Τοπική Ιστορία: Ψηφιοποιημένο Υλικό Τοπικής Ιστορίας για τη Θράκη

Ψηφιοποιημένο Υλικό Τοπικής Ιστορίας για τη Θράκη

Συλλογικός τόμος «Όψεις της ιστορίας και του πολιτισμού της Θράκης» (Σχολή Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης και Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αν. Μακεδονίας-Θράκης):
http://amaked-thrak.pde.sch.gr/topikiistoria/

Από το Εργαστήριο Λαογραφίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του Τμήματος Ιστορίας και Εθνολογίας του Δ.Π.Θ.
Το περιοδικό «Θρακικά»: https://www.he.duth.gr/node/10123
Το περιοδικό «Αρχείον του Θρακικού Λαογραφικού και Γλωσσικού Θησαυρού»: https://www.he.duth.gr/el/page/ta-periodika-thrakika-arheion-thrakikoy-laografikoy-glossikoy-thisayroy
Από την «Ανέμη» (Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Νεοελληνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Κρήτης):
Πλούσια βιβλιογραφία για τη Θράκη (στην «αναζήτηση» λήμματος πληκτρολογείτε «Θράκη»)
«Λεύκωμα Θράκης-Μακεδονίας»
Δομή και λειτουργία του ελληνικού σχολείου στην Ανατολική Θράκη κατά την περίοδο της οθωμανοκρατίας (1352-1922): το ιδεολογικό υπόβαθρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας (διδακτορική διατριβή της Κλεονίκης Δρούγκα): https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/19289
Οι εβραϊκές κοινότητες στην Ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη από τα μέσα του 19ου αιώνα μέχρι το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο (διδακτορική διατριβή του Βασίλη Ριτζαλέου):https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/20726
Περίκεντροι Bυζαντινοί ναοί στη Μακεδονία και τη Θράκη (μεταπτυχιακή εργασία της Δήμητρας Σικαλίδου): http://ikee.lib.auth.gr/record/307509/?ln=el
Από τη Θράκη στη Μακεδονία: η αναβίωση του εμπορικού δικτύου της οθωμανικής αυτοκρατορίας μέσα από τα μνημεία της Βόρειας Ελλάδας (μεταπτυχιακή εργασία της Αναστασίας Δόλογλου): http://ikee.lib.auth.gr/record/269770/?ln=el
Η Θράκη στην αρθρογραφία και τη διηγηματογραφία της Νέας Εστίας
Δημοτικά τραγούδια της Θράκης (πτυχιακή εργασία της Ευσεβίας Καμπάνταη):https://www.openarchives.gr/aggregator-openarchives/edm/sophia/000060-123456789_222
Επιγραφές της Θράκης του Αιγαίου: μεταξύ των ποταμών Νέστου και Έβρου (Νομοί Ξάνθης, Ροδόπης και Έβρου), μονογραφία της Μαρίας Γαβριέλλας Παρισάκη: https://www.openarchives.gr/aggregator-openarchives/edm/helios/000024-10442_7458
Η Αλεξανδρούπολη στη λογοτεχνία: βιβλιογραφική ψηφιακή περιήγηση από το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας στην ενότητα «Λογοτεχνία και πόλεις»: http://www.greek-language.gr/digitalResources/literature/education/urban/browse.html?urb=10
«Ιστορία της Θράκης μέσα από τις λέξεις», Ζωής Γαβριηλίδου, ομιλία στην επίσημη έναρξη των Ελευθερίων Θράκης 2018 στην Κομοτηνή: https://www.paratiritis-news.gr/article/202368/I-Istoria-tis-Thrakis-mesa-apo-tis-lekseis

Από τα Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων και υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων τόμος Τοπικής Ιστορίας (εργαλεία, μέθοδοι, βιβλιογραφία, ερευνητικό παράδειγμα): http://repository.edulll.gr/edulll/retrieve/3931/1169.pdf
Από την Ένωση Προφορικής Ιστορίας πλούσιο ανάλογο υλικό μέσω του ιστοτόπου της: http://www.epi.uth.gr/index.php?page=home
Εκπαιδευτικό υλικό για αφόρμηση από το Φωτόδεντρο: http://photodentro.edu.gr/edusoft/r/8531/262?locale=el

Ιστοσελίδα των ΓΑΚ Ροδόπης, αρχεία συλλογές Τοπικής Ιστορίας: http://gak.rod.sch.gr/
Ιστορικός περίπατος στα αρχιτεκτονικά τοπόσημα της Κομοτηνής:https://www.komotini.gr/istoria-politismos/topiki-arhitektoniki .

«Η Βουλγαρική Κατοχή στον Ν.Ροδόπης»: ταινία του 1ου Γυμνασίου Κομοτηνής, με υπεύθυνες καθηγήτριες τις φιλόγους Λίλα Μπούζγα και Τάνια Μαργαρίτου.
https://www.youtube.com/watch?v=_N3QYezyHpg
«Οι φωτογραφίες«: ταινία του 1ου Γυμνασίου Κομοτηνής, με υπεύθυνους τους καθηγητές Νεοκλή Λεμονίδη και Γιάννη Καραγιάννη.
«Η Εβραϊκή Κοινότητα της Κομοτηνής»: εργασία του 2ου Γυμνασίου Κομοτηνής υπό την εποπτεία της φιλολόγου Έφης Καραπούλη.
http://2gym-komot.rod.sch.gr/?p=290

«Η ενσωμάτωση της Θράκης στον εθνικό κορμό: μετακινήσεις ελληνικών πληθυσμών στις αρχές του 20ού αιώνα«: εργασία του 3ου ΓΕΛ Κομοτηνής, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Εβριτών Ροδόπης, που επόπτευσαν οι Ζαμπατέλη Ματίνα-Κρυωνίδης Διαμαντής-Παιδαράκη Κική-Σαλαμανίδου Ειρήνη-Στρούμπας Ιωάννης-Τζάνα Μαίρη:

https://evrites.com/index.php/component/k2/item/14-komotini1920

Καλό Πάσχα!

 

Καλό Πάσχα, υγιές, ειρηνικό και ελπιδοφόρο!!!

Συντροφιά ιδανική: πασχαλινά διηγήματα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη!

https://www.24grammata.com/wp-content/uploads/2011/04/Papadiamantis-Pasxalina.pdf

 

Επικείμενος Μαθητικός Διαγωνισμός Γρίφων, Λογικής και Μαθηματικών

Πρόσκληση συμμετοχής σε μαθητικό διαγωνισμό

Η Ομάδα Λογικής του 3ου ΓΕΛ Κομοτηνής σε συνεργασία με τη Διεύθυνση
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης διοργανώσει τον “3ο Πανελλήνιο
Διαγωνισμό Γρίφων, Λογικής και Μαθηματικών: Πρωταγόρας ο Αβδηρίτης”. Ο
διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές που φοιτούν σε όλες τις τάξεις των
Γυμνασίων, Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων της χώρας.
Λόγω της υγειονομικής κρίσης ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί σε μία μόνο φάση το
Σαββατοκύριακο 22-23 Μαΐου 2021 διαδικτυακά. Οι διαγωνιζόμενοι μαθητές θα
κληθούν να απαντήσουν σε γρίφους λογικής και μαθηματικών σύμφωνα με το
παρακάτω πρόγραμμα:
Ημερομηνία Ώρα* Βαθμίδα
Σάββατο 22 Μαΐου 2021 11:00 – 13:00 Διαγωνισμός Γυμνασίων
Κυριακή 23 Μαΐου 2021 11:00 – 13:00 Διαγωνισμός Λυκείων
* Η ώρα διεξαγωγής του διαγωνισμού έχει αλλάξει σε σχέση με αυτήν που αρχικά
είχε ανακοινωθεί
Λόγω της ιδιαίτερης φύσης του φετινού διαγωνισμού, οι μαθητές θα διαγωνιστούν
ατομικά. Οι πέντε μαθητές από κάθε βαθμίδα (Γυμνάσιο, Λύκειο) που θα
συγκεντρώσουν την υψηλότερη βαθμολογία θα παραλάβουν τιμητικούς επαίνους.
Για την εγγραφή των μαθητών είναι απαραίτητο να ολοκληρωθούν και τα δύο
παρακάτω βήματα έως την Παρασκευή 14 Μαΐου 2021.
1. Υποβολή αίτηση συμμετοχής μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας που βρίσκεται στην
ιστοσελίδα του διαγωνισμού: https://quizcontest.sch.gr/
2. Αποστολή στο e-mail: quizcontestkomotini@gmail.com υπεύθυνης δήλωσης από
τον γονέα-κηδεμόνα του/της μαθητή/μαθήτριας, στην οποία θα δηλώνεται ότι
συναινεί στη συμμετοχή του παιδιού του στον διαγωνισμό.
Οι διαγωνιζόμενοι μαθητές θα ενημερωθούν αναλυτικά για τις λεπτομέρειες
διεξαγωγής του διαγωνισμού (πλατφόρμα υλοποίησης κ.ά.) μετά το πέρας των
αιτήσεων συμμετοχής στο e-mail που θα δηλώσουν κατά την εγγραφή τους.
Περισσότερες λεπτομέρειες: https://quizcontest.sch.gr/

Βίντεο Προώθησης: https://www.youtube.com/watch?v=hEecCVGM9Sg

Ο Διευθυντής του 3ου ΓΕΛ Κομοτηνής

Νικόλαος Φωτιάδης

Περιβαλλοντικό Σεμινάριο

Επιμορφωτική εκδήλωση με τίτλο «Μαθαίνουμε για τα δάση και την άγρια ζωή» διοργανώνεται την Τρίτη 20 Απριλίου 2021 και ώρες 18.00 – 21.00 για τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των Περιφερειακών Ενοτήτων Θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής, Κιλκίς, Σερρών, Δράμας, Καβάλας, Ξάνθης, Ροδόπης και Έβρου με τη συνεργασία οχτώ Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ), έντεκα Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και της περιβαλλοντικής οργάνωσης «Αρκτούρος».

Σκοπός της επιμορφωτικής εκδήλωσης είναι η ενημέρωση των εκπαιδευτικών με νέες γνώσεις για τα δάση, την άγρια ζωή, τη βιοποικιλότητα και το φυσικό περιβάλλον και η υποστήριξή τους για υλοποίηση αντίστοιχων διαδικτυακών εκπαιδευτικών προγραμμάτων.

Το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει τις παρακάτω ενότητες:

  • Ο ρόλος των Φορέων Διαχείρισης Προστατευμένων Περιοχών στην προστασία και διατήρηση της βιοποικιλότητας
  • Κίνδυνοι για την άγρια ζωή και τρόποι αντιμετώπισης
  • Παρουσίαση διαδραστικών εκπαιδευτικών εξ αποστάσεως προγραμμάτων για τα δάση και την άγρια ζωή από την περιβαλλοντική οργάνωση «Αρκτούρος»
  • Αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων για διαδικτυακά περιβαλλοντικά προγράμματα

 

Η επιμορφωτική εκδήλωση θα υλοποιηθεί σύγχρονα από απόσταση, λόγω της πανδημίας COVID-19, μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας Webex του Υπουργείου Παιδείας δίνοντας τη δυνατότητα σε όλους τους εκπαιδευτικούς να παρακολουθήσουν το σεμινάριο, ανεξάρτητα από τον τόπο κατοικίας τους.

Το επιμορφωτικό σεμινάριο διοργανώνεται με τη συνεργασία των ΚΠΕ Αρναίας, Βιστωνίδας, Ελευθερίου Κορδελιού & Βερτίσκου, Κιλκίς, Παρανεστίου, Ποροΐων και Φιλίππων, των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΠΕ) Ανατολικής Θεσσαλονίκης, Δυτικής Θεσσαλονίκης, Κιλκίς, Ροδόπης, Σερρών και Χαλκιδικής και των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΔΕ) Ανατολικής Θεσσαλονίκης, Δράμας, Δυτικής Θεσσαλονίκης, Έβρου και Ροδόπης και της περιβαλλοντικής οργάνωσης «Αρκτούρος». Η συμμετοχή των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης γίνεται δια των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ή Σχολικών Δραστηριοτήτων εκτός των ΔΠΕ Κιλκίς και Χαλκιδικής που γίνεται δια των Προϊσταμένων Εκπαιδευτικών Θεμάτων. Συμμετέχουν επίσης με εισηγητές τα δασαρχεία Σταυρούπολης, Δράμας και ο Φορέας Διαχείρισης Οροσειράς Ροδόπης.

Συντονιστικό ρόλο έχει αναλάβει το ΚΠΕ Κιλκίς στο πλαίσιο της Πράξης «Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.) – Περιβαλλοντική Εκπαίδευση – B’ Κύκλος» που υλοποιείται μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η Οργάνωση «Αρκτούρος» συμμετέχει στο πλαίσιο του Προγράμματος με τους διακριτικούς τίτλους “ΣΤΗΡΙΖΩ”, “ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ” και “ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ” του Υπουργείου Εσωτερικών – Τομέας Μακεδονίας και Θράκης (ΚΩΔΙΚΟΣ ΕΡΓΟΥ: 2019ΣΕ03900001): «Επιχορήγηση και Προβολή Δράσεων για την Προστασία του Περιβάλλοντος και την Προώθηση της Πολιτιστικής Δημιουργίας στη Μακεδονία και στη Θράκη».

Φωτογραφίες/στιγμιότυπα οθόνης:Photos Arktouros

 

Διαγωνισμό Γρίφων, Λογικής και Μαθηματικών: «Πρωταγόρας ο Αβδηρίτης»

Το 3ο ΓΕΛ Κομοτηνής σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης διοργανώνει τον “2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Γρίφων, Λογικής και Μαθηματικών: Πρωταγόρας ο Αβδηρίτης” , στον οποίο οι μαθητές καλούνται να επιλύσουν γρίφους από τον χώρο των μαθηματικών χρησιμοποιώντας τη λογική τους σκέψη. Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές που φοιτούν σε Γυμνάσια και Λύκεια όλης της χώρας. Κάθε σχολείο μπορεί να συμμετάσχει με 3 το πολύ ομάδες (σε περίπτωση κενών θέσεων κάθε σχολείο μπορεί να δηλώσει 2 επιπλέον ομάδες). Η κάθε ομάδα θα αποτελείται από 3 μαθητές.

contest logo

Στόχοι του διαγωνισμού είναι οι εξής:

  • Η καλλιέργεια πνεύματος συνεργασίας και ευγενούς άμιλλας μεταξύ των μαθητών.
  • Η ανάδειξη του κυρίαρχου ρόλου των μαθηματικών στην κοινωνία καθώς και της διεπιστημονικότητας μέσα από γρίφους ποικίλης θεματικής ύλης.
  • Η καλλιέργεια της κριτικής σκέψης ως εργαλείου για τη λήψη αποφάσεων σε πραγματικά προβλήματα.
  • Η επαφή των μαθητών με πρακτικές εφαρμογές των μαθηματικών.

Ο διαγωνισμός είναι εγκεκριμένος από το Υπουργείο Παιδείας (αρ. πρωτ. απόφασης: Φ15/133321/Δ2/29-08-2019) και θα διεξαχθεί το Σαββατοκύριακο 4-5 Απριλίου 2020 στον χώρο του 3ου ΓΕΛ Κομοτηνής.

logo2

Οι αιτήσεις συμμετοχής υποβάλλονται ηλεκτρονικά ΜΟΝΟ μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας αιτήσεων  από Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2019 έως Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2020.

Τονίζεται ότι:

α) ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί χωρίς δαπάνη για το δημόσιο, οι εκπαιδευτικοί θα απασχοληθούν εθελοντικά και o φορέας διοργάνωσης (3ο ΓΕΛ Κομοτηνής) αναλαμβάνει όλη τη διαδικασία υλοποίησης του διαγωνισμού και διασφαλίζει τα προσωπικά δεδομένα των συμμετεχόντων μαθητών και τα πνευματικά δικαιώματα των θεμάτων που θα τεθούν από την επιστημονική επιτροπή.

β) η συμμετοχή των μαθητών στον διαγωνισμό είναι δωρεάν και προαιρετική. ΠΡΟΣΟΧΗ: Απαιτείται η σύμφωνη γνώμη των γονέων και κηδεμόνων τους για τη συμμετοχή τους. Για το σκοπό αυτό θα πρέπει να συμπληρωθούν και οι φόρμες έγκρισης.

Πληροφορίες εδώ: https://quizcontestkomotini.wordpress.com .

Φωτογραφικό (ψηφιακό) λεύκωμα: «Έξοδος 6: ξαναβλέπω την πόλη μου»

 

Το παρακάτω φωτογραφικό ψηφιακό λεύκωμα φιλοξενεί φωτογραφίες-αποτυπώσεις της πόλης στην πανδημία του 2020 (έως…άγνωστον). Προέκυψε από πρόσκληση προς τους εκπαιδευτικούς της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό φωτογραφίας με τίτλο «Έξοδος 6: ξαναβλέπω την πόλη μου». Στην πρόσκληση αυτή ανταποκρίθηκαν πολλοί συνάδελφοί μας, που με το κινητό τους τηλέφωνο ή τη φωτογραφική τους μηχανή συνέταξαν ένα ημερολόγιο της πόλης, καταθέτοντας φωτογραφίες-σημειωματάρια περιπλανήσεων.  Ό,τι προσπέρασαν  το διαφύλαξαν έτσι από τη λήθη, παραδίδοντας στο μέλλον τη δική τους εκδοχή για την Κομοτηνή στην πανδημία του 2020: μια πεταμένη μάσκα, άδειους δρόμους, την έρημη αποβάθρα του σιδηροδρομικού σταθμού, αλλά κι ένα δένδρο που ανθίζει. Αυτή η μικροϊστορική οπτική συνάδει, άλλωστε, με τη νέα αντίληψη για την ιστορία ως ροή με πολλές όψεις και ατομικά κέντρα, που αναγνωρίζει τη σημασία της «φωνής» ή της ματιάς των αφανών, όπως εμείς, όπως οι ερασιτέχνες φωτογράφοι αυτής της συλλογής.

https://fliphtml5.com/qhjks/hacu

Διαδικτυακή εκδήλωση για την Επανάσταση του 1821

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 1821_2021 (1)

Εθελοντική Αιμοδοσία, 6 Απριλίου 2021

Δράση Εθελοντικής Αιμοδοσίας στην Κομοτηνή
την Tρίτη 6 Απριλίου 2021 , ώρα 08:30 πμ – 14:00 μμ στην Κεντρική Πλατεία Κομοτηνής 

 από τον Οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού» στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «INTERSYC II».

Προβολή Συνημμένου

«Το Χαμόγελο του Παιδιού», στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Ολοκληρωμένες Χωρικές Συνέργειες για την Υγεία και την Προστασία των Παιδιών II (Integrated Territorial Synergies for Children Health and Protection ΙΙ) – INTERSYC II», πραγματοποιεί εθελοντική αιμοδοσία στην Κομοτηνή την Τρίτη 6 Απριλίου 2021 από τις 08:30 π.μ. έως 14:00 μ.μ., ενισχύοντας το Εθνικό Σύστημα Υγείας και συμβάλλοντας ουσιαστικά στην αντιμετώπιση της πανδημίας Covid-19. Η δράση εθελοντικής αιμοδοσίας πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης και σε συνεργασία με το Δήμο Κομοτηνής, και το «Σισμανόγλειο» Γενικό Νοσοκομείο Κομοτηνής. Τη δράση υποστηρίζουν ο Αναπτυξιακός Οργανισμός «Κ. ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ Α.Ε.», το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και η Ομάδα Ρομποτικής & Προγραμματισμού του 3ου ΓΕΛ Κομοτηνής.

Η εθελοντική αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί στον «ΟΔΥΣΣΕΑ», το 1ο Κινητό Εργαστήριο Ενημέρωσης, Εκπαίδευσης & Τεχνολογίας του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», τηρουμένων όλων των προβλεπόμενων κανόνων για τη διασφάλιση της ομαλής και ασφαλούς διεξαγωγής της δράσης.

Απευθυνόμαστε σε εσάς και σας παρακαλούμε θερμά να συμβάλετε σε αυτή την τόσο σημαντική δράση μέσω της συμμετοχής σας.

Περισσότερες πληροφορίες για τη δράση εθελοντικής αιμοδοσίας, καθώς και για τον προγραμματισμό ραντεβού θα βρείτε εδώ.

 

Φιλελληνισμός και 1821 (εκδήλωση διαδικτυακή), 26 Μαρτίου 2021

Η Διαδικτυακή Ημερίδα  με θέμα: «Το κίνημα του Φιλελληνισμού κατά την Ελληνική Επανάσταση» υλοποιείται στις 26 Μαρτίου 2021 και ώρα  18:00-21:00  από  το Γραφείο Εκπαίδευσης στο Γενικό Προξενείο της Ελλάδας στο Γιοχάνεσμπουργκ και από τη Σχολή Σαχέτι  και τελεί υπό την αιγίδα της Επιτροπής ΕΛΛΑΔΑ 2021 και της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διπλωματίας και Απόδημου Ελληνισμού του Υπουργείου Εξωτερικών.

Θα απευθύνουν χαιρετισμό οι:

  • Γιάννα Αγγελοπούλου – Δασκαλάκη, Πρόεδρος της Επιτροπής ΕΛΛΑΔΑ 2021.
  • Κωνσταντίνος Βλάσσης, Υφυπουργός Εξωτερικών,
  • Ζέττα Μακρή, υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων
  • Ιωάννης Χρυσουλάκης, Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Διπλωματίας και Απόδημου Ελληνισμού
  • Χαράλαμπος Μπαμπούνης, Ομότιμος Καθηγητής  Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης  Αθηνών (ΕΚΠΑ)
  • Benjamin Hendrickx,   Ομότιμος  καθηγητής  University of Johannesburg – Ν. Αφρική
  • Warwick Taylor, Γενικός Διευθυντής Σχολής Σαχέτι

Το θέμα του Φιλελληνισμού θα αποτυπωθεί μέσα από 9 εισηγήσεις: κυρίως εκπαιδευτικών της Σχολής Σαχέτι, του Συντονιστή Εκπαίδευσης, του Προϊσταμένου της  Γενικής Διεύθυνσης Διεθνών, Ευρωπαϊκών Θεμάτων, Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Υ.ΠΑΙ.Θ.

Στην ιστοσελίδα της Ημερίδας  https://conference.mysch.gr/ θα βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες:

21 Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης

Ελληνική Ποίηση στο Διαδίκτυο

Ανοικτή Βιβλιοθήκη (Ρωμανός ο Μελωδός, Β. Κορνάρος, Σολωμός, Κάλβος, «Επτανησιακή Σχολή», Παλαμάς, Σαραντάρης, Καβάφης, Καρυωτάκης, Πολυδούρη, «Γενιά του ’70» κ.π.ά. https://www.openbook.gr/category/literature/greek-classic-literature/

Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, Ανεμόσκαλα, Συμφραστικοί πίνακες:Το ψηφιακό αυτό εργαλείο σχεδιάστηκε για να διευκολύνει τη μελέτη της νεοελληνικής ποίησης και να ενθαρρύνει την άμεση και αδιαμεσολάβητη ανάγνωση του ποιητικού λόγου. Για τον σκοπό αυτό το δυναμικό περιβάλλον στο διαδίκτυο επιτρέπει την ad hoc δημιουργία Συμφραστικών πινάκων λέξεων των ποιητικών κειμένων, τις αναζητήσεις λέξεων στο σύνολο των ποιητικών έργων και για κάθε ποιητή χωριστά, τη μετάβαση από τις λέξεις στα ποιήματα και αντιστρόφως κ.ά. Περιλαμβάνει ποιήματα των Μανόλη Αναγνωστάκη, Κώστα Βάρναλη, Γιώργου Σεφέρη, Τάκη Σινόπουλου, Νίκου Εγγονόπουλου, Μίλτου Σαχτούρη κ.π.άhttps://www.greek-language.gr/digitalResources/literature/tools/concordance/index.html

 

 

Τηλεφωνική Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης 10306

Κάτω από: Αγωγή Υγείας | ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΔΙΔΕ Ν. ΡΟΔΟΠΗΣ
Παρασκευή, 19 Μάρτιος 2021 10:29 πμ |

Ενημερωτική Ανακοίνωση
Τηλεφωνική Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης 10306
Δωρεάν και Ανώνυμη 24ωρης λειτουργίας
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τη Γραμμή Ψυχοκοινωνικής υποστήριξης 10306,
που λειτουργεί ανώνυμα και δωρεάν, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υγείας, την
επιστημονική καθοδήγηση της Α’ Ψυχιατρικής Κλινικής του Αιγινητείου Νοσοκομείου, του
Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, και υποστηρίζεται οικονομικά από το
Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος-Μέγας Δωρητής.
Η Γραμμή αφορά το Πανελλήνιο, και λειτουργεί όλο το 24ωρο, όλες τις ημέρες της
εβδομάδας, καθόλη τη διάρκεια του έτους και είναι έτοιμη να ανταποκριθεί σε κάθε αίτημα
στήριξης οποιουδήποτε προσώπου αισθάνεται την ανάγκη να μιλήσει σε πρόσωπο αρμόδιο,
ειδικό, να ακούσει ό,τι και αν έχει να του πει. Αφορά 3 επιλογές:
Επιλογή 1-Ψυχολογική βοήθεια, Ψυχιατρική υποστήριξη
Επιλογή 2-ΨυχοΚοινωνικά θέματα
Επιλογή 3-Θέματα που αφορούν την Οικογένεια, Παιδιά και Εφήβους
Η Γραμμή 10306 δημιουργήθηκε για να μπορεί ανά πάσα στιγμή, σε οποιαδήποτε γωνιά
της Ελλάδας και για οποιοδήποτε λόγο (ένταση, ταραχή, δυσανεξία, ανασφάλεια, απειλή,
φόβο, πανικό, απογοήτευση, απελπισία, μοναξιά, κ.λπ.) οποιοδήποτε πρόσωπο,
οποιασδήποτε ηλικίας, να αποζητά στήριξη, ενθάρρυνση ή/και ψυχική ανακούφιση.
Παρακαλούμε θερμά να ενημερωθούν όλες οι Σχολικές Μονάδες και όλοι οι Σύλλογοι
Γονέων της επικράτειάς σας!
Η Επιστημονική και Συντονιστική Ομάδα Έργου της Γραμμής «10306»
Χαράλαμπος Παπαγεωργίου, Καθηγητής Ψυχιατρικής, ΕΚΠΑ, Δ/ντής Α΄ Ψυχιατρικής
Κλινικής
Μαρίνα Οικονόμου, Καθηγήτρια Ψυχιατρικής, ΕΚΠΑ
Ελένη Λαζαράτου, Καθηγήτρια Παιδοψυχιατρικής, ΕΚΠΑ
Φραγκίσκος Γονιδάκης, Αναπληρωτής Καθηγητής Ψυχιατρικής, ΕΚΠΑ
Θεοδώρα Σκαλή, ΕΔΙΠ Ψυχολογίας, Msc, PhD, ΕΚΠΑ
Μενέλαος Θεοδωρουλάκης,PhD Κοινωνικής Πολιτικής και Κοινωνικής
Ανθρωπολογίας,Πρόεδρος Ομοσπονδίας «ΑΡΓΩ»
Κωνσταντίνος Κοντοάγγελος, Ψυχίατρος επί θητεία, PhD, Αιγινήτειο Νοσοκομείο, ΕΚΠΑ

Επόμενη Σελίδα: »