ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΡΗΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ ΚΟΥΙΖ
Κουίζ στα κριτήρια διαιρετότητας
Πειράματα με τη διάταξη μαθητών
Φυσικοί αριθμοί-Προτεραιότητα πράξεων
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Φυσικοί αριθμοί
Living with learning difficulties: Two case studies
EC-TEL 2020
“Living with learning difficulties: Two case studies exploring the relationship between emotion and performance in students with learning difficulties”
Εφαρμογή διδακτικής προσέγγισης για την επίλυση προβλήματος σύμφωνα με τις γνωσιακές Nευροεπιστήμες
ΠΕΣΣ 4ο Συνέδριο Ιωάννινα Δεκέμβριος 2017
Τσιπούρας Στυλιανός
ΕΔΙΠ Θεολογικής ΑΠΘ, τ. Σχολικός Σύμβουλος, ΠΕ70
stsipouras@gmail.com
Μακρής Στυλιανός
5ο Διαπολιτισμικό Δημοτικό Σχολείο Μενεμένης, Δάσκαλος
stylianosmakris@gmail.com
Παγώνη Γεωργία
3ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου, Δασκάλα
ginapagonitsip@gmail.com
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Η ενασχόληση των μαθητών με δραστηριότητες επίλυσης προβλημάτων στο σχολείο είναι
μια καθημερινή διαδικασία που πολλές φορές δεν οδηγεί στο επιθυμητό αποτέλεσμα, που
είναι η ανάπτυξη στρατηγικών επίλυσης. Στρατηγικές που θα συναντήσει και θα
αξιοποιήσει σε αρκετές εκφάνσεις της μετέπειτα ζωής του. Η εισήγηση λαμβάνοντας υπόψη
σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα προτείνει ένα διδακτικό υλικό για τη διατύπωση και
επίλυση μαθηματικών προβλημάτων. Το μεθοδολογικό υπόβαθρο της μελέτης και του
διδακτικού υλικού στηρίζεται στα πορίσματα της γνωσιακής Nευροεπιστήμης.
πατήστε ΕΔΩ για να το κατεβάσετε.
ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΖΛ
“ΣΥΣΚΕΥΕΣ” ΚΕΦ.9 ΓΛΩΣΣΑ
Τα παιδιά της ΣΤ2 τάξης δημιούργησαν μια όμορφη παρουσίαση!
παρουσίαση συσκευες στ2 8 Νεαπολης
https://grafis.sch.gr/index.php/apps/files/?dir=/&fileid=1748499#