!
Μια υπέροχη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της!!!!! Μετά από δύο χρόνια εγκλεισμού, εσωστρέφιας κι απομόνωσης, επιτέλους ζήσαμε και μάθαμε ό,τι μας άξιζε!!!! Περάσαμε μια όμορφη χρονιά, με τις δυσκολίες αλλά και τις χαρές της και απολαύσαμε κάθε στιγμή!!!!
Από μέρους μας οι εκπαιδευτικοί θα θέλαμε να εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας στους γονείς, οι οποίοι στάθηκαν συμπαραστάτες μας σε κάθε μας προσπάθεια. Δέχτηκαν οποιαδήποτε επιθυμία μας ώστε το έργο μας να είναι ωφέλημο τόσο για τα παιδιά μας, όσο και για εμάς τους ίδιους.
Το τέλος αυτής της σχολικής χρονιάς, μας βρήκε πλημμυρισμένους από συναισθήματα χαράς αλλά και λύπης. Χαρά για όσα ζήσαμε, για τους δεσμούς που δημιουργήσαμε και για τις ανεξήτιλες μνήμες αγάπης και ομόνοιας. Λύπης, γιατί ο αποχωρισμός δε γίνεται ποτέ συνήθεια. Αποχαιρετίσαμε τους αγαπημένους μαθητές μας, με την ευχή να ξανα ανταμώνουμε τακτικά, να βλέπουμε την πρόοδο και την εξέληξη τους και να νιώθουμε βαθειά υπερηφάνεια, γνωρίζοντας πως κάπου μέσα σε κάθε παιδί, βρίσκεται κι ένα δικό μας, μικρό κομματάκι.
Αποχαιρετιστήκαμε μετάξύ μας οι εκπαιδευτικοί, με την ελπίδα όλες οι συνεργασίες τις ζωής μας να είναι όπως η φετινή. Γεμάτη αγάπη και αλληλοσυμπλήρωση. Ομόνοια και σεβασμό.
Η κυρία Κατερίνα, η κυρία Σταρούλα, η κυρία Λαμπρινή, η κυρία Φωτεινή , η miss Ανδριάνα, η κυρία Μαρίνα και η κυρία Ιωάννα
ήταν το σώμα του 101ου Νηπιαγωγείου Αθηνών για τη σχολική χρονιά 2021-2022.
Η Μαριάμι, ο Υέχια, ο Ερρίκος, ο Γιώργος, η Μαρία, ο Χρυσοβαλάντης, ο Κωνσταντίνος, η Βασιλική, η Σοφία, ο Αμίρ ,η Ζωή, ο Λευτέρης, ο Ισμαήλ, η Ολίβια, ο Ντέϊβιντ, ο Μπάμπης, ο Ζάϊμον, ο Μιχάλης,η Ζένια, η Άζρα, ο Νικόλας Κ., ο Κωνσταντίνος-Γρηγόρης, η Πρίνσες, ο Τζόελ, η Ελίσα, ο Νικόλας Κων., ο Ανδρέας, ο Εμάνουελ, η Ραχάφ ,ο Μάρκο, η Ηλέκτρα, η Τζάνα, η Νεφέλη, η Σοφία Ν., ο Χριστόφορος, ο Άρλο ,ο Νικόλας Σ.,
ήταν η ΨΥΧΗ, η ΕΛΠΙΔΑ και το ΜΕΛΛΟΝ του 101ου Νηπιαγωγείου Αθηνών!!!!
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!
Επίσκεψη στο Πάρκο των Δεινοσαύρων!!!
Μία εκδρομή ήταν το καλύτερο κλείσιμο της σχολικής χρονιάς!!!!! Μετά από δύο σχολικές χρονιές εγκλεισμού και τηλεκπαίδευσης, φέτος απολαύσαμε μια χρονιά γεμάτη εμπειρίες που στερηθήκαμε τις δύο προηγούμενες!!!! Από κοινού λοιπόν, εκπαιδευτικοί και μαθητές αποφασίσαμε η μία μοναδική εκδρομή που θα πηγαίναμε να ήταν σε ένα μέρος που όλοι θέλαμε να επισκευθούμε:
ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΤΩΝ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΩΝ!!!!!!!!
πληροφορίες για το πάρκο θα βρείτε εδώ: https://www.politistikoparko.com/parko-deinosavron/
Προηγουμένως βέβαια, φροντίσαμε να μοιραστούμε γνώσεις και…..εμπειρίες!!!!
- Ο αγαπημένος μου δεινόσαυρος
- Ο αγαπημένος μου δεινόσαυρος
- Ο αγαπημένος μου δεινόσαυρος
- Ο αγαπημένος μου δεινόσαυρος
- Ο αγαπημένος μου δεινόσαυρος
- κατασκευή δεινόσαυρος
- μικροί παλαιοντολόγοι
- παιχνίδι αντιστοίχισης μεγέθη
- παιχνίδι αντιστοίχισης αριθμοί
- αν είχα για κατοικίδιο έναν δεινόσαυρο….
- σχηματίζω τον σκελετό
- βρίσκω το άλλο μισό
- γυρίζω τον τροχό και γίνομαι δεινόσαυρος
επιτέλους φτάσαμε!!!!
Παιδική HELMEPA, “Η θάλασσα είναι ζωή”
Στο σχολείο μας φέτος ασχοληθήκαμε συχνά και αναλυτικά με το περιβάλλον, τον πλανήτη μας και τα προβλήματα του. Αν και είναι πολύ δύσκολο για παιδιά αυτής της ηλικίας να συνειδητοποιήσουν έννοιες όπως η ρύπανση, η μόλυνση, η εξαφάνιση ειδών κ. τ. λ. τα παιδιά φάνηκε να υιοθετούν συχνά συνήθειες που διδαχθήκαμε σχετικά με τους διάφορους τρόπους που ο καθένας μας μπορεί να συμβάλλει ώστε τα πράγματα να πάνε κάπως καλύτερα για τον πλανήτη που μας κάνει τη χάρη να μας φιλοξενεί τόσες χιλιάδες χρόνια.
Αποφασίσαμε από κοινού λοιπόν να συμμετάσχουμε στο εγκεκριμένο πρόγραμμα της παιδικής HELMEPA η οποία φέτος είχε θέμα “Η θάλασσα είναι ζωή”
Πληροφορίες σχετικά με τη Helmepa θα βρείτε στον σύνδεσμο https://helmepajunior.wordpress.com/
Η έγκριση του προγράμματος από το Υπουργείο Παιδείας ΕΞΕ – 154137 – 2021 – Έγκριση του αιτήματος του φορέα HELMEPA για την υλοποίηση
“Η HELMEPA από το 1993 προσφέρει στην εκπαιδευτική κοινότητα το περιβαλλοντικό πρόγραμμα «Παιδική HELMEPA» με στόχο την ενημέρωση και δραστηριοποίηση παιδιών ηλικίας 5-12 ετών της χώρας για το θαλάσσιο περιβάλλον και το περιβάλλον γενικότερα, μέσω της εθελοντικής καθοδήγησης των Εκπαιδευτικών τους. Σ’ αυτό το πλαίσιο η επιμόρφωση για τις θάλασσες και τους ωκεανούς και η κατανόηση της αλληλεπίδρασης μεταξύ Ανθρώπου και Θάλασσας (Ocean Literacy) αναμένεται να διαδραματίσουν βασικό ρόλο.
Στόχος του φετινού προγράμματος με τίτλο «Η θάλασσα είναι ζωή» είναι να ενισχύσει τη γνώση της εκπαιδευτικής κοινότητας για τους ωκεανούς, να την ενθαρρύνει να αναλάβει ενεργό ρόλο σε ατομικό αλλά και συλλογικό επίπεδο για την επίτευξη του Στόχου 14: «Ζωή κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας» για τη βιώσιμη ανάπτυξη και να αναδείξει την αλληλεπίδραση μεταξύ ανθρώπου και θάλασσας.
Η κλιματική αλλαγή, η ρύπανση, η υπεραλίευση και άλλες περιβαλλοντικές προκλήσεις απαιτούν άμεση εξεύρεση λύσεων και πρέπει όλοι με τις πράξεις μας να δείξουμε τι μέλλον θέλουμε για τις επόμενες γενιές και σε τι κατάσταση πρέπει να είναι οι θάλασσες και οι ωκεανοί για να μπορούν να υποστηρίξουν αυτό το μέλλον.”
Θαλάσσιος κόσμος
- ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, quiz
- ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ, τροφική αλυσίδα
- ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ, τροφική αλυσίδα
- ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ, τροφική αλυσίδα
- ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ, τροφική αλυσίδα
- ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ, τροφική αλυσίδα
- ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ, τροφική αλυσίδα
- ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ, τροφική αλυσίδα
- ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ, συνέντευξη από θαλάσσιο οργανισμό
- ΥΔΑΤΙΝΕΣ ΖΩΝΕΣ, κατασκευή θαλάσσιου κόσμου
- ΦΥΣΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ, πείραμα θαλάσσια ρεύματα
- ΦΥΣΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ, πείραμα θαλάσσια ρεύματα
- ΦΥΣΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ, πείραμα θαλάσσια ρεύματα
- ΦΥΣΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ, Υδρολογικός κύκλος
Αξιοποίηση-Εκμετάλλευση θαλασσών από τον άνθρωπο
- ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ-ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ζωγραφίζω πλοία του μέλλοντος
- ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ-ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ζωγραφίζω πλοία του μέλλοντος
- ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ-ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ζωγραφίζω πλοία του μέλλοντος
Θάλασσες Ωκεανοί κινδυνεύουν
- ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΑΠΕΙΛΗ, εντοπίζουμε το πλαστικό στην τάξη
- ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΑΠΕΙΛΗ, αντικατάσταση πλαστικών αντικειμένων
- ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΑΠΕΙΛΗ, αντικατάσταση πλαστικών αντικειμένων
- ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΑΠΕΙΛΗ, αντικατάσταση πλαστικών αντικειμένων
- ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΑΠΕΙΛΗ, αντικατάσταση πλαστικών αντικειμένων
- ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΑΠΕΙΛΗ, αντικατάσταση πλαστικών αντικειμένων
- ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΑΠΕΙΛΗ, αντικατάσταση πλαστικών αντικειμένων
Προστασία Θαλάσσιου Περιβάλλοντος
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ,παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ,παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ,παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ,παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ,παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ,παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ,παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ,παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ,παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ,παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ,παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ,παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ,παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ,παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ,παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ, δημιουργία αφίσας
- ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ,δημιουργία αφίσας
- ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, τι μπαίνει στον μπλε κάδο
- ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, τι μπαίνει στον μπλε κάδο
- ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, τι μπαίνει στον μπλε κάδο
- ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, τι μπαίνει στον μπλε κάδο
- ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, τι μπαίνει στον μπλε κάδο
Κι αν ήσουν εσύ…..;;;;;;;
2
Για το τέταρτο και τελευταίο εργαστήριο δεξιοτήτων με θέμα “Ενδιαφέρομαι κι ενεργώ”, επιλέξαμε να ασχοληθούμε με ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με βιωματικές δραστηριότητες, και τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος. Ο τίτλος του “Κι αν ήσουν εσύ…;” , αντιπροσωπεύει και το περιεχόμενο του.
Το θέμα μελετήθηκε πολύπλευρα και ολιστικά, σε μια περίοδο που κοντινές χώρες στη δική μας βρίσκονται σε εμπόλεμη κατάσταση και ακούμε συνέχεια λέξεις όπως πόλεμος, καταστροφή, πρόσφυγες.
Το πρόγραμμα είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας και πιστοποιημένο από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA).
Εισαγωγή στο θέμα κάναμε με το παραμύθι “Ειρήνη” του Αριστοφάνη
Μετά από πολλή κουβέντα ξεχωρίσαμε τα οφέλη της ειρήνης και τα δεινά του πολέμου. Έπειτα ακούσαμε το τραγούδι “Μάθημα Ειρήνης” και το οπτικοποιήσαμε δημιουργώντας ένα υπέροχο βιβλίο με τους στίχους ζωγραφισμένους από εμάς
προσωποποιήσαμε τον Πόλεμο και την Ειρήνη αποδίδοντας τους με εικόνες τα συναισθήματα που μας βγάζουν και τις εικόνες που χαρακτηρίζουν τον κάθε ένα τους
ακολούθησε μία άκρως ενδιαφέρουσα -εκ του αποτελέσματος- δραστηριότητα. Παρουσιάστηκαν στα παιδιά δύο διάσημα έργα του Pablo Picasso, η πασίγνωστη “Guernica”, έργο που περιγράφει την απανθρωπιά, τη βιαιότητα και την απόγνωση του πολέμου ,και το εξίσου γνωστό “Child with a Dove”, το οποίο αποτυπώνει την ηρεμία και τη γλυκύτητα της ειρήνης.
Στο πρωτότυπο τους, τα έργα αποτυπώνονται με ζωηρά χρώματα “Το παιδί με το περιστέρι” που συμβολίζει την ειρήνη και ασπρόμαυρη η “Guernica” που συμβολίζει τον πόλεμο. Στα παιδιά όμως τα έργα παρουσιάστηκαν αντίστροφα, ασπρόμαυρο το έργο που αποτυπώνει την ειρήνη και έγχρωμο τον πόλεμο. Οι απόψεις των παιδιών σχετικά με το πιο έργο συμβολίζει τι, ήταν άκρως ενδιαφέρουσες και οδήγησαν σε διαλόγους και συμπεράσματα που μας εξέπληξαν ευχάριστα. Με την πρώτη ματιά όλοι παρασύρθηκαν κι απάντησαν πως το έγχρωμο έργο ανήκει στην Ειρήνη, και αντίστοιχα το ασπρόμαυρο στον πόλεμο. Έπειτα από παρότρυνση όμως παρατήρησαν τις εικόνες και βγάλανε σωστά συμπεράσματα! Στο τέλος έγιναν οι ίοδιοι μικροί Picasso και δημιούργησαν τα δικά τους έργα Ειρήνης!
ακολούθησε η προβολή του παραμυθιού “Ειρήνη” η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα
Αφού αποσαφηνίσαμε την έννοια της “λέξης” πρόσφυγας, φτιάξαμε μια όμορφη για την πρωταγωνίστρια της ιστορίας, την μικρή Ειρήνη
και μεταμορφωθήκαμε στους ήρωες της ιστορίας δραματοποιώντας την
και φορέσαμε τα καπέλα σκέψης του De Bono, τα οποία μας έθεσαν ερωτήματα, διλλήματα και προβληματισμούς που κληθήκαμε να απαντήσουμε
Συνέχεια στο θέμα δώσαμε με το ζήτημα των δικαιωμάτων των παιδιών, θέμα με το οποίο ασχοληθήκαμε εκτενώς την Παγκόσμια Ημέρα Των Δικαιωμάτων των Παιδιών. Αυτή τη φορά εστιάσαμε σε αυτά τα δικαιώματα τα οποία στερούνται μαζικά τα παιδιά των εμπόλεμων χωρών. Τα αναφέραμε αλλά και τα αποτυπώσαμε ποικιλοτρόπως
- Η βίβλος των δικαιωμάτων των παιδιών
- Η βίβλος των δικαιωμάτων των παιδιών
- Η βίβλος των δικαιωμάτων των παιδιών
- Η βίβλος των δικαιωμάτων των παιδιών
- Λουλουδόκοσμος
- Λουλουδόκοσμος
- Η πολύχρωμη ομπρέλα που προστατεύει τα δικαιώματα των παιδιών
Ακολούθησαν δραστηριότητες καλλιέργειας ενσυναίσθησης και αποδοχής της διαφορετικότητας. Ήρθαμε στη θέση των παιδιών που ταξιδεύουν με χίλιους ακατάλληλους τρόπους ώστε να ξεφύγουν από την καταστροφή και να οδηγηθούν προς τη ζωή που τους αξίζει. Προσπαθήσαμε να χωρέσουμε πολλά άτομα σε μια μικροσκοπική βαρκούλα, κουβαλώντας μαζί μας μόνο τα απαραίτητα, ό, τι πιστεύουμε πως θα μας φαινόταν χρήσιμο αν ποτέ βρισκόμασταν στη θέση αυτών των παιδιών
Για το τέλος της θεματικής, επιλέξαμε να ασχοληθούμε με μια ιστορία προσφυγιάς που ζήσαν οι Έλληνες πριν από 100 ακριβώς χρόνια. Με την ευκαιρία των 100 χρόνων από την καταστροφή της Σμύρνης, είδαμε πλούσιο φωτογραφικό υλικό , παρακολουθήσαμε βίντεο, ακούσαμε τραγούδια.
Τέλος παρακολουθήσαμε μέσω του βιντεοπροβολέα την υπέροχη ιστορία “Το Σανταλάκι”. Ένα παραμύθι βγαλμένο από τη ζωή που αποτυπώνει με απόλυτη ακρίβεια τα συναισθήματα δύο παιδιών που καλούνται να ανταπεξέλθουν στη νέα πραγματικότητα…Αυτή που πρέπει να μάθεις να ζεις σαν πρόσφυγας και αυτή που πρέπει να μάθεις να ζεις με τους πρόσφυγες.
Θέατρο σκιών, Ο Καραγκιόζης στο σχολείο μας!!!!!
Στο σχολείο μας είχαμε τη χαρά να απολαύσουμε μια υπέροχη παράσταση του Καραγκιόζη από τον Αθηναϊκό σύλλογο σκιών Άθως Δανέλλη.
Πριν την παράσταση παίξαμε πολύ με τις σκιές και φτιάξαμε κι εμείς τις δικές μας φιγούρες
- το δικό μας θέατρο σκιών
- το δικό μας θέατρο σκιών
- το δικό μας θέατρο σκιών
- το δικό μας θέατρο σκιών
- το δικό μας θέατρο σκιών
- το δικό μας θέατρο σκιών
- το δικό μας θέατρο σκιών
- το δικό μας θέατρο σκιών
- το δικό μας θέατρο σκιών
- το δικό μας θέατρο σκιών
- φτιάχνω σκιές με τα χέρια μου
- φτιάχνω σκιές με τα χέρια μου
- φτιάχνω σκιές με τα χέρια μου
- φτιάχνω σκιές με τα χέρια μου
- φτιάχνω σκιές με τα χέρια μου
- φτιάχνω σκιές με τα χέρια μου
- φτιάχνω σκιές με τα χέρια μου
- φτιάχνω σκιές με τα χέρια μου
- φτιάχνω σκιές με τα χέρια μου
- φτιάχνω σκιές με τα χέρια μου
- φτιάχνω σκιές με τα χέρια μου
- φτιάχνω σκιές με τα χέρια μου
- φτιάχνω σκιές με τα χέρια μου
- φτιάχνω σκιές με τα χέρια μου
- φτιάχνω σκιές με τα χέρια μου
- φτιάχνω σκιές με τα χέρια μου
- φτιάχνω σκιές με τα χέρια μου
- φτιάχνω σκιές με τα χέρια μου
- φτιάχνω σκιές με τα χέρια μου
- φτιάχνω σκιές με τα χέρια μου
- φτιάχνω σκιές με τα χέρια μου
- φτιάχνω σκιές με τα χέρια μου
- φτιάχνω σκιές με τα χέρια μου
- φτιάχνω σκιές με τα χέρια μου
- φτιάχνω σκιές με τα χέρια μου
- φτιάχνω σκιές με τα χέρια μου
- φτιάχνω σκιές με τα χέρια μου
- φτιάχνω σκιές με τα χέρια μου
- φτιάχνω σκιές με τα χέρια μου
- κατασκευή φιγούρα θεάτρου σκιών
- κατασκευή φιγούρα θεάτρου σκιών
- κατασκευή φιγούρα θεάτρου σκιών
- κατασκευή φιγούρα θεάτρου σκιών
- κατασκευή φιγούρα θεάτρου σκιών
- κατασκευή φιγούρα θεάτρου σκιών
- κατασκευή ατομικός προτζέκτορας
- κατασκευή ατομικός προτζέκτορας
- κατασκευή ατομικός προτζέκτορας
- κατασκευή ατομικός προτζέκτορας
- κατασκευή ατομικός προτζέκτορας
- κατασκευή ατομικός προτζέκτορας
- κατασκευή ατομικός προτζέκτορας
- πηγές φωτός για το αρκουδάκι που φοβάται το σκοτάδι
- πηγές φωτός για το αρκουδάκι που φοβάται το σκοτάδι
- πηγές φωτός για το αρκουδάκι που φοβάται το σκοτάδι
- πηγές φωτός για το αρκουδάκι που φοβάται το σκοτάδι
STEAM και εκπαιδευτική ρομποτική μέσα από τον κύκλο του νερού και την υδροδυναμική
Για την ενότητα Δημιουργώ και Καινοτομώ στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων, επιλέξαμε να ασχοληθούμε με τον κύκλο του νερού και όλη τη μαγεία που περικλείει το ίδιο το νερό το οποίο μαζί με το οξυγόνο και το φως του ήλιου, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ίδιας της ζωής.
Ξεκινήσαμε λοιπόν γνωρίζοντας τις μορφές του νερού και τις ιδιότητες του
παίξαμε παιχνίδια
- πατάω μόνο στη λέξη νερό
- πατάω μόνο στη λέξη νερό
- ακολουθώ τα γράμματα
- ακούω τον ήχο και τον ζωγραφίζω στο σωστό κουτάκι
φτιάξαμε χρωματιστά παγάκια και ζωγραφίσαμε με αυτά
κάναμε πειράματα
- Το νερό μεταφέρεται μέσα από το χαρτί
- Το νερό μεταφέρεται μέσα από το χαρτί
- Το νερό μεταφέρεται μέσα από το χαρτί
- Το νερό μεταφέρεται μέσα από το χαρτί
- Το νερό μεταφέρεται μέσα από το χαρτί
- ο κύκλος του νερού μέσα στη σακούλα
- ο κύκλος του νερού μέσα στη σακούλα
- τα πανω κάτω και τα δεξιά αριστερά!
- τα πανω κάτω και τα δεξιά αριστερά!
- ουράνιο τόξο στο νερό!
- ουράνιο τόξο στο νερό!
- ουράνιο τόξο στο νερό!
εντοπίσαμε το νερό γύρω μας
- μεταφορικά μέσα του νερού
- ζώα του νερού
- συσκευές που λειτουργούνε με τη χρήση του νερού
- ελέυθερη ζωγραφική πού συναντάμε το νερό
- ελέυθερη ζωγραφική πού συναντάμε το νερό
- ελέυθερη ζωγραφική πού συναντάμε το νερό
- ελέυθερη ζωγραφική πού συναντάμε το νερό
- ελέυθερη ζωγραφική πού συναντάμε το νερό
- ελέυθερη ζωγραφική πού συναντάμε το νερό
- ελέυθερη ζωγραφική πού συναντάμε το νερό
μάθαμε ιστορίες με ήρωες πρόσωπα της μυθολογίας και φυσικά το….νερό!!!
- Ποσειδώνας
- Ποσειδώνας
- Ποσειδώνας
- Ηρακλής και Λερναία Ύδρα
- Ηρακλής και Λερναία Ύδρα
μάθαμε για τον κύκλο του νερού μέσα από τεράστια ποικιλία δραστηριοτήτων
- Πέφτει, πέφτει η σταγόνα
- Η ιστορία της σταγόνας
- Ρομποτική ο κύκλος του νερού
- Ρομποτική ο κύκλος του νερού
- Ρομποτική ο κύκλος του νερού
- Ρομποτική ο κύκλος του νερού
- Ρομποτική ο κύκλος του νερού
- Ρομποτική ο κύκλος του νερού
- Ρομποτική ο κύκλος του νερού
- κολλάζ με διάφορα υλικά
- κολλάζ με διάφορα υλικά
- κολλάζ με διάφορα υλικά
- κολλάζ με διάφορα υλικά
- κολλάζ με διάφορα υλικά
- ποίημα από πού είσαι ποταμάκι
- ζωγραφίζω το ποίημα από πού είσαι ποταμάκι
- ζωγραφίζω το ποίημα από πού είσαι ποταμάκι
- κατασκευή μόμπιλε ο κύκλος του νερού
- κατασκευή μόμπιλε ο κύκλος του νερού
- κατασκευή μόμπιλε ο κύκλος του νερού
- κατασκευή μόμπιλε ο κύκλος του νερού
- άσκηση ακολουθίας
- άσκηση ακολουθίας
- τρισδιάστατη κατασκευή
- άσκηση ακολουθίας
- κατασκευή ο κύκλος του νερού
- κατασκευή ο κύκλος του νερού
- κόβω και κολλώ με τη σωστή σειρά
- κόβω και κολλώ με τη σωστή σειρά
- κόβω και κολλώ με τη σωστή σειρά
- αναπαράσταση ο κύκλος του νερού
- αναπαράσταση ο κύκλος του νερού
- αναπαράσταση ο κύκλος του νερού
- χρωματίζω τον κύκλο του νερού
μιλήσαμε για τη σημασία του νερού στον πλανήτη και για τα άσχημα αποτελέσματα της κακής χρήσης και της άσκοπης υπερκατανάλωσης
- Η κυρία Λειψυδρία
- Η κυρία Λειψυδρία
- Τρόποι εξοικονόμησης νερού
- Τρόποι εξοικονόμησης νερού
- Τρόποι εξοικονόμησης νερού
- Τρόποι εξοικονόμησης νερού
- Τρόποι εξοικονόμησης νερού
- Τρόποι εξοικονόμησης νερού
- σταγόνα τη σταγόνα, γεμίζει τη σταμνούλα!!!
- σταγόνα τη σταγόνα, γεμίζει τη σταμνούλα!!!
- σταγόνα τη σταγόνα, γεμίζει τη σταμνούλα!!!
- σταγόνα τη σταγόνα, γεμίζει τη σταμνούλα!!!
- σταγόνα τη σταγόνα, γεμίζει τη σταμνούλα!!!
- σταγόνα τη σταγόνα, γεμίζει τη σταμνούλα!!!
- σταγόνα τη σταγόνα, γεμίζει τη σταμνούλα!!!
- σταγόνα τη σταγόνα, γεμίζει τη σταμνούλα!!!
τέλος μιλήσαμε για τη δύναμη του νερού και την υδροδυναμική κατασκευάζοντας νερόμυλους