Γυμνάσιο Νέας Αγχιάλου

Το Γυμνάσιο της Νέας Αγχιάλου ιδρύθηκε το 1972 και λειτούργησε ως 6/τάξιο. Το 1979 μεταφέρθηκε στο κτήριο που στεγάζεται και λειτουργεί ως σήμερα.

IMG 20241016 131836 1

Καλωσήρθατε

Άρθρο Μόνιμα στην Πρώτη Σελίδα

Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.

Εκεί μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς που πλαισιώνουν το σχολείο μας, την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα του σχολείου μας και τα στοιχεία επικοινωνίας του.

Επαγγελματικός προσανατολισμός από τον κ. Παυλόπουλο Αθανάσιο , πολιτικό μηχανικό

IMG d4fce59cbd82a3bbff3f04e3ad679cc7 V IMG 99e0ee8b49ab6d0279db7408e0b904b7 V IMG 1c7425d77540f956d9757fa2c4a5e36f V IMG b046d2b57d66f5988aee0432af8e1fab V

Την Πέμπτη 10 Απριλίου 2025 τίμησε το σχολείο μας με την παρουσία του ο πολιτικός μηχανικός, κ. Παυλόπουλος Αθανάσιος. Σκοπός της επίσκεψής του ήταν η ενημέρωση, η συζήτηση και η επίλυση των  αποριών των μαθητών της Γ τάξης σχετικά με θέματα επαγγελματικού προσανατολισμού.

Πιο συγκεκριμένα, στα πλαίσια του προγράμματος του Επαγγελματικού Προσανατολισμού που υλοποιεί τη σχολική χρονιά 2024-2025 η εκπαιδευτικός κ. Κανδήλα Ρεγγίνα, αναγνωρισμένοι επαγγελματίες στο χώρο τους, κατόπιν πρόσκλησης από την εκπαιδευτικό, αποκαλύπτουν  τα μυστικά της επιτυχίας τους στους μαθητές μας, οι οποίοι βρίσκονται στο στάδιο της μετάβασης στη βαθμίδα του Λυκείου, όπου θα κληθούν να πάρουν αποφάσεις καθοριστικές για το μέλλον τους και την επαγγελματική τους σταδιοδρομία.

Έτσι, λοιπόν,  σήμερα ο πολιτικός μηχανικός, κ. Παυλόπουλος Αθανάσιος, διαφώτισε τους μαθητές του τμήματος Γ1 για τις σπουδές σε σχολές του Πολυτεχνείου και για τις επαγγελματικές διεξόδους που αυτές  προσφέρουν. Μίλησε στα παιδιά  διεξοδικά για το επάγγελμα του πολιτικού μηχανικού, τις επαγγελματικές δυνατότητες και τους ορίζοντες που ανοίγει, τις προϋποθέσεις για ανάπτυξη και ανάδειξη στο χώρο, αλλά και τις δυσκολίες του επαγγέλματος.

Την περασμένη Πέμπτη 3 Απριλίου 2025 η οικονομολόγος κ. Αλεκτωρίδη Σμαράγδα, η οποία διατηρεί φοροτεχνικό γραφείο στη Νέα Αγχίαλο, ενημέρωσε τους μαθητές για τις σπουδές στα Οικονομικά Πανεπιστήμια και τις επαγγελματικές διεξόδους που αυτά προσφέρουν.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διευθύντρια, κ. Καλλιόπη Γουργιώτου, εκφράζουν τις θερμές ευχαριστίες τους τόσο στον κ. Παυλόπουλο  όσο και στην κ. Αλεκτωρίδη για τον πολύτιμο χρόνο τους που αφιέρωσαν στους μαθητές μας, τις εποικοδομητικές παρουσιάσεις και τη ζωηρή συζήτηση που ακολούθησε, τη γεμάτη  ανησυχίες  και προβληματισμούς των μαθητών μας.

 

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΠΑΛ

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ_ΜΑΘΗΤΩΝ 2025-2026

ΤΟΜΕΙΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΠΑΛ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ(2025-2026) (1)

Το Εργαστήριο Θετικών Επιστημών του σχολείου μας μοχλός ενεργητικής μάθησης

IMG af1296146866cf296393b794a6e7789a V IMG 0aaa44476fae35f68ff899ac154e0b1e V IMG 2de16dec537b0655e43fce8a6ae2c04c V

Στις φωτογραφίες εμφανίζονται οι μαθητές του Γ1, καθώς εργάζονται σε διαβαθμισμένα εμπλουτισμένο υλικό διαδραστικών εφαρμογών και πολυμέσων ψηφιακής μορφής, σχετικά με το θέμα των μεταλλάξεων στον άνθρωπο και στη φύση γενικότερα, στα πλαίσια του μαθήματος της Βιολογίας στην αίθουσα ψηφιακών εφαρμογών Γεωλογίας-Βιολογίας-Χημείας.

IMG 4498aa77e60dc970c84c354a9064d8de V IMG 39e1cf59ddf99a34dd65e5d5c2254646 V IMG ce7258362ac64ca4d97132355b3227a8 V

Οι ενεργές διαδραστικές εφαρμογές και ασκήσεις στο μάθημα της Χημείας από το Πανεπιστήμιο του  COLORADΟ , τέθηκαν στη διάθεση των παιδιών του Γ2 για το PH των διαλυμάτων. Με τη βοήθεια της σχετικής προσομοίωσης τα παιδιά συσχέτισαν την αριθμητική τιμή του   PH  διαφορετικών διαλυμάτων σε σχέση  με το πλήθος κατιόντων υδρογόνου και ανιόντων υδροξυλίου για το κάθε διάλυμα, καθώς η εφαρμογή έδινε αριθμητικά δεδομένα που αφορούν τα ιόντα του κάθε διαλύματος.

 

Το Εργαστήριο Θετικών Επιστημών που δημιουργήθηκε πρόσφατα στο σχολείο μας είναι άρτια εξοπλισμένο και λειτουργικό. Δεν είναι απλώς μια υλικοτεχνική υποδομή, αλλά ένας κρίσιμος μοχλός ενεργοποίησης της μαθησιακής περιέργειας, ανάπτυξης δεξιοτήτων και ενίσχυσης της επιστημονικής γνώσης των μαθητών. Τα οφέλη του είναι πολλά, καθώς το χρησιμοποιούν καθημερινά τουλάχιστον 75 μαθητές με την καθοδήγηση, την εμψύχωση  και τον συντονισμό τους από τον εκπαιδευτικό, υπεύθυνο του εργαστηρίου, κ. Μεσημβρινό Αριστείδη.

Παιδαγωγικά οφέλη

  1. Μάθηση μέσω πράξης (experiential learning): Οι μαθητές δεν μένουν μόνο στη θεωρία, αλλά “βλέπουν” και “αγγίζουν” τη γνώση μέσα από πειράματα και δραστηριότητες.

  2. Καλλιέργεια επιστημονικής σκέψης: Μαθαίνουν να διατυπώνουν υποθέσεις, να σχεδιάζουν πειράματα, να παρατηρούν, να καταγράφουν αποτελέσματα και να εξάγουν συμπεράσματα.

  3. Ενεργητική συμμετοχή: Οι μαθητές δεν είναι παθητικοί δέκτες της γνώσης, αλλά ενεργά μέλη της μαθησιακής διαδικασίας.


🧠 Γνωστικά οφέλη

  1. Καλύτερη κατανόηση αφηρημένων εννοιών

  2. Ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων: Οι μαθητές καλούνται να ερμηνεύσουν δεδομένα και να αντιμετωπίσουν προβλήματα με βάση αποδείξεις.

  3. Διαθεματικότητα: Το εργαστήριο μπορεί να συνδέσει τη φυσική, τη χημεία, τη βιολογία και τα μαθηματικά σε ενιαίες δραστηριότητες.


🤝 Ψυχοκοινωνικά οφέλη

  1. Ενίσχυση συνεργασίας: Μέσα από ομαδικές εργασίες, οι μαθητές μαθαίνουν να δουλεύουν μαζί, να μοιράζονται ευθύνες και να επικοινωνούν αποτελεσματικά.

  2. Ανάπτυξη αυτοπεποίθησης: Η επιτυχία σε ένα πείραμα ενισχύει την αυτοεκτίμηση και την αίσθηση ικανότητας.

  3. Κίνητρο και ενδιαφέρον: Το εργαστήριο προσφέρει μια “ζωντανή” και πιο ελκυστική διάσταση της μάθησης που μπορεί να εμπνεύσει μελλοντικό ενδιαφέρον για τις θετικές επιστήμες.

 

 

Ηλεκτρονικές εγγραφές

Ενόψει της λειτουργίας της εφαρμογής e-εγγραφές για την υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής των μαθητών/τριών στην Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη των Δημόσιων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ.1, ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2025-2026, αναρτούμε την επισυναπτόμενη επιστολή και τις υπεύθυνες δηλώσεις για ενημέρωση των κηδεμόνων των μαθητών της Γ΄τάξης.

Οι συγκεκριμένες Υ.Δ. θα πρέπει να συμπληρωθούν και από τους δύο γονείς/κηδεμόνες, εφόσον υπάρχουν, και εν συνεχεία και οι δύο Υ.Δ. να επιστραφούν στη σχολική μονάδα έως τις 09-04-2025, είτε με γνήσιο της υπογραφής είτε μέσω Gov.gr.
Επισημαίνεται ότι στις δύο Υπεύθυνες Δηλώσεις θα πρέπει να ταυτίζεται η διεύθυνση κατοικίας του/της μαθητή/τριας.

Περισσότερες πληροφορίες στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/psephiaka-eggrapha-gov-gr/ekdose-upeuthunes-deloses

2. ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΓΟΝΕΙΣ 2025-26

2025-2026 ΥΔ_e-εγγραφές_Α

2025-2026 ΥΔ_e-εγγραφές_Β

 

 

Ενημέρωση για τον ΕΟΠΠΕΕΠ στα πλαίσια Προγράμματος Επαγγελματικού Προσανατολισμού

Στα πλαίσια του Προγράμματος Επαγγελματικού Προσανατολισμού που υλοποιείται στο σχολείο μας από  την εκπαιδευτικό Κανδήλα Ρεγγίνα, κλάδου ΠΕ 02, με τους μαθητές του τμήματος  Γ΄1, τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025 πραγματοποιήθηκε ενημέρωση για τον ΕΟΠΠΕΕΠ( Εθνικό Οργανισμό  Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού). Η κ. Κανδήλα, με ειδίκευση στη Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό, βασίζει το Πρόγραμμά της στην ανάγκη ενίσχυσης του επαγγελματικού προσανατολισμού  και την ανάγκη για τη βελτίωση της πρόσβασης και της ποιότητας των υπηρεσιών πληροφόρησης, προσανατολισμού και παροχής συμβουλών εντός του σχολικού πλαισίου.

Συγκεκριμένα οι μαθητές του τμήματος Γ1 στην αίθουσα της Πληροφορικής αναζήτησαν πληροφορίες από το site του ΕΟΠΠΕΕΠ. Ασχολήθηκαν κυρίως με την ιστοσελίδα https://e-stadiodromia.eoppep.gr/ (Προσανατολίσου στο δρόμο της σταδιοδρομίας ) και θέλησαν να απαντήσουν στα Test Αξιών,Test Ενδιαφερόντων και   Test Επαγγελματικών Αποφάσεων, προκειμένου να προετοιμαστούν καλύτερα για τον τύπο του Λυκείου που θα επιλέξουν, τη σχολή που θα φοιτήσουν και το μελλοντικό τους επάγγελμα.

IMG d65c7daaa68783df0fe2a12c96ff4dd6 V IMG f21d02757365445f176b3f35cb869e9d V IMG 6f03df987182acd31a1176349a5cdb3a VIMG 53b92296599fbed46d50608e89d283f0 V

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ Κ.Π.Ε. ΣΤΗ ΝΑΟΥΣΑ

Η περιβαλλοντική ομάδα της Β΄ τάξης του σχολείου μας παρακολούθησε εκπαιδευτικό πρόγραμμα που διοργάνωσε το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Νάουσας την Παρασκευή 4 Απριλίου 2025. Η επίσκεψη έγινε στα πλαίσια Περιβαλλοντικού Προγράμματος που υλοποιούν οι εκπαιδευτικοί Τριανταφυλλοπούλου Πελαγία, Νικολάου Αχιλλέας και Παπαδοπούλου Βίκυ.

IMG 41af4721e9fdf9f3dbf93d90c21764a7 V IMG c22525b3396afff775f43d00508727f6 V 1 IMG e441ae7b530dac7d2a650cac94247d71 V IMG b9c79eeabc2caadbc305988d90b20b49 V IMG 92b2c108075028b916ce1554cf109903 V IMG 316add0c39d731aadc312e18e2390397 V IMG b3f894ed68e7fedfbad4310d63322923 V IMG 299333c28819790d93545b2d780abd6b V

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Γ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ Κ.Π.Ε. ΣΤΗΝ ΕΔΕΣΣΑ

Η περιβαλλοντική ομάδα της Γ΄ τάξης του σχολείου μας παρακολούθησε την Παρασκευή 4 Απριλίου 2025 εκπαιδευτικό πρόγραμμα που διοργάνωσε το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Έδεσσας  στο Μουσείο Νερού. Η επίσκεψη έγινε στα πλαίσια Περιβαλλοντικού Προγράμματος που υλοποιούν οι εκπαιδευτικοί Τριανταφυλλοπούλου Πελαγία, Νικολάου Αχιλλέας και Παπαδοπούλου Βίκυ με θέμα τον “Κύκλο του Νερού”.

IMG 92f033cad330bbae97f57cc79e23462d V IMG 04996211cdf33d9c59a5ff6778a714d1 V IMG 9b0fdad8e3f2398f28f6cad2a43f2248 V IMG 4cfe4498a1dffded9b7484fa872c4a81 V IMG 295c9fd6d3cba70c07c5d66be6281395 V IMG 9a44eb316de04129b5faffa86ec375b0 V IMG d4b2d93b2d11f1b616a33310b025819c V 1

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Α΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΔΕΣΣΑ

Οι μαθητές της Α  τάξης την Παρασκευή 4 Απριλίου 2025 πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στην Έδεσσα, και συγκεκριμένα στο Μουσείο Γέσιου -Μακεδονικού αγώνα και στην Κεντρική Βιβλιοθήκη, στα πλαίσια εκπαιδευτικού  προγράμματος  που υλοποιούν οι εκπαιδευτικοί Αγραφιώτη Σοφία και Κρινίτσα Έρρικα.

ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ

IMG 10dcb265d972fb9001782759d5b70ac5 V 20250404 125406 20250404 125505 20250404 130634 20250404 131132 20250404 131351 20250404 125521  20250404 125406

ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

IMG 2836407a459e899a3aea294dfa750580 V IMG 6c3a865ea7ee8b750e8fef267a887f83 V IMG 139c91c77a8256210f3a1f666212908b V

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΣ ΑΓΧΙΑΛΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΗΣ ‘ALAN TURING’

 

20250409 123105

Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της Προκριματικής Φάσης του 4ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Μαθηματικής Λογικής και Υπολογιστικής Σκέψης  “Alan Turing” 2024-2025, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 2 Απριλίου 2025, ύψωσε στο βάθρο των επιτυχιών τέσσερις μαθητές του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου, το Γάλλο Ελευθέριο, μαθητή της Γ΄ τάξης, τη Γιοβανίδη Εβελίνα, μαθήτρια της Γ΄ τάξης, το Σκορδά Σωτήριο, μαθητή της Β΄ τάξης και τον Αιμονιώτη Ιωάννη , μαθητή της Α΄ τάξης.

Στο Διαγωνισμό συμμετείχαν από το συγκεκριμένο σχολείο 12 ομάδες μαθητών. Από αυτές η ΟΜΑΔΑ 05 προκρίθηκε, πέμπτη (5η) από τις συνολικά 39 ομάδες που προκρίθηκαν πανελληνίως και πρώτη (1η)  στην Περιφέρεια Θεσσαλίας,  στην ημιτελική και τελική φάση του Διαγωνισμού που θα διεξαχθεί στις 4/5/2025 με φυσική παρουσία στο Πειραματικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Πατρών.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διευθύντρια του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου,  κ. Καλλιόπη Γουργιώτου, συγχαίρουν θερμά τους μαθητές τους  Γάλλο Ελευθέριο, Γιοβανίδη Εβελίνα, Σκορδά Σωτήριο και Αιμονιώτη Ιωάννη για την επιτυχία τους, για  την οποία  τόσο οι  ίδιοι όσο και οι γονείς και κηδεμόνες τους αισθάνονται υπερήφανοι. Τους εύχονται να διακρίνονται  και στο μέλλον με λαμπρές επιτυχίες  και να διαπνέονται από το πνεύμα της διαρκούς αναζήτησης και την αγάπη για τη μάθηση. Η Διευθύντρια του Γυμνασίου,  παράλληλα, συγχαίρει,  τους εκπαιδευτικούς Τριανταφυλλοπούλου Πελαγία, Κρινίτσα ΄Ερρικα και Κιασόλλι Γεώργιο για την εμψύχωση των μαθητών τους, την άψογη οργάνωση των ομάδων και τον συντονισμό της όλης προσπάθειας, στοιχεία που συνέβαλαν στη σημαντική αυτή διάκριση.

«Ασφαλώς» κυκλοφορώ-Σέβομαι τη Ζωή!»

Στα πλαίσια του Προγράμματος για την Οδική Ασφάλεια με τίτλο  «Ασφαλώς» κυκλοφορώ-Σέβομαι τη Ζωή!»  οι μαθητές του τμήματος Γ2 που συμμετείχαν στο Πρόγραμμα, με την καθοδήγηση της υπεύθυνης για το Πρόγραμμα εκπαιδευτικού, κ. Νίκης Μποσνάκη,  και τη  συνδρομή των μαθητών των υπόλοιπων  Τμημάτων (Γ1 και Γ3), ετοίμασαν ένα κουίζ 15 ερωτήσεων με θέματα που άπτονται ζητημάτων ασφάλειας, πρόληψης και κυκλοφοριακής κουλτούρας κατά τη μετακίνηση στις οδούς .Έγινε προσπάθεια ενημέρωσης και συμμετοχής όλης της Γ ΄Γυμνασίου , ώστε να εμπεδωθεί η αξία της ασφαλούς κυκλοφορίας από την εφηβική ηλικία ,καθώς και ο σεβασμός στην ανθρώπινη ζωή , αλλά και να συνδυαστεί η μετακίνηση με την οικολογική συνείδηση .Οφείλουμε να προετοιμάσουμε πολύπλευρα τους μελλοντικούς  χρήστες των οδών , ώστε να αποκτήσουν την κατάλληλη κυκλοφοριακή αγωγή και αξίες που θα τους μετατρέψουν σε ενεργούς πολίτες.

Μπορείτε να βρείτε το Κουίζ  ανοίγοντας τον παρακάτω σύνδεσμο. Καταγράφονται μόνο οι απαντήσεις σας και όχι τα προσωπικά σας δεδομένα. Τα στοιχεία που θα περισυλλεχθούν μπορεί να χρησιμοποιηθούν για μελλοντική χρήση και εξαγωγή συμπερασμάτων. Ελπίζουμε να προσφέρουμε κι εμείς με αυτό το Κουίζ μία ελάχιστη ,έστω, ενημέρωση και ευαισθητοποίηση σε ένα θέμα  που προκαλεί σοβαρά προβλήματα και στερεί τη ζωή σε εκατοντάδες συνανθρώπους μας ,ειδικά μικρής ηλικίας!

Πατήστε εδώ :

https://forms.gle/ApMVTnh69rgsdsvL8

Σελίδα 1 από 41

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς