Επίσκεψη Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στο Νηπιαγωγείο.

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων “Προστάτεψε το δάσος……είναι πηγή ζωής” η Πυροσβεστική Υπηρεσία του 2ου Πυροσβεστικού σταθμού Θεσσαλονίκης ανταποκρινόμενη στο αίτημά μας για ενημέρωση των μαθητών/τριών σε θέματα πυρασφάλειας επισκέφθηκε το σχολείο μας. Δύο πυροσβέστες  έδειξαν στους μαθητές/τριες το πυροσβεστικό όχημα και τον εξοπλισμό τους(φόρμα, κράνος, γάντια).Άκουσαν τους πυροσβέστες να μιλάνε στον ασύρματο, είδαν το φάρο, το χώρο που αποθηκεύεται το νερό και έριξαν με τη μάνικα νερό. Μας ενημέρωσαν για τις φωτιές, για την πρόληψη αυτών ,για την  αντιμετώπισή τους καθώς και για τους κινδύνους. Ευχαριστήσαμε θερμά τους πυροσβέστες για την τόσο ωραία ενημέρωση.

Την επόμενη μέρα φτιάξαμε μεγάλες αγκαλιές και “αγκαλιάσαμε” τα δέντρα της αυλής μας για να δείξουμε πόσο τα αγαπάμε και τα προστατεύουμε! Δημιουργήσαμε την αφίσα μας για τα οφέλη που μας προσφέρει το δάσος.

IMG 20240404 100538 IMG 20240404 100927 IMG 20240404 102625IMG 20240404 101021 1 IMG 20240404 103524 IMG 20240408 131918 IMG 20240410 090714 IMG 20240410 093554 IMG 20240410 100341 IMG 20240410 100423 IMG 20240410 100445 IMG 20240410 100502

Παιχνίδι θησαυρού βιβλίων, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου στις 2 Απριλίου ,τα παιδιά έψαξαν στη βιβλιοθήκη του σπιτιού τους βιβλία που ανήκουν σε διάφορες κατηγορίες και τα έφεραν στο σχολείο για να τα δείξουν στους συμμαθητές τους. Στη συνέχεια τα ταξινομήσαμε σε κατηγορίες!

IMG 20240408 105830IMG 20240404 091514

IMG 20240404 091032 IMG 20240404 091242 IMG 20240404 091756 IMG 20240404 092116 IMG 20240404 092358 IMG 20240404 092604 IMG 20240404 093051 IMG 20240404 093950IMG 20240408 110258IMG 20240408 110156IMG 20240408 110011

IMG 20240404 110742 IMG 20240404 110758 IMG 20240404 110802 IMG 20240404 110814 IMG 20240404 110832 IMG 20240404 110851 IMG 20240404 110855 IMG 20240404 110859 IMG 20240404 110911 IMG 20240404 110916 IMG 20240404 110920 IMG 20240408 125642

 

Καλωσορίζοντας την Άνοιξη.

Υποδεχτήκαμε την Άνοιξη  κρατώντας τα χελιδονάκια που φτιάξανε τα παιδιά και τραγουδήσαμε στους γονείς τα παραδοσιακά κάλαντα της Άνοιξης, τα  χελιδονίσματα. Προσφέρανε στους γονείς από ένα λουλουδάκι που έφτιαξαν τα ίδια μαζί με ένα Μαρτάκι για να το φορέσουν.

Ένα από τα πιο γνωστά έθιμα της Ελλάδας με ρίζες από την αρχαιότητα είναι τα ΧΕΛΙΔΟΝΙΣΜΑΤΑ. Σύμφωνα με αυτό, κάθε 1η του Μάρτη, τα παιδιά που πήγαιναν σχολείο συνήθιζαν να γυρίζουν στα σπίτια των γειτόνων, κρατώντας ένα ομοίωμα χελιδονιού και να τραγουδούν τα κάλαντα της άνοιξης, καλωσορίζοντας έτσι τη συγκεκριμένη εποχή, καθώς επίσης και τον ερχομό των χελιδονιών.

Κάθε τόπος της Ελλάδας έχει και τα δικά του ανοιξιάτικα κάλαντα.

Σύμφωνα με την παράδοση τα παιδιά φορούν το βραχιόλι του Μάρτη για να μην καούν και να προστατευτούν από τον ανοιξιάτικο ήλιο. Το φτιάχνουν την τελευταία μέρα του Φλεβάρη και τον φορούν την πρώτη μέρα του Μάρτη, πριν βγουν από το σπίτι. Το βραχιόλι αυτό το βγάζουν στο τέλος του μήνα, ή το αφήνουν πάνω στις τριανταφυλλιές όταν δουν το πρώτο χελιδόνι, για να τον πάρουν τα πουλιά και να χτίσουν τη φωλιά τους.

DSCN5990 DSCN5991 DSCN5992 DSCN5993 DSCN5994 DSCN5995 DSCN5996DSCN5988DSCN6001

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025.

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση της Διευθύντριας  Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει
τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α΄
133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους
εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία
για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.
Η εγγραφή στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίου προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των
κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας
Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
• Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του
Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
• Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας
συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου
μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του
άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):
α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το
Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο
των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο
Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι
συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να
υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο
που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με
ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β)τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο
σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από
το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον
υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη
Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό
Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη
σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την
ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι
γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής
Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική
μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου. Σε
αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για
το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του
Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα
εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου
6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής
του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι
γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική
υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται
από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η
υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr).
Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο
Νηπιαγωγείο (παρ.7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)). Για τον σκοπό αυτό ο/η
Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη
Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά
που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.
Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές
ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε
πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε
δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα
καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της
ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)).

Για απορίες/προβλήματα  για τη διαδικασία των εγγραφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο: 2310759381 και στο mail: mail@26nip-evosm.thess.sch.gr.

Παρακαλούμε πριν την προσέλευση στη σχολική μονάδα για την προσκόμιση των δικαιολογητικών εγγραφής, να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία για να έχετε μαζί σας όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά και στοιχεία  ώστε να ενημερωθεί σωστά  ο φάκελος εγγραφής του παιδιού σας.

Όρια σχολικής μονάδας

Οδοί ή τμήματα οδών σε αλφαβητική σειρά:

28ης Οκτωβρίου (μονά 1 έως 33, ζυγά 2 έως 34)

Αγίου Δημητρίου (όλη)

Αγίου Δημητρίου – πάροδος (όλη)
Αγροτικού Αστέρος   (όλη)
Αλεξίου Έλλης   (όλη)
Αποστόλου Παύλου (όλη)
Αυγέρη Μ. (όλη)
Αχιλλέως    (μονά 1 έως 7, ζυγά 2 έως 10)
Βίκτωρος  Ουγκώ (όλη)
Βουλγαροκτόνου (όλη)
Γαλάτειας   (όλη)
Γραβιάς – πάροδος   (όλη)
Δάμωνος   (όλη)
Δέλτα Πηνελόπης   (όλη)
Διγενή Ακρίτα (όλη)
Ευαγγελισμού Θεοτόκου (μονά 1 έως 37, ζυγά 2 έως 36)
Ευαγγελισμού Θεοτόκου – πάροδοι (όλη)
Εφέσου (μονά 1 έως 3, ζυγά από 2 έως 4)
Ιουλιανού   (όλη)
Καβάφη (όλη)
Καμβουνίων (μονά 13 έως τέλος, ζυγά 14 έως τέλος)
Καραολή και Δημητρίου (μονά 41 έως 109)
Κασσάνδρου (μονά 1 έως 27, ζυγά 2 έως 32)
Κοζάνης   (όλη)
Κύμης   (όλη)
Κύπρου (μονά 17 έως τέλος, ζυγά 16 έως τέλος)
Μεγάλου Αλεξάνδρου (ζυγά 30 έως 138)
Μετ. Ταύρου   (όλη)
Μητροπολίτου Ιωσήφ   (όλη)
Μητρούση (όλη)
Νυμφαίου (μονά 1 έως 9, ζυγά 2 έως 6)
Παπαδιαμάντη (όλη)
Πάτμου (όλη)
Πατρών (μονά 33 έως τέλος, ζυγά 40 έως τέλος)
Παύλου Μελά (όλη)
Περικλέους (μονά 35 έως τέλος, ζυγά 26 έως τέλος)
Περικλέους – 2η πάροδος (όλη)
Πρίγκηπα Νικολάου   (όλη)
Ροϊδου (όλη)
Σερρών (όλη)
Σμύρνης (μονά 1 έως 7, ζυγά 2 έως 12)
Τεγοπούλου (όλη)
Τζαβέλα (μονά 1 έως 13, ζυγά 2 έως 20)
Φλωρίνης (όλη)
Ψαρών   (όλη)

Οι Εποχές αλλάζουν. Κάθε ομάδα μία εποχή.

Προσπαθήσαμε  να κατανοήσουμε τις διαφορετικές εποχές του

χρόνου, τις αλλαγές του καιρού και πώς επηρεάζονται οι άνθρωποι από αυτές  και γενικά το περιβάλλον.

Τα παιδιά χωρίστηκαν σε τέσσερις ομάδες και και η κάθε ομάδα ζωγράφισε την εποχή που διάλεξε.

DSCN5839

Make-A-Wish(Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος)

Το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στη δράση το Αστέρι της Ευχής, του οργανισμού Make-A-Wish(Κάνε -Μία -Ευχή Ελλάδος.

Το Make-A-Wish(Κάνε -Μία -Ευχή Ελλάδος)εκπληρώνει ευχές παιδιών 3-18 ετών που νοσούν από πολύ σοβαρές ασθένειες. Με τη συμβολική δωρεά των 2 ευρώ οι μικροί μαθητές /τριες  βοήθησαν έτσι ώστε να εκπληρωθεί ακόμη μία ευχή. Το αναμνηστικό χάρτινο αστέρι και το υφασμάτινο κορδελάκι- βραχιολάκι θα τους υπενθυμίζει την προσφορά τους.

DSCN5752DSCN5754DSCN5757

Πιστοποιητικό Υιοθεσίας

Πιστοποιητικό υιοθεσίας_9521212_26ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ

“Δέντρα-στολίδια στην αυλή μας”

Σε συνέχεια του Εκπαιδευτικού Προγράμματος “Φυτεύω και Υιοθετώ ένα δέντρο, δίνω ανάσα  στη γη” που υλοποίησε το σχολείο μας κατά τη σχολική χρονιά 2022-2023, συμμετείχαμε φέτος στην εκπαιδευτική δράση της Π.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης με θέμα “Δέντρα-στολίδια στην αυλή μας”. Οι μαθητές /τριες  στόλισαν τα δεντράκια που φυτέψαμε πέρυσι, αλλά και τα υπόλοιπα δέντρα της αυλής , με φυσικά και ανακυκλώσιμα υλικά  (κουκουνάρια, πλαστικά καπάκια, ξυλάκια, κουμπάκια και χρωματιστές κορδέλες) μεταμορφώνοντάς τα  σε χριστουγεννιάτικα στολίδια.

IMG 20231213 094439 IMG 20231213 094459 IMG 20231213 094504 IMG 20231213 094524 IMG 20231213 103246IMG 20231213 094322 1

Ευχαριστήριο

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο μαθητή μας Ιωάννη Σ. για την προσφορά  δύο παραμυθιών ,στη μαθήτριά μας Μελίνα Μαλαματένια Ι. επίσης για την προσφορά δύο παραμυθιών, καθώς και σε όλους τους γονείς για την προσφορά βιβλίων στο σχολείο μας.

Επίσης στους γονείς του μαθητή μας Απόστολου Δ. για την προσφορά του σε παιδαγωγικό υλικό. Τους ευχαριστούμε όλους από καρδιάς.