ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

  Σε συνεργασία με τη διευθύντρια του Δημοτικού σχολείου κα Πρίτσα Ελένη οργανώθηκε επίσκεψη των νηπίων στο   χώρο του Δημοτικού σχολείου  . Ξεναγήθηκαν στις αίθουσες πληροφορικής, μουσικής. εικαστικών, Πέμπτης τάξης καθώς και στη βιβλιοθήκη και τα γραφεία  των δασκάλων και διευθύντριας. Γνώρισαν έτσι τη διευθύντρια και ορισμένους δασκάλους, ήρθαν σε επαφή με τον τρόπο εργασίας, με ένα διαφορετικό περιβάλλον  και πρωτόγνωρα μέσα (πολλούς υπολογιστές, διαδραστικούς πίνακες μουσικά όργανα, διάφορα υλικά για πειράματα και εποπτικά μέσα) Μετά την επίσκεψη ακολούθησε συζήτηση και ήταν διάχυτος ο ενθουσιασμός τους.

1713643481762 11713643481770IMG 20240421 001453 1

Μετά από ενημέρωση των εκπαιδευτικών της πρώτης τάξης πραγματοποιήθηκε επίσκεψη των νηπίων. Παρακολούθησαν την εκπαιδευτική διαδικασία η οποία έχει διαφορετικό τρόπο διεξαγωγής καθώς και διαφορετικές μεθόδους.

IMG 20240421 002511 1IMG 20240421 001258

      Οργανώθηκαν από τη συντονίστρια εκπαιδευτικού έργου ενημερωτικές συναντήσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών των δύο βαθμίδων και αποφασίστηκαν κοινές δράσεις. Συνεργάστηκαν οι νηπιαγωγοί, οι εκπαιδευτικοί της  πέμπτης τάξης και Αγγλικών, καθώς και μια μητέρα μαθητή μας η Αγγελική Παπαδοπούλου -λογοθεραπεύτρια την οποία ευχαριστούμε θερμά. Πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες με στόχο την αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών του νηπιαγωγείου και του δημοτικού σχολείου. Μέσα από το παιχνίδι και βιωματικές δράσεις, είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν. να συνεργαστούν  και να εκφραστούν ελεύθερα . .

IMG 20240421 000342 11713644834847 1IMG 20240420 2358511713644834822

ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας που έχει αναλάβει το Νηπιαγωγείο μας ,έγινε επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με θέμα : <<Ομαλή μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο>>1715155086863 από την κοινωνική λειτουργό κ. Αγλαΐα Μιχαλοπούλου.1231715155113736

ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ

Σε συνεργασία με την κοινωνική λειτουργό του σχολείου μας πραγματοποιήσαμε μια δράση για το σχολικό εκφοβισμό.

Τα παιδιά παρακολούθησαν μια ταινία κινουμένων σχεδίων μικρού μήκους με τίτλο ” Bullying” και στη συνέχεια ακολούθησε σχολιασμός.

Έπειτα τα παιδιά παίξανε το παιχνίδι ” Το χτυπημένο μήλο” μέσα από το οποίο διδάχτηκαν τον πόνο που προκαλεί ο σχολικός εκφοβισμός.

Τέλος ακολούθησε σπάσιμο μπαλονιών πάνω στα οποία αναγράφονταν λέξεις και συμπεριφορές που σχετίζονταν με

το σχολικό εκφοβισμό.

BULLYING

«Εορτασμός της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου 2024»

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου, που  εορτάζεται σε όλον τον κόσμο την Τρίτη 2 Απριλίου 2024.Ο εορτασμός αυτός, ο οποίος συμπίπτει με την ημερομηνία γέννησης του Hans Christian Andersen, καθιερώθηκε το 1966 από τη Διεθνή Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα (IΒΒΥ).

Τα παιδιά όλων των τμημάτων αφού επεξεργάστηκαν το παραπάνω θέμα, μίλησαν για1712328084025 το αγαπημένο τους παιδικό βιβλίο και δημιούργησαν ένα σελιδοδείκτη . Και φυσικά ζωγράφισαν την  εικόνα του βιβλίου.

3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Στα πλαίσια του 3ου εργαστηρίου με θέμα: ” Ζώα υπό εξαφάνιση” τα παιδιά γνώρισαν τα ζώα που απειλούνται υπό εξαφάνιση στην Ελλάδα.

Αρχικά δημιουργήσαμε εννοιολογικό χάρτη καταγράφοντας τι γνωρίζουν για το θέμα και τι θέλουν να μάθουν. Παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο, διαβάσαμε σχετικά παραμύθια και μάθαμε το τραγούδι: ” Σώστε τη χελώνα καρέττα- καρέττα”.

Με τη βοήθεια του χάρτη της Ελλάδας μαθαίνουν που ζει το κάθε ζώο και προσπαθούν να τοποθετήσουν τις εικόνες των ζώων στα αντίστοιχα μέρη.

εργαστηριο 3 7

Στη συνέχεια γνωρίζουν τα ζώα αυτά μέσα από έργα τέχνης, τα περιγράφουν και προσπαθούν να γίνουν κι αυτά μικροί ζωγράφοι. Φτιάξαμε αφίσες και τα παιδιά έδωσαν τα δικά τους μηνύματα για την προστασία των ζώων.

Παίξαμε το παιχνίδι: ” το δίχτυ της ζωής” , τοποθετώντας ένα ζωάκι πάνω στο δίχτυ και κατανόησαν πως αν το δίχτυ το αφήσει έστω και ένας, διαταράσσεται η ισορροπία και ότι δεν είναι εύκολο να ζήσουμε χωρίς την ύπαρξη των ζώων.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3 3

Μάθαμε για τις Μ.Κ.Ο που προστατεύουν τα ζώα. Προγραμματίσαμε μια διαδικτυακή συνάντηση με τον ΑΡΚΤΟΥΡΟ και τα παιδιά είδαν και άκουσαν πολύ σημαντικά πράγματα για την προστασία της καφέ αρκούδας και του γκρίζου λύκου.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3 1

Είχαμε την επίσκεψη μιας καφέ αρκούδας στο σχολείο μας που ενθουσίασε τα παιδιά.

Τα παιδιά κατασκεύασαν μάσκες ζώων και στο τέλος ανακηρύχθηκαν άξιοι υπερασπιστές των ζώων και φυσικά παρέλαβαν τον έπαινό τους.εργαστηριο 3 6

 

 

Παγκόσμια ημέρα προστασίας των ζώων

Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα προστασία των ζώων στις 4 Απριλίου τα νήπια όλων των τμημάτων δημιούργησαν μια αφίσα και προσπάθησαν μέσα από τη  φωνή των ζώων, 20240329 123439να στείλουν τα δικά τους μηνύματα για τη σωστή συμπεριφορά απέναντι στα ζώα .

ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

Την Τετάρτη 20 Απριλίου πραγματοποιήθηκε επιμορφωτικό σεμινάριο σε επίπεδο σχολικής μονάδας σε συνεργασία με το 18ο δημ. σχολείο Καρδίτσας   από τις κ. Νατάσα Σαλτάνη  ψυχολόγο και κ. Θεοδώρα Κοντάκη κοινωνική λειτουργό με θέμα: διαχείριση σχολικών συγκρούσεων και σχολικός εκφοβισμός.1711709542046 1711709542027 1711709505270

«Παράταση εγγραφών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25»

Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές μαθητών/τριών στα
Δημόσια Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2024-2025,
παρατείνονται μέχρι και την Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024.