AΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ

1

Μέσα από μια δημοκρατική διαδικασία, που οργάνωσε ο εκπαιδευτικός εικαστικών του σχολείου μας Φοίβος Σοφικίτης και στην οποία ασφαλώς και υπήρξε υποκειμενισμός και συναισθηματική εμπλοκή από όλες τις μεριές, οι μαθητές (Δ-Ε-ΣΤ τάξεων), οι δάσκαλοι και μέρος των γονιών επέλεξαν το λογότυπο και το σήμα κατατεθέν της μαθητικής σχολικής εφημερίδας του 7ου Δ.Σ. Αγίας Παρασκευής.
Συγχαρητήρια σε όλους όσους συμμετείχαν στη διαδικασία.
Καλοτάξιδο λοιπόν και μην ξεχνάτε, «Η γνώση κάνει ΜΠΑΜ».


2

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Ψηφοφορία των γονέων για το λογότυπο της μαθητικής εφημερίδας του 7ου Δ.Σ. Αγίας Παρασκευής

Στο πλαίσιο της προετοιμασίας της μαθητικής εφημερίδας του σχολείου, και της υλοποίησης σχολικού προγράμματος εικαστικών, για την γραφιστική της υποστήριξη, από τις τάξεις Ε” κα Στ”, οι μαθητές ετοίμασαν προτάσεις λογότυπου και σήματος κατατεθέν. Μέσα από μυστική ψηφοφορία σε κάθε τμήμα ξεχώρισαν τα επικρατέστερα. Στην τελική ψηφοφορία τα επιλεγμένα από κάθε τμήμα, έχουν ήδη ψηφιστεί από μαθητές των Δ”, Ε” και ΣΤ” τάξεων και τους δασκάλους και ήρθε η ώρα να εκφραστούν και οι γονείς.

Μπείτε λοιπόν στον παρακάτω σύνδεσμο και επιλέξτε και εσείς (μόνο μία επιλογή). Η ψηφοφορία θα ολοκληρωθεί την Πέμπτη, στις 4:15 το απόγευμα

https://docs.google.com/forms/d/1gsJQyo2VZ9d2Z0yM5Cr1uwrLYnM3Z3gyCu6G12o5OIY/viewform?embedded=true«

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Η πρόταση των εκπαιδευτικών για την αυλή του Σχολείου μας

Στο πλαίσιο του προγράμματος συμμετοχικού σχεδιασμού για την ανακατασκευή της αυλής του σχολείου μας που εκπονεί ο Δήμος Αγίας Παρασκευής, ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας αφού έλαβε υπόψιν  τα δεδομένα της επιστήμης  και την εμπειρία της εκπαιδευτικής πράξης διαμόρφωσε και καταθέτει την παρακάτω πρόταση:

————————————————————————————

7ο Δ.Σ  ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ                                       ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ  2015

Το σχολείο με την αυλή των ονείρων μας… η πρόταση των εκπαιδευτικών!

«Τρία πράγματα χρειάζονται για την εκπαίδευση: η φύση, η μάθηση και η άσκηση»
Αριστοτέλης

Η αυλή του σχολείου είναι ένας χώρος σημαντικός στην πορεία της ανάπτυξης του ψυχισμού, της προσωπικότητας και της συμπεριφοράς των παιδιών μας. Εκεί αναπτύσσουν ένα πλήθος δραστηριοτήτων, παίζουν, ξεκουράζονται, σπάζουν τη ρουτίνα του μαθήματος, αστειεύονται, επιλύουν τις διαφορές τους, μιμούνται συμπεριφορές, αλληλεπιδρούν, επικοινωνούν μέσω των διαπροσωπικών και διομαδικών σχέσεων που αναπτύσσουν. Κατά πολλούς, ο αύλειος χώρος είναι η «μεγαλύτερη αίθουσα» του σχολείου, στην οποία μπορούν να πραγματοποιηθούν ιδιαίτερα σημαντικές, παιδαγωγικές δραστηριότητες. Όταν αυτό δεν συμβαίνει και η αυλή του σχολείου είναι «απρόσωπη» και δυσλειτουργική, μεταφέρονται στα παιδιά μηνύματα και αισθήματα απαξίας και υποβιβασμού για τον χώρο στον οποίο περνούν ίσως τις πιο σημαντικές στιγμές της ζωής τους.
Σε αυτή τη λογική, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας αποφασίσαμε να διαμορφώσουμε τη δική μας πρόταση μετατροπής του αύλειου χώρου, από έναν «άμορφο» και δυσλειτουργικό χώρο, σε χώρο δημιουργικής φαντασίας και ποικίλων εκπαιδευτικών ερεθισμάτων για τους μαθητές μας, που ταυτόχρονα θα ομορφαίνει όλον τον περιβάλλοντα χώρο της σχολικής μονάδας. Στόχος μας μέσα από την πρόταση αυτή είναι η «νέα αυλή του σχολείου μας» να γίνει αναπόσπαστο τμήμα του εκπαιδευτικού έργου που παράγεται στο σχολείο, να βοηθήσει στην ανάπτυξη περιβαλλοντικής ευαισθησίας του προσωπικού του σχολείου, να προωθήσει την θετική αλληλεπίδραση των παιδιών με το φυσικό περιβάλλον, να προσφέρει δημιουργικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες στα παιδιά, να ενισχύσει τη βιωματική, εμπειρική και ανακαλυπτική μάθηση, να αναπτύξει στους μαθητές μας το αίσθημα της συμμετοχής, της συνεργασίας και της αντίληψης πως η αυλή του σχολείου είναι ένας πολύτιμος πόρος μάθησης και παραγωγής εκπαιδευτικού έργου. Επίσης, να δράσει εποικοδομητικά στη συμπεριφορά των μαθητών μας, να επηρεάσει θετικά το σχολικό ήθος τους, τη διαμόρφωση των αξιών και των στάσεών τους για το περιβάλλον, την κοινότητα και τον άνθρωπο, να μειώσει τις μη αποδεκτές συμπεριφορές τους, να καλλιεργήσει στα παιδιά δεξιότητες μάθησης και τέλος να τα κάνει να βιώσουν το αίσθημα της προσωπικής συμβολής στη διαμόρφωση, τη διαχείριση και τη διατήρηση του νέου χώρου.

40


1. Ασφάλεια του χώρου

41Κύριο μέλημα όλων μας στον χώρο του σχολείου είναι η σωματική ασφάλεια των μαθητών μας. Έτσι, η νέα αυλή προτείνουμε να έχει όσο το δυνατόν λιγότερο τσιμέντο, αρκετό χώμα, λείες στρογγυλές επιφάνειες (π.χ. κυκλικά παγκάκια), χώροι και πλακάκια από καουτσούκ, ταρτάν και άσφαλτο. Για την πρόσβαση των Ατόμων με Αναπηρίες  προτείνεται η κατασκευή ειδικής ράμπας από το δρόμο προς στην αυλή ενώ στην υπάρχουσα ράμπα εισόδου στο κτίριο κρίνουμε απαραίτητο την τοποθέτηση βραχίονα στήριξης από την πλευρά του τοίχου.

42

 

2. Φράχτες, κιγκλιδώματα

43Είναι σημαντικό το σχολείο και ο χώρος της αυλής να καλλιεργούν στα παιδιά αισθήματα
ασφάλειας, αλλά ταυτόχρονα να μη δημιουργούν την αίσθηση της «φυλακής». Στο πλαίσιο αυτό προτείνουμε:
Α. Να γίνει ανάλογη αλλαγή των υπαρχόντων κιγκλιδωμάτων ή μετατροπή τους και βάψιμο με ποικιλία χρωμάτων σε μοτίβα και συμβολισμούς.
Β. Να αντικατασταθούν τα ψηλά κιγκλιδώματα που υπάρχουν ανάμεσα στο προαύλιο και το γήπεδο μπάσκετ με χαμηλή πρασιά.

46

3. Η αυλή παιδότοπος –παιχνιδότοπος

44Ο χώρος είναι σημαντικό να προτρέπει και να παρωθεί τα παιδιά κυρίως στο συνεργατικό παιχνίδι. Να είναι ασφαλής και να διαθέτει παιχνίδια που προσφέρονται για συνεργασία και ταυτόχρονα προσωπική «εκγύμναση» (αναρρίχηση, ισορροπία, άλματα, σύρσιμο κ.λπ.). Τα υλικά των παιχνιδιών προτείνουμε να είναι φιλικά στο περιβάλλον, ανθεκτικά και ανεκτικά στις διακυμάνσεις της θερμοκρασίας του περιβάλλοντος.45 Όπου είναι δυνατόν, να υποστηρίζουν τη διδασκαλία και την εκπαιδευτική διαδικασία (π.χ. Τσουλήθρα: φυσικές επιστήμες-τριβή. Γεωδαιτικοί θόλοι: Γεωμετρικά σχήματα). Πρότασή μας είναι το αρκετά επικλινές προαύλιο από την πλευρά της οδού Λυκούργου να γίνει επίπεδο.

47

4. Χρώμα και graffiti – διακόσμηση

48Θεωρούμε σημαντικό τα χρώματα, η διακόσμηση και η ζωγραφική στις διάφορες επιφάνειες να συνδέονται και να υποστηρίζουν αξίες, όπως τον σεβασμό στη διαφορετικότητα, την ελευθερία, τον σεβασμό στο περιβάλλον. Να αντανακλούν τον πολιτισμό της χώρας, την ταυτότητα του σχολείου και της τοπικής κοινωνίας.49
Να προάγουν την τέχνη και να έχουν συμβολικό και παιδαγωγικό περιεχόμενο (π.χ. κατασκευή λαβυρίνθων της σκέψης, χάρτες του κόσμου, αγάπη στη μουσική, κυκλοφοριακή αγωγή…). Να αποτρέπουν τον «σχολικό εκφοβισμό». Να παρωθούν τα παιδιά σε εποικοδομητικές συμπεριφορές.

60

5. Περιβάλλον – Φυτά – Ανακύκλωση(συμβολισμοί, χρηστικότητα)

61Είναι σημαντικό τα φυτά να είναι συμβατά με τη βιοποικιλότητα της περιοχής της Αγίας Παρασκευής, ποικίλα σε χρώμα και σε ύψος, να έχουν ενδιαφέρον για τα παιδιά σε κάθε εποχή του χρόνου, να είναι τέτοια ώστε να επιτρέπουν τις συμμετοχικές διαδικασίες (περιποίηση, φροντίδα, καλλιέργεια από τα παιδιά κ.λπ.) και τη διεξαγωγή σχετικών μαθημάτων στον χώρο. Ταυτόχρονα, προτείνουμε, με στόχο την ανάπτυξη περιβαλλοντικής ευαισθησίας, στο σύστημα της βρύσης να προβλεφτεί «σύστημα συλλογής νερού» για το πότισμα των φυτών.
62Πέραν αυτών, τα φυτά πρέπει να είναι κατάλληλα, ώστε να λειτουργούν βοηθητικά στην ισορροπία του μικροκλίματος του σχολείου μας, να παρέχουν σκίαση, να δρουν ως «ανεμοφράχτες» και να συμβάλλουν στη μείωση της ηχορύπανσης και της σκόνης.
Επιπλέον, να δημιουργηθούν «πράσινες γωνιές» με ειδικά διαμορφωμένους κάδους ανακύκλωσης, φιλικούς στα παιδιά, με ετικέτες και ζωγραφιές που θα τα ενθαρρύνουν και θα τα ευαισθητοποιούν στην ιδέα της ανακύκλωσης.

63

 

6. Στέγαστρα-Παγκάκια-Βρύσες-Γωνιές συζήτησης

64Προτείνουμε η διαμόρφωσή τους να είναι τέτοια που να προάγεται η κοινωνικοποίηση, η φιλία και συζήτηση των παιδιών. Άλλωστε, ο αύλειος χώρος δεν είναι μόνο χώρος παιχνιδιού ή αθλοπαιδιών.
Επίσης, να σχεδιαστούν με τέτοιο τρόπο που να παρέχουν προστασία στα παιδιά από τις καιρικές συνθήκες π.χ. τη ζέστη. 65Πρότασή μας είναι η τοποθέτηση στεγάστρου στις βρύσες, και ενός ακόμα στεγάστρου έξω από τον αγωνιστικό χώρο του γηπέδου μπάσκετ στον σημείο που βρίσκεται το ΚΑΦΑΟ.

Ταυτόχρονα, θεωρούμε σημαντικό να υπάρχουν αντίστοιχοι χώροι αναμονής των γονέων για την υποδοχή των παιδιών τους μετά το σχόλασμα  στην οδό Αρτέμωνος η οποία προτείνουμε να πεζοδρομηθεί.

66

7. Παιδαγωγική του χώρου

68Ο αύλειος χώρος  μπορεί και πρέπει να προάγει τον παιδαγωγικό και τον εκπαιδευτικό ρόλο του σχολείου, κυρίως μέσα από τη βιωματική, ανακαλυπτική, ενεργητική μάθηση και εμπειρία και μέσα από τους εναλλακτικούς τρόπους προσέγγισης της γνώσης.

67Στο χώρο της αυλής είναι σημαντικό να γίνεται διδασκαλία  μαθημάτων, όπως των Φυσικών Επιστημών (π.χ. καλλιέργεια δεξιοτήτων μέτρησης, παρατήρησης, καταγραφής, ταξινόμησης, υποθέσεων, διεξαγωγής συμπερασμάτων – προτείνουμε την τοποθέτηση ανεμοδεικτών, μετεωρολογικού σταθμού …), της Μελέτης του Περιβάλλοντος (π.χ. έρευνα πεδίου, παρατήρηση μικροοικοσυστημάτων, σχολικός κήπος), των Μαθηματικών (π.χ. διδασκαλία των αριθμών, διδασκαλία μαθηματικών εννοιών, μετρήσεις, μελέτη κατασκευών), της Ευέλικτης Ζώνης (π.χ. κυκλοφοριακή αγωγή), της Αισθητικής Αγωγής (π.χ. συνθέσεις, κατασκευή γλυπτών, σχεδιασμός πινακίδων, ανεμοδεικτών) και όλων των άλλων μαθημάτων, κάτι που εξαρτάται άμεσα από τη δημιουργικότητα και τα ενδιαφέροντα των εκπαιδευτικών και των μαθητών μας.

69Σκοπός των ανωτέρω είναι – μέσω της σχολικής αυλής – η προαγωγή της μάθησης, οι εναλλακτικές προσεγγίσεις της γνώσης, η καινοτομία στη διδασκαλία, η πολυαισθητηριακή προσέγγιση της γνώσης, η ενίσχυση των κινήτρων των παιδιών για μάθηση, η ανάπτυξη της κριτικής και της δημιουργικής σκέψης τους και τέλος η αγάπη τους για το σχολείο .

69a

69b

69c

8. Συμβολισμοί (Η ζωή αποκτά νόημα μέσα από τους συμβολισμούς και τη νοηματοδότησή τους από εμάς)

Πέραν των συμβολισμών που περιγράφηκαν, ο αύλειος χώρος  μπορεί να βοηθήσει την εκπαιδευτική διαδικασία και μέσα από τον συμβολισμό που θα αναδείξει. Για παράδειγμα, η κατασκευή μιας γέφυρας ή σκαλοπατιών που θα συνδέει το Νηπιαγωγείο με το Δημοτικό και το Δημοτικό με το Γυμνάσιο, θα μπορούσε να αξιοποιείται από τους εκπαιδευτικούς για τις αντίστοιχες μεταβάσεις των μαθητών μας από τη μια εκπαιδευτική βαθμίδα στην άλλη.
Επιπλέον, στην είσοδο του σχολείου  η οποία θα πρέπει να μεγαλώσει μπορεί να κατασκευαστεί ειδικός χώρος καλωσορίσματος των μαθητών. Για παράδειγμα, ένας μικρός διάδρομος, ράμπα, σκεπαστός ζωγραφισμένος με τα κατάλληλα χρώματα και με παρωθητικές προτάσεις προς τα παιδιά για το σχολείο, παρόμοιες με αυτές των σκαλοπατιών στο εσωτερικό του σχολείου μας.

Οι εκπαιδευτικοί του 7ου Δημοτικού Σχολείου Αγίας Παρασκευής

Υ.Γ Οι φωτογραφίες  από το «Boston Schoolyard Initiative Project»

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Ενημέρωση σχετικά με την εποχική γρίπη

Με αφορμή ερωτήματα σχετικά με την εμφάνιση της εποχικής γρίπης το Υπουργείο Παιδείας εξέδωσε το αριθμ. πρωτ. Φ1/19740/Δ2/5-2-2016 έγγραφο για ενημέρωση εκπαιδευτικών, μαθητών, γονέων και συστήνει  τις ακόλουθες οδηγίες με σκοπό την πρόληψη της εξάπλωσής της:
1. Παιδιά που εμφανίζουν συμπτώματα γρίπης αναμένουν, σε χώρο όπου δε θα έρχονται σε επαφή με άλλα άτομα, μέχρι να τα παραλάβουν οι γονείς ή οι κηδεμόνες τους, οι οποίοι θα πρέπει να ειδοποιούνται αμέσως.
2. Συστήνεται για την αποφυγή της εξάπλωσης της εποχικής γρίπης να τηρούνται οι κανόνες ατομικής υγιεινής, όπως:
Αποφυγή επαφής χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα για τη μείωση του κινδύνου μόλυνσης.
Αποφυγή κοινής χρήσης των μολυβιών, των στυλό, των μαρκαδόρων και άλλων προσωπικών αντικειμένων.
Σε βήχα ή φτέρνισμα, κάλυψη της μύτης και του στόματος με το μανίκι στο ύψος του αγκώνα ή με χαρτομάντιλο. Το χρησιμοποιημένο χαρτομάντιλο πρέπει να απορρίπτεται αμέσως μετά τη χρήση στους κάδους απορριμμάτων.
Απαγορεύεται τα παιδιά να πίνουν νερό απευθείας από τη βρύση με το στόμα.
Τακτικό πλύσιμο των χεριών των παιδιών και των εργαζομένων με υγρό σαπούνι και νερό ή εναλλακτικά να χρησιμοποιείται αντισηπτικό αλκοολούχο διάλυμα ή χαρτομάντιλα με αλκοόλη.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Οι εκπαιδευτικοί προτείνουν για την αυλή του σχολείου μας

1Μετά τους γονείς και τους μαθητές ήρθε η ώρα των εκπαιδευτικών να καταθέσουν ιδέες για το σχεδιασμό της αυλής του σχολείου μας, στο πλαίσιο του προγράμματος συμμετοχικού σχεδιασμού που εκπονεί ο Δήμος Αγίας Παρασκευής για την ανακατασκευή του προαυλίου μας.

Με βάση την επιστημονική γνώση, την βιβλιογραφική έρευνα και την εμπειρία της εκπαιδευτικής πράξης, συζητήσαμε στην ειδική συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων και καταλήξαμε σε μια ολοκληρωμένη πρόταση, επιστημονικά τεκμηριωμένη, που … Συνέχεια

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Προβολή της ταινίας «ΑΡΚΑΔΙΑ ΧΑΙΡΕ»

3Εκατόν πενήντα και πλέον μέλη και φίλοι του συλλόγου Αρκάδων Αγίας Παρασκευής, εκπαιδευτικοί και γονείς του σχολείου μας, βρέθηκαν το βράδυ της Τετάρτης 3 Φεβρουαρίου στην αίθουσα εκδηλώσεων και παρακολούθησαν την ταινία ΑΡΚΑΔΙΑ ΧΑΙΡΕ παρουσία του σκηνοθέτη της Φίλιππου Κουτσαφτή, ο οποίος παρουσιάζοντας την ταινία αναφέρθηκε στους λόγους που τον οδήγησαν να ασχοληθεί κινηματογραφικά με την ιστορία αλλά και το σήμερα της Αρκαδίας και κατέθεσε εμπειρίες από τους τόπους που έγιναν τα γυρίσματα.
Η εκδήλωση που οργάνωσε ο Σύλλογος Αρκάδων Αγίας Παρασκευής άνοιξε με χαιρετισμό του Προέδρου του Συλλόγου Γιάννη Λογοθέτη, με αναφορά στις επόμενες δράσεις του συλλόγου, παρουσίαση του σκηνοθέτη και επίδοση αναμνηστικού ασημένιου κλάδου ελιάς, ως ελάχιστο αντιστάθμισμα για την προσφορά του Φίλιππου Κουτσαφτή στην τέχνη και στον τόπο μας.
Μετά το τέλος της προβολής… Συνέχεια

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Λειτουργία κυλικείου

κυλικείοΑγαπητοί  γονείς, σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016 ξεκινάει η λειτουργία του κυλικείου μας με όλους τους κανόνες υγιεινής, όπως προβλέπονται από την ισχύουσα νομοθεσία, καλές  τιμές και προϊόντα κατάλληλα για τα παιδιά.

Θεωρούμε δεδομένη τη στήριξή του και για τον επιπλέον λόγο ότι θα έχουμε  έσοδα από τη λειτουργία του κυλικείου που θα διατίθενται για τις ανάγκες του σχολείου μας  και τη μαθησιακή διαδικασία.

Ενδεικτικά αναφέρουμε  προϊόντα με τις   τιμές τους (ο πλήρης κατάλογος είναι αναρτημένος στο κυλικείο)

ΧΥΜΟΙ: 0,90 ευρώ

ΝΕΡΟ: 0,35 ευρώ

ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣ/ΚΗΣ: 0,40 ευρώ

ΜΟΥΣΤΟΚΟΥΛΟΥΡΟ: 0,60 ευρώ ,

ΣΤΑΦΙΔΟΨΩΜΟ: 0,90 ευρώ

ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΑ: 0,80 ευρώ,

ΤΟΣΤ (τυρί γαλοπούλα): 1,30ευρώ

ΤΥΡΟΠΙΤΑ: 1,00 ευρώ

υ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Για τους Τρεις Ιεράρχες

0

Τη μνήμη και την προσφορά των Τριών Ιεραρχών στη Χριστιανοσύνη και στα Ελληνικά Γράμματα τίμησε σήμερα το σχολείο μας με εκκλησιασμό στον Άγιο Ανδρέα, παρουσίαση της ζωής και του έργου τους από τον Διευθυντή του Σχολείου Γιάννη Λογοθέτη και… Συνέχεια

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Επίσκεψη της Ε΄τάξης στο ΔΗΜΟΚΡΙΤΟ

4

Εκπαιδευτική επίσκεψη πραγματοποίησαν σήμερα οι μαθητές της Ε” τάξης με τους δασκάλους τους Τασιάνα Τσιάκου και Γιάννη Χελιδώνη στο Ε.Κ.Ε.Φ.Ε. «ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ» στο πλαίσιο του Προγράμματος ρομποτικής του Roboskel» του Εργαστηρίου Τεχνολογίας και Λογισμικού(Ινστιτούτο Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών).

Τα παιδιά έπαιξαν μαθαίνοντας την ιστορία της ρομποτικής και… Συνέχεια

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Εκκλησιασμός μαθητών

Three_Holy_HierarchsΤο σχολείο μας στο πλαίσιο του εορτασμού των Τριών Ιεραρχών θα εκκλησιαστεί στον Ιερό Ναό του Αγίου Ανδρέα την Παρασκευή 29 Ιανουαρίου τις δύο πρώτες διδακτικές ώρες. Το υπόλοιπο πρόγραμμα πρωινού και ολοήμερου θα λειτουργήσει κανονικά.

Στον εκκλησιασμό δε θα συμμετέχουν οι μαθητές της Ε΄τάξης επειδή την ίδια μέρα θα πραγματοποιήσουν προγραμματισμένη εκπαιδευτική επίσκεψη στον «ΔΗΜΟΚΡΙΤΟ».

Οι γονείς που  με  δήλωσή τους έχουν ζητήσει  εξαίρεση συμμετοχής των παιδιών τους από το μάθημα των Θρησκευτικών , τον εκκλησιασμό και λοιπές θρησκευτικές εκδηλώσεις θα πρέπει να φέρουν τα παιδιά τους στο σχολείο μετά το πέρας του εκκλησιασμού στις 10:00 π.μ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο