εικόνα Viber 2024 05 19 19 02 21 489

Όλες μας οι ενέργειες αφήνουν ένα “αποτύπωμα” στο περιβάλλον. Με έμπνευση όλα αυτά που συζητήσαμε και μάθαμε μέσα από αυτο το πρόγραμμα οι μαθητές δημιούργησαν αφίσες.4ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης ΜΑΛΛΕ ΔΕΣΠΟΙΝΑ   4ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης ΤΣΑΜΑΛΤΟΥΠΗ ΘΕΟΔΩΡΑ  4ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ  IMG 20240314 085207  IMG 20240319 120124    εικόνα Viber 2024 05 19 19 02 21 489   IMG 20240327 120618 edit 94898151384998

Μετά από καταιγισμό ιδεών οι μαθητές των δύο συνεργαζόμενων σχολέιων, Ελλάδας και Τουρκίας, δημιούργησαν ένα ερωτηματολόγιο (μεταφρασμένο και στα αγγλικά και στα ελληνικά και στα τουρκικά) το οπόιο και κλήθηκαν να απαντήσουν. Με το ερωτηματολόγιο αυτό διερευνήθηκαν οι καταναλωτικές συνήθειες των μαθητών, πόσο πολύέξοδοι είναι, τι συνήθως καταναλώνουν περισσότερο, αν κάνουν ανακύκλωση, αν αγοράζουν και συλλέγουν πράγματα που δεν χρειάζονται κτλ.

https://docs.google.com/forms/d/153mL6C7p5s-WWIzQcHfAYIDhRpdQ3k5gFuzJCdMveZo/edit

Τα αποτελέσματα της ερευνας και των Ελλήνων μαθητών και των Τούρκων παρουσιάζονται παρακάτω:

https://docs.google.com/forms/d/153mL6C7p5s-WWIzQcHfAYIDhRpdQ3k5gFuzJCdMveZo/edit#responses



Λήψη αρχείου

 

 

Τόσο οι Έλληνες όσο και οι Τούρκοι μαθητές μελέτησαν το θέμα της υπερκατανάλωσης και των επιπτώσεών της στο περιβάλλον  και δημιούργησαν συνεργατικά μια παρουσίαση.



Λήψη αρχείου

e t w i n n i n g 2023 2024 1

Τόσο οι μαθητές του σχολείου μας όσο και οι μαθητές του σχολείου της Κωνσταντινούπολης με τους οποίους συνεργαστήκαμε τη σχολική χρονιά 2023-24, κλήθηκαν να δημιουργήσουν logo για το πρόγραμμα ” How much extravagant are you?Are you a consumer or a collector?” Τα σχέδια των μαθητών αναρτήθηκαν στο συνεργατικό padlet του προγράμματος.

Οι μαθητές του Α1 του σχολείου μας παρουσίασαν τα εξής σχέδια:

Βουραζάνη Λυδία

greek logo No2

Βοζίνη Αλεξάνδρα


e twinning 2023 24 1

 

 

 

 

 

Αλεξοπούλου Παρασκευή

e t w i n n i n g 2023 2024 1

Αγγελακούδης Νίκος

greek logo No4

Μετά από διαγωνισμό, το logo που άρεσε περισσότερο σεόλους, Έλληνες και Τούρκους μαθητές ήταν το σχέδιο της Αλεξοπούλου Παρασκευής.

ecological footprint

Οι μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων της Γαλλίας, της Ισπανίας, της Τουρκίας και της Ελλάδας συνέθεσαν ένα ερωτηματολόγιο μέσα από το οποίο προσπάθησαν να διερευνήσουν τις διατροφικές τους συνήθειες  και το οικολογικό αποτύπωμα που αφήνουν οι συνήθειες αυτές στο περιβάλλον.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdOis44Kepvb8hgVDkeQd6S2Ym37Tzts5qfH9V5IzQjm2WQyg/viewform

Τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής που διεξήχθει μεταξύ των συμμετεχόντων μαθητών και από τις 4 χώρες παρουσιάζονται παρακάτω:



Λήψη αρχείου

 

Οι μαθητές κάθε χώρας δημιούργησαν posters kai video  μέσα απο τα οποία προσπάθησαν να προωθήσουν τα οικολογικά μηνύματα του προγράμματος!

To οικολογικό διαφημιστικό σποτ της ελληνικής ομάδας

https://www.youtube.com/watch?v=PrY7vEpHG5Y&ab_channel=4%CE%BF%CE%B3%CF%85%CE%BC%CE%BD%CE%AC%CF%83%CE%B9%CE%BF%CE%91%CE%BB%CE%B5%CE%BE%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%BF%CF%8D%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B7%CF%82

Η αφίσα της ελληνικής ομάδας

The Greek poster

Οι μαθητές των τμημάτων Α1 και Α3 ετοίμασαν παρουσίαση σχετικά με τη χρήση πλαστικου και αλουμινόχαρτου στο πρωινό τους και το αποτύπωμα που αφήνει η συνήθεια αυτή στο πειβάλλον.



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

 

padlet1

Οι μαθητές των σχολείων της Ισπανίας, της Τουρκίας και της Ελλάδας (Α1) δημιούργησαν ένα συνεργατικό padlet όπου κάθε μαθητές και κάθε χώρα μπορούσε να προσθέσει φωτογραφίες, σχόλια και δημιουργίες σχετικά με το project.

https://padlet.com/nbrichs2/let-s-go-greener-at-breakfast-time-tk-gr-sp-tnf9b756b0nbflpt

Αντίστοιχο padlet δημιουργήθηκε και από τους μαθητές του προγράμματος Ισπανία- Γαλλία- Ελλάδα (Α3)

https://padlet.com/teachingenglishmail/let-s-go-greener-at-breakfast-time-qzgre2lrz9u2c1c5

Στα παραπάνω padlet ανέβηκαν φωτογραφίες των logo που δημιούργησαν οι μαθητές κάθε χώρας, φωτογραφίες με το πρωινό που τρώει ο κάθε μαθητής, παρουσιάσεις ή σκέψεις των μαθητών για τη χρήση πλαστικού ή αλουμινόχαρτου αλλά και το τελικό προϊόν (αφίσα/video) που δημιούργησε κάθε χώρα με στόχο την προώθηση οικολογικού μηνύματος.

Viber 2023 01 15 23 14 44 592

Για να γνωριστούν μεταξύ τους, οι μαθητές αντάλλαξαν χριστουγεννιάτικες κάρτες που δημιούργησαν οι ίδιοι και γράμματα  όπου παρουσίαζαν στα αγγλικά τον εαυτό τους. Κάθε έλληνας μαθητής είχε δύο φίλους δια αλληλογραφίας (penpals), οι μαθητές του Α1 έναν από Ισπανία και έναν από Τουρκία και οι μαθητές του Α3 έναν από Iσπανία και έναν από Γαλλία. Η διαδικασία ήταν διασκεδαστική, οι μαθητές ανυπομονούσαν να λάβουν τα γράμματα των ευρωπαίων συμμαθητών τους και όταν τελικά έφτασαν τα δέματα, ενθουσιάστηκαν καθώς διαπίστωσαν πόσα κοινά έχουν μεταξύ τους.

 

 

Viber 2023 01 15 18 05 47 650

spanish class

Viber 2023 01 15 18 03 45 935 1

Α3 greek class

Viber 2023 01 15 18 05 49 268 1

turkish class

Viber 2023 01 15 18 05 49 361 1

french class

Οι μαθητές του  Α1 και του Α3, καθώς και οι μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων, δημιούργησαν  logo για το project της ομάδας τους. Έπειτα από ψηφοφορία που έγινε μεταξύ των μαθητών αναδείχθηκαν τα δύο πιο αγαπημένα.

Οι μαθητές του Α1 συμμετείχαν με το σκίτσο του Αραμπατζή Γιώργου

logo1

Από το τμήμα Α3 συμμετείχαν με σκίτσο τους οι μαθητές:

Τονιάν Μαρία 

logo4

Ράπτη Μαρία logo3

Ντούμα Βασιλεία IMG 20221125 191907 edit 7863438137862 resized 20221125 074227381

Μπίκου Ελένη/ Τσοτουλιδη Κων/να IMG 20221125 122650 edit 2709321042815 resized 20221125 074228950

 

Τα σκίτσα των μαθητών μας, μαζί με αυτά που δημιούργησαν οι μαθητές της Γαλλίας, της Ισπανίας και της Τουρκίας δημοσιεύτηκαν σε padlet όπου νικητές αναδείχθηκαν τα σκίτσα του Αραμπατζή Γιώργου (Α1) για τη συνεργασία SP-GR-TR και της Ράπτη Μαρίας (Α3) για τη συνεργασία SP-GR-FR.