ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Άλλη μία σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της! Μια χρονιά με πολλές όμορφες αναμνήσεις, συγκινήσεις και χαρούμενες στιγμές!

Ευχόμαστε σε όλους καλό καλοκαίρι και καλή ξεκούραση!!ομαδικό

ατομικόαφίσα 1

4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2023-2024

Ολοκληρώσαμε και το τέταρτο εργαστήριο δεξιοτήτων από την θεματική ενότητα “Φροντίζω το περιβάλλον με τίτλο “Θάλα-SoS-α χωρίς πλαστικά” .

Σκοπός του προγράμματος ήταν  οι μικροί μαθητές/τριες  να αποκτήσουν θετική στάση σχετικά με τη μείωση των πλαστικών απορριμμάτων, αναγνωρίζοντας τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις που έχουν ειδικότερα στη θαλάσσια ζωή, να αναστοχαστούν ως προς την προσωπική τους ευθύνη και να υιοθετήσουν συγκεκριμένες συμπεριφορές που συμβάλλουν θετικά στη μείωση των πλαστικών απορριμμάτων στην καθημερινή ζωή.

Αρχικά, ζητήσαμε από τα παιδιά μαζί με τους γονείς τους να βρουν πληροφορίες και εικόνες/εποπτικό υλικό σχετικά με τη χρήση πλαστικών και τη μόλυνση των θαλασσών, καθώς και τι μπορούμε να κάνουμε για να υπάρχουν λιγότερα πλαστικά σκουπίδια στην θάλασσα!

Αφού συγκεντρώσαμε το υλικό τα παιδιά το παρουσίασαν στην ολομέλεια…

εποπτικό υλικό3

εποπτικό 1

εποπτικό 2πληροφορίες

Είπαμε τι μας έρχεται στο μυαλό με τη λέξη θάλασσα και το γράψαμε (ιδεοκαταιγισμός)…

ιστόγραμμα

Ζωγραφίσαμε μια δική μας θαλασσινή εικόνα…

θαλασσινή εικόνα

Είδαμε σχετικό εκπαιδευτικό βίντεο για το περιβάλλον και τα σκπουπίδια στην θάλασσα…

Φέραμε και παρατηρήσαμε διάφορα πλαστικά αντικείμενα που βρίσκουμε στις θάλασσες και στις ακτές και τις βρωμίζουν…

πλαστικά

Ζωγραφίσαμε την καθαρή και την βρώμικη θάλασσα…

καθαρή βρώμικη θάλασσα

Αφού μιλήσαμε για τα υλικά που ανακυκλώνονται, γράψαμε την λέξη πλαστικό και φτιάξαμε τον δικό μας κάδο ανακύκλωσης , όπου πετούσαμε εκεί τα πλαστικά απορρίμματα…

γραφή

καδοςριψη σκουπιδιών 1

Διαβάσαμε το παραμύθι “η Φωτούλα αγαπούσε τα πλαστικά” και ζωγραφίσαμε ό,τι μας άρεσε από την ιστορία…

ζωγραφιές παραμυθιούΜάθαμε το τραγούδι “Αχ και να ‘μουν αχινός”…

Δημιουργήσαμε μία ομαδική αφίσα με το σύνθημα “Θάλασσες και ακτές πάντα καθαρές”αφίσαΦτιάξαμε τις δικές μας θαλάσσιες χελώνες που κινδυνεύουν από την μόλυνση των θαλασσών…

χελώνες

Τέλος, στείλαμε το δικό μας μήνυμα για τα πλαστικά και την μόλυνση των θαλασσών, με ζωγραφιές και ηχογράφηση των παιδιών…

 

 

ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Με απόφαση δημάρχου αναστέλλεται λόγω καύσωνα η λειτουργία όλων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης(νηπιαγωγεία και δημοτικά)του δήμου Αγίας Παρασκευής αύριο Τετάρτη 12/6 και την Πέμπτη 13/6.

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

Την Τρίτη 4 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας διαδραστική καλοκαιρινή παράσταση, όπου τα παιδιά συμμετείχαν, χόρεψαν, τραγούδησαν και πέρασαν όμορφα. ‘Ένα καλοκαιρινό παραμύθι για την δύναμη της συνεργασίας, της φιλίας και της αλληλεγγύης, που έκανε μικρούς και μεγάλους να ταξιδέψουν, να συγκινηθούν αλλά και να γελάσουν!!γιορτή1 1

γιορτη 2

γιοτρη 3γιορτη 4 1

γιορτη 6

3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2023-2024

Ολοκληρώσαμε το τρίτο εργαστήριο δεξιοτήτων από την θεματική ενότητα “Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική σκέψη και φαντασία” με τίτλο “STEAM και η γη γυρίζει...”.Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα είχε ως στόχο με βάση τις αρχές του εποικοδομητισμού και με μεθόδους διερευνητικής μάθησης οι μαθητές να σκεφτούν και να βρουν απαντήσεις σε ερωτήσεις για το διάστημα και για το γεγονός ότι οι πλανήτες δεν είναι απομονωμένοι ο ένας από τον άλλον, αλλά αλληλοεξαρτώμενοι καθώς η Σελήνη περιστρέφεται γύρω από τη Γη, η Γη, μαζί με επτά άλλους πλανήτες ,περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο και ο Ήλιος, με τη σειρά του, περιστρέφεται γύρω από το κέντρο του γαλαξία μας. Η Σελήνη, η Γη και ο Ήλιος αποτελούν τα τρία ουράνια σώματα τα οποία σχηματίζουν ένα ολοκληρωμένο σύστημα, με την εναλλαγή ημέρας/νύχτας, τις εκλείψεις και τις εποχές που προκύπτουν από τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των σωμάτων αυτών και με τις οποίες οι μικροί μαθητές πειραματίστηκαν και γνώρισαν με βιωματικό τρόπο.

Αρχικά, ξεκινήσαμε με δραστηριότητες γνωριμίας μεταξύ της ομάδας, αλλά και πρόκλησης ενδιαφέροντος για το θέμα.

Παίξαμε παιχνίδια με κάρτες πλανητών…κάρτες1καρτες παιχνίδι1καρτες2 2

καρτες παιχνίδι 2παιχνιδι με κάρτες 1 1

Καταγράψαμε τι γνωρίζουν τα παιδιά για τους πλανήτες και το διάστημα και τι θέλουν να μάθουν(εννοιολογικοί χάρτες)…

ιστογραμμα τμημα 2

τι γνωρίζουμε

τι θέλουμε να μάθουμε

Ζωγραφίσαμε τον αγαπημένο μας πλανήτη…

ο αγαπημένος πλανήτης 1

ο αγαπημενος πλανήτης 2

Είδαμε σχετικό εποπτικό υλικό και συζητήσαμε στην ολομέλεια…

εποπτικό υλικό

Παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο, διαβάσαμε βιβλία για το διάστημα και τους πλανήτες και μάθαμε το τραγούδι “Μια γιορτή στη γειτονιά του Ήλιου”…

βιβλια διαστήματος

Φτιάξαμε το ηλιακό σύστημα με πλαστελίνες και γράψαμε τα ονόματα των πλανητών…

πλαστελινες

το διαστημα κατασκευή

κοιταμεΔημιουργήσαμε ομαδική αφίσα του διαστήματος…

αφισα διαστήματος

Παίξαμε τον κύκλο της τροχιάς που κάνουν οι πλανήτες…

παιχνίδι τροχιάς πλανητών 2

παιχνίδι τροχιάς πλανητών

Φτιάξαμε τους δικούς μας πυραύλους στο διάστημα και μάσκες αστροναυτών…

πυραυλοι1

πυραυλοι 3οι μάσκες μας

Διαβάσαμε τον μύθο του Φαέθοντα και του ήλιου, βάλαμε στη σωστή χρονική ακολουθία τις κάρτες του μύθου, τον δραματοποιήσαμε και ζωγραφίσαμε  ότι μας άρεσε και θυμόμασταν από αυτόν…

καρτες φαεθοντα

 

σειρά εικόνων

ζωγραφική ΦαεθονταΚάναμε φύλλα εργασίας…

τι βλέπω το βράδυφυλλο εργασίας 1σειρα πλανητών

μερα νυχτα

 

 

 

 

 

 

Στο προαύλιο του σχολείου παίξαμε παιχνίδια με τις σκιές μας και ζωγραφίσαμε σκιές αντικειμένων…σκιάΔιαβάσαμε το παραμύθι “Φεγγαροσκεπαστής” και ζωγραφίσαμε μία αγαπημένη μας σκηνή…φεγγαροσκεπαστης

Κάναμε δραστηριότητες με το ρομποτάκι μελισσούλα bee bot για τις εποχές και τις ωφέλιμες/βλαβερές συνέπειες του ήλιου που άρεσαν πολύ σε όλα τα παιδιά…

ρομποτάκι 5

ρομποτάκι 1

ρομποτάκι 4

ρομποτάκι 3

Κάναμε την αξιολόγησή μας…

αξιολόγηση

και καταγράψαμε τι μάθαμε για το ηλιακό μας σύστημα(εννοιολογικός χάρτης)…

τι μαθαμε για το διαστημα

τι μάθαμε

ΑΝΟΙΞΗ

Καλωσορίσαμε την Άνοιξη με ζωγραφιές, τραγούδια, ποιήματα και ανοιξιάτικες δημιουργίες…ομαδικο

ατομικο

πορτα

αφισα2

γλαστρεςκαρτες1καρτες ανοιξης

Μιλήσαμε για τα έντομα, είδαμε εποπτικό υλικό, τραγουδήσαμε, διαβάσαμε βιβλία και φτιάξαμε πεταλούδες και πασχαλίτσες…βιβλια εντομων

πεταλουδες2

πασχαλιτσες2

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΩΝ

Αγαπητοί γονείς, την Παρασκευή 14-06-2024, μπορείτε να παραλάβετε μαζί με τα παιδιά τα αναμνηστικά και τις εργασίες τους από τις 8.30π.μ-10.00π.μ.

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 2023-2024

“Βιβλία, τα σποράκια της γνώσης!”

Στόχος: Η οργάνωση και ο εμπλουτισμός της βιβλιοθήκης του σχολείου μας.

Υλοποίηση:

  • Ανίχνευση και καταγραφή ιδεών από τα παιδιά για την αναγκαιότητα της βιβλιοθήκης του Νηπιαγωγείου.

αναγκαιότητα βιβλιοθήκης

  • Ανίχνευση και καταγραφή ιδεών από τα παιδιά για την αναγκαιότητα της οργάνωσης και του εμπλουτισμού της βιβλιοθήκης του Νηπιαγωγείου.

βιβλίο σποράκια γνώσης

  • Δράση ανταλλαγής βιβλίων, που έφεραν τα παιδιά από το σπίτι https://blogs.sch.gr/14nipagp/2023/12/21/drasi-antallagis-vivlion/  
  • Συνεργασία με άλλα νηπιαγωγεία μέσω ανταλλαγής απόψεων και ιδεών.
  • Λειτουργία δανειστικής βιβλιοθήκης.                                                  https://blogs.sch.gr/14nipagp/2024/01/31/leitoyrgia-daneistikis-vivliothikis/
  • Ιδεοκαταιγισμός ως προς την ορθή χρήση των βιβλίων                                                                                                               Ορθή χρήση των βιβλίων
  • Την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου φτιάξαμε τους δικούς μας σελιδοδείχτες. https://blogs.sch.gr/14nipagp/2024/04/06/2-aprilioy-pagkosmia-imera-paidikoy-vivlioy/
  • Καταγραφή από τα παιδιά σε καρτέλα δανεισμού.καρτέλα δανεισμού
  • Αιτήματα χορηγιών σε εκδοτικούς οίκους.
  • Εμπλουτισμός βιβλιοθήκης από δωρεές γονέων.
  • Εμπλουτισμός βιβλιοθήκης μέσω αγοράς από τη Σχολική Επιτροπή.
  • Εμπλουτισμός βιβλιοθήκης από χορηγία εκδοτικού οίκου (εκδόσεις Διάπλαση).
  • Συμμετοχή στον 5ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης από τις εκδόσεις Μεταίχμιο με τίτλο «Η ζωή στο σχολείο ». https://blogs.sch.gr/14nipagp/2024/04/04/5os-marathonios-anagnosis-apo-tis-ekdoseis-metaichmio/ https://blogs.sch.gr/14nipagp/2024/05/16/anamnistika-5oy-marathonioy-anagnosis/ 
  • Δημιουργία ψηφιακού παραμυθιού με pοwer point   το μαγικό βασίλειο                                                                        (Πατάτε προβολή παρουσίασης και μετά το εικονίδιο αριστερά που γράφει από την αρχή.  Με δεξί κλίκ του ποντικιού αλλάζει η διαφάνεια και με δεύτερο κλικ ακούτε την ηχογράφηση των παιδιών.)
  • Δημιουργία αφίσας

Επιμορφώσεις που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο της Δράσης:

 

ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΩΝ

Αγαπητοί γονείς,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι  λόγω της διενέργειας των εκλογών για την ανάδειξη των μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου της 9ης Ιουνίου 2024, το Νηπιαγωγείο δεν θα λειτουργήσει την Παρασκευή 7 Ιουνίου 2024 και τη Δευτέρα 10 Ιουνίου 2024.

 

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου