ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ
Ευχαριστούμε τον κ. Πέτρο, τον μπαμπά του Χρήστου, που μας χάρισε υλικά για τις κατασκευές μας.
Ρολά γκοφρέ χαρτί, μπλοκ γλασέ, σύρματα πίπας, ματάκια και φτερά
Χρυσοχάρτονα διαφόρων χρωμάτων, πηλός, χαρτόνια χρωματιστά Α4, αυτοκόλλητες ετικέτες
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ 2022 -συνέχεια
Γράφουμε το 2022 και γεμίζουμε το σπίτι μας με πολύχρωμες ευχές (πρωινό τμήμα 1)
Πάει ο παλιός ο χρόνος, ήρθε ο νέος με τα δώρα, με τραγούδια με χαρά! (ομαδική εργασία τμήμα πρωινό 2)
2022 πυροτεχνήματα στον νυχτερινό ουρανό της πόλης (ομαδική , τμήμα πρωινό 1)
Αποχαιρετάμε το 2021 και υποδεχόμαστε το 2022
Τραγουδάμε: “Πάει ο παλιός ο χρόνος”
Με αφόρμηση την έλευση του νέου έτους, μάθαμε τους 12 μήνες και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του καθενός ( καιρικά φαινόμενα, ενδυμασία που ταιριάζει, γιορτές , επέτειοι, ήθη και έθιμα). Διαβάσαμε βιβλία για τις 4 εποχές και συζητήσαμε για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κάθε εποχής και την κυκλική διαδοχή τους.
Διδακτική αξιοποίηση του παραδοσιακού παραμυθιού:”Η κυρα-Καλή και οι 12 μήνες”
Ζωγραφίζουμε ό,τι μας άρεσε από το παραμύθι( τμήμα πρωινό 2)
(τμήμα πρωινό 1)-η κυρα-Καλή αγαπάει όλους τους μήνες, η κυρα-Κακή κανέναν-εσένα ποιος είναι ο αγαπημένος σου μήνας;
ΟΙ 4 ΕΠΟΧΕΣ (ομαδική, πρωινό τμήμα 1)
Το δέντρο των 4 εποχών (ομαδική, τμήμα πρωινό 2)
μικροί καλλιτέχνες εν δράσει………
Η αγαπημένη μου εποχή είναι……….(πρωινό τμήμα 2)
Πρώτο στις προτιμήσεις το καλοκαίρι…..
Τραγουδάμε :”Στου καινούριου χρόνου την αυλή”
Δραματοποίηση του τραγουδιού (τμήμα πρωινό 1)
Τραγουδάμε και μαθαίνουμε τους 12 μήνες
Ταξινομήσεις με τις 4 εποχές, τους μήνες και αντικείμενα (τμήμα πρωινό 1)
Διδακτική αξιοποίηση του βιβλίου “Η περιπέτεια των 4 εποχών”της Μαρίζας Γεωργάλου
Γράφουμε τις 4 εποχές και ζωγραφίζουμε σε κάθε μία το σύμβολο που της ταιριάζει
Συνθέτουμε το τρένο των εποχών ( τμήμα πρωινό 2)
Φτιάχνουμε τον τροχό του χρόνου
Μετράμε από το 1-10 (πρωινό τμήμα 2)
Διδακτική αξιοποίηση της ιστορίας “Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει”του Μ. Κοντολέοντος (ολοήμερο τμήμα)
Εισαγωγή στο φαινόμενο της τήξης και της πήξης: παίζουμε με παγάκια και κατασκευάζουμε ένα γλυπτό από πάγο
Διδακτική αξιοποίηση του βιβλίου “Η κούκλα που ήθελε να αποκτήσει ένα μωρό” του Ντιμίτερ Ινκιόφ