Τάξη Γ΄ “Ενδιαφέρομαι για το σχολείο μου”

Στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος (Κεφ 3: «Ενδιαφερόμαστε για την κοινότητα») οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄τάξης χωρίστηκαν σε τέσσερις ομάδες, βγήκαν στην αυλή του σχολείου μας, εντόπισαν προβλήματα, τα κατέγραψαν, τα παρουσίασαν στην ολομέλεια της τάξης και στη συνέχεια η κάθε ομάδα ετοίμασε μια επιστολή προς τον Διευθυντή.

Μια δράση που έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές να δουλέψουν ομαδικά και ως υπεύθυνοι και ενεργοί πολίτες να ενδιαφερθούν για τα προβλήματα του σχολείου τους και να αναζητήσουν λύσεις.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Παπαϊωάννου Κατερίνα, Δημητράκη Ιωάννα

1 1 2 1 Ανώνυμο σχέδιο

Πρόσωπα και συναισθήματα

Ποιο είναι αυτό το πρόσωπο που κανένας καθρέφτης δεν μπορεί να σου το δώσει;

Τάσος Λειβαδίτης

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄τάξης του σχολείου μας, στα πλαίσια  των εργαστηρίων δεξιοτήτων, ζωγραφίζουν πρόσωπα και αποκαλύπτουν τα συναισθήματα που αυτά κρύβουν ως καθρέφτης της ψυχής. Ένα μάθημα παρατηρητικότητας, ενσυναίσθησης, ετερογνωσίας κι αυτογνωσίας.

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μάρθα Παπαδοπούλου

ΠΡΟΣΩΠΑ 1 ΠΡΟΣΩΠΑ 2 1 ΠΡΟΣΩΠΑ 2

Ανοίγει η αυλαία

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄και Β΄τάξης στο μάθημα της Θεατρικής αγωγής, με το ζωγραφικό τους ταλέντο και τη δύναμη της φαντασίας, έχτισαν τα δικά τους θέατρα, τους έδωσαν όνομα και άνοιξαν την αυλαία της σκηνής με δικές τους παραστάσεις και πρωταγωνιστές.

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μάρθα Παπαδοπούλου

ΠΟΛΥΔΕΝΔΡΙ 7 ΠΟΛΥΔΕΝΔΡΙ 6 ΠΟΛΥΔΕΝΔΡΙ 5 ΠΟΛΥΔΕΝΔΡΙ 4 ΠΟΛΥΔΕΝΔΡΙ 3

Το Δεντρόπαιδο

Την Τετάρτη 11/12/2024 οι μαθητές/τριες όλων των τάξεων του σχολείου μας παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση “Το Δεντρόπαιδο” στο θέατρο Τζένη Καρέζη. Μια παράσταση που μιλά για την προστασία του περιβάλλοντος, την κλιματική αλλαγή, τον υπερκαταναλωτισμό, τις οικογενειακές σχέσεις, την αξία της φιλίας, τη σημασία της ομαδικής δουλειάς και της επικοινωνίας, την πίστη στις αξίες και την αντιμετώπιση των προσωπικών μας φόβων.

20241213 110128 20241213 110159

 

ΟΡΝΙΘΕΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ

Στο μάθημα της Θεατρικής αγωγής οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ και Δ’ τάξης του σχολείου μας κατασκεύασαν μάσκες πουλιών, άνοιξαν τα φτερά τους και πέταξαν ψηλά στη Νεφελοκοκκυγία με τον ποιητικό λόγο του αρχαίου Έλληνα κωμωδιογράφου Αριστοφάνη.

Πολυδένδρι Όρνιθες 1 Πολυδένδρι Όρνιθες 2 Πολυδένδρι Όρνιθες 3 Πολυδένδρι Όρνιθες 4

Yπεύθυνη εκπ/κος: Παπαδοπούλου Μάρθα

Παιχνίδια συνεργασίας

“Γρήγορη πτώση”

Το συγκεκριμένο παιχνίδι βοηθάει στην αισθητηριακή-κινητική ανάπτυξη των παιδιών με τον συντονισμό ματιού-χεριού (οπτικοκινητικός συντονισμός), την εκμάθηση χειρισμού αντικειμένων και τη γενικότερη ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων.

462581255 610027998257667 594563783769498176 n462585040 866572325550926 9098761912392876798 n

“Σώστε τα μπαλόνια”

Ένα παιχνίδι που όχι μόνο βοηθά τα παιδιά να βελτιώσουν τις κινητικές τους ικανότητες, αλλά και τους προσφέρει χαρά! Τα παιδιά εκφράζουν τη δημιουργικότητά τους, αναπτύσσουν τις δεξιότητές τους, συμμετέχουν και αλληλεπιδρούν.

462585528 1097051189095779 1320903437269956206 n 462571673 1130968042092559 6528499660891164869 n 1

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Φ.Α. : Κατσιμάνη Ελένη

 

Τάξη Δ: “Τα σήματα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας”

Στο μάθημα της Γλώσσας και στα πλαίσια του μαθήματος της Κυκλοφοριακής Αγωγής, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ τάξης σχεδίασαν και χρωμάτισαν τα σήματα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και τα παρουσίασαν στους συμμαθητές τους.

Υπεύθυνες εκπ/κοι: Παρασκευοπούλου Φωτεινή, Σαμαρά Αθηνά

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν σε δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης που αφορούσαν:
α) στην προάσπιση του δικαιώματος των μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση,
β) στην καταπολέμηση στερεοτύπων και προκαταλήψεων εντός της σχολικής κοινότητας και
γ) στην αναγκαιότητα σεβασμού της μαθητικής ετερογένειας.

“Ένας για όλους και όλοι για έναν” και “Το καβουράκι με τη μία δαγκάνα”

Δύο βιβλία που προσεγγίζουν τη διαφορετικότητα και την αξία της ομαδικότητας από τη Β τάξη

 

Αφίσες από τη Δ΄ Τάξη

23 1

Εικαστική προσέγγιση του ποιήματος “Η φίλη μας η Αργυρώ” από τη Γ΄ Τάξη

Eρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning

Tο σχολείο μας φέτος ίδρυσε και θα υλοποιήσει Ευρωπαϊκό πρόγραμμα συνεργασίας σχολείων eΤwinning  με τίτλο: «Let’s celebrate with us». Το συγκεκριμένο έργο θα ξεκινήσει να υλοποιείται από τον Δεκέμβριο και θα ολοκληρωθεί τον Ιούνιο της τρέχουσας σχολικής χρονιάς. Αφορμή για την ίδρυσή του στάθηκε ο εορτασμός της επετείου των εκατό χρόνων από την ίδρυση του Δημοτικού Σχολείου και θα υλοποιηθεί σε συνεργασία με σχολεία από την Ελλάδα, την Τουρκία, την Κροατία, την Ιταλία και τη Ρουμανία.

462584264 493789213712899 4738631936139494129 n