Δημιουργήσαμε ένα ηλεκτρονικό περιοδικό στο οποίο όλοι οι εταίροι παρουσιάζουμε τη δουλειά του σχολείου μας.
Δημιουργήσαμε ένα ηλεκτρονικό περιοδικό στο οποίο όλοι οι εταίροι παρουσιάζουμε τη δουλειά του σχολείου μας.
Δημιουργήθηκε ένα padlet για να καταγράψουν οι μαθητές τις εμπειρίες τους από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα Style Sustainability.
Δημιουργήσαμε δύο ερωτηματολόγια για να διευρενήσουμε τις αγοραστικές συνήθειες στο παρελθόν και στο σήμερα με σκοπό να βρούμε τα χαρακτηριστικά της γρήγορης και της αργής μόδας. Ετοιμάσαμε σύντομο οδηγό δημιουργίας ερωτηματολογίων για να βοηθήσουμε τους μαθητές μας αλλά και τους εταίρους μας.
https://www.yumpu.com/en/document/read/66011293/a-guide-to-questionnaires
Τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου μας αναλύθηκαν με την βοήθεια των διαγραμμάτων που μας προσέφερε το survey monkey. Οι μαθητές μας κατανόησαν τη διαφορά ανάμεσα στη γρήγορη και στην αργή μόδα.
An Analysis of our Style files & Stylephiles Questionnaire
An Analysis of our Style files & Stylephiles Questionnaire από angeliki daphni
Η πρώτη ενότητα αποτελείται από 3 σελίδες. Η πρώτη σελίδα περιέχει ένα χάρτη με τις χώρες που συμμετέχουν στο έργο: Ελλάδα, Τουρκία, Γερμανία, Ισπανία καθώς επίσης και το νησί Reunion που βρίσκεται στον Ινδικό Ωκεανό και ανήκει στη Γαλλία. Η δεύτερη σελίδα περιέχει μικρά παράθυρα σε κάθε ένα από τα οποία παρουσιάζονται οι καθηγητές και τα σχολεία που συνεργάζονται για την υλοποιηση του έργου. Στην τρίτη σελίδα βρίσκεται ένα padlet στο οποίο παρουσιάζονται όλοι οι μαθητές που συμμετέχουν απαντώντας παράλληλα και μία ερώτηση σχετική με το θέμα του έργου.
Οι μαθητές έμαθαν τί είναι το paddlet παρακολουθώνας το παρακάτω βίντεο.
Στη συνέχεια παρουσιάστηκαν στο paddlet που δημιούργησαν και προσκάλεσαν και όλους τους ευρωπαίους συμμαθητές τους από το έργο να παρουσιαστούν κι εκείνοι.
Η δεύτερη ενότητα αποτελείται από 5 σελίδες. Στην πρώτη σελίδα, κάνουμε μια δημοσκόπηση στην οποία ερευνούμε πόσοι μαθητές γνωρίζουν τι είναι το netiquette. Στην δεύτερη σελίδα, παρουσιάζουμε ένα storyjumber με πληροφορίες για την ύπαρξη κώδικα δεοντολογίας στο διαδίκτυο. Επίσης, για τους μικρούς μας μαθητές προσθέτουμε ένα video comics για να κατανοήσουν με απλουστευμένο τρόπο την αξία ενός netiquette. Σε αυτήν τη σελίδα οι μαθητές προσθέτουν το δικό τους netiquette. Στην τρίτη σελίδα, δίνονται διευκρινίσεις για το πως οι μαθητές να δημιουργήσουν το logo του project και παρουσιάζουν τις συνθέσεις τους. Στην τέταρτη σελίδα, παρουσιάζονται τα logo που προκρίθηκαν προς ψήφιση του καλύτερου που θα αντιπροσωπεύει το project. Τέλος, η τελευταία σελίδα φιλοξενεί το logo νικητή. Με μεγάλη μας χαρά ανακοινώνουμε ότι το logo που κέρδισε στην ψηφοφορία σχεδιάστηκε από τον μαθητή της Στ2 του σχολείου μας Φίλιππο.
Ο μαθητής του Στ2 Φίλιππος κέρδισε στο διαγωνισμό. Το Logo του απέσπασε τις περισσότερες ψήφους. Η δημιουργία του παρουσιάζει την γη σαν ένα κουβάρι μαλλιού και πραγματικά μας εντυπωσίασε με την πρωτοτυπία της.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα βασιζόμενο στο γεγονός ότι η βιομηχανία της μόδας είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος ρυπαντής στον κόσμο αμέσως μετά τη βιομηχανία πετρελαίου και έχοντας τη βιωσιμότητα ως βασική προτεραιότητα, σκοπεύει να ευαισθητοποιήσει τα παιδιά στην ανάγκη για μείωση του περιβαλλοντικού, οικονομικού και κοινωνικού αντίκτυπού της. Ο σκοπός αυτός θα επιτευχθεί με την εξέταση των τριών πυλώνων της βιωσιμότητας : Άνθρωποι – Πλανήτης – Οικονομία.
Στο παρακάτω video recording μπορείτε να παρακολουθήσετε μια σύντομη παρουσίαση του έργου: