Η δεύτερη ενότητα αποτελείται από 5 σελίδες. Στην πρώτη σελίδα, κάνουμε μια δημοσκόπηση στην οποία ερευνούμε πόσοι μαθητές γνωρίζουν τι είναι το netiquette. Στην δεύτερη σελίδα, παρουσιάζουμε ένα storyjumber με πληροφορίες για την ύπαρξη κώδικα δεοντολογίας στο διαδίκτυο. Επίσης, για τους μικρούς μας μαθητές προσθέτουμε ένα video comics για να κατανοήσουν με απλουστευμένο τρόπο την αξία ενός netiquette. Σε αυτήν τη σελίδα οι μαθητές προσθέτουν το δικό τους netiquette. Στην τρίτη σελίδα, δίνονται διευκρινίσεις για το πως οι μαθητές να δημιουργήσουν το logo του project και παρουσιάζουν τις συνθέσεις τους. Στην τέταρτη σελίδα, παρουσιάζονται τα logo που προκρίθηκαν προς ψήφιση του καλύτερου που θα αντιπροσωπεύει το project. Τέλος, η τελευταία σελίδα φιλοξενεί το logo νικητή. Με μεγάλη μας χαρά ανακοινώνουμε ότι το logo που κέρδισε στην ψηφοφορία σχεδιάστηκε από τον μαθητή της Στ2 του σχολείου μας Φίλιππο.
Το Logo του project ήταν αποτέλεσμα διαγωνισμού. Οι μαθητές μας δημιούργησαν πρωτότυπα logo με ψηφιακές εφαρμογές. Στη συνέχεια, οι δημιουργίες όλων των μαθητών τέθηκαν σε ψηφοφορία.
Ο μαθητής του Στ2 Φίλιππος κέρδισε στο διαγωνισμό. Το Logo του απέσπασε τις περισσότερες ψήφους. Η δημιουργία του παρουσιάζει την γη σαν ένα κουβάρι μαλλιού και πραγματικά μας εντυπωσίασε με την πρωτοτυπία της.