Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 5 Ιουνίου και αποτελεί το κύριο όχημα του ΟΗΕ από το 1972 για την ενημέρωση του παγκόσμιου κοινού για τα περιβαλλοντικά προβλήματα.

Με αφορμή, λοιπόν, αυτή την ημέρα οι μαθητές και οι μαθήτριες του Τμήματος Ένταξης, μαζί με τους εκπαιδευτικούς τους, αποφάσισαν να αναλάβουν ενεργό δράση και να καθαρίσουν τον προαύλιο χΔρω για το περιβάλλονώρο και τα δύο εξωτερικά παρτέρια του σχολείου. Σκοπός της δράσης είναι τα παιδιά να αναλάβουν ενεργό συμμετοχή και πρωτοβουλία και να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα περιβαλλοντικής αγωγής. Επιπλέον, στόχος της δράσης αποτελεί η προώθηση του εθελοντισμού στην επίλυση προβλημάτων της καθημερινής τους ζωής.

Αναφέρεται ρητά πως η δράση πραγματοποιήθηκε κατά τις πρωινές ώρες του προγράμματος (10.00-10.30),  έτσι ώστε να μην επιβαρυνθούν τα παιδιά από τις υψηλές θερμοκρασίας που επικρατούν στην περιοχή. Τέλος, να ευχαριστήσουμε και την κ. Άννα που μας έδωσε μαύρες σακούλες, γάντια, κρεμοσάπουνα και κλειδιά για τα παρτέρια, φροντίζοντας για την υγιεινή και την καθαριότητα των παιδιών.

Πώς ήταν πριν

πώς ήταν πριν    πριν τη δράση   

Πώς το παραδώσαμε μετά

πώς ήταν μετά     κατά τη δράση     πώς το παραδώσαμε

The Trophy

The trophy

Ετικέτες: ,

Κυνήγι κρυμμένου θησαυρού

Ψάξε ψάξε δεν θα το βρεις…
Εμείς όμως το βρήκαμε!

Την Δευτέρα 03/06 όλοι οι μαθητές που φοιτούν στα τμήματα ένταξης του σχολείου έπαιξαν το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού που είχαν ετοιμάσει για αυτούς οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων ένταξης Ευθύμης Κεκλίκογλου και Φανή Παπαδοπούλου. ομαδική φωτογραφία

ΣτόΤον βρήκαμε τον θησαυρόχος του παιχνιδιού ήταν να χωριστούν οι μαθητές σε ομάδες, να συνεργαστούν και να λύσουν τους γρίφους με σκοπό να φτάσουν στον πολυπόθητο θησαυρό!

Αργά ή γρήγορα οι ομάδες μας αφού έτρεξαν στα διαφορά σημεία που τους έστελναν οι γρίφοι εντός σχολείου, κατάφεραν να βρουν, να χαρούν και να γευτούν τον θησαυρό τους.

Τα χαμόγελα των φωτογραφιών μαρτυρούν ποσό ωραία περάσαμε!!!

ψάχνω τον θησαυρό

Ετικέτες: ,

Δημιουργική Γραφή & Ποίηση

Παρουσίαση prezi

Η δραστηριότητα ανήκει στην ενότητα “Δημιουργική ανάγνωση και γραφή”. Οι μαθητές και οι μαθήτριες με αφορμή την ανάγνωση του ποιήματος “Ο υπολογιστής μου” της Θ. Χορτιάτη από το Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων Α’-Β’, κλήθηκαν να συνθέσουν το δικό τους ποίημα.

Ακολουθεί παρουσίαση prezi με τα ποιήματα των μαθητών και μαθητριών του Τμήματος Ένταξης. Για να δείτε την παρουσίαση πατήστε εδώ .

Ετικέτες: ,

Wordart Gallery

Η πρώτη μας προσπάθεια δημιουργίας συννεφόλεξου Wordart με θέμα την “Υιοθεσία των ζώων”.

Μετάβαση στο padlet.com

Ετικέτες: ,

Live Without Bullying

Γίνε πρεσβευτής κατά του σχολικού εκφοβισμού

Η διδασκαλία έχει σχεδιαστεί από τον εκπαιδευτικό Κεκλίκογλου Ευθύμιο με βάση το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Live Without Bullying”, το οποίο αποτελεί μια ολιστική πρωτοβουλία πρόληψης, αντιμετώπισης, εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης ενάντια σε όλες τις μορφές εκφοβισμού.

Τα διδακτικά μέσα που θα αξιοποιηθούν είναι:

  • Εκπαιδευτικό Βίντεο από το Youtube: “Κάθε μέρα στο σχολείο” του Χαμόγελου του Παιδιού                         https://youtu.be/_ByQp1VqA1A?feature=shared
  • Εκπαιδευτική Εφαρμογή από το Διαδίκτυο:                                                                                                                   https://livewithoutbullying.com/ti-einai-o-ekfovismos/
  • Φύλλο Εργασίας Googleform                                                                                                                                https://forms.gle/VMjxXPNPZrxrscxz8
  • Ρούμπρικα Αυτοαξιολόγησης που συμπεριλαμβάνεται στη Googleform

Ετικέτες:

Ο υπολογιστής μου

Η διδασκαλία αφορά στην θεματική ενότητα του ΑΠΣ “Τεχνολογία” από το Ανθολόγιο Α΄-Β΄ και έχει τίτλο “Ο υπολογιστής μου”. Έχει σχεδιαστεί να υλοποιηθεί στο Τμήμα Ένταξης αξιοποιώντας συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης. 

Τα διδακτικά μέσα που θα αξιοποιηθούν είναι τα εξής:

https://docs.google.com/presentation/d/16tOzRSo1bLRKOT6-snek7gQVN3ceySQvbnMUhm8Zcxo/edit?usp=sharing 

  • Εκπαιδευτικός γρίφος με λύση “υπολογιστής”
  • Φύλλο Εργασίας (Φ.Ε.)
  • Εικόνες του Η/Υ από το διαδίκτυο
  • Εφαρμογή Learningapps https://learningapps.org/view33972779 
  • Ρούμπρικα Αυτοαξιολόγησης 

Ετικέτες:

Μαθαίνουμε να ζούμε με τον σεισμό

Μαθαίνουμε να ζούμε με τον σεισμό

Ένα διαδραστικό βιβλίο (ebook) για να μείνουμε ασφαλείς.

Μαθαίνουμε να ζούμε με τον σεισμό 1

Το παρόν ebook έχει δημιουργηθεί από τον εκπαιδευτικό Κεκλίκογλου Ευθύμιο στο πλαίσιο υλοποίησης εκπαιδευτικού προγράμματος με θέμα “Μαθαίνουμε να ζούμε με τον σεισμό”.

 

Ετικέτες:

Μελέτη Σεισμικότητας Ελλάδας

Screenshot 21

Η φόρμα έχει σχεδιαστεί από τον εκπαιδευτικό Κεκλίκογλου Ευθύμιο για το εκπαιδευτικό του πρόγραμμα με θέμα: “Μαθαίνουμε να ζούμε με τον σεισμό”. Για το σύνδεσμο πατήστε εδώ.

Σκοπός της φόρμας αποτελεί η μελέτη σεισμικότητας της Ελλάδας με τη μέθοδο της επίλυσης προβλήματος.

Στόχος είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες να :
-να εντοπίζουν τα στοιχεία ενός σεισμού (μέγεθος, ώρα, επίκεντρο, βάθος)
-να τους κατηγοριοποιούν με βάση τον χρωματισμό τους
-να μπορούν να αξιοποιήσουν τον ιστότοπο www.seismoi.gr, σε μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
Screenshot 21
Για να μάθεις πληροφορίες για τον σεισμό κάνε κλικ εδώ.

Ετικέτες:

Το σπίτι μου_3

Screenshot 7 1

Σαλόνι ή Κουζίνα

Δωμάτιο ή Μπάνιο;

Οι επόμενες εφαρμογές θα σε βοηθήσουν να ξεχωρίζεις τα δωμάτια ενός σπιτιού και να βρίσκεις σε ποιο μέρος βρίσκεται το καθένα αντικείμενο ή κάνω την καθεμία δραστηριότητα. Οι εφαρμογές είναι:

  • Μέρη του σπιτιού Γ
  • Μπάνιο, Σαλόνι, Δωμάτιο, Κουζίνα
  • Ρήματα_Σωστό ή Λάθος

Διαβάστε όλο το άρθρο »

Ετικέτες:

Περιγραφή αντικειμένου

Screenshot 6 2

Πώς περιγράφουμε ένα αντικείμενο;

Υλικό, σχήμα, χρώμα ή μέγεθος;

Τα αντικείμενα βρίσκονται στην κουζίνα, αλλά μπορούμε να βρούμε και να περιγράψουμε από τι υλικό έχουν δημιουργηθεί; Οι εφαρμογές είναι:

  • Υλικό αντικειμένων
  • Περιγραφή αντικειμένου

Διαβάστε όλο το άρθρο »

Ετικέτες:

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση