Μακεδονικό μουσείο σύγχρονης τέχνης-εκπαιδευτικά προγράμματα
Το Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης είναι ένα από τα τρία μουσεία σύγχρονης τέχνης στη Θεσσαλονίκη. Καλύπτει όλους τους τομείς της σύγχρονης τέχνης. Ιδρύθηκε το 1979 μετά από δωρεά 47 έργων τέχνης του συλλέκτη Αλεξάνδρου Ιόλα. Μετά από άλλες δωρεές το μουσείο στεγάζει σήμερα 2000 έργα τέχνης.
Στοιχεία επικοινωνίας
Διεύθυνση:Εγνατίας 154, Θεσσαλονίκη 54636
Τηλέφωνο:2310-240002, 2310-240403, 2310-251928
Λεωφορεία:3,5,6,7,8,11,12,15,33,58,76
Ιστοσελίδα:http://www.mmca.org.gr/el/index.htm
Μπορεί κάποιος να επισκεφτεί και ηλεκτρονικά το Εικονικό μουσείο και να πάρει μια γεύση από τα μόνιμα εκθέματα.
Το Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στο πλαίσιο της 4ης Biennale Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης, παρουσιάζει την έκθεση «Η μεσογειακή εμπειρία: Η Μεσόγειος ως χωροταξικό παράδειγμα διακίνησης ιδεών και λόγου. Μια εισαγωγή». Η έκθεση διαρκεί από τις 17 Σεπτεμβρίου έως τις 31 Δεκεμβρίου 2013.
Όπως σημειώνει ο καλλιτεχνικός διευθυντής του ΜΜΣΤ και επιμελητής της έκθεσης, Ντένης Ζαχαρόπουλος: Η πρόθεσή της έκθεσης δεν είναι να γυρίσει ούτε στα βήματα του Braudel, ούτε να αναρωτηθεί πάνω στη σύσταση μιας πολιτιστικής πραγματικότητας, η οποία συνιστά την αρχή του ιστορικού κόσμου στο σημείο που συναντιούνται η Ευρώπη, η Ασία και η Αφρική.
Η πρόθεσή της είναι διαφορετική, διότι βασίζεται σε μια διαίσθηση και στην έρευνα που ξεκινά από αυτή χωρίς να προτείνει ούτε μια σύνθεση ούτε καν μια ανάλυση, παρά μόνον μια αρχική κριτική μεθοδικότητα για να υποστηρίξει μια πρώτη ταξινόμηση του υλικού. Η φιλοδοξία περιορίζεται αρχικά στη συλλογή στοιχείων, δεδομένων, έργων, αποφεύγοντας όσο πιο συστηματικά τις γενικεύσεις, που διανθίζουν την κυρίαρχη μεσογειακή μυθολογία.
Αυτό που ονομάζεται μεσογειακή εμπειρία αφορά πρόσωπα και πράγματα που δεν έχουν άμεση σχέση με τη Μεσόγειο. Το πλαίσιο της ιστορίας των μορφών, αυτό δηλαδή που συγκροτούν οι προσλαμβάνουσες και οι νοοτροπίες μιας κοινωνίας, καθώς και οι πρακτικές που πηγάζουν από αυτές, αποτελεί σήμερα ένα σημαντικό κεφάλαιο της ιστορικής μελέτης και αναφέρεται πιο άμεσα στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων.
Σπάνια όμως οι καλλιτεχνικές πρακτικές αντιπαρατίθενται και μελετώνται σε σχέση με τις νοοτροπίες της καθημερινής ζωής των ανθρώπων. Ακόμα σπανιότερα, η ιστορία της τέχνης αποδέχεται πως οι καλλιτέχνες προέρχονται από/και συμμετέχουν στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων και πως το έργο τους στοχεύει στην καθημερινή πραγματικότητα της ζωής. Διότι μ’ αυτό τον τρόπο μπορεί να σκεφτεί κανείς ότι οι εμπειρίες και οι πρακτικές της καθημερινής ζωής μεταθέτουν ή ανατρέπουν τα δεδομένα της λόγιας και εξειδικευμένης καλλιτεχνικής πράξης.
[Πηγή: http://www.elculture.gr/exhibitions/mesogeiaki-empeiria-2013-663147#sthash.3aXZHtOv.dpuf]
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 2013-14
Ι. «ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΤΑ ΠΑΡΑΞΕΝΑ. ENOTHTA Ι. Σώμα: αφαίρεση – παραμόρφωση»
Μόνιμη Συλλογή ΜΜΣΤ (Σεπτέμβριος 2013- Μάιος 2014)
Το πρόγραμμα «ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΤΑ ΠΑΡΑΞΕΝΑ. Ι. Σώμα: αφαίρεση – παραμόρφωση», βασίζεται στη θεμελιώδη αλλαγή που επέφερε η επανάσταση του μοντερνισμού στην οπτική και την επεξεργασία της ανθρώπινης μορφής. Μέσω επιλεγμένων έργων μελετάται η σταδιακή απομάκρυνση από τη φυσιοκρατική αναπαράσταση και συνεπώς την παραστατικότητα και σχολιάζονται τα χαρακτηριστικά της αφαίρεσης και της παραμόρφωσης στη μοντέρνα και τη σύγχρονη τέχνη.
Με όχημα τα έργα της μόνιμης συλλογής του ΜΜΣΤ όπως, του Α. Απέργη, του Γ. Γαΐτη, του Κ. Κουλεντιανού, του Κ. Πολυχρονόπουλου, της N. de St. Phalle, και άλλων καλλιτεχνών, οι μαθητές εξοικειώνονται με την εμπειρία της ζωγραφικής και της γλυπτικής και παρακολουθούν μία διαδρομή γνωριμίας με τη φόρμα του σώματος και τις ποικίλες εκδοχές που μπορεί να ιδωθεί και να αποδοθεί στη ζωγραφική και τη γλυπτική.
Η ανθρώπινη μορφή κατακερματισμένη, διαστρεβλωμένη, πολύχρωμη, σταθερή ή με τάση για φυγή που παρουσιάζεται μέσα από τα έργα της μόνιμης συλλογής του μουσείου επιχειρεί να μιλήσει για τον εσωτερικό κόσμο, για όσα βλέπουμε ή δε βλέπουμε. Μέσα από τη στάση και την κίνηση του σώματος, οι μαθητές ανιχνεύουν τα στοιχεία της σύνθεσης που αποκαλύπτουν τις εσωτερικές διαθέσεις δημιουργού και δημιουργήματος.
ΙΙ. Παλιές διασταυρώσεις – Νέες ιδέες: Η μεσογειακή εμπειρία Περιοδική έκθεση: 4η Biennale Σύγχρονης Τέχνης «Η μεσογειακή εμπειρία: Η Μεσόγειος ως χωροταξικό παράδειγμα διακίνησης ιδεών και λόγου. Μια εισαγωγή.»
(Οκτώβριος – Δεκέμβριος 2013)
Για το πρόγραμμα αυτό, δουλεύουμε συνδυαστικά και συνθετικά. Συλλέγουμε στοιχεία, δεδομένα, έργα, αναπαραστάσεις και αντλούμε από το σύνολο της πληροφορίας τα στοιχεία που μας αφορούν και απαντούν σε αυτό που ονομάζουμε μεσογειακή εμπειρία: στοιχεία που ορίζουν ένα ιστορικό πλαίσιο δράσης σημαντικών προσώπων και μορφών και δεν έχουν απαραίτητα άμεση σχέση με τη γεωγραφική και ιστορική Μεσόγειο.
Απομονώνουμε χειρονομίες, πράξεις, δράσεις, συνήθειες: χαιρετισμούς, τελετουργίες, συλλογικές διαδικασίες στοιχεία και νοοτροπίες από την καθημερινή ζωή των ανθρώπων. Επίκεντρο η καλλιτεχνική πράξη, μέσω της οποίας επικοινωνούνται όλα τα παραπάνω. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει περιήγηση σε σημαντικά έργα εκπροσώπων της σύγχρονης τέχνης και σκέψης από την Ελλάδα και το εξωτερικό, βιωματικές ασκήσεις, ερωταποκρίσεις, συζήτηση και ολοκληρώνεται με τη συμμετοχή των μαθητών σε εικαστικό εργαστήριο.
3 Δεκεμβρίου Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία
To European School Radio – το πρώτο μαθητικό διαδικτυακό ραδιόφωνο και το Μουσικό Σχολείο Βέροιας, συμμετέχοντας στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία στις 3 Δεκεμβρίου 2013 και θέλοντας να συμβάλλουν δυναμικά στην ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας υπέρ των δικαιωμάτων αξιοπρέπειας και ευημερίας των ατόμων με αναπηρία, κάλεσαν όλα τα μέλη του Eureopean School Radio να προτείνουν το δικό τους «κλειδί» με το οποίο θα μπορέσουμε να ανοίξουμε τις πόρτες στα άτομα με αναπηρία, να στείλουν το δικό τους μήνυμα για τις 3 Δεκέμβρη 2013 είτε ηχογραφημένο είτε οπτικοποιημένο είτε μελοποιημένο.
Το φετινό θέμα είναι : “Break barriers, open doors: for an inclusive society for all”.
Το σχολείο μας από φέτος ανήκει στη μεγάλη συντροφιά του European School Radio. Σε λίγο καιρό θα σας ανακοινώσουμε μέρα και ώρα που θα μπορείτε να ακούτε τις εκπομπές του συμμαθητή σας Παναγιώτη Τσιμπερά-Κουδέρη.
Οι μαθητές του σχολείου μας, της Β΄ και Γ΄ τάξης, που συμμετείχαν σε δραστηριότητα δημιουργικής γραφής δημιούργησαν από κοινού ένα πραγματικά υπέροχο κείμενο για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία. Ο Παναγιώτης Τσιμπεράς-Κουδέρης ανέλαβε να το εκφωνήσει και να δημιουργήσει ένα καταπληκτικό ραδιοφωνικό σποτάκι το οποίο μπορείτε να ακούσετε κάνοντας κλικ παρακάτω
Κάνε με να νιώσω ότι μπορώ
Να κυκλοφορώ ανάμεσα στους ανθρώπους
και να μη με βλέπουν σαν σκιά
Κάνε με να νιώσω ότι μπορώ
Να σου κρατάω το χέρι
και να ονειρεύομαι μαζί σου
Κάνε με να νιώσω ότι μπορώ
Να πετάω ψηλά
κι ας με έχεις μόνο για χαμηλές πτήσεις
Κάνε με να νιώσω ότι μπορώ
Να κάνω όνειρα,
να ερωτεύομαι,
να ζω
Κάνε με να νιώσω ότι μπορώ
Κι εγώ να σε βοηθάω
Όλοι έχουμε αδυναμίες
Μόνο που εσύ μπορείς και τις κρύβεις
Κάνε με να νιώσω ότι μπορώ
Να έχω πίστη
Να ταξιδεύω
Να βλέπω χρώμα στο σκοτάδι
Κάνε με να νιώσω ότι μπορώ
Να κρατιέμαι έστω και μεταφορικά στα πόδια μου
και να χτίζω αγάπη
Κάνε με να νιώσω ότι μπορώ
Να κοιτώ τον εαυτό μου στον καθρέφτη
και να χαμογελώ
Κάνε με να νιώσω ότι μπορώ
Να γεύομαι τις ομορφιές της φύσης
Να χορεύω
Να γελώ
Να κοιτάζω την αποδοχή στα μάτια σου
Κάνε με να νιώσω ότι μπορώ
Να δημιουργώ
Να έχω ελπίδα
Κάνε με να νιώσω
ότι υπάρχω
ότι δεν είμαι μόνος
ότι η πόρτα είναι ανοιχτή…
3 Δεκέμβρη παγκόσμια μέρα των ατόμων με αναπηρία
ΚΑΜΙΑ ΠΟΡΤΑ ΚΛΕΙΣΤΗ – ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΙΧΟΣ ΑΠΡΟΣΠΕΛΑΣΤΟΣ!
ένα μήνυμα από ομάδα μαθητών του Εσπερινού ΕΠΑ.Λ Ευόσμου
“Η μεταμόρφωση μιας πόλης”
Στο βιντεάκι που ακολουθεί με τον τίτλο “”Η μεταμόρφωση μιας πόλης” μπορείτε να βρείτε πολύ όμορφες και σπάνιες φωτογραφίες της πόλης μας
πριν και μετά.
Είναι μια ωραία ευκαιρία για να κάνουμε κάποιες ασκήσεις!
1. Επιλέξτε δύο εικόνες που παρουσιάζουν το ίδιο μέρος της πόλης παλιότερα και στα νεότερα χρόνια.
Περιγράψτε τις εικόνες ξεχωριστά. Στη συνέχεια γράψτε κάποιες σκέψεις που σας γεννιούνται εστιάζοντας στις ομοιότητες και τις διαφορές που
παρουσιάζουν οι δύο φωτογραφίες.
2.Επιλέξτε όποια φωτογραφία θέλετε και προσπαθήστε να φτιάξετε μια μικρή ιστορία.
Βοηθητικές ερωτήσεις-όχι βέβαια για να απαντηθούν με τη σειρά:
- Τι εποχή του χρόνου είναι;
- Τι μέρα;
- Ποια περίοδος ιστορικά;
- Ποιο ή ποια πρόσωπα τοποθετείτε στο χώρο;
- Τι συνέβη στο χώρο αυτό; Φανταστείτε ένα οποιοδήποτε συμβάν (πχ. ένας πεινασμένος σκύλος άρπαξε το κουλούρι από το χέρι μιας κυρίας που περπατούσε αμέριμνη…)
- Πώς έληξε το συμβάν;
Περιμένουμε με αγωνία τις ιστορίες σας!
Βάζουμε κίνηση στη ζωή μας- Πρόγραμμα αγωγής υγείας!
Στο πλαίσιο του προγράμματος Αγωγής Υγείας με τον τίτλο “Βάζουμε κίνηση στη ζωή μας!” που πραγματοποιείται τη φετινή σχολική χρονιά στο σχολείο μας έχουμε δημιουργήσει ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο. Είναι η πρώτη δραστηριότητα στη διαδικασία ενασχόλησής μας με το θέμα. Αφιερώστε λίγο από το χρόνο σας για να βοηθήσετε την έρευνά μας!
Για να δείτε το ερωτηματολόγιό μας κάντε κλικ εδώ
Σας ευχαριστούμε!
Γιορτή για το Πολυτεχνείο 2013
Την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στην αίθουσα εκδηλώσεων του δήμου Ευόσμου η γιορτή του σχολείου μας για την επέτειο του Πολυτεχνείου.
Η γιορτή αυτή περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη ανήκει στους νέους. Για αυτό το λόγο επιδιώχθηκε να συμμετάσχουν όσο το δυνατόν περισσότεροι μαθητές του σχολείου μας απελευθερώνοντας τη φαντασία και τα δημιουργικά τους ταλέντα. Μέσα σε δύσκολες συνθήκες και σε ελάχιστο πραγματικά χρονικό διάστημα εργάστηκαν με πολύ μεράκι και πραγματική αυταπάρνηση για να προετοιμάσουν
την εκδήλωση αυτή. Οι μαθητές αυτοί στους οποίους αξίζουν θερμά συγχαρητήρια είναι :
Από την Α΄ τάξη Ο Δημήτρης Αλεξάνδρου, ο Στέργιος Γουδεντζίκης, ο Γιώργος Ζούμποβ και ο Εμμάνουελ Λεσάι. Ο Γιώργος και ο Εμμάνουελ συνέθεσαν επίσης και ένα τραγούδι με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου καταθέτοντας τον προβληματισμό και τις ανησυχίες τους, τις ανησυχίες δύο εφήβων της εποχής μας.
Από τη Β΄ τάξη:Ο Ζαχαρίας Ανδριάς, ένας από τους μουσικούς του σχολείου μας ο οποίος έπαιξε ηλεκτρική κιθάρα.
Ο Νίκος Γρηγοριάδης ο οποίος φιλοτέχνησε τα σκηνικά της γιορτής . Ο Θεόδωρος Αρβανίτης ο οποίος βοήθησε στο τεχνολογικό μέρος της εκδήλωσης.
Από την Γ΄τάξη Ο Διονύσης Πατσιάς ο οποίος πήρε μέρος στη δραματοποίηση των ποιημάτων του Γιάννη Ρίτσου, Μανόλη Αναγνωστάκη και Τάσου Λειβαδίτη.
Ο Παναγιώτης Τσιμπεράς-Κουδέρης ο οποίος ερμήνευσε κάποια από τα τραγούδια που ακούστηκαν στη γιορτή.
Από τη Δ’ τάξη
Ο Ζήσης Γκαργκάλας ο οποίος πήρε μέρος στη δραματοποίηση των ποιημάτων και στο τραγούδι.
Και ο Γιάννης Χαραλαμπίδης ο οποίος ερμήνευσε κάποια από τα τραγούδια της γιορτής.
Πολλά μπράβο σε όλους!
6ος Πανελλήνιος Μαθητικός Λογοτεχνικός Διαγωνισμός
Ο Μορφωτικός Όμιλος Πετρούπολης προκηρύσσει υπό την την αιγίδα της Unesco τον 6ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ποίησης και Διηγήματος.
Όροι Συμμετοχής
- 1. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι μαθητές και οι μαθήτριες των ελληνικών σχολείων Β’ βάθμιας εκπαίδευσης.
- 2. Η συμμετοχή λαμβάνει χώρα με ένα μόνο έργο (διήγημα ή ποίημα). Το θέμα είναι ελεύθερο.
- 3. Τα διηγήματα θα είναι μέχρι 1000 λέξεις και τα ποιήματα μέχρι 30 στίχους.
- 4. Τα έργα θα έχουν τίτλο και θα είναι δακτυλογραφημένα όπως επίσης και σε ηλεκτρονική μορφή (cd κ.λπ.) μαζί με την έντυπη, για διευκόλυνση της δημοσίευσής τους.
- 5. Απαραιτήτως, στην αρχή κάθε έργου θα αναγράφεται
- το ονοματεπώνυμο και το τηλέφωνο (όχι κινητό) επικοινωνίας του μαθητή,
- η πλήρη διεύθυνση κατοικίας του,
- ένα mail
- τα στοιχεία της σχολικής μονάδας του, διεύθυνση και τηλέφωνο επικοινωνίας αυτής.
- η κατηγορία και το είδος του κειμένου του και
- ο αριθμός λέξεων του διηγήματος ή στίχων του ποιήματος
(π.χ. κατηγορία: ποίηση ή διήγημα, είδος: κοινωνικό ή ερωτικό ή σατυρικό κ.λπ.)
- 6. Τα έργα θα συγκεντρωθούν και θα σταλούν μέσω των σχολικών μονάδων ή μεμονωμένα σε 3 αντίτυπα μαζί με το cd .
στον : Δημήτρη Βαρβαρήγο, Κερασόβου 51, Τ.Κ. 132 31, Πετρούπολη.
- 7. Καταλυτική ημερομηνία αποστολής των έργων ( σφραγίδα ταχυδρομείου) είναι η 31 Ιανουαρίου 2014.
- 8. Οι απονομές θα γίνουν την Κυριακή 30 Μαρτίου 2014, στις 11.00 το πρωί, στο Πολιτιστικό Κέντρο Πετρούπολης, στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως 61.
- 9. Στην επίσημη απονομή, βραβεία και έπαινοι θα δοθούν στους μαθητές που έχουν διακριθεί καθώς και στις σχολικές μονάδες που ανήκουν. Θα δοθούν επίσης τιμητικοί έπαινοι συμμετοχής και βιβλία. Γι αυτό το λόγο θα πρέπει να δηλώσουν την πρόθεσή τους να παρευρίσκονται 10 ημέρες πριν.
- 10. Τα βραβεία και οι έπαινοι των διακριθέντων που δε θα παραβρεθούν στην τελετή βράβευσης , θα σταλούν για απονομή στις σχολικές μονάδες τους.
- 11. Ο Μορφωτικός Όμιλος έχει το δικαίωμα δημοσίευσης των έργων για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς.
ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΡΑΥΛΙΣΜΟΥ
-
παιδιά προσχολικής ηλικίας με τη συμμετοχή των γονιών τους
-
παιδιά σχολικής ηλικίας
-
εφήβους
-
ενήλικες
-
εφήβους
-
ενήλικες
Βραβεία ποίησης 2013
ΤΟ ΘΑΥΜΑ
Γύρισα την πλάτη μου
στους τυφώνες του χτες,
περπάτησα σε μέρη σκοτεινά,
μακριά από χαρές.
Ένα θαύμα γεννιέται μπροστά μου ξαφνικά.
Τι είναι και από που ήρθε αναρωτιέμαι σιωπηλά.
Απάντηση δε βρίσκω στο ερώτημα αυτό
μια αχτίδα φωτός έχω για οδηγό.
Ήρθε και με βρήκε μια όαση φωτεινή
και άγγιξε την καρδιά μου με κίνηση μαγική.
Αστέρια φωτεινά έχω πλέον μες στη καρδιά μου,
σαν φάρος λαμπρός φέγγουν στα όνειρα μου.
Άνθισε ο κήπος της ψυχής μου
κι οι αισθήσεις μου όλες χορεύουν μαζί μου.
Τα μάτια δακρύζουν από συγκίνηση,
κοιτώ τον ουρανό και νιώθω αγαλλίαση.
Πολύ όμορφο όμως και το ποίημα της Ευαγγελίας Γιαννακοπούλου με τον τίτλο Να’τος
Να ‘τος
Να ‘τος καταφθάνει,
να ‘τος έρχεται
καμαρωτός, χαρούμενος,
φως ηλιαχτίδας το πρόσωπό του.
Να ‘τος καταφθάνει,
γεμάτο το πανέρι
του λουλούδια και το
στεφάνι στο μέτωπο.
Να ‘τος καταφθάνει
με τα μπατζάκια ορθά και
τα μανίκια γυριστά, ξέγνοιαστος.
Να ‘τος γελαστός, μεθυστικός,
κι έχει μαζί του πράγματα πολλά…
Τσούρμο ξοπίσω μια παρέα όλο φωνές,
η μια πάνω στην άλλη …ζωντάνια (νιότη).
Μήπως τ΄αρώματα, τους έρωτες; αυτά κι αν…
και τα λογής τα ζούζουνα ευχάριστα
βουίζουν τον αγέρα.
Η πλάση ξεκινά, γιατί ήρθε αυτός
αυτός που όλα τα ‘φερε
φως, ήλιο, ζέστη, χαρά…
Και τι δεν κουβαλά …
φορτίο πλούσιο και ποικίλο
με αλαφρό το βάρος.
Στην εκδήλωση ήταν παρούσα η κριτική επιτροπή η οποία αποτελούνταν από τους λογοτέχνες Γιάννη Τζανή, Άννυ Κουτροκόη και Ευτυχία-Αλεξάνδρα Λουκίδου.
Όλοι στην ομιλία τους τόνισαν τη μεγάλη σημασία που έχει η συμμετοχή σε τέτοιου είδους διαγωνισμούς κι όχι τόσο το βραβείο που μπορεί κάποιος να πάρει. Η έκθεση μπροστά στο κοινό, η ενασχόληση με τη γλώσσα, η καλύτερη γνωριμία με τη λογοτεχνία είναι μερικά από τα πολλά οφέλη που απέκτησαν όλοι όσοι συμμετείχαν σε αυτή τη διαδικασία.
Εθνική ετικέτα ποιότητας eTwinning
Το έργο eTwinning που πραγματοποιήθηκε την περσινή χρονιά στο σχολείο μας , Nature’s treasures-Οι θησαυροί της Φύσης-Tresors de la Natura, μετά από αξιολογική διαδικασία πήρε την εθνική ετικέτα ποιότητας η οποία δίνεται στις περιπτώσεις των έργων που διακρίνονται για τον καινοτόμο χαρακτήρα τους, τη συνεργασία μεταξύ των εταιρικών σχολείων καθώς και τη δημιουργική χρήση των Νέων Τεχνολογιών.
Πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας που συμμετείχαν στη δράση!!!
eTwinning εκδήλωση-Nature’s treasures
Την Τρίτη 2 Απριλίου 2013 πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του δήμου Ευόσμου η εκδήλωση eTwinning του σχολείου μας με θέμα: “Αρωματικά και φαρμακευτικά φυτά:Προστασία και βιώσιμη αξιοποίησή τους”. Μπορείτε να δείτε την σχετική παρουσίαση και το βίντεο που αφορά στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Nature’s treasures παρακάτω: