Living with learning difficulties: Two case studies

EC-TEL2020

EC-TEL 2020

FIFTEENTH EUROPEAN CONFERENCE ON TECHNOLOGY ENHANCED LEARNING
ADDRESSING GLOBAL CHALLENGES AND QUALITY EDUCATION
Heidelberg (GER), 14 – 18 September 2020

“Living with learning difficulties: Two case studies exploring the relationship between emotion and performance in students with learning difficulties”



Λήψη αρχείου

 

Εφαρμογή διδακτικής προσέγγισης για την επίλυση προβλήματος σύμφωνα με τις γνωσιακές Nευροεπιστήμες

ΠΕΣΣ 4ο Συνέδριο Ιωάννινα Δεκέμβριος 2017

Τσιπούρας Στυλιανός
ΕΔΙΠ Θεολογικής ΑΠΘ, τ. Σχολικός Σύμβουλος, ΠΕ70
stsipouras@gmail.com
Μακρής Στυλιανός
5ο Διαπολιτισμικό Δημοτικό Σχολείο Μενεμένης, Δάσκαλος
stylianosmakris@gmail.com
Παγώνη Γεωργία
3ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου, Δασκάλα
ginapagonitsip@gmail.com

ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Η ενασχόληση των μαθητών με δραστηριότητες επίλυσης προβλημάτων στο σχολείο είναι
μια καθημερινή διαδικασία που πολλές φορές δεν οδηγεί στο επιθυμητό αποτέλεσμα, που
είναι η ανάπτυξη στρατηγικών επίλυσης. Στρατηγικές που θα συναντήσει και θα
αξιοποιήσει σε αρκετές εκφάνσεις της μετέπειτα ζωής του. Η εισήγηση λαμβάνοντας υπόψη
σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα προτείνει ένα διδακτικό υλικό για τη διατύπωση και
επίλυση μαθηματικών προβλημάτων. Το μεθοδολογικό υπόβαθρο της μελέτης και του
διδακτικού υλικού στηρίζεται στα πορίσματα της γνωσιακής Nευροεπιστήμης.

πατήστε ΕΔΩ για να το κατεβάσετε.