Καλωσορίσαμε την αγαπημένη εποχή των παιδιών
Τοποθετήσαμε τους μήνες του Καλοκαιριού στο δέντρο των εποχών μας
Ανασυνθέσαμε τη λέξη Καλοκαίρι
Εξασκηθήκαμε συμπληρώνοντας διάφορα σχετικά φύλλα εργασίας
Μάθαμε τη φωνούλα Κ,κ
Και ξεκινήσαμε τις προετοιμασίες για την Καλοκαιρινή μας γιορτή
Φτιάξαμε μια κατασκευή όπου πάνω κολλήσαμε το ποίημά μας
Δημιουργήσαμε την πρόσκλησή μας
Στολίσαμε τον φάκελο μας ο οποίος περιέχει τον κόπο όλης της χρονιάς με μια μέδουσα
Διακοσμήσαμε τις σακούλες μας
Και έφτασε η μέρα να πούμε “Καλό Καλοκαίρι”
Μας περίμενε μια έκπληξη…..Δωράκια από την κυρία και ένας λαχταριστός μπουφές από τις μανούλες!!!!
Συγκεντρωτική παρουσίαση του e-Twinning project:”Planting a better life”2023-2024
Κατά το σχολικό έτος 2023-2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες του Νηπιαγωγείου Αρχοντικών N. Ροδόπης υλοποίησαν με επιτυχία το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα e-Twinning με τίτλο “Planting a better life”.Το έργο υλοποιήθηκε από τον Οκτώβριο του 2023 έως τον Ιούνιο του 2024.
Συμμετείχαν εκπαιδευτικοί και μαθητές 7 σχολείων από 3 διαφορετικές χώρες, την Ελλάδα, την Πορτογαλία και την Ισπανία .
Οι μαθητές/τριες ήταν Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου εώς Γ’ τάξη.
Ευχαριστούμε πολύ όλους τους συνεργάτες του έργου, τους μαθητές και τους γονείς που συνέβαλαν στην επιτυχή ολοκλήρωση του.
Η εμπειρία ήταν μοναδική και δημιουργική!!!
Ακολουθεί η συγκεντρωτική παρουσίαση του έργου με τίτλο:”Planting a better life”2023-2024
Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας(έτος αναφοράς: 2023-2024
Υλικό που παρήχθη κατά την υλοποίηση του Σχεδίου Δράσης
Στο πλαίσιο της δράσης και ως αποτέλεσμα των δραστηριοτήτων που πραγματοποιήθηκαν, δημιουργήθηκε η γωνιά της Γλώσσας
https://drive.google.com/file/d/1KuwvX58bQL3QRM0QYygwTMCVNL6P0Qyv/view?usp=sharing
Επίσης παρήχθη εκπαιδευτικό υλικό σε σχέση με τις θεματικές ενότητες τις οποίες διαπραγματευθήκαμε και ήταν οι εξής:
1) “Τα ονόματά μας”
https://drive.google.com/file/d/13Lko2F5zGV822B5yGboXXi-r4B8KHNdb/view?usp=sharing
2) “Καλό Χειμώνα”
https://drive.google.com/file/d/1RAFYlfzMn8zIGrdEDp_XfzonWz4bXak4/view?usp=sharing
3) “Καλώς ήρθες Άνοιξη”
https://drive.google.com/file/d/1c0kY9lYl-XSOUdf2u5r1-oAuC3VJ2S4b/view?usp=sharing
4) “Γλυκό Καλοκαιράκι”
https://drive.google.com/file/d/11uAqja0zdwRb1oXlVfqdZJK8GQd6czq6/view?usp=sharing
Εργαστήρια Δεξιοτήτων: Helmepa “Η φίλη μας η θάλασσα”
Τα νήπια ολοκλήρωσαν με ενθουσιασμό το εργαστήριο δεξιοτήτων με τίτλο:” Η φίλη μας η Θάλασσα”
Λήψη αρχείου
3rd Part:All about seeds and plants. Activity 2: Germination Experiences
Φυτέψαμε φακές και φασόλια που έφεραν οι μαθητές στο Νηπιαγωγείο σε βαμβάκι και χώμα και παρατηρήσαμε την ανάπτυξή τους
Φακές
Φακές σε βαμβάκι
Φακές σε χώμα
Φασόλια
Φασόλια σε βαμβάκι
Φασόλια σε χώμα
Επίσης μέσα από διάφορες δραστηριότητες ασχοληθήκαμε με τα στάδια ανάπτυξης των φυτών και τι χρειάζονται για να αναπτυχθούν.
Τα στάδια ανάπτυξης του φυτού
Παρακολουθήσαμε σχετικό βίντεο
Είδαμε σχετικές εικόνες
Κόψαμε και κολλήσαμε τα στάδια ανάπτυξης του φυτού
Παιχνίδι με τα στάδια ανάπτυξης του φυτού
Σειροθέτηση εικόνων με τα στάδια ανάπτυξης του φυτού
Ζωγραφίσαμε τα στάδια ανάπτυξης του φυτού
Δραστηριότητες ρομποτικής με τα στάδια ανάπτυξης του φυτού
Ψηφιακό παιχνίδι: Δημιουργήσαμε στην εφαρμογή Learning App ένα ψηφιακό παιχνίδι με τα στάδια ανάπτυξης του φυτού
Τα μέρη του φυτού και τι χρειάζεται για να αναπτυχθεί
Φύλλο εργασίας: Τι χρειάζομαι για να μεγαλώσω
Φύλλο εργασίας για τα μέρη φυτών
Γράψαμε τα μέρη του φυτού
Παιχνίδι αντιστοίχισης με τα μέρη του φυτού
Παιχνίδι αντιστοίχισης “Τι χρειάζονται τα φυτά για να αναπτυχθούν”
Παιχνίδι: Τοποθετήστε τα μέρη του φυτού για να το σχηματίσεις
Τα μέρη του φυτού
Ομαδική εργασία. Τα μέρη του φυτού και τι χρειάζεται για να αναπτυχθεί
4th Part: Plant more for a better life Activity 1: Gardening at school
4th Part: Plant more for a better life
Activity 1: Gardening at school
Με την ευγενική προσφορά και προσωπική εργασία των γονέων του Νηπιαγωγείου μας έγινε πραγματικότητα ένα όνειρό μας, η δημιουργία σχολικού κήπου στα πλαίσια του προγράμματος e-Twinning “Planting a better life” στο οποίο συμμετέχουμε
Οι γονείς με πολύ χαρά και ενθουσιασμό δέχτηκαν την πρόταση μας
Αρχικά διαμόρφωσαν τον χώρο όπου θα γίνονταν ο κήπος. Οι οδηγίες και οι συμβουλές τους ήταν χρήσιμες μιας και οι ίδιοι γνωρίζουν τα μυστικά ενός κήπου αφού προέρχονται από αγροτικές οικογένειες και όλοι στα σπίτια τους έχουν αντίστοιχο κήπο.
Επίσης μας βοήθησαν και μας καθοδήγησαν και κατά τη διαδικασία του φυτέματος
Χρειάστηκε να ξαναέρθουν για να βγάλουμε τα άχρηστα χόρτα από τον κήπο.
Οι μέρες περνούσαν και ο κήπος μας εκεί όπου τα σποράκια στην αρχή κοιμόντουσαν μέσα στο χώμα, άρχισαν να ξυπνάνε και να μεγαλώνουν.
Μετά από περίπου 2 μήνες ήρθε η ώρα να γευτούμε τα λαχανικά του κήπου μας……Κάποια ήταν έτοιμα!!!
Κάναμε μαρουλοσαλάτα με μαρούλια και με φρέσκα κρεμμύδια
Φτιάξαμε σπανακόπιτα με τη βοήθεια 2 μαμάδων της κ.Σεχέρ και της κ.Χατιτζέ
Μαζέψαμε τα φασολάκια μας
Μαζέψαμε και τις πατάτες μας
Σας ευχαριστούμε για όλα!!!Η βοήθειά σας ήταν πολύτιμη!!!
3rd Part: All about seeds and plants,Activity 1, 2nd step
3rd Part: All about seeds and plants
Activity 1: Seeds diversity
2nd Step: Creating QR codes/Δημιουργία QR codes
Δημιουργήσαμε 3 QR code με πληροφορίες για το κρεμμύδι βολβό, το σπανάκι και τα φασολάκια. Οι εικόνες που περιέχονται στα QR code είναι από τη δημιουργία και το φύτεμα του σχολικού μας κήπου.
Καλώς ήρθες Άνοιξη
Καλωσορίσαμε την εποχή της Άνοιξης, την πιο χαρούμενη εποχή όπου τα πάντα γύρω μας είναι όμορφα και χρωματιστά. Είναι η εποχή που μας δημιουργεί το συναίσθημα της Αναγέννησης, της Νέας αρχής. Μετά από έναν άχρωμο χειμώνα έρχεται να διαδεχτεί και να γεμίσει την πλάση χρώμα.
Όπως είπε και ο Οδυσσέας Ελύτης «Την Άνοιξη αν δεν την βρεις, την φτιάχνεις!». Έτσι και εμείς πήραμε τα πινέλα μας και γίναμε μικροί ζωγράφοι ζωγραφίζοντας την δικιά μας Άνοιξη
Τοποθετήσαμε στον πίνακα μας σχετικό εποπτικό υλικό
Ανασυνθέσαμε τη λέξη Άνοιξη με κεφαλαία και μικρά γράμματα
Εξασκηθήκαμε με ένα φύλλο εργασίας
Μάθαμε τη φωνούλα Α,α
Αναφερθήκαμε στον κύκλο ζωής της πεταλούδας. Κόψαμε και κολλήσαμε τις σχετικές εικόνες στη σωστή σειρά για να σχηματίσουμε τον κύκλο ζωής της πεταλούδας.
Φτιάξαμε και τις δικιές μας πεταλούδες μιλώντας για την έννοια της συμμετρίας
Μιλήσαμε για τα μέρη του φυτού κάνοντας ένα σχετικό φύλλο εργασίας και μια κατασκευή λουλούδι
Τέλος με την κ. Εμέλ, την κυρία των Αγγλικών επεξεργαστήκαμε το παραμύθι “The very hungry caterpillar”.Στη συνέχεια το συνδέσαμε με μια δραστηριότητα ρομποτικής. Τα νήπια έπρεπε να καθοδηγήσουν τη μελισσούλα-beebot στα φρούτα με τη σωστή σειρά όπως εκείνη τα έφαγε στην ιστορία.