ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2022-2

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

Ευχαριστούμε τον κ. Πέτρο, τον μπαμπά του Χρήστου, που μας χάρισε υλικά για τις κατασκευές μας.

Ρολά γκοφρέ χαρτί, μπλοκ γλασέ, σύρματα πίπας, ματάκια και φτερά

1Χρυσοχάρτονα διαφόρων χρωμάτων, πηλός, χαρτόνια χρωματιστά Α4, αυτοκόλλητες ετικέτες

2

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ 2022 -συνέχεια

Γράφουμε το 2022 και γεμίζουμε το σπίτι μας με πολύχρωμες ευχές  (πρωινό τμήμα 1)

ΓΙΑ ΤΟ 2022 1Πάει ο παλιός ο χρόνος, ήρθε ο νέος με τα δώρα, με τραγούδια με χαρά! (ομαδική εργασία τμήμα πρωινό 2)

ΠΑΛΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΟΜΑΔΙΚΗ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ2022 πυροτεχνήματα στον νυχτερινό ουρανό της πόλης (ομαδική , τμήμα πρωινό 1)

2022 ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑΤΑ

Αποχαιρετάμε το 2021 και υποδεχόμαστε το 2022

2021 2022

Τραγουδάμε: “Πάει ο παλιός ο χρόνος”

Με αφόρμηση την έλευση του νέου έτους, μάθαμε τους 12 μήνες και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του καθενός ( καιρικά φαινόμενα, ενδυμασία που ταιριάζει,  γιορτές , επέτειοι, ήθη και έθιμα). Διαβάσαμε βιβλία για τις 4 εποχές και συζητήσαμε για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κάθε εποχής και την κυκλική διαδοχή  τους.

Διδακτική αξιοποίηση του παραδοσιακού παραμυθιού:”Η κυρα-Καλή και οι 12 μήνες”

Ζωγραφίζουμε ό,τι μας άρεσε από το παραμύθι( τμήμα πρωινό 2)

ΚΥΡΑ ΚΑΛΗ ΛΙΤΣΑ 1(τμήμα πρωινό 1)-η κυρα-Καλή αγαπάει όλους τους μήνες, η κυρα-Κακή κανέναν-εσένα ποιος είναι ο αγαπημένος σου μήνας;

 ΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΜΟΥ ΜΗΝΑΣ 2 ΣΟΦΙΑΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΜΟΥ ΜΗΝΑΣ 1 ΣΟΦΙΑ

ΟΙ 4 ΕΠΟΧΕΣ  (ομαδική, πρωινό τμήμα 1)

4 ΕΠΟΧΕΣ ΟΜΑΔΙΚΗ ΣΟΦΙΑΤο δέντρο των 4 εποχών (ομαδική, τμήμα πρωινό 2)

ΔΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΛΙΤΣΑ

μικροί καλλιτέχνες εν δράσει………

ΤΙΣ 4 ΕΠΟΧΕΣ ΛΙΤΣΑ 1 ΤΙΣ 4 ΕΠΟΧΕΣ ΛΙΤΣΑ 2

Η αγαπημένη μου εποχή είναι……….(πρωινό τμήμα 2)

ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΕΠΟΧΗ 1 ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΕΠΟΧΗ 2

Πρώτο στις προτιμήσεις το καλοκαίρι…..

ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΕΠΟΧΗ 3

 

Τραγουδάμε :”Στου καινούριου χρόνου την αυλή”

Δραματοποίηση του τραγουδιού (τμήμα πρωινό 1)

OI 4 EPOXES DRAMATOPOIHSH ΑΝΟΙΞΗΧΕΙΜΩΝΑΣΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΗΝ ΑΥΛΗ 111 2 1 11 ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΗΝ ΑΥΛΗ 8

Τραγουδάμε και μαθαίνουμε τους 12 μήνες

Ταξινομήσεις με τις 4 εποχές, τους μήνες και αντικείμενα (τμήμα πρωινό 1)

ΜΗΝΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ 1 ΜΗΝΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ 2

ΜΗΝΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ 3

Διδακτική αξιοποίηση του βιβλίου “Η περιπέτεια των 4 εποχών”της Μαρίζας Γεωργάλου

Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΩΝ 4 ΕΠΟΧΩΝΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΩΝ 4 ΕΠΟΧΩΝ

Γράφουμε τις 4 εποχές και ζωγραφίζουμε σε κάθε μία το σύμβολο που της ταιριάζει

.ε 4 εποχεσ

Συνθέτουμε το  τρένο των εποχών ( τμήμα πρωινό 2)

τρενο των εποχων

Φτιάχνουμε τον τροχό του χρόνου

ΤΡΟΧΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΛΙΤΣΑ ΤΡΟΧΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΟΦΙΑ

Μετράμε από το 1-10 (πρωινό τμήμα 2)

 

.jpg

Διδακτική αξιοποίηση της ιστορίας “Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει”του Μ. Κοντολέοντος (ολοήμερο τμήμα)

ΚΟΛΛΑΖ ΜΕ ΒΑΜΒΑΚΙ

Εισαγωγή στο φαινόμενο της τήξης και της πήξης: παίζουμε με παγάκια  και κατασκευάζουμε  ένα γλυπτό από πάγο

ΓΛΥΠΤΟΥ 1 .jpg ΓΛΥΠΤΟ

ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΓΛΥΠΤΟΥ 2 ΧΙΟΝΟΙΦΑΔΑ

Διδακτική αξιοποίηση του βιβλίου “Η κούκλα που ήθελε να αποκτήσει ένα μωρό” του Ντιμίτερ Ινκιόφ

ΣΕΙΡΟΘΕΤΗΣΗ ΛΕΞΕΙΣ

 

 

 

 

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.