Όλες μας οι ενέργειες αφήνουν ένα “αποτύπωμα” στο περιβάλλον. Με έμπνευση όλα αυτά που συζητήσαμε και μάθαμε μέσα από αυτο το πρόγραμμα οι μαθητές δημιούργησαν αφίσες.
Έρευνα: Πόσο πολυέξοδος είσαι;
Μετά από καταιγισμό ιδεών οι μαθητές των δύο συνεργαζόμενων σχολέιων, Ελλάδας και Τουρκίας, δημιούργησαν ένα ερωτηματολόγιο (μεταφρασμένο και στα αγγλικά και στα ελληνικά και στα τουρκικά) το οπόιο και κλήθηκαν να απαντήσουν. Με το ερωτηματολόγιο αυτό διερευνήθηκαν οι καταναλωτικές συνήθειες των μαθητών, πόσο πολύέξοδοι είναι, τι συνήθως καταναλώνουν περισσότερο, αν κάνουν ανακύκλωση, αν αγοράζουν και συλλέγουν πράγματα που δεν χρειάζονται κτλ.
https://docs.google.com/forms/d/153mL6C7p5s-WWIzQcHfAYIDhRpdQ3k5gFuzJCdMveZo/edit
Τα αποτελέσματα της ερευνας και των Ελλήνων μαθητών και των Τούρκων παρουσιάζονται παρακάτω:
https://docs.google.com/forms/d/153mL6C7p5s-WWIzQcHfAYIDhRpdQ3k5gFuzJCdMveZo/edit#responses
Υπερκατανάλωση
Τόσο οι Έλληνες όσο και οι Τούρκοι μαθητές μελέτησαν το θέμα της υπερκατανάλωσης και των επιπτώσεών της στο περιβάλλον και δημιούργησαν συνεργατικά μια παρουσίαση.
Δημιουργία logo 2023-24
Τόσο οι μαθητές του σχολείου μας όσο και οι μαθητές του σχολείου της Κωνσταντινούπολης με τους οποίους συνεργαστήκαμε τη σχολική χρονιά 2023-24, κλήθηκαν να δημιουργήσουν logo για το πρόγραμμα ” How much extravagant are you?Are you a consumer or a collector?” Τα σχέδια των μαθητών αναρτήθηκαν στο συνεργατικό padlet του προγράμματος.
Οι μαθητές του Α1 του σχολείου μας παρουσίασαν τα εξής σχέδια:
Βουραζάνη Λυδία
Βοζίνη Αλεξάνδρα
Αλεξοπούλου Παρασκευή
Αγγελακούδης Νίκος
Μετά από διαγωνισμό, το logo που άρεσε περισσότερο σεόλους, Έλληνες και Τούρκους μαθητές ήταν το σχέδιο της Αλεξοπούλου Παρασκευής.
Πόσο “πράσινο” είναι το πρωϊνό σου;
Οι μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων της Γαλλίας, της Ισπανίας, της Τουρκίας και της Ελλάδας συνέθεσαν ένα ερωτηματολόγιο μέσα από το οποίο προσπάθησαν να διερευνήσουν τις διατροφικές τους συνήθειες και το οικολογικό αποτύπωμα που αφήνουν οι συνήθειες αυτές στο περιβάλλον.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdOis44Kepvb8hgVDkeQd6S2Ym37Tzts5qfH9V5IzQjm2WQyg/viewform
Τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής που διεξήχθει μεταξύ των συμμετεχόντων μαθητών και από τις 4 χώρες παρουσιάζονται παρακάτω:
Δημιουργία αφίσας και video για την προώθηση οικολογικού μηνύματος
Οι μαθητές κάθε χώρας δημιούργησαν posters kai video μέσα απο τα οποία προσπάθησαν να προωθήσουν τα οικολογικά μηνύματα του προγράμματος!
To οικολογικό διαφημιστικό σποτ της ελληνικής ομάδας
Η αφίσα της ελληνικής ομάδας
Δημιουργία παρουσίασης
Οι μαθητές των τμημάτων Α1 και Α3 ετοίμασαν παρουσίαση σχετικά με τη χρήση πλαστικου και αλουμινόχαρτου στο πρωινό τους και το αποτύπωμα που αφήνει η συνήθεια αυτή στο πειβάλλον.
Συνεργατικό padlet
Οι μαθητές των σχολείων της Ισπανίας, της Τουρκίας και της Ελλάδας (Α1) δημιούργησαν ένα συνεργατικό padlet όπου κάθε μαθητές και κάθε χώρα μπορούσε να προσθέσει φωτογραφίες, σχόλια και δημιουργίες σχετικά με το project.
https://padlet.com/nbrichs2/let-s-go-greener-at-breakfast-time-tk-gr-sp-tnf9b756b0nbflpt
Αντίστοιχο padlet δημιουργήθηκε και από τους μαθητές του προγράμματος Ισπανία- Γαλλία- Ελλάδα (Α3)
https://padlet.com/teachingenglishmail/let-s-go-greener-at-breakfast-time-qzgre2lrz9u2c1c5
Στα παραπάνω padlet ανέβηκαν φωτογραφίες των logo που δημιούργησαν οι μαθητές κάθε χώρας, φωτογραφίες με το πρωινό που τρώει ο κάθε μαθητής, παρουσιάσεις ή σκέψεις των μαθητών για τη χρήση πλαστικού ή αλουμινόχαρτου αλλά και το τελικό προϊόν (αφίσα/video) που δημιούργησε κάθε χώρα με στόχο την προώθηση οικολογικού μηνύματος.
Ας γνωριστούμε!
Για να γνωριστούν μεταξύ τους, οι μαθητές αντάλλαξαν χριστουγεννιάτικες κάρτες που δημιούργησαν οι ίδιοι και γράμματα όπου παρουσίαζαν στα αγγλικά τον εαυτό τους. Κάθε έλληνας μαθητής είχε δύο φίλους δια αλληλογραφίας (penpals), οι μαθητές του Α1 έναν από Ισπανία και έναν από Τουρκία και οι μαθητές του Α3 έναν από Iσπανία και έναν από Γαλλία. Η διαδικασία ήταν διασκεδαστική, οι μαθητές ανυπομονούσαν να λάβουν τα γράμματα των ευρωπαίων συμμαθητών τους και όταν τελικά έφτασαν τα δέματα, ενθουσιάστηκαν καθώς διαπίστωσαν πόσα κοινά έχουν μεταξύ τους.
Δημιουργία logo 2022-23
Οι μαθητές του Α1 και του Α3, καθώς και οι μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων, δημιούργησαν logo για το project της ομάδας τους. Έπειτα από ψηφοφορία που έγινε μεταξύ των μαθητών αναδείχθηκαν τα δύο πιο αγαπημένα.
Οι μαθητές του Α1 συμμετείχαν με το σκίτσο του Αραμπατζή Γιώργου
Από το τμήμα Α3 συμμετείχαν με σκίτσο τους οι μαθητές:
Τονιάν Μαρία
Μπίκου Ελένη/ Τσοτουλιδη Κων/να
Τα σκίτσα των μαθητών μας, μαζί με αυτά που δημιούργησαν οι μαθητές της Γαλλίας, της Ισπανίας και της Τουρκίας δημοσιεύτηκαν σε padlet όπου νικητές αναδείχθηκαν τα σκίτσα του Αραμπατζή Γιώργου (Α1) για τη συνεργασία SP-GR-TR και της Ράπτη Μαρίας (Α3) για τη συνεργασία SP-GR-FR.