Εργαστήριο Δεξιοτήτων
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ
Με ασφάλεια κυκλοφορώ
Ενδεικτικές δραστηριότητες:
Διαβάζουμε το βιβλίο ” Καλώς τον κύριο Κ.Ο.Κ., Ε. Πιτσιδοπούλου, Κέδρος” και ζωγραφίζουμε τις εντυπώσεις μας.
Με αφορμή το βιβλίο, γνωρίσαμε τα σήματα και τα ερμηνεύσαμε σύμφωνα με το σχήμα και το χρώμα τους. Επίσης, γνωρίσαμε τι σημαίνουν τα χρώματα του φωτεινού σηματοδότη και τη χρησιμότητα των διαβάσεων.
Τα παιδιά με τη βοήθεια των γονέων τους φωτογραφίζουν σήματα κυκλοφορίας, τα οποία έστειλαν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τα παρουσίασαν στους συμμαθητές τους.
Οι πινακίδες σήμανσης είναι μισές και πρέπει να φτιάξουν το άλλο μισό.
Διαβάζουμε το βιβλίο : “Τι ξέρει η Άννα και οι φίλοι της – Κυκλοφοριακή Αγωγή, Σ. Μαρινκοβιτς, εκδ. joconda” και συζητάμε πως θα συμπεριφερόμασταν εμείς στη θέση των ηρώων, παρατηρούμε τις εικόνες και δραματοποιούμε διάφορα υποθετικά σενάρια.
Εμπλουτίζουμε το λεξιλόγιο μας με λέξεις σύνθετες με τον δρόμο:
Διαβάζουμε το βιβλίο ” Ο Φίλος μου ο Ποδηλατάκιας, Κ. Βαϊμάκη”
Ζωγραφίζουμε το ποδήλατο μας και όλα όσα χρειαζόμαστε για να είμαστε ασφαλής.
Φτιάχνουμε τα δικά μας ποδήλατα/ πατίνια με διάφορους τρόπους (οικοδομικό υλικό, πλαστελίνη, ζωγραφική, κολάζ)
Κατασκευάζουν αυτοκίνητα με ρολά, με τα οποία παίζουν στο χαλάκι κυκλοφοριακής αγωγής, ακολουθώντας κανόνες οδικής κυκλοφορίας.
Επίσκεψη τροχονόμου στο νηπιαγωγείο όπου τα παιδιά ενημερώνονται και ευαισθητοποιούνται για την σπουδαιότητα της τήρησης των κανόνων κυκλοφοριακής αγωγής, μέσα από σχετικά βίντεο και παρουσίαση.
Τέλος, καταγράφουμε τους κανόνες και κάθε παιδί ζωγραφίζει έναν κανόνα. Ενώνουμε όλες τις ζωγραφιές μαζί και δημιουργούμε ένα ενημερωτικό φυλλάδιο.