Α’ΤΑΞΗ
Στο Εργαστήριο Δεξιοτήτων, στον άξονα “ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΕΥ ΖΗΝ” στα τμήματα Α’1 και Α’2 (εκπαιδευτικοί Μυλωνάς Ευστάθιος, Τσέλος Παναγιώτης, Μικεόγλου Ροζαλία) ασχολήθηκαν με την Υγιεινή Διατροφή. Οι μαθητές ήρθαν σε πρώτη επαφή με τις βασικές ομάδες τροφών μέσα από εκπαιδευτικά βίντεο, παιχνίδια κι αξιοποιώντας φύλλα εργασιών. Συζητήσαν για τις διατροφικές προτιμήσεις τους.Κατηγοριοποιήσαν τις τροφές σε υγιεινές και ανθυγιεινές για τον οργανισμό τους. Έμαθαν για την αξία της Πυραμίδας της Διατροφής μέσα από ποικίλες δραστηριότητες.

Δ’ ΤΑΞΗ
Στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων και συγκεκριμένα στον άξονα “ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΕΥ ΖΗΝ” τα τμήματα Δ’1 και Δ’2 με τις εκπαιδευτικούς Μικεόγλου Ροζαλία και Σιαφάκα Ελένη ασχολήθηκαν με την Υγιεινή Διατροφή “Ζω καλύτερα, γιατί τρέφομαι σωστά”. Γνώρισαν τις βασικές ομάδες τροφών μέσα από εκπαιδευτικά βίντεο και φύλλα εργασίας. Συζήτησαν τις διατροφικές τους προτιμήσεις και διέκριναν ποιες τροφές είναι υγιεινές και ανθυγιεινές για τον οργανισμό τους. Δημιούργησαν αφίσες και έμαθαν την αξία της Πυραμίδας της Διατροφής με έμφαση στη μεσογειακή διατροφή μέσα από ποικίλες δραστηριότητες.

ΣΤ’ ΤΑΞΗ
Στις 11 Νοεμβρίου η Στ’ τάξη (Στ’1: κ. Γεωργούλης – Στ’2: κ. Αμπλά) επισκέφθηκε το Εργοστάσιο ΤΙΤΑΝ στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ “Γνωρίζω το σώμα μου”.
Μετά την παρουσίαση των δραστηριοτήτων του εργοστασίου οι μαθητές πέρασαν στον ειδικά διαμορφωμένο εργαστηριακό χώρο για μαθητές. Έμαθαν τι είναι το DNA, τα δομικά του στοιχεία, το κατασκεύασαν με ποικίλα μέσα, έκαναν πειράματα. Τέλος, έφτιαξαν έλικες DNA διαφορετικών έμβιων όντων τους οποίους κράτησαν ως αναμνηστικά της επίσκεψής τους. Μία δύσκολη έννοια κατακτήθηκε με τρόπο παιγνιώδη και διερευνητικό.


