Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης «Χτίζοντας το Μέλλον: Ενδυναμώνοντας τους Μαθητές μέσω Καινοτόμων Πρακτικών», στον Άξονα 1: Διδασκαλία, Μάθηση, Αξιολόγηση , σήμερα, 20 Νοεμβρίου, η Γ’ τάξη του Γυμνασίου είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ημερίδα με θέμα “Κυβερνοασφάλεια στην Καθημερινότητα”, που διοργανώθηκε από το 2ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης υπό την αιγίδα της Δ.Δ.Ε. Πέλλας. Εκτενέστερα, οι μαθητές-τριες, με εισηγητή τον κύριο Παπαπροδρόμου Γεώργιο, Αντιστράτηγο ε.α, μυήθηκαν στον συναρπαστικό κόσμο της ψηφιακής ασφάλειας, αναλύοντας τους κινδύνους που ελλοχεύουν αλλά και τους τρόπους προστασίας των προσωπικών μας δεδομένων.Ακολούθησε μια συζήτηση πολύ παραγωγική, όπου δόθηκε η δυνατότητα να τεθούν οι απορίες των μαθητών-τριών γύρω από κρίσιμα ζητήματα, καθώς το διαδίκτυο είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας.
Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης «Χτίζοντας το Μέλλον: Ενδυναμώνοντας τους Μαθητές μέσω Καινοτόμων Πρακτικών», στον Άξονα 1: Διδασκαλία, Μάθηση, Αξιολόγηση, αρκετοί μαθητές-τριες όλων των τάξεων του Γυμνασίου Τυχερού συμμετείχαν στον 16ο Μαθητικό Μαθηματικό Διαγωνισμό «Υπατία», την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2024. Στόχος της συμμετοχής ήταν η καλλιέργεια της κριτικής σκέψης, της δημιουργικότητας και της αγάπης για τα μαθηματικά, καθώς και η προετοιμασία των μαθητών για τη συμμετοχή σε υψηλότερου επιπέδου μαθηματικούς διαγωνισμούς. Οι μαθητές-τριες μας είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις μαθηματικές τους ικανότητες και να αναμετρηθούν με προκλήσεις που προάγουν τη λογική σκέψη και την επίλυση προβλημάτων.
Ευχαριστούμε θερμά τους μαθητές-τριες για τη συμμετοχή τους, καθώς και τους εκπαιδευτικούς που στήριξαν αυτή την προσπάθεια. Ευχόμαστε σε όλους καλή επιτυχία!
Την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2024, η σχολική κοινότητα του Γυμνασίου Τυχερού και του ΓΕΛ Τυχερού, που συστεγάζονται στο ίδιο σχολικό συγκρότημα, συμμετείχε σε μια ακόμα άσκηση ετοιμότητας για σεισμό. Στόχος της άσκησης ήταν η προετοιμασία, ώστε να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά κάθε έκτακτη κατάσταση σε περίπτωση σεισμικού κινδύνου. Πριν την άσκηση, όλοι οι μαθητές-τριες ενημερώθηκαν εκτενώς για τους κινδύνους ενός σεισμού και για τον σωστό τρόπο αντιμετώπισης της κατάστασης. Κατά τη διάρκεια της άσκησης, το κτήριο, με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών, εκκενώθηκε ομαλά σε ικανοποιητικό χρόνο και όλοι συγκεντρώθηκαν στην αυλή του σχολείου, ακολουθώντας πιστά το σχέδιο έκτακτης ανάγκης.
Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης: Δημιουργώντας Εκπαιδευτικές Γέφυρες με σχολεία, κοινότητες και τον κόσμο στον Άξονα 9: Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα, την Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2024, οι μαθητές του Γυμνασίου Τυχερού ταξίδεψαν στον χρόνο, ανακαλύπτοντας την πλούσια ιστορία της Καβάλας. Ειδικότερα, η περιήγησή μας ξεκίνησε από το Αρχαιολογικό Μουσείο Καβάλας, όπου θαυμάσαμε μοναδικά ευρήματα από την αρχαία Νεάπολη, όπως λεγόταν η Καβάλα, και την Αμφίπολη, προϊστορικά εκθέματα και το Ιερό της Παρθένου, πολιούχου της Νεάπολης με αρχιτεκτονικά μέλη και αναθήματα που μαρτυρούν την πλούσια ιστορία της περιοχής. Μέσα από τα εκθέματα, ζωντάνεψαν οι ιστορίες των ανθρώπων που έζησαν σε αυτή τη γη πριν από χιλιάδες χρόνια, ενώ με το πέρας οι μαθητές συμπλήρωσαν σε ομάδες απαντητικό φυλλάδιο με όσα έμαθαν.
Στη συνέχεια, εξερεύνησαν την πανέμορφη Παλιά Πόλη της Καβάλας ξεκινώντας από το 5ο Γυμνάσιο, ένα επιβλητικό αρχοντικό, χτισμένο πάνω από το λιμάνι της Καβάλας, στις αρχές του 20ού αιώνα. Αυτό το κτίριο ήταν η πρώτη κατοικία του πλούσιου καπνέμπορα Μεχμέτ Αλή Πασατζίκ, το οποίο μετά την ανταλλαγή των πληθυσμών, το αρχοντικό μετατράπηκε σε δημόσιο κτίριο. Στέγασε διάφορες υπηρεσίες, όπως τη Νομαρχία και τη Ναυτική Σχολή. Κατά τη διάρκεια της κατοχής, λειτούργησε ως έδρα της Βουλγαρικής Ασφάλειας, η περιβόητη Οχράνα, ένα μέρος που προκαλούσε φόβο στους κατοίκους. Στη συνέχεια, περπατήσαμε μέσα στο κάστρο, ανακαλύπτοντας κρυμμένα μυστικά και ακούσαμε ιστορίες για το Ιμαρέτ, την Οικία Μωχάμετ Άλη και άλλα σημαντικά μνημεία. Με την εκπαιδευτική αυτή δράση, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συνδυάσουν τις γνώσεις τους από τα φιλολογικά και τα θετικά μαθήματα, αναλύοντας την ιστορία, την αρχιτεκτονική και τη σχέση του ανθρώπου με το περιβάλλον.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την κα Χριστίνα Βουρβούρη ΠΕ02, διευθύντρια του 5ου Γυμνασίου Καβάλας και τους εκπαιδευτικούς για τη θερμή υποδοχή, ξενάγηση και φιλοξενία.
Την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2024, η σχολική κοινότητα του Γυμνασίου Τυχερού συγκεντρώθηκε για να τιμήσει την Εθνική Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940. Με βαθιά συγκίνηση και ευγνωμοσύνη, αναβιώσαμε την ιστορία του έθνους μας και αποτίσαμε φόρο τιμής στους ήρωες του ’40. Η εκδήλωση, που υλοποιήθηκε με τη συμμετοχή του εκπαιδευτικού ομίλου “Φιλαναγνωσία και δημιουργική γραφή: Εξερευνώντας τη λογοτεχνία“, είχε ως κεντρικό άξονα την ιστορία, με έμφαση στο αλβανικό έπος και τον ηρωικό αγώνα των γυναικών της Πίνδου. Οι μαθητές μας, με τα ποιήματά τους, τα τραγούδια τους και τις αναγνώσεις τους, μας ταξίδεψαν πίσω στον χρόνο και μας θύμισαν τις αξίες που μας καθορίζουν ως Έλληνες, καθώς η ιστορία μας είναι αστείρευτη πηγή έμπνευσης και δύναμης και οφείλουμε να τη διατηρούμε ζωντανή στις καρδιές των νέων γενεών. Παράλληλα, απονεμήθηκαν βραβεία και διακρίσεις στους μαθητές μας, αναγνωρίζοντας τις προσπάθειες και τις επιτυχίες τους για το σχολικό έτος 2023-2024.
Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης «Χτίζοντας το Μέλλον: Ενδυναμώνοντας τους Μαθητές μέσω Καινοτόμων Πρακτικών», στον Άξονα 1: Διδασκαλία, Μάθηση, Αξιολόγηση, οι μαθητές της Α’ τάξης συμμετείχαν στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα 2024 (EU Code Week 2024) . Συγκεκριμένα, την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου, οι μαθητές υλοποίησαν δραστηριότητες που προωθούν τον ψηφιακό γραμματισμό και τη συνεργασία, ζωντανεύοντας τις ιδέες τους μέσω του προγραμματισμού και της κωδικοποίησης. Η φετινή δράση, που πραγματοποιείται από 14 έως 27 Οκτωβρίου 2024 με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, στοχεύει στην ενσωμάτωση της κωδικοποίησης, της υπολογιστικής σκέψης και του ψηφιακού γραμματισμού στην εκπαίδευση. Παράλληλα, η πρωτοβουλία αυτή φέρνει κοντά ανθρώπους που μοιράζονται το πάθος για τη δημιουργικότητα και την καινοτομία μέσω του κώδικα.
Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης: Δημιουργώντας Εκπαιδευτικές Γέφυρες με σχολεία, κοινότητες και τον κόσμο στον Άξονα 9: Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα,με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Επανεκκίνησης Καρδιάς, οι μαθητές της Γ’ τάξης, την Τετάρτη 16 Οκτωβρίου, συμμετείχαν σε άσκηση ΚΑΡΠΑ. Μαζί με άλλους 20.700 μαθητές, έσπασαν το πανελλήνιο ρεκόρ ταυτόχρονης ΚΑΡΠΑ, αποδεικνύοντας ότι η γνώση των Πρώτων Βοηθειών μπορεί να σώσει ζωές. Μέσα από το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας KIDS SAVE LIVES & iSAVElives FOR SCHOOLS, τα παιδιά μας μπορούν να γίνουν ήρωες της καθημερινότητας καθώς έχουν τη δυνατότητα με εκπαίδευση στις Πρώτες Βοήθειες να αποκτήσουν δεξιότητες που μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία που μας έδειξε τη δύναμη της συνεργασίας και της αλληλεγγύης. Ευχαριστούμε τον οργανισμό KIDS SAVE LIVES για αυτή την πρωτοβουλία!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή