Καλώς ήρθατε!
Αρχική
10 Οκτωβρίου 2021Σχολικό Δίκτυο: Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. του Ύδατος ορμώμενοι!
18 Απριλίου 2024Επίσκεψη του 1ου ΕΠΑΛ Έδεσσας!
18 Απριλίου 2024Με ιδιαίτερη χαρά μας επισκέφθηκε σήμερα το 1ο ΕΠΑΛ Έδεσσας του τομέα Πληροφορικής με υπεύθυνο καθηγητή τον κ. Μισσελή Μιχάλη. Οι μαθητές του ΕΠΑΛ μας παρουσίασαν τρία από τα ρομποτάκια που έχουν προγραμματίσει. Τα παιδία του σχολείου μας χειρίστηκαν μόνοι τους τα ρομπότ, μια ιδιαίτερα διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα δραστηριότητα!!
Πασχαλινό Bazzar 2024!!!!!
18 Απριλίου 2024Χειροποίητες Πήλινες Κατασκευές για το Πάσχα!
8 Απριλίου 20246η Πανελλήνια Μαθητική Συνάντηση “Εκπαίδευση και Λαογραφία”!
1 Απριλίου 2024Σχολικό Δικτύο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. του Ύδατος ορμώμενοι!
29 Μαρτίου 2024Το Πασχαλινό μας Μπαζάρ!
29 Μαρτίου 2024ΕΕΕΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΝΕΑ – Επίσκεψη στο Δήμαρχο Έδεσσας.
29 Μαρτίου 2024Στο πλαίσιο υλοποίησης του Σχολικού προγράμματός μας ΕΕΕΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΝΕΑ, επισκεφτήκαμε τον νέο Δήμαρχο Έδεσσας κ. Ιωάννη Τσεπκεντζή ο οποίος μας καλοδέχτηκε στο γραφείο του και μας παραχώρησε συνέντευξη για την Εφημερίδα μας! Την συνάντηση μας πλαισίωσε και ο αντιδήμαρχος Παιδείας Ευάγγελος Τρυψιάνης.
Ολοκλήρωση προγράμματος e-twinning με τίτλο: Our Healthy Special Kitchen with SEN (Special Education Needs).
29 Μαρτίου 2024Απολογισμός – Ολοκλήρωση προγράμματος e-twinning με τίτλο: Our Healthy Special Kitchen with SEN (Special Education Needs).
Οι μαθητές/τριες του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Έδεσσας και των σχολείων Shkolla 9-Vjecare ” Bakushe Visha “ της Αλβανίας, Buhara Ortaokulu, Şehit Murat Savaş Kale İlkokulu, Gülbahçesi Ortaokulu της Τουρκίας και Kokneses pamatskola – attīstības centrs της Λετονίας, οδεύουν στην ολοκλήρωση του όμορφου ταξιδιού που ζήσανε κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2023-2024, υλοποιώντας το e-twinning έργο με τίτλο «Our Healthy Special Kitchen with SEN». Ήταν ένα ταξίδι γεμάτο εμπειρίες, γνώση και συγκίνηση για τους μαθητές και για τις εκπαιδευτικούς.
Το συγκεκριμένο έργο είχε ως βασικό στόχο να κατανοήσουν οι μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων την αξία της ισορροπημένης διατροφής, να αναγνωρίσουν τις υγιεινές τροφές και τη θρεπτική τους αξία. Τέλος να προετοιμάσουν πιάτα που στηρίζονται στις αρχές της μεσογειακής διατροφής.
Το πρόγραμμα μας ακολούθησε τα παρακάτω στάδια:
- Οι μαθητές/τριες μας αρχικά ήρθαν σε μία πρώτη επαφή με το πρόγραμμα, δημιουργώντας την αφίσα του έργου.
- Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε η γνωριμία των μαθητών/τριών των σχολείων. Μαθητές και εκπαιδευτικοί ετοίμασαν ένα εισαγωγικό βίντεο με πληροφορίες σχετικές με τη λειτουργία του σχολείου μας.
- Με αφορμή συγκεκριμένα τρόφιμα υψηλής διατροφικής αξίας, οι μαθητές/τριες μας ετοίμασαν επέλεξαν, ετοίμασαν και παρουσίασαν τρεις συνταγές: μπισκότα βρώμης, χωρίς γλουτένη και ζάχαρη, muffins ομελέτας με λαχανικά και σαλάτα με φακές, ελιές και φέτα.
- Πλησιάζοντας στο τέλος του έργου μας, διοργανώσαμε μία τηλεδιάσκεψη μέσω της πλατφόρμας zoom. Οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε άμεση επαφή με τους συνεργάτες τους.
- Κλείνοντας το πρόγραμμα, ήρθε η στιγμή της αξιολόγησης του από τους μαθητές/τριες. Η αποτίμηση του προγράμματος ήταν κάτι παραπάνω από θετική!!!