ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2023

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

Ευχαριστούμε θερμά την κα. Σοφία, μαμά της Κατερίνας, για την υπέροχη σκηνή που μας χάρισε για τη “γωνιά του κουκλόσπιτου”. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και η σκηνούλα τους έδωσε καινούριες ιδέες και εμπλούτισε το παιχνίδι τους. Συμφωνήσαμε ότι θα τη μοιραζόμαστε όλα τα παιδιά του νηπιαγωγείου: ένα μήνα το 1ο τμήμα και 1 μήνα το 2ο τμήμα.

ΔΩΡΕΑ ΣΚΗΝΗ

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

Ο Οκτώβριος ήταν αφιερωμένος στα  ζώα, τα χρώματα, την  κωδικοποίηση-το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα 2023, στις αξίες της φιλίας , της συνεργασίας και της ειρήνης, στην ελληνική σημαία, τον Άγιο Δημήτριο και την επέτειο του ΟΧΙ.

Του ονόματός μου το αρχικό ανθρωπάκι το κάνω στο λεπτό!!!

Ναι, το αρχικό γράμμα του ονόματος των παιδιών αποτελεί αστείρευτη πηγή έμπνευσης……

του ονοματοσ μου το αρχικο ανθρωπακι κανω στο λεπτο

Σχηματίζω το αρχικό γράμμα του ονόματός μου με ράβδους γυμναστικής

ΑΡΧΙΚΟ Α ΜΕ ΡΑΒΔΟΥΣ ΑΡΧΙΚΟ Ε ΜΕ ΡΑΒΔΟΥΣ ΑΡΧΙΚΟ Ι ΜΕ ΡΑΒΔΟΥΣ ΑΡΧΙΚΟ Κ ΜΕ ΡΑΒΔΟΥΣ ΑΡΧΙΚΟ Μ ΜΕ ΡΑΒΔΟΥΣ

4 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ

Η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων αποτέλεσε την αφορμή για να μιλήσουν τα παιδιά για τα κατοικίδιά τους. Παίξαμε ψυχοκινητικά παιχνίδια με θέμα τα ζώα, διαβάσαμε το βιβλίο ΞΟΥΤ  και συζητήσαμε για τις ανάγκες των ζώων και τη συμπεριφορά των ανθρώπων απέναντί τους.  Τα παιδιά συνειδητοποίησαν ότι τα ζώα χρειάζονται αγάπη, τροφή, νερό, σπίτι,φάρμακα και εμβόλια.

ΕΘΕΛΟΝΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΦΙΛΟΖΩΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ “ΑΡΙΕΛ” ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ

Με μεγάλη χαρά οι εθελόντριες του φιλοζωικού σωματείου “ΑΡΙΕΛ” ανταποκρίθηκαν στην  πρόσκλήσή μας και  με παιχνίδια και συζήτηση εξήγησαν στα παιδιά τη σωστή και ασφαλή συμπεριφορά προς τα αδέσποτα και την συμπεριφορά που οφείλουν να έχουν προς τα κατοικίδιά τους.Τέλος, χάρισαν σε όλα τα παιδιά το ημερολόγιο του Σωματείου.

ΑΡΙΕΛ 1 ΑΡΙΕΛ 2

ΑΡΙΕΛ 3 ΑΡΙΕΛ 4

ΑΡΙΕΛ 6 ΑΡΙΕΛ 5

ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ ΕΙΝΑΙ

ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ ΕΙΝΑΙ 2

ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΖΩΑ

Παρατήρηση εικόνων, συζήτηση και ταξινόμηση ανάλογα με τη σωστή ή λάθος συμπεριφορά προς τα ζώα.

ΣΨΣΤΗ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 2 ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 10 ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 9 ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 6ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 4

ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 7 ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 8 ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 12 ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 13 ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 14

Ζωγραφίζω τον μύθο του Αισώπου “Ο λαγός και η χελώνα”

Ο ΛΑΓΟΣ ΚΑΙ Η ΧΕΛΩΝΑ

Κατασκευή αφίσας για την Παγκόσμια ημέρα των Ζώων

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΦΙΣΑΣ 1 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΦΙΣΑΣ 2 ΑΦΙΣΣΑ ΖΩΩΝ 6ΑΦΙΣΣΑ ΖΩΩΝ 1

ΑΦΙΣΣΑ ΖΩΩΝ 3 ΑΦΙΣΣΑ ΖΩΩΝ 2ΑΦΙΣΣΑ ΖΩΩΝ 5

ΑΦΙΣΑ 2Η ΑΦΙΣΑ 1Η

Παίζουμε bingo με τα ζώα του αγροκτήματος

ΜΠΙΝΓΚΟ 1 ΜΠΙΝΓΚΟ 2

Κατασκευή γάτας-για να θυμόμαστε τις ανάγκες και τα δικαιώματα των ζώων

ΚΑΤΑΣΕΚΥΗ ΓΑΤΑΣ 1 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΓΑΤΑΣ 2

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΓΑΤΑΣ 3 ΓΑΤΕΣ ΣΩΣΤΟ

ΓΑΤΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 1

ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Το αγαπημένο μου χρώμα είναι…. Με ψυχοκινητικά παιχνίδια τα παιδιά επιλέγουν το αγαπημένο τους χρώμα και τέλος δημιουργούν γράφημα με τις προτιμήσεις τους.

20231012 100108 20231012 10012220231012 100144 20231012 100243

20231012 100309 20231011 115455

20231011 115549 20231011 115735

20231011 115653 20231011 115818 20231011 115908 20231011 115944

ΓΡΑΦΗΜΑ ΧΡΩΜΑΤΑ

Παίζω με τα χρώματα – χρωματικοί αυτοσχεδιασμοί με πινέλα και νερομπογιές

ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΜΕ ΝΕΡΟΜΠΟΓΙΕΣ

Χρώματα και αξονική συμμετρία:

χρωματίζω το μισό ανθρωπάκι με τέμπερα, διπλώνω, τυπώνω και σχηματίζεται ολόκληρη η φιγούρα

ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΙΣΟ 1 ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΙΣΟ 2ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΙΣΟ 3ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΙΣΟ 4

ανθρωπακια αξονικη συμμετρια

ΕΛΜΕΡ

Το βιβλίο του Ντέιβιντ Μακ Κι “ΕΛΜΕΡ”  αποτέλεσε την αφορμή για να μιλήσουμε  και να παίξουμε με τα χρώματα, να γνωρίσουμε το σχήμα τετράγωνο, αλλά και να συζητήσουμε για τη διαφορετικότητα.

Τα τετράγωνα που χρωματίζω μεταμορφώνονται σε “Έλμερ”

ΧΡΩΜΑΤΙΖΩ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ 1  ΧΡΩΜΑΤΙΖΩ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ 2

ΕΛΜΕΡ 2 ΕΛΜΕΡ 1

Ψυχοκινητικά παιχνίδια με χρωματιστά τετράγωνα μαντίλια που μας έφερε ο Έλμερ

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΜΑΝΤΗΛΙΑ 2 ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΜΑΝΤΗΛΙΑ 3

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΜΑΝΤΙΛΙΑ 9 ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΜΑΝΤΙΛΙΑ 8

Παιχνίδι συνεργασίας σε ζευγάρια με τα ” χρωματιστά μαντίλια του Έλμερ”

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΝΤΙΛΙΑ 1 ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΝΤΙΛΙΑ 2

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΝΤΙΛΙΑ 3  ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΝΤΙΛΙΑ 4

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΝΤΙΛΙΑ 5 ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΝΤΙΛΙΑ 6

Τα χέρια δεν χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε

Το ομότιτλο βιβλίο (συλλογικό έργο) μας βοήθησε να συζητήσουμε για συναισθήματα και συμπεριφορές. Τα χέρια δεν χτυπάνε: μπορούν να κάνουν ένα σωρό όμορφα πράγματα.

Με τα χέρια  μπορούμε να: τα παιδιά αποτυπώνουν τις ιδέες τους με ζωγραφική

ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ 2 ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ 1

Ο ήλιος της φιλίας

Τα πολύχρωμα χέρια όλων των παιδιών της τάξης ενώνονται στον ήλιο της φιλίας

Ο ΗΛΙΟΣ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΩΔΙΚΑ 2023

unnamed

Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στην ευρωπαϊκή εβδομάδα κώδικα με τις ακόλουθες δραστηριότητες.

 1.”Βρες το μπλε της σημαίας”

Εν όψει της 28ης Οκτωβρίου τα παιδιά δημιούργησαν ακολουθίες με το μπλε και το άσπρο με διάφορα υλικά.

20231017 090539 20231017 090429 20231017 092002 20231017 10182320231017 091728

Στη συνέχεια , έπαιξαν το παιχνίδι”Ψάχνω το μπλε της ελληνικής σημαίας”. Σε επιδαπέδιο πλέγμα ξεκινώντας από το κουτάκι με την ασπρόμαυρη σημαία το ένα παιδί γίνεται ρομπότ και οι υπόλοιποι το καθοδηγούν για να φτάσει στο τέρμα με την γαλανόλευκη σημαία. Αρχικά σε κάθε τους κίνηση τοποθετούν κάρτες με τα ίχνη τους και στη συνέχεια κάρτες με πράσινα βέλη. Στο τέλος έγινε κωδικοποίησηση της διαδρομής σε ατομικό φύλλο με το ίδιο πλέγμα.

20231018 105748 20231018 110329 20231018 110658 20231018 111213

Κάποια παιδιά , έσπασαν τον κωδικό σε ατομικό φύλλο εργασίας, βρίσκοντας τη λέξη ΣΗΜΑΙΑ. Στόχος της δραστηριότητας ήταν να έρθουν σε επαφή με βασικές έννοιες προγραμματισμού.

ΣΠΑΝΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΣΗΜΑΙΑ

2. PIXEL ART : ¨Σπάσε τον κώδικα και βρες το σχήμα”

Δραστηριότητα με αφορμή την 28η Οκτωβρίου.

Τα παιδιά γίνονται ζευγάρια με το παιχνίδι “βρες το άλλο μισό” (έχουν πάρει κάρτες που είναι γυρισμένες από την ανάποδη και η καθεμιά από αυτές απεικονίζει  από ένα μισό φρούτο ή λαχανικό).

Στη συνέχεια ενθαρρύνονται  να επικαλύψουν με χαρτάκια σε φύλλο εργασίας μόνο τα τετραγωνάκια που έχουν αριθμούς. Κάθε αριθμός αντιστοιχεί σε ένα χρώμα. Οι αριθμοί είναι δύο. Το 1 και το 2. Στο 1 αντιστοιχεί το άσπρο χρώμα και στο 2 το μπλε χρώμα. Εργάζονται σε ζευγάρια, σπάνε τον κώδικα, παίρνουν μπλε και άσπρα χαρτάκια, τα κολλάνε στους αντίστοιχους αριθμούς και ανακαλύπτουν ότι σχηματίζεται μία δίχρωμη καρδιά που έχει τα χρώματα της ελληνικής σημαίας.

ΚΑΡΔΙΑ 1 1 ΚΑΡΔΙΑ ΦΤΙΑΧΝΩ 1

ΚΑΡΔΙΑ ΦΤΙΑΧΝΩ 3 ΚΑΡΔΙΑ 3 1

ΚΑΡΔΙΑ 4 1

Γλωσσική αποκωδικοποίηση: σπάσε τον κώδικα και βρες τη λέξη.

Σε κάθε γράμμα της λέξης σημαία, αντιστοιχεί από ένα σύμβολο: στο Σ ένας κεραυνός, στο Μ ένα καμπύλο βέλος, στο Η ένα τρίγωνο, στο Α ένα αστέρι και στο Ι ένα πεντάγωνο.

Από κάτω βρίσκονται τα σύμβολα με κενά κουτάκια, στα οποία τα παιδιά καλούνται να γράψουν ή να κολλήσουν τα γράμματα που αντιστοιχούν. Ανακαλύπτουν ότι  η κρυμμένη λέξη είναι ΣΗΜΑΙΑ.

ΚΩΔΙΚΑΣ ΣΗΜΑΙΑ ΦΤΙΑΧΝΩ 1  ΚΩΔΙΚΑΣ ΣΗΜΑΙΑ 1

ΚΩΔΙΚΑΣ ΣΗΜΑΙΑ 2 ΣΗΜΑΙΑ ΚΩΔΙΚΑΣ 1

Η ελληνική σημαία

Σύνθεση της ελληνικής σημαίας

ΣΥΝΘΕΣΗ ΣΗΜΑΙΑΣ 1 ΣΥΝΘΕΣΗ ΣΗΜΑΙΣ 3

ΣΥΝΘΕΣΗ ΣΗΜΑΙΑΣ 220231023 101537

ΣΗΜΑΙΕΣ ΚΑΡΔΙΑ

28 Οκτωβρίου 1940   – ΟΧΙ

Παρατηρήσαμε αφίσες και φωτογραφίες της εποχής και συζητήσαμε για τα γεγονότα.

Διαβάσαμε το βιβλίο “Το έπος του ’40” του Φίλιππου Μανδηλαρά.

Ακούσαμε  σχετικά τραγούδια. Παίξαμε παιχνίδια, κάναμε κατασκευές, μάθαμε το τραγούδι “Γαλανόλευκη σημαία” και τον εθνικό μας ύμνο,  οργανώσαμε τη γιορτή μας για να τιμήσουμε τους ήρωες και τις ηρωίδες του 1940.

Γράφουμε το ΟΧΙ  με διάφορους τρόπους

ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΟ ΟΧΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ

Συνθέτουμε τη λέξη ΟΧΙ

ΣΥΝΘΕΣΗ ΟΧΙ 1 ΣΥΝΘΕΣΗ ΟΧΙ 5

ΣΥΝΘΕΣΗ ΟΧΙ 2 ΣΥΝΘΕΣΗ ΟΧΙ 6

Κατασκευή” ΟΧΙ”

 ΦΟΝΤΟ 3 ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΟΧΙ ΦΤΙΑΧΝΩ

“Γυναίκες ηπειρώτισσες” ομαδικό κολλάζ

ΗΠΕΙΡΩΤΙΣΣΕΣ 2 ΗΠΕΙΡΩΤΙΣΣΕΣ 3

ηπειρωτισσεσ 55

Γράφουμε τη λέξη ΟΧΙ σε καρδούλες και τις κολλάμε στο χάρτη της Ελλάδας

ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΛΛΑΜΕ ΣΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΧΑΡΤΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ

Το σκηνικό της γιορτής μας με τις κατασκευές των παιδιών

ΣΚΗΝΙΚΟ ΓΙΟΡΤΗΣ

26 Οκτωβρίου- Γιορτή του Αγίου Δημητρίου-πολιούχου της Θεσσαλονίκης

Παρατηρήσαμε σχετικές αγιογραφίες και μάθαμε για τη ζωή του Αγίου Δημητρίου.

ΛΕΥΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΥΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ 1

ΕΙΡΗΝΗ

Η ειρήνη σε αντιδιαστολή με τον πόλεμο. Διαβάσαμε τα βιβλία ¨ΕΙΡΗΝΗ” -διασκευή της ειρήνης του Αριστοφάνη από τη Σοφία Ζαραμπούκα και “Το βιβλίο της ειρήνης” του Τοντ Παρ. Τραγουδήσαμε και χορέψαμε “Τα ραφτικά της γιαγιάς” και “Αν όλα τα παιδιά της γης”. Συζητήσαμε για τα δεινά του πολέμου και τα δώρα της ειρήνης και τα παιδιά αποτύπωσαν τις ιδέες και τις απόψεις τους με ζωγραφική. Στο σύνδεσμο που ακολουθεί θα διαβάσετε το ψηφιακό βιβλίο για την ΕΙΡΗΝΗ που φτιάξαμε με τις εργασίες των παιδιών.

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ -Συγγραφείς και εικονογράφοι τα παιδιά του νηπιαγωγείου

https://online.flippingbook.com/view/813866742/?_gl=1*12ka396*_gcl_au*MTkzNzM4MzY5LjE2OTg1MzY2NjA.

Φτιάχνω το σήμα της ειρήνης  και τραγουδώ το τραγούδι “Τα ραφτικά της γιαγιάς”

ΣΧΗΜΑΤΙΣΑΜΕ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΑ ΡΑΦΤΙΚΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΞΑΜΕ ΜΕ ΑΥΤΑ

Pixel art : ΕΙΡΗΝΗ

Ομαδική και ατομική δραστηριότητα: Κολλάμε κόκκινα τετράγωνα χαρτάκια μόνο στα τετράγωνα του πλέγματος που έχουν τον αριθμό 1, χρωματίζουμε μόνο τα τετραγωνάκαι με τον αριθμό 1.

ομαδικό ειρηνη2 PIXEL ART

Λαβύρινθος βοήθησε τον στρατιώτη να φτάσει στην ειρήνη.

Περπατώ στο λαβύρινθο και ύστερα σε ατομικό φύλλο εργασίας βρίσκω και γράφω τη διαδρομή για να οδηγήσω τον στρατιώτη στο σπίτι του και στην ειρήνη.

ΠΕΡΠΑΤΩ ΛΑΒΥΡΙΝΘΟ 1 ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ 1

ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ 2

Ομαδική εργασία “Το όνειρο του παιδιού είναι η ειρήνη” -μικτή τεχνική

kolaz 11 1 kolaz 12

kolaz 3 kolaz 4

kolaz 5  kolaz 6

ΟΜΑΔΙΚΟ ΚΟΛΛΑΖ ΕΙΡΗΝΗ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2023

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2023

Ο Σεπτέμβρης πρώτα κρύα,

τρέχει ανοίγει τα σχολεία!!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

Πριν να ξεκινήσουμε την πρώτη μας ανάρτηση για τη φετινή σχολική χρονιά θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την κα. Ελισάβετ (μαμά) που έπλυνε και σιδέρωσε τις κουρτίνες και των δύο τμημάτων και την κα. Έφη (νηπιαγωγό) που έπλυνε και σιδέρωσε τα καλύμματα από τα καναπεδάκια και τα μαξιλάρια και των δύο τμημάτων.

Δωράκια καλωσορίσματος

Τι κρύβει το ποντικάκι; ένα μαγνητάκι για το ψυγείο, δυο καραμέλες για γλυκό ξεκίνημα και μια κηρομπογιά για την πρώτη ζωγραφιά…

ΔΩΡΑΚΙΑ 1 ΔΩΡΑΚΙΑ 2

 

Ο Σεπτέμβριος, αλλά και όλο το πρώτο τρίμηνο στο νηπιαγωγείο, είναι περίοδος γνωριμίας και προσαρμογής.Βασικός στόχος είναι τα παιδιά να νιώσουν εμπιστοσύνη και ασφάλεια στο καινούριο περιβάλλον. Να γνωριστούν μεταξύ τους και με τις νηπιαγωγούς, να εξοικειωθούν με τα υλικά και τους χώρους του νηπιαγωγείου και την ορθή χρήση αυτών, να αποκτήσουν θετική αυτοεικόνα, να καλλιεργήσουν δεξιότητες επικοινωνίας, αλληλοσεβασμού και αλληλεγγύης με τους συνομηλίκους αλλά και με τις νηπιαγωγούς.

Οι εικόνες που ακολουθούν αποτελούν ένα μικρό δείγμα των δραστηριοτήτων του Σεπτεμβρίου.

Εξασκώ τη λεπτή κινητικότητα και χρωματίζω το αερόστατο για τη διακόσμηση της πόρτας της τάξης.

ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ 1 ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ 2

ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ 3 ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ 4

ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ 5 ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ 6

ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ 7 ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ 8

ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ 9

Η πρώτη μου ζωγραφιά στο νηπιαγωγείο!!!

ΠΡΩΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΑ 1

ΠΡΩΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΑ 2

ΠΡΩΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΑ 3

Με πόσους διαφορετικούς τρόπους λέω ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ 1 ΚΑΛΗΜΕΡΑ 10

ΚΑΛΗΜΕΡΑ 11 ΚΑΛΗΜΕΡΑ 12

ΚΑΛΗΜΕΡΑ 13  ΚΑΛΗΜΕΡΑ 14

ΚΑΛΗΜΕΡΑ 15 1 ΚΑΛΗΜΕΡΑ 16

ΚΑΛΗΜΕΡΑ 2 ΚΑΛΗΜΕΡΑ 3

ΚΑΛΗΜΕΡΑ 4 ΚΑΛΗΜΕΡΑ 7

ΚΑΛΗΜΕΡΑ 8 ΚΑΛΗΜΕΡΑ 9

Συνεργασία σε ζευγάρια: βρίσκω το παιδί που έχει το ίδιο ζωάκι με εμένα και ομαδοποιούμε ανά χρώμα τα καλαμάκια

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ 1ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ 3

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ 5 ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ 6 ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ4

Συνεργασία σε ομάδα: σκυταλοδρομία

ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΙΑ 1 ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΙΑ 2

ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΙΑ 3

Αναγνωρίζω το όνομά μου

ΟΝΟΜΑΤΑ 2 ΟΝΟΜΑΤΑ 3 ΟΝΟΜΑΤΑ 4 ΟΝΟΜΑΤΑ 5

ΟΝΟΜΑΤΑ 6 ΟΝΟΜΑΤΑ 7

ΟΝΟΜΑΤΑ 8 ΟΝΟΜΑΤΑ 9

ΟΝΟΜΑΤΑ 11 ΟΝΟΜΑΤΑ 9

ΟΝΟΜΑΤΑ 12 ΟΝΟΜΑΤΑ10

Μαθαίνω το αρχικό γράμμα του ονόματός μου

“Περπατώ το αρχικό μου γράμμα”

 ΠΕΡΠΑΤΩ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ 3 ΠΕΡΠΑΤΩ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ 1

ΠΕΡΠΑΤΩ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ 2 ΠΕΡΠΑΤΩ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ 4

ΠΕΡΠΑΤΩ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ 5 ΠΕΡΠΑΤΩ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ 6ΠΕΡΠΑΤΩ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ 7

“Κυνήγι θησαυρού”

Ψάχνω να βρω το αρχικό γράμμα του ονόματός μου όσο περισσότερες φορές μπορώ.

ΚΥΝΗΓΙ 1 ΚΥΝΗΓΙ 2

ΚΥΝΗΓΙ 3

“Διαδρομές”

Πατώ μόνο στις κάρτες με το αρχικό γράμμα του ονόματός μου”

ΠΕΡΠΑΤΩ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥ 2 ΠΕΡΠΑΤΩ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥ 3 ΠΕΡΠΑΤΩ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥ 4 ΠΕΡΠΑΤΩ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥ 5 ΠΕΡΠΑΤΩ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥ 6 ΠΕΡΠΑΤΩ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥ 7 ΠΕΡΠΑΤΩ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥ 8 ΠΕΡΠΑΤΩ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥ 9 ΠΕΡΠΑΤΩ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥ 10 ΠΕΡΠΑΤΩ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥ 11

“Στολίζω το αρχικό γράμμα του ονόματος μου”

ΣΤΟΛΙΖΩ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ 11 ΣΤΟΛΙΖΩ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ 12

ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ Η ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ 1 ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ Η ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ 2

10η ΗΜΕΡΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

“Η κίνηση δίνει ζωή”

Στα πλαίσια του εορτασμού της 10ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού προσκαλέσαμε στο νηπιαγωγείο μας την κα. Ιωάννα Καραγιαννίδου, πιστοποιημένη zumba dance instructor, η οποία με μεγάλη χαρά και γενναιωδωρία ανταποκρίθηκε στο κάλεσμά μας και πρόσφερε αφιλοκερδώς στα παιδιά ένα πρωινό zumba kids ,γεμάτο κίνηση, δύναμη, ζωή,  χορό, χαρά και αγάπη. Στο τέλος της δράσης χάρισε στα παιδιά δωράκια – τατουάζ στα αγόρια και λαστιχάκια για τα μαλλιά στα κορίτσια. Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία και όπως είπαν και τα παιδιά δεν ήταν μόνο ωραία, ήταν

ΣΟΥΠΕΡ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!

Ιωάννα Καραγιαννίδου  σε ευχαριστούμε πολύ. Ευχαριστούμε και τον κ. Γιώργο Κορωναίο που μας δάνεισε τον απαραίτητο ηχητικό εξοπλισμό για την υλοποίηση της δράσης.

ΖΟΥΜΠΑ 1 ΖΟΥΜΠΑ 2 ΖΟΥΜΠΑ 3

1η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

Διαβάσαμε σχετικά βιβλία, συζητήσαμε για τους παππούδες και τις γιαγιάδες και τα παιδιά μοιράστηκαν με τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριές τους αγαπημένες τους στιγμές με τον παππού και τη γιαγιά. Φτιάξαμε κάρτες και δύο πολύχρωμες καρδιές αφιερωμένες στα τόσο σημαντικά-μαζί με τους γονείς-πρόσωπα στη ζωή των παιδιών.

ΚΑΡΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΚΑΡΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΕΣΩΦΥΛΛΟ 1 ΚΑΡΤΑ ΠΑΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΕΣΩΦΥΛΛΟ 1

ΚΑΡΤΕΣ 14 ΚΑΡΤΕΣ 13 ΚΑΡΤΕΣ 12 ΚΑΡΤΕΣ 11

ΧΡΩΜΤΑΙΖΩ ΚΑΡΔΙΑ 1 ΧΡΩΜΑΤΙΖΩ ΚΑΡΔΙΑ 2 ΧΡΩΜΑΤΙΖΩ ΚΑΡΔΙΑ 3 ΧΡΩΜΑΤΙΖΩ ΚΑΡΔΙΑ 4

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΑΦΙΣΣΑΚΑΡΔΙΑ 1 ΚΑΡΔΙΑ 2 ΚΑΡΔΙΑ 3 ΚΑΡΔΙΑ 4 ΚΑΡΔΙΑ 5 ΚΑΡΔΙΑ 6

ΚΑΡΔΙΑ 7

Συνθέτουμε τις λέξεις ΠΑΠΠΟΥΣ και ΓΙΑΓΙΑ

ΣΥΝΘΕΤΩ ΤΗ ΛΕΞΗ ΠΑΠΠΟΥΣ ΓΙΑΓΙΑ 1 ΣΥΝΘΕΤΩ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΑΠΠΟΥΣ ΓΙΑΓΙΑ

Και ένα βίντεο με τις ζωγραφιές των παιδιών γεμάτο αγάπη για τους παππούδες και τις γιαγιάδες. Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να το παρακολουθήσετε

https://youtu.be/XNv3LTYwLg8

ΨΗΦΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ που φτιάξαμε για τα παιδιά

Πατήστε στο σύνδεσμο για να παίξετε.

(πατήστε τα κόκκινα βελάκια επάνω δεξιά για πλήρη οθόνη)

ΣΥΝΘΕΤΩ ΤΗ ΛΕΞΗ ΓΙΑΓΙΑ

https://learningapps.org/view31816994

ΣΥΝΘΕΤΩ ΤΗ ΛΕΞΗ ΠΑΠΠΟΥΣ

https://learningapps.org/watch?v=pw6m220xn23

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΝΗΜΗΣ

https://learningapps.org/watch?v=pqo0czhvn23

ΠΑΖΛ

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0d5a1c5d2abc

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2023

ΑΓΙΑΣΜΟΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες

Ο Αγιασμός θα γίνει

την Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου στις 9.00 το πρωί

στην αυλή του 2ου Δημοτικού Σχολείου Καλοχωρίου.

Στη συνέχεια, γονείς, παιδιά και νηπιαγωγοί θα μεταβούμε στο Νηπιαγωγείο

όπου θα γίνει μία πρώτη ενημέρωση για τη λειτουργία

και το πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου.

Σας ευχόμαστε μία σχολική χρονιά γεμάτη υγεία, χαρά και δημιουργία

ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΓΙΑΣΜΟΣ

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2022

Ο Φλεβάρης κι αν φλεβίσει, καλοκαίρι θα μυρίσει

μα σαν τύχει και θυμώσει , μες στα χιόνια θα μας χώσει!!!

ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ

Με αφορμή τα ρούχα του χειμώνα και με ποικίλες ψυχοκινητικές, γλωσσικές και μαθηματικές δραστηριότητες παίζουμε και μαθαίνουμε τα ρούχα του χειμώνα

μετρήσεις και συγκρίσεις μήκους με τα κασκόλ

KASKOL LITSA 1 KASKOL LITSA

ΣΟΦΙΑ 8

ταξινομήσεις-ζευγαράκια

GANITA LITSA 1 ROYXA SOFIA 1 ΣΟΦΙΑ 2 ΣΟΦΙΑ 5

ποιος θα  φορέσει γάντια, κασκόλ και σκούφο πιο γρήγορα;

POIOS UA NTYUEI LITSA

πουλάω στο μαγαζάκι χειμωνιάτικα αξεσουάρ

MAGAZAKI 1

το κασκόλ γίνεται γραβάτα, ουρά και ό,τι άλλο φανταστώ

ΣΟΦΙΑ 6 ΣΟΦΙΑ 7

χορεύω το χόκυ πόκυ με τα χειμωνιάτικα αξεσουάρ

HOKY POKY LITSA

πίνακας αναφοράς με τα ρούχα του χειμώνα

TA ROYXA TOY XEIMVNA LITSA

τακτικοί αριθμοί 1-10 γάντια και μανταλάκια με τους αριθμούς

ΓΑΝΤΙΑ

ζωγραφική και κολλάζ με τα ρούχα του χειμώνα

ΧΙΟΝΙ ΠΕΡΠΑΤΩ

 

συνθέτω τις λέξεις με τα ρούχα του χειμώνα και απλώνω τη μπουγάδα των λέξεων

SYNUESH LEJEVN LITSA 1 SYNUESH LEJEVN LITSA 3 

Η ΑΜΥΓΑΔΑΛΙΑ

Αίνιγματα:

Πρώτη εγώ ανθίζω και την άνοιξη καλοσωρίζω

τι είναι;

Είτε κοπελούδα είτε μια παιδούλα,

μια φορά το χρόνο ντύνομαι νυφούλα

τι είναι;

Γλωσσοδέτης

Έχω μια αμυγδαλιά που κάνει μύγδαλα, τσίγδαλα, αμυγδαλοτσιγδαλότισιγδα

Ο μύθος της αμυγδαλιάς

μυθοσ

Κουκλοθέατρο: “ο μύθος της αμυγδαλιάς”

αμυ 1 αμυ 2 αμυ 3 αμυ 4 αμυ 5 αμυ 6 αμυ 8 

Παρατηρούμε ανθισμένα κλαδιά αμυγδαλιάς,μαθαίνουμε αινίγματα και γλωσσοδέτες, γράφουμε τη λέξη αμυγδαλιά και κατασκευάζουμε αμυγδαλιές ατομικά και ομαδικά

KKLADIA AMYGDALIAS

αμυγδαλιασ ατομικο αμυγδαλια

λιτσα

 

AMYGADALIA ATOMIKO SOFIA

OMADIKH AMYGDALIA OMADIKH AMYGADALIA 3 OMADIKH AMYGDALIA TELIKO

Από τον ανθό στον καρπό: παρατηρώ και τοποθετώ τις εικόνες στη σωστή λογικοχρονική ακολουθία

APO TON ANUO STON KLARPO

Το κυνήγι των κρυμμένων αμύγδαλων: ψάχνω τις κάρτες με τα αμύγδαλα και αφού βρεθούν όλες οι κάρτες, αντιστοιχίζω ποσότητες και αριθμούς

τα κευμμενα αμυγδαλα KRYMMENA AMYGDALA ariumogramh amygdala POSA AMYGDALA

Ο Γλεντζοφλέβαρος, της Γιολάντα Τσορώνη Γεωργιάδη. Ένα παραμύθι για τον Φεβρουάριο, τους μήνες, τη διαφορετικότητα και την αποδοχή του άλλου και του εαυτού μας.

Συζητώ και ζωγραφίζω για τον Γλεντζοφλέβαρο

.jpg

Συζητάμε για τα ήθη και τα έθιμα της αποκριάς, διαβάζουμε βιβλία, συζητάμε, παίζουμε, κατασκευάζουμε, μαθαίνουμε.

Ο ΑΡΛΕΚΊΝΟΣ (διασκευή του μύθου του Αρλεκίνου από τη Ζωρζ Σαρρή)

Οι αρλεκίνοι του ολοήμερου

ARLEKINOI

Μεταμορφωνόμαστε σε πουλιά

BAFV TA POYLIA 1 POYLIA 

.jpg

Ο ΚΛΟΟΥΝ ΝΑ ΤΟΣ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ

Αυτοσχέδιο επιτραπέζιο με κλόουν: ποιος θα δώσει πρώτος όλες τι μπάλες στον κλόουν;

KLOOYN EPITRAPEZIO

Μάσκες κλόουν

FTIAXNV KLOOYN FTIAXNV KLOOYN 2 1

KLOOYN MASKA

Αυτοσχέδια επιτραπέζια για την αποκριά: βρες το άλλο μισό, φτιάξε το παζλ

ΤΟΟ ΑΛΛΟ ΜΙΣΟ ΑΠΟΚΡΙΑΑΠΟΚΡΙΑ 3ΑΠΟΚΡΙΑ4

Φτιάχνουμε το δικό μας αποκριάτικο mix and mach

PAZL KLOOYN ATOMIKO

Διδακτική αξιοποίηση του βιβλίου: ¨Η αλεπού η καπελού” της Γιολάντας Τσορώνη Γεωργιάδη

Ψυχοκινητικό παιχνίδι: “ο καπελάς”

alepoy kapeloy 1 ΚΑΠΕΛΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 1 

Ζωγραφίζουμε τα δικά μας καπέλα: καπέλα παγωτό, ουράνιο τόξο, φωλίτσα με αβγά, τζουράσικ παρκ, καπέλα για μάγισσες……

KAPELA KAPELA 2 KAPELA 3

Στιγμιότυπα από την αποκριάτικη γιορτή μας

SKOYPA LEROY XOROS PARTI OMADIKOS

1 23 4 57 3 1

Και τα κεράσματα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων

ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Και έτσι γλυκά και δημιουργικά  κύλησε ο Φεβρουάριος στο Νηπιαγωγείο μας…..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2022

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2022-3

ΧΕΙΜΩΝΑΣ

Ααα, αρχίζει η παγωνιά…….

Το Χ του χειμώνα

X 1 X 2  X3 X 5

Ζωγραφίζουμε το χειμώνα

ΧΕΙΜΩΝΑΣ 3 ΧΕΙΜΩΝΑΣ

ΧΙΜΩΝΑΣ 1

Αριθμογραμμή με χιονόμπαλες: παρατήρησε τον αριθμό του χιονάνθρωπου, μέτρησε και τοποθέτησε τόσες χιονόμπαλες όσες λέει ο αριθμός

1 2

Φτιάχνουμε ζεστούς σκούφους και γάντια

1

Οι 3 Ιεράρχες στο Νηπιαγωγείο

3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ 3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ 1 3 IERARXES 2 3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΣΟΦΙΑ 2 3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΣΟΦΙΑ 1 Ε 3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ

ΧΕΙΜΕΡΙΑ ΝΑΡΚΗ

Μέσα από βιβλία, εικόνες, τραγούδια,  κουκλοθέατρο,βίντεο, συζήτηση, ψυχοκινητικές, γλωσσικές, μαθηματικές και εικαστικές δραστηριότητες μάθαμε ότι αρκετά ζώα αντιμετωπίζουν τις δύσκολες συνθήκες του χειμώνα με τη χειμερία νάρκη ή τον χειμέριο λήθαργο.

Το κουκλοθέατρο μας εισάγει στο θέμα

.jpg

Ας ακούσουμε ένα σχετικό τραγούδι

Ζώα σε χειμερία νάρκη-αφίσα αναφοράς

ΖΩΑ ΣΕ ΧΕΙΜΕΡΙΑ ΝΑΡΚΗ

Ψυχοκινητικό παιχνίδι: γίνομαι ένα ζώο που κοιμάται στη φωλιά  του

ΧΕΙΜΕΡΙΑ 1 ΧΕΙΜΕΡΙΑ 2 ΧΕΙΜΕΡΙΑ 3

Γλωσσική δραστηριότητα: σύνθεση λέξεων (ζώα που κοιμούνται)

ΛΕΞΕΩΝ 1 ΛΕΞΕΩΝ 2 ΛΕΞΗΣ

Γλωσσική  και μαθηματική δραστηριότητα: Πόσες συλλαβές; Ταξινόμηση των λέξεων ανάλογα με τον αριθμό των συλλαβών τους.

1 2  3 1

Ας θυμηθούμε  τι μάθαμε για τη χειμερία νάρκη

Σςς, η αρκούδα κοιμάται: ας της φτιάξουμε μία ζεστή κουβέρτα

ΠΑΠΛΩΜΑ ΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ 1

Χορεύουμε με την καφέ αρκούδα της Λιλιπούπολης

Φτιάξαμε το δικό μας βιβλίο με τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη

ΧΕΙΜΕΡΙΑ ΝΑΡΚΗ

Κατασκευή μακέτας “χειμερία νάρκη”

1 2 2 1 3ΜΟΝΟ Η ΧΕΙΜΕΡΙΑ

Και ένα επιτραπέζιο: ποιο ζωάκι θα φτάσει πρώτο στη φωλιά του;

ΧΕΙΜΕΡΙΑ 2 ΧΕΙΜΕΡΙΑ 1

Ψηφιακό παιχνίδι μνήμης: “Χειμωνιάτικες εικόνες”

https://learningapps.org/view24065670

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

Ευχαριστούμε θερμά την κα. Κατερίνα, τη μαμά της Ελισάβετ που μας χάρισε παραμύθια!!!! για τη βιβλιοθήκη μας, και…..

ΒΙΒΛΙΩΝ

…..και την κα. Κατερίνα, τη μαμά της Αναστασίας για τα υλικά χειροτεχνίας!!!

ΥΛΙΚΩΝ

 

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2022-3

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2022-2

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

Ευχαριστούμε τον κ. Πέτρο, τον μπαμπά του Χρήστου, που μας χάρισε υλικά για τις κατασκευές μας.

Ρολά γκοφρέ χαρτί, μπλοκ γλασέ, σύρματα πίπας, ματάκια και φτερά

1Χρυσοχάρτονα διαφόρων χρωμάτων, πηλός, χαρτόνια χρωματιστά Α4, αυτοκόλλητες ετικέτες

2

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ 2022 -συνέχεια

Γράφουμε το 2022 και γεμίζουμε το σπίτι μας με πολύχρωμες ευχές  (πρωινό τμήμα 1)

ΓΙΑ ΤΟ 2022 1Πάει ο παλιός ο χρόνος, ήρθε ο νέος με τα δώρα, με τραγούδια με χαρά! (ομαδική εργασία τμήμα πρωινό 2)

ΠΑΛΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΟΜΑΔΙΚΗ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ2022 πυροτεχνήματα στον νυχτερινό ουρανό της πόλης (ομαδική , τμήμα πρωινό 1)

2022 ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑΤΑ

Αποχαιρετάμε το 2021 και υποδεχόμαστε το 2022

2021 2022

Τραγουδάμε: “Πάει ο παλιός ο χρόνος”

Με αφόρμηση την έλευση του νέου έτους, μάθαμε τους 12 μήνες και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του καθενός ( καιρικά φαινόμενα, ενδυμασία που ταιριάζει,  γιορτές , επέτειοι, ήθη και έθιμα). Διαβάσαμε βιβλία για τις 4 εποχές και συζητήσαμε για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κάθε εποχής και την κυκλική διαδοχή  τους.

Διδακτική αξιοποίηση του παραδοσιακού παραμυθιού:”Η κυρα-Καλή και οι 12 μήνες”

Ζωγραφίζουμε ό,τι μας άρεσε από το παραμύθι( τμήμα πρωινό 2)

ΚΥΡΑ ΚΑΛΗ ΛΙΤΣΑ 1(τμήμα πρωινό 1)-η κυρα-Καλή αγαπάει όλους τους μήνες, η κυρα-Κακή κανέναν-εσένα ποιος είναι ο αγαπημένος σου μήνας;

 ΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΜΟΥ ΜΗΝΑΣ 2 ΣΟΦΙΑΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΜΟΥ ΜΗΝΑΣ 1 ΣΟΦΙΑ

ΟΙ 4 ΕΠΟΧΕΣ  (ομαδική, πρωινό τμήμα 1)

4 ΕΠΟΧΕΣ ΟΜΑΔΙΚΗ ΣΟΦΙΑΤο δέντρο των 4 εποχών (ομαδική, τμήμα πρωινό 2)

ΔΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΛΙΤΣΑ

μικροί καλλιτέχνες εν δράσει………

ΤΙΣ 4 ΕΠΟΧΕΣ ΛΙΤΣΑ 1 ΤΙΣ 4 ΕΠΟΧΕΣ ΛΙΤΣΑ 2

Η αγαπημένη μου εποχή είναι……….(πρωινό τμήμα 2)

ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΕΠΟΧΗ 1 ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΕΠΟΧΗ 2

Πρώτο στις προτιμήσεις το καλοκαίρι…..

ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΕΠΟΧΗ 3

 

Τραγουδάμε :”Στου καινούριου χρόνου την αυλή”

Δραματοποίηση του τραγουδιού (τμήμα πρωινό 1)

OI 4 EPOXES DRAMATOPOIHSH ΑΝΟΙΞΗΧΕΙΜΩΝΑΣΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΗΝ ΑΥΛΗ 111 2 1 11 ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΗΝ ΑΥΛΗ 8

Τραγουδάμε και μαθαίνουμε τους 12 μήνες

Ταξινομήσεις με τις 4 εποχές, τους μήνες και αντικείμενα (τμήμα πρωινό 1)

ΜΗΝΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ 1 ΜΗΝΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ 2

ΜΗΝΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ 3

Διδακτική αξιοποίηση του βιβλίου “Η περιπέτεια των 4 εποχών”της Μαρίζας Γεωργάλου

Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΩΝ 4 ΕΠΟΧΩΝΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΩΝ 4 ΕΠΟΧΩΝ

Γράφουμε τις 4 εποχές και ζωγραφίζουμε σε κάθε μία το σύμβολο που της ταιριάζει

.ε 4 εποχεσ

Συνθέτουμε το  τρένο των εποχών ( τμήμα πρωινό 2)

τρενο των εποχων

Φτιάχνουμε τον τροχό του χρόνου

ΤΡΟΧΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΛΙΤΣΑ ΤΡΟΧΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΟΦΙΑ

Μετράμε από το 1-10 (πρωινό τμήμα 2)

 

.jpg

Διδακτική αξιοποίηση της ιστορίας “Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει”του Μ. Κοντολέοντος (ολοήμερο τμήμα)

ΚΟΛΛΑΖ ΜΕ ΒΑΜΒΑΚΙ

Εισαγωγή στο φαινόμενο της τήξης και της πήξης: παίζουμε με παγάκια  και κατασκευάζουμε  ένα γλυπτό από πάγο

ΓΛΥΠΤΟΥ 1 .jpg ΓΛΥΠΤΟ

ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΓΛΥΠΤΟΥ 2 ΧΙΟΝΟΙΦΑΔΑ

Διδακτική αξιοποίηση του βιβλίου “Η κούκλα που ήθελε να αποκτήσει ένα μωρό” του Ντιμίτερ Ινκιόφ

ΣΕΙΡΟΘΕΤΗΣΗ ΛΕΞΕΙΣ

 

 

 

 

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2022-2

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2022 – 1

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

Ευχαριστούμε την κυρία Κατερίνα, μαμά της Ελισάβετ για την κουζίνα και τα κουζινικά που μας χάρισε για τη γωνιά του κουκλόσπιτου!!!

ΛΙΤΣΑ

Πρώτος μήνας ο Γενάρης, όλης της χρονιάς μπροστάρης

έχει χιόνια, έχει κρύα, έχει μέρες τριάντα μία!!!

ΧΩΡΙΟομαδικό κολλάζ “χιονισμένο χωριό” -ολοήμερο τμήμα

Καλώς ήρθες 2022!!!

Μαθαίνουμε το 2022 και φτιάχνουμε τις κορώνες του καινούριου χρόνου.

2022 3 2022 222

2022 ΛΙΤΣΑ ΚΟΡΩΝΕΣ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!!!

ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΑΖΛ “Χιονισμένο χωριό”

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=14dd56c8a697

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2022 – 1

ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 4

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

Φαίνεται πως….ήμασταν καλά παιδιά και ο Άγιος Βασίλης  ήδη μας επισκέφθηκε!!!…..

Ευχαριστούμε θερμά  την κα. Δέσποινα Σκερλετοπούλου, τη μαμά της Χριστίνας  για την υπέροχη κουζίνα που μας χάρισε μαζί με όοοολα τα κουζινικά, τα τρόφιμα-παιχνίδια, και το κουτί αποθήκευσης. Ανυπομονούμε με το νέο έτος να οργανώσουμε τη γωνιά και να τα χαρούμε!!!

kioyzina 23

Και κάπως έτσι , κύλησε ο χρόνος και 3 μόνο μέρες απομένουν για τα Χριστούγεννα.

Ο Δεκέμβριος ήταν γεμάτος αγάπη, παιχνίδια, αποστολές, δοκιμασίες, τραγούδια, χορό, μουσικές και κατασκευές.

Και μερικές ενδεικτικές φωτογραφίες από τις τελευταίες δράσεις μας

Ομαδικό κολλάζ: αριθμόδεντρα

.jpg

Ομαδικό κολλάζ: λωριδόδεντρο

.jpg

ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ

………τα παιδιά μας χαρίζουν απλόχερα τα δώρα της καρδιάς τους………

ομαδικό κολλάζ το δέντρο των ευχών

ευχων λιτσα

MAKE A WISH -ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΥΧΗ ΕΛΛΑΔΟΣ

Πρόγραμμα “Κάθε αστέρι κρύβει αγάπη και ευχές”

Ο Όμιλος Ελληνικά Πετρέλαια φέτος προσέφερε σε κάθε παιδί του σχολείου μας από ένα Αστέρι, για να κάνουμε όλοι μαζί τα Χριστούγεννα των παιδιών που μας έχουν ανάγκη πιο μαγικά. Κάθε αστέρι βοηθάει να υλοποιηθούν οι ευχές 4 παιδιών του Οργανισμού Κάνε -Μια -Ευχή Ελλάδος, που βρίσκονται στις περιοχές του Θριασίου και στη Θεσσαλονίκη και πάσχουν από πολύ σοβαρές ασθένειες. Οι καρδούλες των αστεριών που περίσσεψαν γέμισαν με ευχές και έστειλαν μήνυμα αγάπης.

Τα παιδιά γράφουν τις ευχές τους

ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ…….

ΑΓΑΠΗ

ΤΥΧΗ

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΛΑ

ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΟΥΣ

ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ

ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ

ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ

ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΙΡΗΝΗ

ΘΑΝΑΣΗΣ ΛΟΥΚΙΑ ΝΙΚΟΛΑΣ ΤΑΚΙΔΟΥ

ΛΙΤΣΑ 1 ΛΙΤΣΑ 2 ΛΙΤΣΑ 3ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΑΣΤΕΡΟΕΥΧΩΝ

ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΥΧΗ

ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ

“Σχεδίασε το αστέρι σου”

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΕΥΧΗΣ

Τέλος, συγκεντρώσαμε τις ευχές των παιδιών, τις μετατρέψαμε σε ψηφιακό βιβλίο και τις στείλαμε στο Make a wish για να τις στείλουν στα παιδιά. Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να διαβάσετε το βιβλίο.

https://anyflip.com/spcox/kscc/

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 4

ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 3

ΚΑΛΑΝΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Στις 20 Δεκεμβρίου το σχολείο μας πλημμύρισε με χριστουγεννιάτικες μελωδίες.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ

τον κ. Γιώργη Κορωναίο και τον κ. Γιάννη Καρατζίδη (μπαμπάδες και μέλη του Συλλόγου γονέων και Κηδεμόνων) που με πολλή αγάπη ήρθαν στο νηπιαγωγείο μας με την κιθάρα ο ένας και το ακορντεόν ο άλλος και τραγούδησαν μαζί με τα παιδιά

3

2

4

 

ΕΚΠΛΗΞΗ!!!!

.jpg

Ποιο ταρανδάκι αγκαλιάζει ο Άγιος Βασίλης; Μα… φυσικά εσένα!!! Οι φωτογραφίες που τραβήξαμε  εκτυπώθηκαν, πλαστικοποιήθηκαν και έγιναν μαγνητάκια για το ψυγείο.

.jpg

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ

την κα. Γεωργία Τσερέπη (πρώην μαμά του νηπιαγωγείου και νυν μέλος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων) που πριν από τρία χρόνια μας χάρισε το υπέροχο ταμπλώ για τις χριστουγεννιάτικες φωτογραφίες μας. Το κλείσιμο των σχολείων τις δύο προηγούμενες χρονιές δεν μας επέτρεψε να το χρησιμοποιήσουμε…….

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ

.jpg

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ

ΛΙΤΣΑ 1  ΓΕΝΝΗΣΗ

ΤΟ ΓΟΥΡΙ ΤΟΥ 2022

πήλινα ρόδια

ΣΟΦΙΑ ΛΙΤΣΑ 1 ΛΙΤΣΑ 2 ΛΙΤΣΑ 3

Όσα σπόρια έχει το ρόδι, τόσα καλά να έρθουν στο σπίτι  σας!!!

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 3

ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2

11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

Με πρωτοβουλία του ΟΗΕ και της UNICEF η 11η Δεκεμβρίου έχει οριστεί ως Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού. Ο ετήσιος εορτασμός της ημέρας, αντικατοπτρίζει τη σπουδαιότητα που η Διεθνής Κοινότητα αποδίδει στα παιδιά όλου του κόσμου.

Η Χάρτα των Δικαιωμάτων του Παιδιού αναφέρει  ότι: Το παιδί θα απολαμβάνει όλα τα δικαιώματα….χωρίς διάκριση φυλής, χρώματος,φύλου, γλώσσας, θρησκευτικών, πολιτικών  κοινωνικών ή άλλων πεποιθήσεων, εθνικής ή κοινωνικής καταγωγής, περιουσίας, οικογενειακής προέλευσης ή άλλης κοινωνικής θέσης του ίδιου του παιδιού ή της οικογένειάς του.

ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΕΣΑ

ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ

Ας ακούσουμε τι είπαν τα παιδιά όταν τους ζητήθηκε να σκεφτούν και να πουν ό,τι τους έρχεται στο μυαλό όταν ακούν τη λέξη δικαίωμα-δικαιώματα ( καταιγισμός ιδεών)

-Η λέξη δικαίωμα μου θυμίζει τη λέξη δίκαιο

-Δίκαιο είναι το σωστό

-Δικαίωμα είναι αυτό που πρέπει να κάνουμε

-Έχω δικαίωμα να παίζω τάμπλετ

-Έχω δικαίωμα να μου δίνει φιλάκια η μαμά και να με αγκαλιάζει

-Έχω δικαίωμα να με αγαπάει η μαμά και ο μπαμπάς

-Η μαμά και ο μπαμπάς μας φυλάνε

-Χωρίς τους γονείς μας ούτε φαγητό θα είχαμε, ούτε νερό

-Έχω δικαίωμα να έχω σπίτι

-Έχω δικαίωμα να πηγαίνω στο σχολείο

-Έχω δικαίωμα να παίζω στην αυλή με τους φίλους μου

-Έχω δικαίωμα να έχουμε ειρήνη

-Έχω δικαίωμα να μου δίνει η μαμά μάσκες για  τα μικρόβια

-Έχω δικαίωμα όταν αρρωσταίνω να μου δίνει ο γιατρός σιρόπι

Η αφίσα που δημιούργησαν ομαδικά τα παιδιά του 2ου πρωινού τμήματοςΛΙΤΣΑΗ αφίσα που δημιούργησαν ομαδικά τα παιδιά του 1ου πρωινού τμήματος

κικη

Γράψαμε γράμμα στον Άγιο Βασίλη. Το αφήσαμε κάτω από το δέντρο του σπιτιού  για να το πάρουν τα ξωτικά και να το δώσουν στον Άγιο Βασίλη.

σοφια ΛΙΤΣΑ

Κατασκευάσαμε ταρανδάκια-στολίδια για το χριστουγεννιάτικο δέντρο

ΛΙΤΣΑ ΣΟΦΙΑ

Φτιάξαμε επιτραπέζιο για να παίζουμε στο σπίτι.

ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ 11

Τραγουδήσαμε : Ρούντολφ, Τρίγωνα κάλαντα, Ήρθε πάλι νέο έτος (κάλαντα Πρωτοχρονιάς της Μακεδονίας)

Τρίγωνα κάλαντα

Κάλαντα Πρωτοχρονιάς Μακεδονίας

Πριν φύγετε, μπορείτε να φτιάξετε τα ψηφιακά παζλ που φτιάξαμε με πολλή αγάπη για εσάς. Για να τα φτιάξετε πιο εύκολα, πατήστε πρώτα πάνω στο φαντασματάκι που βρίσκεται κάτω αριστερά. Καλή διασκέδαση!!!

1. ΠΑΖΛ ΑΦΙΣΑ 11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2ου ΠΡΩΙΝΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0937b6a4caab

2. ΠΑΖΛ ΑΦΙΣΑ 11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 1ου ΠΡΩΙΝΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2953fa405527

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2