ΤΡΩΩ ΥΓΙΕΙΝΑ- ΑΛΛΑΖΩ ΖΩΗ

Συνεργατική συμμετοχή με το 24ο Νηπιαγωγείο Καλαμάτας στο διαγωνισμό: «Τα Σχολεία ως Ζωντανά Εργαστήρια για το μετασχηματισμό του διατροφικού συστήματος» με Έπαθλο τη Συμμετοχή στο Ευρωπαϊκό Θερινό Σχολείο Επιμόρφωσης FutureFoods (30-6-2024 έως 5-7-2024 ) που διοργανώνει  η  Ελληνογερμανική Αγωγή σε συνεργασία με το Eθνικό Δίκτυο: «ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ και ΥΓΕΙΑ»  του Κέντρου Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία Ιεράπετρας – Νεάπολης.  Το βίντεο της συμμετοχής μας βραβεύτηκε και θα συμμετέχουμε στο θερινό σχολείο μία εκπαιδευτικός από το κάθε νηπιαγωγείο.

Δείτε το βίντεο…

ΤΡΩΩ ΥΓΙΕΙΝΑ -ΑΛΛΑΖΩ ΖΩΗ

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα: “Υιοθετώ ένα σπόρο…”

Η περιβαλλοντική δράση «Υιοθετώ
ένα σπόρο – Συμβάλλω στη διάσωση
και ανάδειξη των παραδοσιακών
ποικιλιών λαχανικών του τόπου μου»
είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της
πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας
εκπαίδευσης του Ν. Μεσσηνίας, με το
εργαστήρι εφαρμοσμένης λαχανοκομίας του
τμήματος Γεωπονίας του Πανεπιστημίου
Πελοποννήσου. Ξεφυλίστε την εφημερίδα μας….

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΠΟΡΟΥ_ΙΟΥΝ2024_low (1)

Ένα σποράκι μεγαλώνει…

Για μια ακόμη φορά απολαύσαμε τη μέρα μας  στον υπέροχο χώρο του Αγροκτήματος Φοίφα…

 

Το πρωινό μας….

438158387 433557446290373 2540104056440354879 n   

441485951 1984311738651396 6338789247319790459 n 

Συζήτηση για το φυτό που μας αρέσει….

438158924 1494324874817808 5008244239684234371 n

Κομποστοποιητής

441426855 703637608472097 4516814987349329326 n

Γεμίζουμε τις γλαστρούλες μας με φυσικό κομπόστ…

441930562 1198269324684772 3278756015740744684 n 438171611 755574123314089 201551699593831337 n

441361296 853829049918949 8844875272633664039 n

Φυτεύουμε….

438137670 504304398833043 3844682959798388365 n             439427483 442922611954553 4366506478667961914 n

Ώρα για λίγο παιχνίδι…

441377110 1121990652425757 6638309878666281911 n

441327329 3733431210205764 4414519117815386630 n

Φυτεύουμε και στο σχολείο…

4dc7b91a 82fc 47ec 9c75 0a1ede293a75

Ποτίζουμε…

8bc7de0d 3ff8 4473 bbea e637ef7eb796

Τα σποράκια μεγαλώνουν και γίνονται φυτά….

b13fc499 ca07 45e9 afaa f8c6f9f459b0

Μανούλα σ’αγαπώ…

Δραστηριότητες για τη γιορτή της μητέρας που κάναμε αυτή την εβδομάδα.
Το ποίημα που απαγγείλαμε στις μαμάδες μας από εδώ https://sway.cloud.microsoft/R8xhBkDaRLwH4kCL?ref=Link…
Το τραγούδι που επιλέξαμε να τους τραγουδήσουμε https://youtu.be/wNz6kOhw7Pk?feature=shared
Και το βιβλιαράκι  ιδέα πριν χρόνια από συνάδελφο στην Καλαμάτα.

Οι κάρτες μας

441331003 3211501192479088 8190968889058093186 n

Το βιβλιαράκι

439259500 7042461809187049 6125750846270488041 n

441393861 442404208716395 9210200525799374638 n 441416396 465982445808721 6485436582768688270 n441746772 425793753579437 7289489014405247782 n 441963833 1171145650729362 2297956970173417389 n441906832 2339076619632058 774936687486893170 n

Σ ‘αγαπώ μαμά….

Η καλή μας η μαμά…

Που ‘σαι Λάζαρε…

80adb9a4 76aa 4819 805a fdf04d69699e   

Τραγουδήσαμε τα κάλαντα του Λαζάρου στους φίλους μας στο δημοτικό, αρχικά στην πρώτη δημοτικού και στη συνέχεια στο προαύλιο για να μας ακούσουν και οι άλλοι μαθητές.

435817801 700326888773292 2452542586888186724 n

Το μεσημέρι τα τραγουδήσαμε και στους γονείς μας…

438083781 3605120716407428 4000282507092563762 n

 

Αγκαλιά μ’ένα βιβλίο….

Με το βιβλίο μπορώ και ταξιδεύω…

441542990 386768431067865 2468960384857708155 n

Οι κανόνες της βιβλιοθήκης….

441375282 308581425632718 5599676383729925928 n

Το φαρμακείο για τα σκισμένα βιβλία

c473c420 3fad 4791 9e17 b0d2e50969ac

Επίσκεψη στη δημόσια βιβλιοθήκη της πόλης μας

9ee421ed dd8a 4700 88cb 31f1c2b54835

09418300 6fda 4f51 ae2c eb3683b52f32

 Αφήγηση παραμυθιού από την ταλαντούχα Πάρυ Λουμίτη 

78d990e4 033a 442f a445 97a81f6481ba    4e100d36 6ba6 4258 8ef1 9cc1880fba1a 97216775 8f3b 4571 be3c 1ece8b09a65c

            Το δώρο μας 

6888cc28 95c7 4ab2 9756 a4fa6ce2fc10

Αφήγηση παραμυθιού από την προγιαγιά νηπίου μας

c587e3c5 9b9b 42b5 bd14 5c250330b506

83101084 2c10 4f9b b777 795d0eed201c 1

 

 

Αφήγηση παραμυθιού από μια μαμά στα γερμανικά και στα ελληνικά

2414d1bb 9c60 4374 86f1 ba7ef70240f1 

9df06faa 1d4a 419e 9fe4 30aa2d6c8a31

7a286b0d 2689 4e4b b273 3f7c7470223a

c3e961e8 49ae 4a3e abe0 9a9555b42ba2

Δώρα-ζωγραφιές μας

 fd21aad2 bcca 45f5 b6c5 801da3dff342 061921ff b5cf 44fb 85cd ab1e7eb68c72b167fff3 28d2 46cc ad55 3dd01787e018 1f213ab32 c973 4dc3 a811 187c7a4e8ae643448a35 1a6c 4112 a5a7 70a0d7107b1cf7f4ddd9 91de 4584 9415 54ced785d134d35de5f3 9150 4b1c a14a 8ffc42ced121a831ffab 80d9 4c6c a27a c33405493491

  Η Κατερίνα Ζωντανού  μας διαβάζει το παραμύθι της: “Η κόρη της μάγισσας”

439255031 1098846557855468 4760226956270697824 n  441329147 1742328603007247 5430874676417968743 n  441691506 1956737374756750 4377855199367637379 n 1

438158965 1451646445713033 7557781396096160070 n441549980 372593639129227 7677784818191482146 nΚατερίνα Ζωντανού

 

Όρια:Αυτονομία-Αποδοχή-Αγάπη

Την Παρασκευή 29 Μαρτίου το απόγευμα το ΚΕ.Π.Ε.Π.Ψ.Υ. Μεσσηνίας σε συνεργασία με τον ΟΚΑΝΑ πραγματοποίησε ένα σεμινάριο γονέων στο Νηπιαγωγείο μας με θέμα “Όρια: Αυτονομία- Αποδοχή- Αγάπη”. Το σεμινάριο πραγματεύτηκε την έννοια και τη σημασία των ορίων μέσα στη σχέση μεταξύ των γονέων και του παιδιού. Τι δεν είναι όριο, πώς μιλάμε για τα όρια μαζί με τα παιδιά μας, τι μας δυσκολεύει να τα ακολουθήσουμε και πώς μπορούμε να εξασκηθούμε στη διαχείρηση των ορίων με το παιδί για μια λειτουργική και ευτυχισμένη οικογενειακή ζωή. Χίλια ευχαριστώ στην κυρία Φωτεινή Βλαχοπουλιώτη ,κοινωνική ανθρωπολόγο για  αυτήν την πολύ εποικοδομητική  επιμόρφωση.

1712574418532

 

Η Ειρήνη μέσα από τα μάτια των παιδιών…

Προσεγγίσαμε την έννοια της ειρήνης μέσα από το παραμύθι ΕΙΡΗΝΗ του Αριστοφάνη σε διασκευή  της Σοφίας Ζαραμπούκα.

433211140 1146401576790787 7445132642522273932 n 1

Επίσης μέσα από την ιστορία της μικρής Ειρήνης( μιας προσφυγοπούλας ) https://taniamanesi-kourou.blogspot.com/2016/03/blog-post_14.html?m=1

Αναπτύξαμε τις ιδέες της αρχικής ανάρτησης και ζωγραφίσαμε την δική μας πολιτεία για να ζήσει η Ειρήνη, με όλα αυτά που πιστεύουν τα παιδιά ότι αυτή χρειάζεται.

1711973385155

Αφού είδαμε πίνακες ζωγραφικής για την ειρήνη και τον πόλεμο

https://www.kindykids.gr/art/544-pinakes-zwgrafikis-polemos-eirini.html?catid=89%3Aart-paintings

Παρατηρήσαμε την Γκουέρνικα του Πικάσο και χορέψαμε στους ρυθμούς της ειρήνης, αλλά και τρέξαμε να προστατευθούμε ακούγοντας τα τύμπανα του πολέμου από εδώ…

Η αρετή της συνεργασίας: αξιοποιώντας του κύβους του ThankyouX

Φιλία ένα υπέροχο δώρο

πληγώνομαι
Πώς μπορώ να συμφιλιωθώ με τον φίλο μου;
συμφιλίωση 2
συμφιλίωση
Η αγάπη ενώνει…
1712574365862  17125743492511712574329467
Εγώ κι ο φίλος μου…κομματάκια του πάζλ…
1712575782843
Ενθουσιαστήκαμε με την ιστορία του Κουιζίνο…(La storia di Guizzino: Ένα παραμύθι για τη δύναμη της φιλίας και της συνεργασίας)

 

IMG 20240311 122531 1

“Ο κουμπαράς των ευχών…”

387518225 857934912464426 4313526127756530586 n

Ο κουμπαράς μας σήμερα 31 Οκτωβρίου Παγκόσμια ημέρα Αποταμίευσης δεν γέμισε με χρήματα αλλά με καρδιές γεμάτες ευχές για αγάπη, ειρήνη, φαγητό για όλους, παιχνίδια και μπαλόνια.

386868702 719301340072647 6457895762539112254 n386837155 1392636771328358 1686881277729916933 n

Και μικροί κουμπαράδες για το σπίτι….

 

 

Το Τικ και το Τακ της καρδιάς μας…

380073289 2357904301060174 7307979865965313723 n

Πώς νιώθουν δυο καρδιές όταν τσακώνονται και χωρίζουν; Όταν το Τικ χωρίζεται από το Τακ; Οι ήρωες του παραμυθιού της αγαπημένης μας Γιολάντας Τσορώνη, αφού βίωσαν τον τσακωμό και τον πόνο που αυτός άφησε στην καρδιά τους, κατάλαβαν και αποφάσισαν ότι αν πουν ο ένας τον άλλον πώς νιώθουν , ίσως είναι καλύτερα. Και τελικά ήταν ! Η “γαϊδουρινή ” υπομονή και η αγάπη των δύο φίλων, ένωσε ξανά το Τικ και το Τακ της καρδιάς τους. Συναισθηματική νοημοσύνη, ενσυναίσθηση, φιλαναγνωσία, δέσιμο ομάδας στην τάξη, διαχείριση συγκρούσεων , ομαδικό παιχνίδι και παιχνίδι σε ζευγάρια. Μετά την αφήγηση και  τη συζήτηση τα παιδιά με τη  συνοδεία μουσικής διάλεξαν το Τικ και το Τακ τους, μισές καρδιές που έγιναν ολόκληρες, βρίσκοντας το άλλο μισό της καρδιάς τους σε κάποιο φίλο τους.

379667184 3487247271529984 2601007780586575271 n 380301774 2128404430688536 3908908653383919605 n 380117499 1291044938269086 6908860556970231398 n 380140025 329489306278506 7613020242442942125 n 380005601 1023928528935847 2467189875052699694 n 379691409 325391460169196 8169152686319782143 n

Το χαμόγελο του παιδιού….

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων για τα ανθρώπινα δικαιώματα τα παιδιά έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για το προσωπάκι του μικρού Ανδρέα (ιδρυτή  του Χαμόγελου του παιδιού).  Θέλησαν να μάθουν για το παιδάκι που οραματίστηκε έναν σύλλογο που θα βρίσκεται κάθε στιγμή δίπλα στα παιδιά που κινδυνεύουν. Ευαισθητοποιήθηκαν μόλις έμαθαν για τη σπουδαία προσφορά του συλλόγου και θέλησαν να βοηθήσουν και τα ίδια με κάποιο τρόπο. Η επιθυμία τους πραγματοποιήθηκε όταν  τοποθετήθηκε ένας κουμπαράς από το χαμόγελο του παιδιού στο νηπιαγωγείο μας. Και τότε έγινε κάτι πραγματικά υπέροχο. Οι κουμπαράδες των παιδιών άνοιξαν και τα νηπιάκια με πολλή χαρά έβαλαν χρήματα μέσα στον κουμπαρά του σχολείου.

 

ο κουμπαράς   

Οι εκπρόσωποι του χαμόγελου μας επισκέφτηκαν και μας έφεραν τον κουμπαρά…

ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΕΜΠΛΟΚΗ ΓΟΝΕΩΝ

Οι γονείς ενημερώθηκαν για τη δράση των παιδιών. Ο κουμαράς έμεινε στο σχολείο έναν μήνα.

ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

Τα χρήματα αφού καταμετρήθηκαν παραδόθηκαν στο χαμόγελο του παιδιού.

Ένα ηφαίστειο στο νηπιαγωγείο μας

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων ασχοληθήκαμε με το αγαπημένο μας θέμα….τα ηφαίστεια…(STEAM)

ηφαίστειο 2

Με πλαστελίνες, τέμπερες , σόδα και ξύδι φτιάξαμε το δικό μας ηφαίστειο και παρατηρήσαμε τη λάβα να εκρήγνυται …..

Πιάσε μου το χέρι και τότε όλα θα είναι πιο εύκολα…..

Στα πλαίσα των εργαστηρίων δεξιοτήτων (Ενδιαφέρομαι και ενεργώ-ανθρώπινα δικαιώματα)

787    789

Αναπηρία

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ

Δικαιώματα-ενσυναίσθηση

ΕΙΡΗΝΗ ΠΟΛΕΜΟΣ 1

Ειρήνη-πόλεμος

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ

Δικαιώματα-Ρατσισμός

482

343356797 199737742854171 3113639447948689112 n 1

Μπορεί να είμαστε όλοι διαφορετικοί, μα ξέρουμε πως αν κρατάμε ο ένας το χέρι του άλλου, θα είναι πιο εύκολο.
Και σίγουρα, πάνω από όλα τα δικαιώματα, η παιδική καρδιά επιλέγει την αγκαλιά. Και κάνει σημαία της το να δίνει…

 

343328018 1030341411270302 873657839931344757 n

Φύλλα εργασίας κ υποστηρικτικό υλικό, από εδώ
Και εδώ
Και εδώ

Πρώτες βοήθειες

Την Τρίτη, 28/2/23   το απόγευμα οι εκπαιδευτικοί της σχολικής μας μονάδας σε συνεργασία με τα όμορα νηπιαγωγεία πραγματοποίησαν ενδοσχολική επιμόρφωση στις Πρώτες Βοήθειες με την υποστήριξη του Ερυθρού Σταυρού.

πρώτες βοήθειες                          πρώτες 2

Οι νηπιαγωγοί ενημερώθηκαν για τις πρώτες βοήθειες που μπορούν να παρέχουν άμεσα και αποτελεσματικά σε περιπτώσεις εκτάκτης ανάγκης.

4η ανακάλυψη-Το λεξικό

Αγαπημένοι μου φίλοι σας έχω πεθυμήσει πολύ !!

Το ταξίδι μου ήταν πολύ όμορφο και με τη δική σας βοήθεια έμαθα τόσα πολλά για τις μασκες και τους πολιτισμούς του κόσμου …Θέλω να φτιάξω έναν χάρτη να έχω ως ανάμνηση της περιπέτειάς μου, και έσεις θα με βοηθήσετε.

1.Πάρτε χαρτιά και φαντασία και φτιάξτε μια ομαδική κατασκευή που θα γράφει τη λέξη τη μαγική ….ποιά άλλη; ΜΑΣΚΑ   στη γλώσσα της χώρας που επισκεφτήκατε με τα σχολεία σας.

Ανεβάστε αυτό το έργο στο συνεργατικό μας genial.ly 

2. Οι γλώσσες του κόσμου είναι υπέροχες…μα έχω ακούσει ότι άν ξέρεις μόνο μια γλώσσα μπορεις πιο εύκολα να ταξιδεύεις και να ανακαλύπτεις …θα ήθελα να μάθω αγγλικά … Νομίζω αυτή τη γλώσσα μιλάνε σ΄ όλο τον κόσμο.

Σε κάθε σχολείο αντστοιχεί  και μια κατηγορία για να φωτογραφίσει  ή να ζωγραφίσει 4 ή 8 αντικείμενα  από την ομάδα λέξεων  .

Φτιάξτε μια αφίσα και ανεβάστε την στο twin space και εδώ :

Οι φίλοι σας από τα άλλα σχολεία ,θα διαλέξουν όποια αφίσα θέλουν και θα βρουν την ονομασία των αντικειμένων στα αγγλικά . Θα την καταγράψουν και με συνεργασία δύο σχολείων, θα δημιουργηθεί μια αφίσα για κάθε κατηγορία αντικειμένων  που θα περιέχει εικόνα και λόγο .

Στοχός είναι να φτιάξουμε όλοι μαζί το λεξικό των αγγλικών .

A New Design Made with PosterMyWall

3η ανακάλυψη:To λεύκωμα του Τιμολέων

Αγαπημένοι μου φίλοι σας χαιρετώ!!!

Το ταξίδι μου στον κόσμο με τις μάσκες είναι υπέροχο… Έχω γνωρίσει τόσα χρώματα, σχήματα και μορφές. Απ’ όλες αυτές τις ανακαλύψεις,  θα ήθελα λοιπόν ,να φτιάξω ένα λεύκωμα με ό,τι κρύβεται πίσω από αυτές τις μάσκες του κόσμου.

Κάθε τι που σας έκανε έντυπωση όπως , τραγούδι μουσική , γεύση ,παραμύθι, συναίσθημα κ.λ.π. αποτύπωστε το σε μια αφίσα ή ένα βίντεο για να φτιάξω ένα λεύκωμα πολιτισμού της μάσκας , και να σας θυμάμαι …

Καλή επιτυχία!!!!!!!

Πατήστε εδώ για το βίντεο

2η ανακάλυψη :Ένας κόσμος γεμάτος μάσκες… ανακαλύψτε τις με τον Τιμολέοντα τον Χαμαιλέοντα

Γεια σας φίλοι!! Nα ‘μαι  πάλι εδώ ο Τιμολέων ο χαμαιλέων. Προχτές έπεσε στα χέρια μου ένα πολύ ωραίο βιβλίο που έδειχνε μάσκες απ΄όλο τον κόσμο .

Το κοίταξα καλά καλά …. Αλλά αυτές δεν μοιάζουν με τη δική μου και πόσο όμορφες είναι ,αλλά και παράξενες ….μα τι ωραία χρώματα…!!!Πόσο θα ήθελα να τις γνωρίσω!!Ο κόσμος μας είναι μεγάλος και σπουδαίος …θα ήθελα να ανακαλύψω όλες αυτές τις μάσκες …μάσκες που κρύβουν τόσα μυστικά…. Μάσκες  από την Κίνα  την Ιαπωνία, την Αφρική την Αμερική ,την Ιταλία , την Ελλάδα ….Άραγε υπήρχαν μάσκες παλιά; Και γιατί;

Ελάτε  να ταξιδέψουμε  μαζί σε όλο τον κόσμο ….έναν κόσμο γεμάτο μάσκες   και να τις ανακαλύψουμε….

bon voyage!!!

Φτιάξτε ένα βίντεο με τις μάσκες που συναντήσατε στο ταξίδι σας μαζί μου….

Το νηπιαγωγείο μας ταξίδεψε στην Αμερική!!!!!

Πατήστε εδώ για το βίντεο

1η ανακάλυψη :Πες μου το συναίσθημα πες μου το γιατί…

Γεια σας φίλοι μου !

Είμαι ο Τιμολέων ο χαμαιλέων και αλλάζω χρώμα συνέχεια …Στην αρχή είχα μπερδευτεί αλλά τελικά κατάλαβα ότι είμαι μοναδικός όπως κι εσύ …έτσι δεν είναι; Μα όπως αλλάζω χρώμα έτσι αλλάζεις κι εσύ διάθεση …Θέλετε να ανακαλύψουμε  μαζί το γιατί; Έχω όμως μια δυσκολία …τώρα που φοράω μάσκα ,λόγω της πανδημίας ,μου είναι δύσκολο να καταλάβω τα συναισθήματα στο προσωπό μου ,γιατί μου κρύβεται το όμορφό μου χαμόγελο ….Θέλετε να με βοηθήσετε;

Σκέφτηκα λοιπόν να ζωγραφίσετε μια προσωπογραφία σας όπως τη   θελετε εσείς …σαν πορτρέτο ή ό,τι άλλο σας αρέσει, και να εκφράζετε ένα συναίσθημά σας.

Μετά προσθέστε  τη μάσκα που σας  αρέσει πάνω από το πορτρέτο σας !! …

Μπορείτε  να μου πείτε πώς  καταλαβαίνετε το συναίσθημα των φίλων  σας  στο όμορφό του  πορτρέτο όταν φοράει μάσκα?

 Πες μου το συναίσθημα … πες μου το γιατί !!! Μην ξεχάσεις να φωτογραφίσετε τις  δημιουργίες  σας  ….Σας περιμένω!!!

Κι εμείς συνεπείς σ΄αυτά που μας ζητάει ο Τιμολέων δημιουργήσαμε τα πορτρέτα μας , εκφράσαμε τα συναισθήματά μας, κρύψαμε τα προσωπάκια μας πίσω από μια μάσκα κι όλοι μάντεψαν πώς νιώθαμε εκείνη τη στιγμή, Φωτογραφίσαμε φυσικά τις δημιουργίες μας.

               

 

 

Απολαύσαμε την πρώτη μας αποστολή….Ανυπομονούμε για τη δεύτερη!!!!!!

 

ΜΑΣΚΑ (Μαθητές Ανακαλύπτουν Συναισθήματα Και Ανθρώπους) έργο etwinning στο νηπιαγωγείο μας.

Η πανδημία covid-19, που ταλανίζει όλη την ανθρωπότητα, μας επέβαλε τη χρήση της μάσκας ακόμα και μέσα στις σχολικές τάξεις αναδεικνύοντας την αναγκαιότητά της ως απαραίτητη για την επιβίωσή μας κι όχι μόνο σαν εποχικό αξεσουάρ.Με το έργο Μ.Α.Σ.Κ.Α. θα προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε στους μαθητές την γνώση ότι η μάσκα  που δεν ανακαλύφθηκε τώρα, αλλά διαχρονικά, είχε σημαντική θέση στην Τέχνη (π.χ. θέατρο), στον Πολιτισμό (π.χ. έθιμα, τελετές), αλλά και στην κοινωνικοποίηση και την ψυχολογία των ανθρώπων (π.χ. έκφραση συναισθημάτων).
Με δεδομένο ότι η μάσκα στα παιδιά στην ηλικία αυτή δυσχεραίνει την αντίληψη και συνείδηση των συναισθημάτων, το έργο θα προσπαθήσει να αποδώσει ψυχική ευεξία και λύσεις αυτορρύθμισης και συναισθηματικής αποφόρτισης των νηπίων σε σχέση με τη χρήση της μάσκας.
Θα προσπαθήσουμε να αντιληφθούμε ότι η μάσκα δεν είναι «εμπόδιο» στη ζωή μας. Μέσα από την εξοικείωση με τις διάφορες εκδοχές της, όπως τη συναντάμε σε διαφορετικούς πολιτισμούς αλλά και σε διαφορετικούς τομείς της ανθρώπινης κοινωνίας, θα αναπτύξουμε νέους τρόπους έκφρασης – λεκτικής και συναισθηματικής – και θα διαπιστώσουμε τη στενή σύνδεσή της με την τέχνη.

Μασκότ του έργου μας Ο Τιμολέων ένας χαριτωμένος χαμαιλέοντας που θα είναι η παρέα μας στο ταξίδι μας και στον χρόνο αλλά και σ’ όλη την υφήλιο για να γνωρίσουμε την ιστορία της μάσκας αλλά και τη χρησιμότητάς της σε διάφορους τομείς στη ζωή των ανθρώπων. Όλη αυτή η εμπλοκή των παιδιών στο ταξίδι αυτό  δεν γίνεται παρά για να τους τονώσει το συναίσθημα ότι η μάσκα υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει ….το πρόγραμμα έχει στόχο να βρει τρόπους ψυχικής αποφόρτισης των παιδιών από τη χρήση της μάσκας και με ότι αυτό συνεπάγεται.εικαστικά,πολιτισμικά, λαογραφικά κλπ. Οι χαμαιλέοντες είναι ζώα που μπορούν και αλλάζουν χρώματα γι’αυτό και επιλέχθηκε σαν μασκότ του έργου μας αφού κι εμείς με μια μάσκα μπορούμε να μεταμφιεστούμε σε κάτι άλλο….

Γειά σου!Είμαι ο Τιμολέων ο χαμαιλέοντας και αλλάζω συνέχεια χρώματα …τόσο που μπερδεύτηκα …τελικά ..τι χρώμα έχω?Μα όπως αλλάζω χρώμα έτσι αλλάζεις κι εσύ διάθεση έτσι δεν είναι ?Αν το ξανασκεφτώ μου αρέσει που αλλάζω συνέχεια χρώμα. Λοιπόν το ταξίδι μας ξεκινάει….Κάθε 15 μέρες θα σας επισκέπτομαι στο νηπιαγωγείο και θα σας βάζω μια αποστολή-ανακάλυψη….Μέχρι το τέλος θα σας ζητήσω 4 ανακαλύψεις!!!!!!!!!!!!! Σ ‘αυτό το υπέροχο παιχνίδι θα είναι μαζί σας κι άλλα παιδάκια από 6 ακόμα Νηπιαγωγεία: To Νηπιαγωγείο Διασποράς, Το Νηπιαγωγείο Σουληναρίου, το 4ο και το 24ο νηπιαγωγεία της καλαμάτας, το 1ο Νηπιαγωγείο Κυπαρισσίας και τέλος το Νηπιαγωγείο Φλαμουλίου Τρικάλων. Πάμε για να περάσουμε όμορφα!!!!!!! Καλό μας ταξίδι!!!!!

Τα νηπιάκια δημιουργούν τους κανόνες της τάξης μας….

Μια νέα σχολική  χρονιά μόλις ξεκίνησε και τα νηπιάκια μας δημιουργούν με την κυρία Κατερίνα τους κανόνες της τάξης μας. Όλοι μαζί τους αποφασίσαμε και τους υπογράψαμε με τον δικό μας μοναδικό τρόπο…. Η ιδέα από την αγαπημένη μας Τάνια Μάνεση!!!!

 

Καλή και δημιουργική χρονιά γεμάτη όμορφες στιγμές στο νηπιαγωγείο μας!!!