ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2024-25

.png

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25

Α. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Β. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

ΙΙ. ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ/ΤΗΝ Δ/ΝΤΗ/ΝΤΡΙΑ-ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟ/Η ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

 

Α. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Λαμβάνοντας υπόψη την περ. α’ της παρ. 4 του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α΄ 25) οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024.

Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109). Σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/8-5-2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ, οι εγγραφές στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α΄ 133).

Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

Β. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίουπρονηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου 4 μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β)τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ.7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)). Για τον σκοπό αυτό ο/η 5 Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες. Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)).

 

ΙΙ. ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ/ΤΗΝ Δ/ΝΤΗ/ΝΤΡΙΑ-ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟ/Η ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ Στο άρθρο 3 της με αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ ορίζεται ότι για τη διαχείριση των αιτήσεων, ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) μέσω της Ενιαίας Πρόσβασης σε Υπηρεσίες (Single Sign On) του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου με τα στοιχεία σύνδεσης του επίσημου λογαριασμού της σχολικής μονάδας, τον οποίο διαχειρίζεται αποκλειστικά ο/η ίδιος/α.

Ο/Η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εξετάζει κάθε αίτηση χωριστά και έχει τις εξής δυνατότητες:

α) αποδοχή της αίτησης

β) επιστροφή της αίτησης στους γονείς/κηδεμόνες υποδεικνύοντας τις διορθώσεις που απαιτείται να γίνουν στην αίτηση

γ) προώθηση της αίτησης στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που υπάγεται το Νηπιαγωγείο σε περίπτωση που διαπιστώνει προβλήματα που δεν δύναται να αντιμετωπίσει.

Επισημαίνεται ότι η αποδοχή της αίτησης δε συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα. Η σχολική μονάδα φοίτησης του προνηπίου-νηπίου θα καθοριστεί μετά το πέρας της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων και αφού η αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανείμει τις αιτήσεις σύμφωνα με τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.

ΟΡΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Τα οικοδομικά τετράγωνα που περικλείονται από τις
οδούς: Σκυλοσόφου (από Αριστοτέλους έως Αγράφων),
Αγράφων (από Σκυλοσόφου έως Γιαννιτσών), Γιαννιτσών
(από Αγράφων έως Περιφερειακός Καρδίτσας),
Περιφερειακός Καρδίτσας (από Γιαννιτσών έως
Ηρακλέους), Ηρακλέους (από Περιφερειακό Καρδίτσας
έως Οδ. Ανδρούτσου), Οδ, Ανδρούτσου (από Ηρακλέους
έως Αριστοτέλους), Αριστοτέλους (από Οδ. Ανδρούτσου
έως Σκυλοσόφου), Περιοχή Αγίου Παντελεήμονα.

1709305535259

ΤΗΛ. ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ: 2441079740

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ

book

Την Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2024 επισκέφτηκε το νηπιαγωγείο μας η συγγραφέας κα Χαρά Σταυρίδου και παρουσίασε στα παιδιά το παραμύθι ” Ο κολοκυθούλης”. Έγιναν διάφορες δράσεις και τα νήπια  απόλαυσαν την αφήγηση και διασκέδασαν.3 1 2 120240220 122442

Και φυσικά έφτιαξαν και ζωγράφισαν την ιστορία του “κολοκυθούλη”.

2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – ΤΡΩΩ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΜΥΑΛΟ ΓΕΡΑ

Στα πλαίσια του 2ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων που υπάγεται στον Θεματικό Κύκλο “Ζω Καλύτερα – Ευ Ζην” αρχικά καταγράψαμε τις προτιμήσεις των παιδιών αναφορικά με τα φρούτα και τα λαχανικά, ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας φρούτο και παίξαμε κινητικά παιχνίδια.ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 7

Στη συνέχεια, κάναμε ένα ομαδικό κολλάζ με φρούτα και λαχανικά,

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 10

μάθαμε το τραγούδι “Φρούτα φρουτ” και κάναμε ατομικό καδράκι με τυπώματα από φρούτα.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1

Γνωρίσαμε τον ζωγράφο Αρτσιμπόλντο και τα έργα του και δημιουργήσαμε το δικό μας πίνακα με την τεχνική του ζωγράφου.  Παίξαμε, ακόμη, παιχνίδια με φρούτα, όπως μέμορι, “Μάντεψε το φρούτο”

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 6ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 5

 

 

 

 

 

 

 

 

και παρασκευάσαμε φρουτοσαλάτα με εποχιακά φρούτα και εννοείται ότι στο τέλος, τη γευτήκαμε.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 9

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 8

 

 

 

 

 

 

 

Κόψαμε εικόνες τροφίμων από περιοδικά και τα χωρίσαμε σε υγιεινά και ανθυγιεινά .Συζητήσαμε γι’

αυτά αλλά και τις ομάδες τροφίμων και φτιάξαμε την Υγιεινούλα που ψωνίζει μόνο υγιεινές τροφές.

 

Τέλος, φτιάξαμε το τσαντάκι της υγιεινής διατροφής και κερδίσαμε τα φρουτομετάλλιά μας.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 31707591903517

ΔΡΑΣΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Στα πλαίσια της διαδικασίας αυτοαξιολόγησης της σχολικής μας μονάδας, υλοποιείται σχέδιο δράσης με θέμα την ομαλή μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο.

Στόχος Βελτίωσης:

Υποστήριξη της εισόδου και της προσαρμογής των νηπίων στο Δημοτικό σχολείο, μέσα από τη συστηματική,
συνολική και ολοκληρωμένη προετοιμασία τους, την ενεργό εμπλοκή των γονιών, την εξασφάλιση της συνέχειας
στη μάθηση και τη συνεργασία των εκπαιδευτικών των δυο βαθμίδων ώστε να εξοικειωθούν τα νήπια με το
περιβάλλον του Δημοτικού σχολείου.

Σε συνεργασία λοιπόν με τις εκπαιδευτικούς της Α΄τάξης του Δημοτικού σχολείου πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στα δυο τμήματα της πρώτης με συνοδεία των υπεύθυνων νηπιαγωγών. Τα νήπια χάρισαν στους μαθητές του δημοτικού  χριστουγεννιάτικες κάρτες που έφτιαξαν τα ίδια με πολύ ενθουσιασμό, Τραγούδησαν  τα ‘Τρίγωνα κάλαντα’ ,συνομίλησαν και αντάλλαξαν ευχές.

IMG cfba08226c817efb10fd4098a63e662e V 117053293928011705329392813 1IMG 0eee43351e30c437b5f37d3cfbf67928 V 1

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ

Στα πλαίσια του θεματικού κύκλου “ενδιαφέρομαι και ενεργώ-κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη” των εργαστηρίων δεξιοτήτων με θέμα : “ανθρώπινα δικαιώματα” και τίτλο “δε μαλώνω, δε μαλώνω μια μεγάλη αγκαλιά απλώνω” έγινε ενδοσχολική επιμόρφωση από την κοινωνική λειτουργό του νηπιαγωγείου μας κα Αγλαΐα Μιχαλοπούλου. Θέμα του σεμιναρίου ήταν: “τεχνικές αντιμετώπισης της προβληματικής συμπεριφοράς στο νηπιαγωγείο”.

σεμ

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στο διαγωνισμό ζωγραφικής Χριστουγεννιάτικης κάρτας που διοργάνωσε η Διεύθυνση Α/θμιας Εκπ/σης Καρδίτσας σε συνεργασία με τους Σχολικούς Συμβούλους.

καρτα για το διαγωνισμο

Συγχαρητήρια στους μαθητές μας για την προσπάθεια και το άριστο αποτέλεσμα.

Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να παρακολουθήσετε τις κάρτες που δημιουργήθηκαν από τη συμμετοχή όλων των σχολείων.

youtu.be/IUz5Ody6Syo

Το νηπιαγωγείο μας επίσης, συμμετείχε στη δράση που οργάνωσε η Σύμβουλος Εκπαίδευσης Προσχολικής Καρδίτσας για τη δημιουργία Χριστουγεννιάτικων κατασκευών με υλικά της φύσης.

Μαζέψαμε φύλλα, κουκουνάρια και βελανίδια και δημιουργήσαμε την παρακάτω σύνθεση.

κατασκευη με φυσικα υλικα

Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να παρακολουθήσετε τη συμμετοχή του σχολείου μας, αλλά και τη συμμετοχή των άλλων νηπιαγωγείων.

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Στα πλαίσια των  Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και στο θεματικό κύκλο Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη,  υποθεματική συμπερίληψη, αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα υλοποιήσαμε το πρόγραμμα “Δε μαλώνω, δε μαλώνω μια μεγάλη αγκαλιά απλώνω”.  Σας παρουσιάζουμε ορισμένες από τις δράσεις μας.

Ξεκινήσαμε με παιχνίδια ενεργοποίησης και δέσιμο της ομάδας. Δημιουργήσαμε την ανθοδέσμη της τάξης μας.

εργαστηριο 6

Χρησιμοποιώντας εφημερίδες γίναμε κατάσκοποι και παρατηρούσαμε τους συμμαθητές μας βρίσκοντας ομοιότητες ως προς τα εξωτερικά τους χαρακτηριστικά. Ζωγραφίσαμε και τους εαυτούς μας με εφημερίδες.

εργαστηριο 8 εργασρηριο 7

Δημιουργήσαμε την κουρτίνα της αγάπης και φτιάξαμε την πίτα της φιλίας.

εργαστηριο 5 εργαστηριο 3 εργαστηριο 9

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

Στο νηπιαγωγείο μας δημιουργήσαμε με τα παιδιά μια πίστα για το ρομποτάκι bee bot με φθινοπωρινά στοιχεία. Τα παιδιά έμαθαν να προγραμματίζουν το ρομποτάκι να φτάνει στο συγκεκριμένο στοιχείο που είχαν επιλέξει.

Φυσικά πήραμε και το πιστοποιητικό μας από τη συμμετοχή μας στη δράση.

εργαστηριο 1 εργαστηριο 2 κωδικας