Την Παρασκευή στις 24/04/2026 πραγματοποιήθηκε το πρώτο διασχολικό φεστιβάλ με συν διοργανωτές το 2ο Γυμνάσιο Διδυμοτείχου και το Γυμνάσιου με Λ.Κ. Μεταξάδων. Το φεστιβάλ διαδραματίστηκε στο χώρο του Γυμνασίου με Λ.Κ. Μεταξάδων και έλαβαν μέρος 21 σχολικές μονάδες όπου μέσα σε αυτές και το Γυμνάσιο Τυχερού.
Το θέμα του φεστιβάλ ήταν η Ειρήνη που με το σύνθημα “Χτίζουμε ειρήνη-Ζούμε με ειρήνη” κατάφερε να ενώσει πλήθος από μαθητές , εκπαιδευτικούς, πολιτικούς και την τοπική κοινότητα, ώστε να ακουστούν μηνύματα που προάγουν την Ειρήνη.
Η προσεγμένη διοργάνωση βοήθησε να κυλήσουν όλα ομαλά και όλη η διαδικασία είχε επίκεντρο τον μαθητή φροντίζοντας να είναι όλα υπό έλεγχο. Μια επιπλέον νότα έδωσε η ευρωβουλευτής Ελεονώρα Μελέτη που δέχτηκε την πρόσκληση και ήρθε στο διασχολικό φεστιβάλ.
Η Α΄ Γυμνασίου του Γυμνασίου Τυχερού ετοίμασε το “Δέντρο της Ειρήνης” και το στόλισε με χειροποίητα στολίδια από πηλό τα οποία μοίρασε σε όποιον περνούσε από την έκθεση, με αντάλλαγμα ένα μήνυμα για την ειρήνη που έγραφαν οι περαστικοί σε ένα πράσινο φύλλο του δέντρου που είχαν έτοιμα οι μαθητές. Έτσι το δέντρο έφυγε γεμάτο στολίδια από το σχολείο και επέστρεψε γεμάτο “ειρηνικά” μηνύματα.

























