19 Μαΐου…Η Γενοκτονία των Ποντίων…Δεν ξεχνώ
Μετά τη Γενοκτονία των Αρμενίων το 1915, οι τούρκοι εθνικιστές υπό τον Μουσταφά Κεμάλ είχαν πλέον όλο το πεδίο ανοιχτό μπροστά τους για να εξολοθρεύσουν τους Ελληνοπόντιους.
Στις 19 Μαΐου 1919 ο Μουσταφά Κεμάλ αποβιβάζεται στη Σαμψούντα για να ξεκινήσει τη δεύτερη και πιο άγρια φάση της Ποντιακής Γενοκτονίας, υπό την καθοδήγηση των γερμανών και σοβιετικών συμβούλων του. Μέχρι τη Μικρασιατική Καταστροφή το 1922 οι Ελληνοπόντιοι που έχασαν τη ζωή τους ξεπέρασαν τους 350.000.
Πηγή: https://www.sansimera.gr/articles/140
ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ Η ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ;ΤΕΛΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ-ΑΠΟΔΕΛΤΙΩΣΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ…
Αποτίμηση Δράσεων
Μετά από την αποδελτίωση του τελικού ερωτηματολογίου, που στάλθηκε και απαντήθηκε από τους γονείς, εξήχθησαν τα παρακάτω συμπεράσματα:
Η πλειοψηφία των γονέων/κηδεμόνων του Σχολείου μας θεωρεί πολύ ικανοποιητική τη συνεργασία τους με το σχολείο όσον αφορά την ενημέρωση σχετικά με τους πιθανούς κινδύνους που κρύβει το διαδίκτυο. Οι γονείς επιβεβαίωσαν τη χρησιμότητα των βιωματικών σεμιναρίων, (εργαστήρια), που διοργανώθηκαν από το σχολείο και υπερτόνισαν ότι τους βοήθησαν πολύ στο να αποκτήσουν τις απαραίτητες ψηφιακές δεξιότητες για να θωρακίσουν την ασφάλεια των παιδιών τους . Επίσης παραδέχθηκαν ότι βελτιώθηκε κατά πολύ η επικοινωνία με τα παιδιά τους μέσω της παιγνιώδους προσέγγισης που προτάθηκε από το Σχολείο και εφάρμοσαν και οι ίδιοι στο σπίτι μέσω του παιχνιδιού και των δραστηριοτήτων που τους δόθηκαν. Τέλος τονίστηκε ιδιαίτερα από τους γονείς το πρόβλημα της Βίας που είναι στην επικαιρότητα καθημερινά αλλά και ο καταλυτικός ρόλος της Οικογένειας στο ζήτημα αυτό. Έτσι προτάθηκε να είναι το επόμενο Θέμα, για το επόμενο σχολικό έτος προς διερεύνηση, αντιμετώπιση και επίλυση, σε συνεργασία πάντα με το σχολείο .
ΤΕΛΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ – ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
Αποδελτίωση Τελικού Ερωτηματολογίου
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ κ.ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΠΑΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ…
https://www.youtube.com/@papaprodromou
Ερμηνεία ξενόγλωσσων λέξεων ή φράσεων στο διαδίκτυο-Αποτελέσματα πανελλήνιας έρευνας Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου ΙΤΕ σε 4.800 εφήβους
ΞΕΝΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
1.Ερμηνεία βασικών ξενόγλωσσων λέξεων ή φράσεων στο διαδίκτυο που πρέπει να γνωρίζουμε για την ασφαλέστερη πλοήγηση στον κυβερνοχώρο.
2.Αποτελέσματα πανελλήνιας έρευνας Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου ΙΤΕ σε 4.800 εφήβους. Υπό την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού
- 49% έχει βιώσει βία στο διαδίκτυο ως παρατηρητής.
- 13% έχει πέσει θύμα βίας στο διαδίκτυο.
- 44% έχει γίνει μάρτυρας περιστατικού παρενόχλησης ή κακοποίησης λόγω φύλου.
- 11% έχει βιώσει παρενόχληση ή κακοποίηση λόγω φύλου.
- 24% έχει πέσει θύμα μη συναινετικού διαμοιρασμού προσωπικών εικόνων/βίντεο.
- 11% αισθάνθηκε πίεση ή εξαναγκασμό να μοιραστεί προσωπικές/φωτογραφίες βίντεο στο διαδίκτυο.
- 46% δεν νιώθει ασφάλεια στο διαδίκτυο.
- 39% δεν γνωρίζει πώς να αναφέρει περιστατικά διαδικτυακής βίας.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ
Η έρευνα «Βία στο διαδίκτυο» πραγματοποιήθηκε πανελλαδικά υπό την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (Αρ. Πρωτ 142639/ΓΔ4) κατά το διάστημα Νοέμβριος- Μάρτιος 2023-2024. Συμμετείχαν συνολικά 4.800 μαθητές ηλικίας 12 -18 ετών μέσω ενός ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου που συμπληρώθηκε εντός ωρολογίου προγράμματος. Το 52% των εφήβων που απάντησαν ήταν κορίτσια και το 48% αγόρια.
Από τα σημαντικότερα συμπεράσματα που προκύπτουν από την ανάλυση της έρευνας είναι ότι σχεδόν οι μισοί έφηβοι έχουν εκτεθεί ως παρατηρητές σε περιπτώσεις βίας στο διαδίκτυο και 13% των εφήβων έχει βιώσει διαδικτυακή βία. Εντυπωσιακό είναι ότι 43% των εφήβων που δηλώνουν “Άλλο” στην ερώτηση για το φύλο, δηλώνουν ότι έχουν υποστεί διαδικτυακή βία γεγονός που αναδεικνύει την αυξημένη ευαλωτότητα που έχουν και στο διαδίκτυο παιδιά και έφηβοι μη συμβατικού σεξουαλικού προσανατολισμού.
Επίσης, ενδεικτικό είναι ότι 38% των εφήβων δεν γνωρίζει πώς να αναφέρει περιστατικά διαδικτυακής βίας στις πλατφόρμες. Όπως προκύπτει από την έρευνα οι έφηβοι δεν είναι εξοικειωμένοι με βασικές μορφές βίας όπως η έμφυλη βία ή η ρητορική μίσους γεγονός που λειτουργεί αποτρεπτικά στο να αναγνωρίζουν αυτές τις μορφές βίας όταν τις συναντούν. Πιο συγκεκριμένα 69% είτε δεν γνωρίζει καθόλου είτε δεν είναι σίγουρο τι είναι η έμφυλη διαδικτυακή βία, ενώ το 80% δηλώνει ότι δεν γνωρίζει τι είναι η ρητορική μίσους στο διαδίκτυο.
Η έρευνα αναδεικνύει την αναγκαιότητα περισσότερης ενημέρωσης των εφήβων για τους τρόπους ενδεδειγμένης αντίδρασης όταν βιώνουν ή συναντούν βία στο διαδίκτυο.
Εντυπωσιακό είναι το ποσοστό των εφήβων που θεωρούν ότι η διαδικτυακή βία είναι ένα μεγάλο πρόβλημα για τους ανήλικους (83%) ενώ 44% δεν νιώθει ασφάλεια όταν χρησιμοποιεί το διαδίκτυο. Οι έφηβοι φαίνεται ότι νιώθουν λιγότερη ασφάλεια σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και πλατφόρμες live streaming (46%), ακολουθούν οι πλατφόρμες διαδικτυακών παιχνιδιών, τα chat rooms (27%) και τα περιβάλλοντα instant messaging (26%).
Η συνέχεια της έρευνας στον παρακάτω σύνδεσμο…
Αποτελέσματα πανελλήνιας έρευνας Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου ΙΤΕ σε 4.800 εφήβους
Γονείς και εκπαιδευτικοί μπροστά στις σημερινές προκλήσεις της ψηφιακής πραγματικότητας των παιδιών
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γιαννιτσών σε συνεργασία με τη Β΄ ΕΛΜΕ Πέλλας και το Δήμο Πέλλας διοργάνωσε σεμινάριο για τη διαδικτυακή ασφάλεια το οποίο απευθυνόταν σε γονείς και εκπαιδευτικούς με θέμα: «Γονείς και εκπαιδευτικοί μπροστά στις σημερινές προκλήσεις της ψηφιακής πραγματικότητας των παιδιών» .Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων και υπήρξε η δυνατότητα να συμμετάσχουν και να ενταχθούν οι Σύλλογοι Γονέων όλων των Σχολικών Μονάδων του Συλλόγου μας ώστε να συζητηθούν διάφορα ζητήματα που αφορούν την ασφάλεια στο διαδίκτυο αλλά και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα παιδιά μας σήμερα…
Κεντρικός ομιλητής ο πρώην διευθυντής δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος κος Γεώργιος Παπαπροδρόμου παρουσίασε αναλυτικά το θέμα της ημερίδας και απάντησε σε ερωτήσεις και σχόλια που ετέθησαν από γονείς και εκπαιδευτικούς …
Γονείς και εκπαιδευτικοί μπροστά στις σημερινές προκλήσεις της ψηφιακής πραγματικότητας των παιδιών
https://www.youtube.com/@papaprodromou
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου. Καθιερώθηκε από την Ι.Β.Β.Υ., τη Διεθνή Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα, το 1966, ημέρα των γενεθλίων του γνωστού Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν (2 Απριλίου 1805) και σκοπός της είναι να εμπνεύσει στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα και να κατευθύνει την προσοχή των μεγαλύτερων στο παιδικό βιβλίοu. Ο ετήσιος αυτός εορτασμός βοηθάει στην καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και κεντρίζει το ενδιαφέρον των παιδιών και των νέων για τα βιβλία.
Στα πλαίσια της σημερινής ημέρας , επισκέφθηκε το σχολείο μας ο συγγραφέας παιδικής λογοτεχνίας Βαγγέλης Δεληλάμπου , ο οποίος προσπάθησε με το διάλογο και τις γνώσεις του να μεταφέρει στα παιδιά τη σπουδαιότητα της φιλαναγνωσίας αλλά και το πόσο δύναμη έχει η γλώσσα, όταν αυτή αναδεικνύεται μέσα από τα βιβλία …
Απαντώντας σε ερωτήματα των παιδιών, συζήτησε μαζί τους εστιάζοντας στο σημείο πώς ένα βιβλίο μπορεί να γίνει ο καλύτερο φίλος του ανθρώπου μια και είναι αυτός ο οποίος τον συνοδεύει παντού , κάθε στιγμή, βοηθώντας τον καθένα και την καθεμιά να ταξιδέψει ,να ονειρευτεί ,να φανταστεί και να ανακαλύψει έναν καλύτερο κόσμο μέσα από τα κείμενα, τις ιστορίες ,τις εικόνες …
Ευχαριστούμε πολύ τον συγγραφέα κύριο Δεληλάμπου για την παρουσία του στο σχολείο μας και για τα όσα πολύ σημαντικά μας είπε..
Επίσης ευχαριστούμε πολύ την εκπαιδευτικό του σχολείου μας κυρία Μαρία Γκίλη για την οργάνωση και την επιμέλεια αυτής της εκδήλωσης …
Για όλους εμάς που αγαπάμε το βιβλίο… την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου την αφιερώνουμε σε κάθε παιδί που ονειρεύεται και θα έδινε τα πάντα για να είναι ο κόσμος του πιο όμορφος και πιο ανθρώπινος…
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ 2024-25
Λαμβάνοντας υπόψη την περ. α της παρ. 4 του άρθρου 7 του Π.Δ. 79/2017 (Α’ 109), όπως τροποποιήθηκε με την
παρ. 2 του άρθρου 44 του Ν. 4777/2021 (Α’ 25) οι αιτήσεις για την εγγραφή των μαθητών/τριών που φοιτούν για
πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα πραγματοποιηθούν από
1 έως 20 Μαρτίου 2024.
Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση
του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται στις παρ. 7 και 8 του άρθρου 7 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109), όπως η τελευταία παράγραφος αντικαταστάθηκε και ισχύει (παρ. 1δ του άρθρου 204 του Ν.4610/2019 (Α΄70)).
Κατά το σχολικό έτος 2024-2025 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 1-1-2018 έως και 31-12-2018.
Α. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
1. Πριν από την έναρξη των εγγραφών, η διεύθυνση του Δημοτικού Σχολείου αναρτά σε εμφανές σημείο της σχολικής μονάδας ή/και στην επίσημη ιστοσελίδα του σχολείου ανακοίνωση με πληροφορίες σχετικά με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του σχολείου, τις ώρες υποβολής των αιτήσεων και τα δικαιολογητικά που συνοδεύουν
την αίτηση της εγγραφής σύμφωνα με την παρ. 4α, του άρθρου 7, του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 44 του Ν. 4777/2021 (Α’25).
2. Με το πέρας της καταληκτικής ημερομηνίας των αιτήσεων εγγραφών ο/η Διευθυντής/τρια – ο/η Προϊστάμενος/η
του δημοτικού σχολείου ελέγχει την ακρίβεια των στοιχείων και συντάσσει ονομαστική κατάσταση
μαθητών/τριών, την οποία αποστέλλει εντός προθεσμίας δύο εργάσιμων ημερών στην οικεία Διεύθυνση
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Β. ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 4 α του άρθρου 7 του Π.Δ. 79/2017 (Α’ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 44 του Ν. 4777/2021 (Α’ 25) τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου είναι τα εξής:
α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας. Διευκρινίζεται ότι για την εγγραφή των μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας δεν απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους γονείς αλλά αναζητείται από τις σχολικές μονάδες μέσω του Πληροφορικού Συστήματος myschool του ΥΠΑΙΘΑ (Φ.6/498/57863/Δ1/6-4-2016).
«Η αναζήτηση μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος «myschool» πραγματοποιείται από το σχολείο εγγραφής με βάση τα παρακάτω στοιχεία: 1. επώνυμο μαθητή 2. όνομα μαθητή 3. όνομα πατέρα 4. όνομα μητέρας 5. ημερομηνία γέννησης. Σε περίπτωση που δύο ή περισσότεροι προς εγγραφή μαθητές στο ίδιο σχολείο έχουν και τα πέντε (5) στοιχεία ίδια, θα πραγματοποιείται ταυτοποίηση με επιπλέον στοιχεία που θα δηλώνει ο γονέας/κηδεμόνας, όπως είναι η διεύθυνση κατοικίας. Τα παραπάνω πέντε (5) στοιχεία τα δηλώνει ο γονέας/κηδεμόνας του μαθητή με υπεύθυνη δήλωσή του. Σε περίπτωση που προκύπτει για οποιονδήποτε λόγο
αλλαγή στα στοιχεία του μαθητή, πριν ή και μετά την εγγραφή του σε σχολική μονάδα της χώρας, ο
γονέας/κηδεμόνας θα πρέπει να ενημερώνει ως προς την αλλαγή αυτή τον οικείο Δήμο στον οποίο είναι
εγγεγραμμένος ο μαθητής. Ο Δήμος ολοκληρώνει την επικαιροποίηση των εν λόγω στοιχείων στο ΟΠΣΕΔ και στη συνέχεια ο γονέας/κηδεμόνας οφείλει να ενημερώσει τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας σχετικά με τις
αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν, ώστε ο Διευθυντής να αντλήσει τα καινούρια στοιχεία από το Πληροφοριακό Σύστημα «myschool».
β. Βιβλιάριο Υγείας του/της μαθητή/τριας ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών (παρ. 4, του άρθρου 7 του Π.Δ 79/2017 (Α’ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 44 του Ν. 4777/2021 (Α’ 25).
γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘΑ (Α.Δ.Υ.Μ.).
δ. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο προκύπτει η διεύθυνση κατοικίας του/της μαθητή/τριας.
Συνιστάται, οι Διευθυντές/τριες – Προϊστάμενοι/ες των Σχολικών Μονάδων, όπως ελέγχουν με ιδιαίτερη προσοχή το εν λόγω αποδεικτικό στοιχείο, προκειμένου οι αιτήσεις εγγραφής να υποβάλλονται αποκλειστικά και μόνο στο σχολείο που ανήκουν οι μαθητές/τριες σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας (άρθρο 5
ΠΔ 79/2017 (Α’ 109) όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 23 του Ν. 4559/2018 (Α’ 142).
ε. Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου και Πιστοποιητικό Φοίτησης Νηπιαγωγείου για την εγγραφή στο
Δημοτικό.
1. Μέχρι την ημερομηνία έκδοσης του «Πιστοποιητικού φοίτησης», το νηπιαγωγείο εκδίδει «Βεβαίωση
Φοίτησης» η οποία θα προσκομιστεί από τον γονέα ή τον κηδεμόνα του/της μαθητή/τριας για την εγγραφή του/της στο Δημοτικό. Η Βεβαίωση Φοίτησης δύναται να εκδίδεται και ηλεκτρονικά μέσω της ΕΨΠ (gov.gr) (KYA με αρ. 520/2024 (ΦΕΚ 658 Β’)).
2. Το Πιστοποιητικό Φοίτησης στο Nηπιαγωγείο εκδίδεται με τη λήξη της διδασκαλίας των μαθημάτων (14 Ιουνίου 2024) και διαβιβάζεται αυτεπάγγελτα από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο εγγραφής του/της μαθητή/τριας.
3. Στις περιπτώσεις που ο/η μαθητής/τρια θα συνεχίσει τη φοίτησή του σε σχολείο του εξωτερικού και η
αποστολή του Πιστοποιητικού Φοίτησης καθίσταται δύσκολη ή αδύνατη, το Πιστοποιητικό παραδίδεται
στο γονέα ή στον κηδεμόνα, ο οποίος υπογράφει βεβαίωση παραλαβής.
Νήπια τα οποία δεν έχουν εγγραφεί και φοιτήσει στο Νηπιαγωγείο και την 31η Δεκεμβρίου του έτους
εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των έξι (6) ετών, εγγράφονται στο Δημοτικό με απόφαση του/της
Διευθυντή/ντριας Εκπαίδευσης, που εκδίδεται ύστερα από σύμφωνη γνώμη του οικείου ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ ή του
οικείου Συμβούλου Eκπαίδευσης Νηπιαγωγών, διαφορετικά εγγράφονται στο νηπιαγωγείο, (παρ. 1β του
άρθρου 204 του Ν. 4610/2019 (Α΄70)). Παιδιά που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της παραγράφου 8 του
άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α 109), εγγράφονται υποχρεωτικά στο Δημοτικό.
5. Σε περιπτώσεις μη φοίτησης σε Νηπιαγωγείο, οι γονείς/κηδεμόνες του νηπίου υποβάλλουν σχετική αίτηση προς τον/την οικείο/α Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, στην οποία
αναφέρονται οι λόγοι μη φοίτησης. Ο/Η Διευθυντής/τρια Εκπαίδευσης, αφού εξετάσει την εν λόγω αίτηση,
εγκρίνει την εγγραφή του/της μαθητή/τριας και σε κάθε περίπτωση ισχύουν οι διατάξεις της περιπτ. 26,
της παρ.4, του άρθρου 94 του Ν.3852/2010 (Α’ 87).
6. Στις περιπτώσεις που οι μαθητές/τριες εγγράφονται σε δημοτικό σχολείο εκτός της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου ή σε ιδιωτικό σχολείο, ο/η Διευθυντής/τρια της σχολικής μονάδας εγγραφής οφείλει να
αναζητά το Πιστοποιητικό Φοίτησης Νηπίων από το Νηπιαγωγείο αποφοίτησης με βάση τη βεβαίωση
φοίτησης.
Για κάθε πληροφορία επικοινωνήστε με το Σχολείο τις εργάσιμες ημέρες από τις 9:00-13:30
τηλ: 2382028124
Ο Δ/ΝΤΗΣ
ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ Μ. ΚΥΡΙΑΚΟΣ
- Αρχική
- Το σχολείο μας
- Ώρες ενημέρωσης γονέων 2022-2023
- Επικοινωνία
- 2021-2022
- Αποτίμηση Εργαστηρίων Δεξιοτήτων 2021-2022
- Εσωτερικός Κανονισμός 2022-2023
- Ανακοινώσεις
- Σύνοψη 2020-2021
- Σχολικό Έτος
- Συλλογικός προγραμματισμός σχολικής μονάδας 2022-2023
- Εσωτερικός Κανονισμός 2021-2022