ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΟΔΥ ΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Δημιουργία ηλεκτρονικής τάξης e class στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
Δημιουργήθηκε από την Κυρία Τάσση Παρασκευή
ΕΓΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΠΣΔ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ECLASS
Δημιουργήθηκε από το Πειραματικό Σχολείο Φλώρινας
………………………………………………………………………..
Δημιουργήθηκε από τον εκπαιδευτικό Νικόλα Μακροδήμο
Ολοκληρώθηκαν οι σεισμικές έρευνες στην Ήπειρο
Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου 2019

Η ανάδοχος Κοινοπραξία Repsol – Energean ολοκλήρωσε χωρίς καμία επίπτωση ή βλάβη στο περιβάλλον τις σεισμικές έρευνες στα Γιάννενα και ήδη ξεκίνησε η διαδικασία αποκατάστασης. Την αναφορά αυτή έκανε σε σχετική ημερίδα ο διευθύνων σύμβουλος της Energean. Αντιθέτως στην Άρτα οι έρευνες συνεχίζονται αν και συναντούν αντιδράσεις τοπικών κοινοτήτων.Από την πλευρά ο Περιφερειάρχης Αλέξανδρος Καχριμάνης μιλώντας για …
το θέμα αυτό στην ΕΡΤ Ιωαννίνων είπε ότι ήδη από την έναρξη των εργασιών είχε ζητήσει από τους εκπροσώπους των αναδόχων εταιρειών να αποφύγουν επιβαρυντικές περιβαλλοντικές παρεμβάσεις αν δεν υπήρχε ιδιαίτερος λόγος.Ανέφερε τέλος ότι σύμφωνα με τη δική του ενημέρωση υπάρχουν 2 περιοχές που συγκεντρώνουν υψηλότερες πιθανότητες εντοπισμού υδρογονανθράκων. Η μια από αυτές είναι στα όρια Ιωαννίνων και Θεσπρωτίας.
Οι μαθητές στην Ελλάδα έχουν τις μικρότερες διακοπές

«Το πρόβλημα δεν βρίσκεται στην ποσότητα, αλλά στην ποιότητα και στον σχεδιασμό»προσθέτει ο κ. Στρατηγάκης. «Πόσα χρόνια τώρα με την έναρξη των μαθημάτων τα σχολεία δεν έχουν τους απαραίτητους καθηγητές για να λειτουργήσουν; Υπάρχει μεγάλο διοικητικό πρόβλημα με τη διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού που το υπουργείο Παιδείας δεν μπορεί να λύσει, εδώ και δεκαετίες. Αποτέλεσμα; Ο Σεπτέμβριος ξεκινά με τρίωρα και τετράωρα στα σχολεία και οι ώρες που χάνονται είναι πολλές» καταλήγει.
Δημοσιεύτηκε στο HELIOS PLUS στις 6 Φεβρουαρίου 2014
Πίνακας με τις σχολικές διακοπές και τις αργίες σε όλη την Ευρώπη
Στη λογική της τρόικας και του μνημονίου είναι και η κατάργηση αργιών και διακοπών και η αύξηση των ωρών εργασίας των εργαζομένων, οι περικοπές στη δημόσια δωρεάν Παιδεία και Υγεία.
Έτσι, οργιάζει η σκόπιμη παραπληροφόρηση και η κατασυκοφάντηση των εκπαιδευτικών και της δημόσιας εκπαίδευσης στα πλαίσια της καλλιέργειας του «κοινωνικού αυτοματισμού», δηλαδή της πανάρχαιας συνταγής του «Διαίρει και βασίλευε» (πώς να στρέφεις την μια καταπιεσμένη κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης, ούτως ώστε να μένει στο απυρόβλητο η εκάστοτε κυβέρνηση και η οικονομική και πολιτική ελίτ που εξυπηρετεί).
Το ΔΣ του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Ν. Χανίων δίνει και με συνημμένο πίνακα, αποκαλυπτικά στοιχεία για τις διακοπές και τις αργίες στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Ευρώπης.
Όπως αποδεικνύεται από τα στοιχεία για την Οργάνωση του σχολικού χρόνου στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση της Ευρώπης, η Ελλάδα δεν έχει τις μεγαλύτερες διακοπές και αργίες.
Οκτώ (8) τουλάχιστον ευρωπαϊκές χώρες έχουν περισσότερες ημέρες διακοπών και αργιών ως σύνολο, ανάμεσά τους η Γερμανία, η Γαλλία, η Ιταλία, η Πορτογαλία, η Ρουμανία, η Λετονία, η Εσθονία, η Ελβετία. Περίπου τον ίδιο με την Ελλάδα αριθμό ημερών διακοπών και αργιών ως σύνολο έχουν η Φινλανδία, η Σουηδία, η Κύπρος, η Ουγγαρία. Σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες υπάρχει ο θεσμός των ολιγοήμερων ή εβδομαδιαίων διακοπών στο τέλος κάθε σχολικού τριμήνου, διακοπές για τις Απόκριες κ.ο.κ. Έτσι π.χ. η Γερμανία που έχει μόνο 6 εβδομάδες καλοκαιρινών διακοπών, έχει όμως 33 ημέρες διακοπών συνολικά για Χριστούγεννα – Πάσχα και άλλες 37 ημέρες διακοπών στο τέλος των τριμήνων και για τις Απόκριες. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι στις αργίες (εθνικές και θρησκευτικές γιορτές) η Γερμανία και η Κύπρος ξεπερνάνε την Ελλάδα, ενώ ίδιο περίπου αριθμό αργιών έχουν Ιρλανδία, Βέλγιο, Ισπανία, Πορτογαλία, Αυστρία, Ολλανδία. Για το ΔΣ Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας Φώτης Ποντικάκης Αθανάσιος Σακελλαρίδης
πηγή:xeniglossa.gr
Πρόσφατα σχόλια