ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΩΡΟ ΠΕΤΡΩΝ

Νοέ 20135

Τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου η ΣΤ΄ τάξη του σχολείου μας μαζί με τις δασκάλες τους, Κοϊμσίδου Ζηνοβία και Καρυπίδου Αικατερίνη βρέθηκαν στον Αρχαιολογικό Χώρο Πετρών.

Εκεί η Κα Στέλλα Παπαδοπούλου ετοίμασε ένα χώρο όπου οι μαθητές δραστηριοποιήθηκαν σε πραγματικό περιβάλλον ανασκαφής ευρημάτων.  

Το όλο Project ενθουσίασε μαθητές και δασκάλους. Οι μικροί αρχαιολόγοι αποκάλυψαν ευρήματα τα οποία παράλληλα αξιολόγησαν και κατέγραψαν. Σύγκριναν τη σημερινή εποχή με εκείνη των Ελληνιστικών χρόνων.

Ευχαριστούμε θερμά τις κυρίες Ελπινίκη Ναούμ και Στέλλα Παπαδοπούλου για τις όλες υπηρεσίες πραγματικής γνώσης και ψυχαγωγίας.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA      OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Η ώρα στο σχολείο μας

Νοέμβριος 2013
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Συντάκτες ιστολογίου

  • Δημοτικό Σχολείο Φιλώτα
  • Σαν σήμερα

    26/2/1911: Σοβαρές συγκρούσεις προκαλεί η συζήτηση στην αναθεωρητική Βουλή για τη γλώσσα στην οποία θα γραφτεί το Σύνταγμα. Οι φοιτητές διαδηλώνουν εναντίον των απόψεων του Κωστή Παλαμά, που δηλώνει κοροϊδευτικά: «Είμαι στρογγυλά και χτυπητά, μαλλιαρός απολύτως».



    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων